Onko miehen tavattava lasta, jonka nainen on hankkinut huijaamalla?
Esimerkiksi valehtelemalla ehkäisystä.
Itse en tiedä, pystyisinkö tai haluaisinko olla missään tekemisissä lapsen ja hänen äitinsä kanssa.
Kommentit (137)
Lapsen ei mikään velvollisuus ole siinä tilanteessa olla yhteydessä vanhempaansa jos tämä ei vanhemmuutteen kykene vaan on itse täysin vastuuton kakara. Sääli sinänsä lapsen takia että hän ei voi vanhempiaan valita.
Onko kysymys oikeasta huijaamisesta vai siitä yleisemmästä "huijaamisesta", jossa kumpikaan ei ole välittänyt huolehtia ehkäisystä.
Miten niin huijaamalla ? Jos ilman kumia päästelet niin ei siinä mitään huijaamista ole. Kuvittele että olisit voinut saada aidsin,tippurin,kupan,,,,, jne ? Jos on niin vitun tyhmä että ajelee päin punaisia niin oma vika.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 11:15"]
Lapsen ei mikään velvollisuus ole siinä tilanteessa olla yhteydessä vanhempaansa jos tämä ei vanhemmuutteen kykene vaan on itse täysin vastuuton kakara. Sääli sinänsä lapsen takia että hän ei voi vanhempiaan valita.
[/quote]
Avaisitko hieman sitä, mitä tarkoitat vastuuttomalla kakaruudella tässä tapauksessa. Mies on kuitenkin uhri.
Joissakin maissa naisella ei ole mahdollisuutta aborttiin siinä tapauksessa, että hänet raiskataan. Jos nainen saa tällä tavoin vastoin tahtoaan lapsen eikä halua ryhtyä hänelle vanhemmaksi, onko tällainen nainenkin sinun mielestäsi vastuuton kakara? -ap
Mua vituttaa ne huijarinaiset ihan hulluna! Siitä pitäis saada joku petos syytenimikkeenä ja joutuu maksaa sille miehelle henkisestä kivusta ja kärsimyksestä!
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 11:20"]
Miten niin huijaamalla ? Jos ilman kumia päästelet niin ei siinä mitään huijaamista ole.
[/quote]
Mielestäsi ei ole huijaamista väittää käyttävänsä sitä ehkäisyä, josta on yhdessä sovittu, ja olla kuitenkin todellisuudessa käyttämättä sitä, jotta saisi itselleen lapsen vastoin miehen tahtoa?
Onkohan tämä yleinenkin kanta naissukupuolen keskuudessa?
(äänestysohje: yläpeukku = on huijaamista, alapeukku = ei ole huijaamista) -ap
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 11:24"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 11:15"]
[/quote]
Avaisitko hieman sitä, mitä tarkoitat vastuuttomalla kakaruudella tässä tapauksessa. Mies on kuitenkin uhri.
Joissakin maissa naisella ei ole mahdollisuutta aborttiin siinä tapauksessa, että hänet raiskataan. Jos nainen saa tällä tavoin vastoin tahtoaan lapsen eikä halua ryhtyä hänelle vanhemmaksi, onko tällainen nainenkin sinun mielestäsi vastuuton kakara? -ap
[/quote]
Ai että nainen vielä raiskasi... mä olisin kyllä tehnyt rikosilmoituksen enkä jäänyt odottelemaan onko sillä jotakin seurauksia.
Sukupuoliiyhteydestä otetaan vastuu.
Itse rinnastan nämä "pillerit-petti"-raskautujat raiskaajiin, jopa enemmän halveksuttaviin.
Eli omalla kohdallani ehdoton ei.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 11:09"]Esimerkiksi valehtelemalla ehkäisystä.
Itse en tiedä, pystyisinkö tai haluaisinko olla missään tekemisissä lapsen ja hänen äitinsä kanssa.
[/quote]Pakko ei ole kuin maksaa elarit.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 11:24"]Jos nainen saa tällä tavoin vastoin tahtoaan lapsen eikä halua ryhtyä hänelle vanhemmaksi, onko tällainen nainenkin sinun mielestäsi vastuuton kakara? -ap
[/quote]
Kyllä lapsen vanhemmat ovat vastuuttomia lapsesta jos eivät kykene hänestä huolehtimaan.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 11:25"]Mua vituttaa ne huijarinaiset ihan hulluna! Siitä pitäis saada joku petos syytenimikkeenä ja joutuu maksaa sille miehelle henkisestä kivusta ja kärsimyksestä!
[/quote]
Henkisestä kivusta ja kärsimyksestä? :D Anteeksi. En pidä huijari naisista, mutta tämä vähän nauratti.
Lasta ei saa huijaamalla, sen saa yhdynnän tuloksena tai keinohedelmöityksellä. Jokainen vastaa itse siitä, päätyykö vanhemmaksi vai ei (raiskauksen uhrit ovat poikkeus) eli jos ei halua isäksi, käyttää kondomia ja jos ei halua äidiksi, käyttää kierukkaa tai hormonaalista ehkäisyä.
En ymmärrä, miten paljaalla paneva mies voi väittää tulleensa huijatuksi, jos nainen saakin lapsen. Missä se mies oli kaikki ne kerrat, kun koulussa kerrottiin hedelmöittymisestä?
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 11:30"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 11:24"]Jos nainen saa tällä tavoin vastoin tahtoaan lapsen eikä halua ryhtyä hänelle vanhemmaksi, onko tällainen nainenkin sinun mielestäsi vastuuton kakara? -ap
[/quote]
Kyllä lapsen vanhemmat ovat vastuuttomia lapsesta jos eivät kykene hänestä huolehtimaan.
[/quote]
Raju kannanotto. Harvemmin saa lukea näin tiukkaa raiskatun naisen tuomitsemista. Kiitos kuitenkin rehellisyydestäsi. -ap
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 11:30"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 11:25"]Mua vituttaa ne huijarinaiset ihan hulluna! Siitä pitäis saada joku petos syytenimikkeenä ja joutuu maksaa sille miehelle henkisestä kivusta ja kärsimyksestä! [/quote] Henkisestä kivusta ja kärsimyksestä? :D Anteeksi. En pidä huijari naisista, mutta tämä vähän nauratti.
[/quote]Mitä nauramista siinä on? Luuletko, ettei isäksi huijaaminen aiheuta kärsimystä? -ap
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 11:13"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 11:10"]
Ei se sen lapsen vika ole. Ja jokainen lapsi ansaitsee myös tavata isäänsä.
[/quote]Miksi lapsi haluaisi tavata ihmistä, joka on hänelle täysin vieras ja joka toivoo, ettei häntä olisi olemassakaan? Tämä on vilpitön kysymys, johon toivon kunnon vastausta alapeukkujen sijaan. Järkevämåpihän lapsen olisi muodostaa suhde oikeastaan keheen tahansa aikuiseen, joka suhtautuu häneen jotenkuten myönteisesti.
En voi ymmärtää joidenkin ihmisten biologialla asettamaa täysin perusteetonta arvoa. -ap
[/quote]
Koska se biologinen side nousee esille siinä vaiheessa, kun yhteys biologiseen vanhempaan puuttuu tai ko. sukupuolen vanhempaa ei ole lainkaan. Sillä on tosi iso merkitys itsetuntoon, turvallisuudentunteeseen, hyväksytyksi tulemiseen jne. Sinulla taitaa olla omat vanhemmat läsnä elämässäsi tai sitten olet tosi pahasti traumatisoitunut vanhempasi puutteesta.
'Isänsä hylkäämä'
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 11:10"]
Ei se sen lapsen vika ole. Ja jokainen lapsi ansaitsee myös tavata isäänsä.
[/quote]Miksi lapsi haluaisi tavata ihmistä, joka on hänelle täysin vieras ja joka toivoo, ettei häntä olisi olemassakaan? Tämä on vilpitön kysymys, johon toivon kunnon vastausta alapeukkujen sijaan. Järkevämåpihän lapsen olisi muodostaa suhde oikeastaan keheen tahansa aikuiseen, joka suhtautuu häneen jotenkuten myönteisesti.
En voi ymmärtää joidenkin ihmisten biologialla asettamaa täysin perusteetonta arvoa. -ap