Ruvetaan tyylipoliiseiksi! Missä olet ja mitä päällä?
Kertokaa missä olette ja kuvailkaa vaatteenne (merkki, väri, hinta, mistä ostettu jne mitä tiedätte ja muistatte). Muut tyylipoliisit sit kommentoi onko tilanteeseen sopiva ja hyvä yhdistelmä ja antaa ala- tai yläpeukkuja! Voitte myös laittaa sukupuolen ja iän jos haluatte!
Kommentit (182)
Mua jotenkin inhottaa kun niin monet täällä ovat sohvalla alasti tai pelkissä pikkareissa. Toivottavasti en kylässä käydessä ole istunut tietämättäni näitten paljaspyllyjen sohvilla :((
Pieruverkkarit, villasukat ja t paita jossa on reikä. Kaikki väriltään harmaata paitsi villasukat on oranssit. :D
Ikää 22v ja kotona: pinkit kuviolliset juoksutrikoot gina tricotista ja sininen niken t-paita
Makaan hotellin sängyssä pikkuhousut jalassa ja yritän nukkua. Sairaan kuuma.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:51"]Mua jotenkin inhottaa kun niin monet täällä ovat sohvalla alasti tai pelkissä pikkareissa. Toivottavasti en kylässä käydessä ole istunut tietämättäni näitten paljaspyllyjen sohvilla :((
[/quote]
Mulla on aina pyyhe alla, ei hätää!
N21
Pellavamekko, vaalea. Helma polviin asti ja 3/4 hihat. Ei alusvaatteita. Kotipihallani istun. Lasissa skumppaa ja lautasella mansikkaa ja vaniljajätskiä.
Espritin harmaa cargo-hame harmaa valkoisella kangasvyöllä, harmaa-vihreäraitainen puuvillapaita (h&m), fuksianpunainen ohutta neuletta oleva liehutakki.
Istun kotisohvalla juomassa aamuteetä.
Välillä funtsin, että pukeudunko kuin teinitytöt. Ikää on 36.
Kotona, lomalla. Fleecehousut ja fleecepaita sekä villasukat. Tosin on liian kuuma varustus. Kohta jalkaan farkut, trikoopaita ja ulkoilupuvun takki ts. tuulitakki sekä jalkaan matalat eccot, sitten pyörällä 4 km päähän hoitamaan asioita, kunhan ko. liike aukeaa.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 14:40"]
Yleisenä toteamuksena vaan, että noin 9/10:stä vastaajasta on kotona keskellä päivää! Miksi? Onks nää kaikki yövuorolaisia?
[/quote]
Mä olen yleensä viikonloput töissä. Teen vuorotyötä, noin 5 vuoroa viikossa. Lisäksi opiskelen kesäyliopistossa. Tänään sattui vaan olemaan vapaapäivä.
Mustat alushousut sekä rintaliivit, valkoinen toppi. Kohta suihkuun ja rento iso yökkäripaita niskaan !
Kotona nukkumaan käymässä, onnellisesti lämpöisen peiton alla. Alasti. Nainen 21v.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 15:39"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 14:40"]
Yleisenä toteamuksena vaan, että noin 9/10:stä vastaajasta on kotona keskellä päivää! Miksi? Onks nää kaikki yövuorolaisia?
[/quote]
Mä olen yleensä viikonloput töissä. Teen vuorotyötä, noin 5 vuoroa viikossa. Lisäksi opiskelen kesäyliopistossa. Tänään sattui vaan olemaan vapaapäivä.
[/quote]
Äitiysloma.
-67
Miten täällä oli useampi eukko menkkatahraisissa alkkareissa?! Ällöttävyyden huippu.
Valkoinen silkkitoppi jonka päällä harmaa merinovilla neuletakki. Jalassa mustat farkut. Lähdin suoraan töistä asioille ja tulin juuri kotiin.
27v lto
Olen kotona, päällä Ralph Laurenin navy-värinen mekko ja saman merkin pellavaneule, ja sukkikset. Kohta vaihdan kyllä yöpukuun.
Olen 19-vuotias ja tällä hetkellä kylässä isäni luona. Päällä on cubuksen tiukat pilli farkut ja löysä, harmaa, pitkähihainen paita.
Nainen 51 v.
Kotona ja koneella perehtymässä pukeutumisoppaasta luotettavimpaan eli av-keskusteluun.
Siniset Kappahlin farkut, ostettu kirpputorilta hintaan 3 euroa.
Finnwearin sinivalkoraitainen t-paita, ostettu Citymarketin alennusmyynnistä 15 eurolla.
Anttilan alelaarista ostetut kotimaiset urheilusukat, hinta jotain 2 euroa.
Alusvaatteina vanhat virttyneet sloggit (arvo korvaamaton, ostettaessa alesta 5 euroa) ja Finnwearin urheilurintaliivit, muistaakseni Citymarketin alehinta oli 24 euroa.
Sängyllä istun. Päällä vain kylpytakki.
Kotisohvalla. Vaaleanpunaiset hipsterimalliset pikkarit mustalla pitsillä ja menkkatahroilla ja kulahtanut new yorkerin vaaleanharmaa teepaita, jonka viruneista hihansuista vilkkuu tissit. Keltaista kynsilakkaa varpaissa ja hyvinvoivat säärikarvat. Mutta mä olen niin hyvännäkönen, että näytän ihan saatanan hyvältä jopa näin. :D
N24