Onko miehen tavattava lasta, jonka nainen on hankkinut huijaamalla?
Esimerkiksi valehtelemalla ehkäisystä.
Itse en tiedä, pystyisinkö tai haluaisinko olla missään tekemisissä lapsen ja hänen äitinsä kanssa.
Kommentit (137)
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 11:46"]
Voi hyvät herrat. Käyttäkää sitä kumia, niin ei tarvitse sitten vauvapalstalla itkeä miten ilkeä nainen "huijasi". Varmaan näitäkin naisia on, mutta ottakaa nyt huomioon, että ihan oikeastikin ehkäisy voi pettää ja silloin tulee raskaaksi, halusi tai ei.
Muistakaa nyt se biologinen fakta, että sukupuoliyhdynnästä voi tulla raskaaksi. Ja että siihen tarvitaan kaksi. Kumpikin on vastuussa, mies ja nainen. Kumpikin. MYÖS SINÄ.
Siis: älä pane paljaalla, jos et halua isäksi. Simppeliä!
[/quote]
Hei urpo, monennenko kerran kirjoitit saman paskaviestisi palstalle?
Aloituksessa kysyttiin aivan eri asiaa, mutta jeeustele rauhassa.
Taitaa olla niin, että itselläsi on "vahinko"-lapsi ja henkeen ja vereen puolustelet omaa kusestustasi.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 11:50"]
Taustaa, olen tuntenut miehen useita vuosia, takana muutama kännipano, aina käytetty kumia ja olen kertonut että en pillereitä käytä. No vikalla kerralla tulin raskaaksi kun emme kumia käyttäneet, nyt mies sitä mieltä että en ole hänelle koskaan kertonut etten käytä mitään. Hän ei halua lasta nähdä eikä tunnustaa ja on sitä mieltä että saan itse hoitaa lapsen. Lapsen hoitaminen yksin on minulle ihan ok, mutta kyllä haluaisin että mies lapsen tunnustaa, lapsella on oikeus molempiin vanhempiin. Mies ei halua tunnustaa lasta, koska ei halua joutua maksamaan elareita lapsesta mitä ei ole koskaan halunnutkaan. Joten ottakaa kantaa että laitanko miehen tunnustamaan lapsen, lapsella olisi tällöin isä edes paperilla vai annanko olla.
[/quote]
Mikä sun motiivi on pitää lapsi, jota isä ei halua? Oletko vähän pehmeä päästäsi? Ajatteletko ollenkaan miestä tai lasta ja niiden tulevaisuutta?
Miksi et etsi miestä joka HALUAA lapsen kanssasi?
Ei ole vittuilua, vaan ihan aidosti haluaisin ymmärtää motiivisi.
Taustaa, olen tuntenut miehen useita vuosia, takana muutama kännipano, aina käytetty kumia ja olen kertonut että en pillereitä käytä. No vikalla kerralla tulin raskaaksi kun emme kumia käyttäneet, nyt mies sitä mieltä että en ole hänelle koskaan kertonut etten käytä mitään. Hän ei halua lasta nähdä eikä tunnustaa ja on sitä mieltä että saan itse hoitaa lapsen. Lapsen hoitaminen yksin on minulle ihan ok, mutta kyllä haluaisin että mies lapsen tunnustaa, lapsella on oikeus molempiin vanhempiin. Mies ei halua tunnustaa lasta, koska ei halua joutua maksamaan elareita lapsesta mitä ei ole koskaan halunnutkaan. Joten ottakaa kantaa että laitanko miehen tunnustamaan lapsen, lapsella olisi tällöin isä edes paperilla vai annanko olla.
[/quote]
Minusta se, ettet vaadi isyyden tunnustamista ja elatusmaksuja, antaisi miehelle viestin, että hän oli oikeassa ja että hänet on huijattu isyyteen ja sinä sitten nolona annat olla, kun hävettää oma vilunkipeli. Sen sijaan että vaadit häntä ottamaan vastuun yhteisestä mokasta pakottaa hänet miettimään, kannattaako elämää elää ihan noin luikkurimaisesti. Ei se isyyden tunnustus ja elarit vamaan tee hänestä isää mutta laittaapa ainakin virallisesti paperille, että on mokannut. Typerille naisille hän varmaan selittää, miten nainen huijasi - näin tuntuu aika moni mies tekevän. Tuttavapiirissäkin pari moista kuvatusta.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 11:47"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 11:43"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 11:20"]Miten niin huijaamalla ? Jos ilman kumia päästelet niin ei siinä mitään huijaamista ole. Kuvittele että olisit voinut saada aidsin,tippurin,kupan,,,,, jne ? Jos on niin vitun tyhmä että ajelee päin punaisia niin oma vika. [/quote] Olet varmasti sitä mieltä että nainen on vitun tyhmä jos tulee raskaasi kun luottaa mieheen joka vetelee välillä salaa ilman kumia tai puhkotulla sellaisella?
[/quote]
Nainen voi ottaa katumuspillerin tai teettää abortin, jos ei lasta halua.
[/quote]
Naisille on suotu oikeus päättää ihmiskohtaloista ja myös miesten isyyksistä. Se pitäisi poistaa tai vaihtoehtoisesti sallia miehelle esim. oikeus tappaa abortoiva nainen.
T. Miesten puolella, mies
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 11:53"]
[/quote]
Laitat tunnustamaan, silloin lapsi tietää, että hänellä on isä jossain. Lisäksi miehille tekee ihan hyvää joutua vastaamaan tekemisistään. Kännipano ei ole ehkäisyn synonyymi.
[/quote]
Miehille pitäisi tulla oikeus vastaavaan. Jos vähän epäilee isyyttää niin lapsi testattavaksi!
Ei yksikään lapsista, on sitten toivottu tai ei, ole voinut päättää milloin hänet tehdään.
Ei sinun tarvitse olla lapsen äidin kanssa tekemisissä, nyt siirrät häntä kohtaan tuntemaasi
inhoa lapseen, joka on täysin viaton näihin aikuisten valtataisteluihin. Älä lähde tuolle tielle.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 11:31"]
Lasta ei saa huijaamalla, sen saa yhdynnän tuloksena tai keinohedelmöityksellä. Jokainen vastaa itse siitä, päätyykö vanhemmaksi vai ei (raiskauksen uhrit ovat poikkeus) eli jos ei halua isäksi, käyttää kondomia ja jos ei halua äidiksi, käyttää kierukkaa tai hormonaalista ehkäisyä.
En ymmärrä, miten paljaalla paneva mies voi väittää tulleensa huijatuksi, jos nainen saakin lapsen. Missä se mies oli kaikki ne kerrat, kun koulussa kerrottiin hedelmöittymisestä?
[/quote]
Juuri näin. "Huijaamalla isäksi" -tyypit ovat todellakin huonompaa ainesta, joilla ei kapasiteetti riitä kondomin käyttöön. Olen itse hyvätuloisesta akateemisesta piiristä, eikä vahinkolapsia ole kellään.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 11:13"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 11:10"]
Ei se sen lapsen vika ole. Ja jokainen lapsi ansaitsee myös tavata isäänsä.
[/quote]Miksi lapsi haluaisi tavata ihmistä, joka on hänelle täysin vieras ja joka toivoo, ettei häntä olisi olemassakaan? Tämä on vilpitön kysymys, johon toivon kunnon vastausta alapeukkujen sijaan. Järkevämåpihän lapsen olisi muodostaa suhde oikeastaan keheen tahansa aikuiseen, joka suhtautuu häneen jotenkuten myönteisesti.
En voi ymmärtää joidenkin ihmisten biologialla asettamaa täysin perusteetonta arvoa. -ap
[/quote]
Ei lapsen/aikuisen tarve tuntea biologiset juurensa ole välttämättä mikään järjen juttu. Itse olen au-lapsi ja olin koko lapsuuteeni äärettömän utelias biologisen isäni suhteen. Otin häneen yhteyttä murrosiässä, koska halusin tuntea oikean isäni, halusin tietää millainen hän on ja tavata häntä. Halusin oppia tuntemaan sisaruspuoleni. Ja kyllä kannatti!
Miksi kuvittelet, että esimerkiksi adoptiolapset etsivät vanhempiaan? Tai miksi sijaisperheessä asvuat lapset kaipaavat biologosia vanhempiaan? Lapsen ja vanhemman välillä on side, jota ei voi järkeillä pois. Lapsella on oikeus oppia tuntemaan isänsä.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 12:13"]
Lasta ei saa huijaamalla, sen saa yhdynnän tuloksena tai keinohedelmöityksellä. Jokainen vastaa itse siitä, päätyykö vanhemmaksi vai ei (raiskauksen uhrit ovat poikkeus) eli jos ei halua isäksi, käyttää kondomia ja jos ei halua äidiksi, käyttää kierukkaa tai hormonaalista ehkäisyä.
En ymmärrä, miten paljaalla paneva mies voi väittää tulleensa huijatuksi, jos nainen saakin lapsen. Missä se mies oli kaikki ne kerrat, kun koulussa kerrottiin hedelmöittymisestä?
[/quote]
Juuri näin. "Huijaamalla isäksi" -tyypit ovat todellakin huonompaa ainesta, joilla ei kapasiteetti riitä kondomin käyttöön. Olen itse hyvätuloisesta akateemisesta piiristä, eikä vahinkolapsia ole kellään.
[/quote]
Sama se on niillä naisilla keitä mies on paljaalla salaa lykkinyt. Tuntuu paremmalta paljaalla ja hauskaa on se kun moni akka niin tyhmä ettei tajua tuleensa lykityksi paljaalla :) eivät ymmärrä edes ehkäistä..
Minkä takia et itse huolehdi ehkäisystä? Kortsuja saa ostaa vapaasti kaupoista, ja niitä voi käytää, jos ei luota kumppaniinsa.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 11:13"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 11:10"]
Ei se sen lapsen vika ole. Ja jokainen lapsi ansaitsee myös tavata isäänsä.
[/quote]Miksi lapsi haluaisi tavata ihmistä, joka on hänelle täysin vieras ja joka toivoo, ettei häntä olisi olemassakaan? Tämä on vilpitön kysymys, johon toivon kunnon vastausta alapeukkujen sijaan. Järkevämåpihän lapsen olisi muodostaa suhde oikeastaan keheen tahansa aikuiseen, joka suhtautuu häneen jotenkuten myönteisesti.
En voi ymmärtää joidenkin ihmisten biologialla asettamaa täysin perusteetonta arvoa. -ap
[/quote]
Ei lapsen/aikuisen tarve tuntea biologiset juurensa ole välttämättä mikään järjen juttu. Itse olen au-lapsi ja olin koko lapsuuteeni äärettömän utelias biologisen isäni suhteen. Otin häneen yhteyttä murrosiässä, koska halusin tuntea oikean isäni, halusin tietää millainen hän on ja tavata häntä. Halusin oppia tuntemaan sisaruspuoleni. Ja kyllä kannatti!
Miksi kuvittelet, että esimerkiksi adoptiolapset etsivät vanhempiaan? Tai miksi sijaisperheessä asvuat lapset kaipaavat biologosia vanhempiaan? Lapsen ja vanhemman välillä on side, jota ei voi järkeillä pois. Lapsella on oikeus oppia tuntemaan isänsä.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 12:11"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 11:53"]
[/quote]
Laitat tunnustamaan, silloin lapsi tietää, että hänellä on isä jossain. Lisäksi miehille tekee ihan hyvää joutua vastaamaan tekemisistään. Kännipano ei ole ehkäisyn synonyymi.
[/quote]
Miehille pitäisi tulla oikeus vastaavaan. Jos vähän epäilee isyyttää niin lapsi testattavaksi!
[/quote]
Miten niin pitäisi? Miehillä on tuo oikeus jo nyt.
Voi hyvät herrat. Käyttäkää sitä kumia, niin ei tarvitse sitten vauvapalstalla itkeä miten ilkeä nainen "huijasi". Varmaan näitäkin naisia on, mutta ottakaa nyt huomioon, että ihan oikeastikin ehkäisy voi pettää ja silloin tulee raskaaksi, halusi tai ei.
Muistakaa nyt se biologinen fakta, että sukupuoliyhdynnästä voi tulla raskaaksi. Ja että siihen tarvitaan kaksi. Kumpikin on vastuussa, mies ja nainen. Kumpikin. MYÖS SINÄ.
[/quote]
Periaatteessa simppeliä, mutta miehen ei siis pitäisi voida luottaa edes pitkäaikaiseen kumppaniinsa kun tämä sanoo käyttävänsä ehkäisyä vaan lähtökohtaisesti oletettava, että toinen valehtelee kuitenkin? Varmaan kiva parisuhde tuossa vaiheessa.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 12:15"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 12:13"]
[/quote]
[/quote]
Sama se on niillä naisilla keitä mies on paljaalla salaa lykkinyt. Tuntuu paremmalta paljaalla ja hauskaa on se kun moni akka niin tyhmä ettei tajua tuleensa lykityksi paljaalla :) eivät ymmärrä edes ehkäistä..
[/quote]
Jälkiehkäisy ja abortti on myös yleistä huonomman aineksen keskuudessa. Myös sukupuolitaudit taitavat levitä, kun on niin hauskaa panna paljaalla.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 11:20"]
Miten niin huijaamalla ? Jos ilman kumia päästelet niin ei siinä mitään huijaamista ole. Kuvittele että olisit voinut saada aidsin,tippurin,kupan,,,,, jne ? Jos on niin vitun tyhmä että ajelee päin punaisia niin oma vika.
[/quote]
Tyhmä se on nainenkin joka ilman kumia panee varsinkin tuntemattomia.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 12:17"]
[/quote]
Periaatteessa simppeliä, mutta miehen ei siis pitäisi voida luottaa edes pitkäaikaiseen kumppaniinsa kun tämä sanoo käyttävänsä ehkäisyä vaan lähtökohtaisesti oletettava, että toinen valehtelee kuitenkin? Varmaan kiva parisuhde tuossa vaiheessa.
[/quote]
No enpä usko, että tässä tapauksessa on kyse pitkäaikaisesta kumppanista. Tai no, huonomman aineksen mielestä pitkäaikainen kumppani = kolme kuukautta kimpassa.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 12:08"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 11:47"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 11:43"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 11:20"]Miten niin huijaamalla ? Jos ilman kumia päästelet niin ei siinä mitään huijaamista ole. Kuvittele että olisit voinut saada aidsin,tippurin,kupan,,,,, jne ? Jos on niin vitun tyhmä että ajelee päin punaisia niin oma vika. [/quote] Olet varmasti sitä mieltä että nainen on vitun tyhmä jos tulee raskaasi kun luottaa mieheen joka vetelee välillä salaa ilman kumia tai puhkotulla sellaisella?
[/quote]
Nainen voi ottaa katumuspillerin tai teettää abortin, jos ei lasta halua.
[/quote]
Naisille on suotu oikeus päättää ihmiskohtaloista ja myös miesten isyyksistä. Se pitäisi poistaa tai vaihtoehtoisesti sallia miehelle esim. oikeus tappaa abortoiva nainen.
T. Miesten puolella, mies
[/quote]
Mutta mieshän ihan itse päättää siitä isyydestään jo kauan ennen kuin nainen joutuu tekemään päätöstä äitiydestään! Mies panee paljaalla => mahdollisuus isyyteen. Ihan itse hän tuon päätöksen tekee. Naisella on teoriassa mahdollisuus valita abortti tai äitiys vielä viikkojenkin kuluttua, mutta hän ei ikinä joudu tuota päätöstä tekemään, jos mies ei ole ensin valinnut isyyden mahdollisuutta.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 12:07"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 11:50"]
[/quote]
Mikä sun motiivi on pitää lapsi, jota isä ei halua? Oletko vähän pehmeä päästäsi? Ajatteletko ollenkaan miestä tai lasta ja niiden tulevaisuutta?
Miksi et etsi miestä joka HALUAA lapsen kanssasi?
Ei ole vittuilua, vaan ihan aidosti haluaisin ymmärtää motiivisi.
[/quote]
Ei se lapsen vika ole, että sai alkunsa noin. Tottakai minä pidän lapsen ja kannan vastuun siitä, että olen ilman ehkäisyä pannut. Minulle abortti ei ole ratkaisu tähän.
Entä, jos nainen esimerkiksi tyhjentää käytetyn kortsun sisäänsä vessan roskiksesta seksin jälkeen salaa?
Rikosnimike? Kuinka todistetaan?
Av-mammat taas moralisoimassa. Oikein itkettää lukea näin tyhmiä kommentteja. Äly jäänyt viinapullon pohjalle viikonlopun juhlinnoissa. Nämä on just näitä "pillerit petti" akkoja, siksi et AP saa järkevää vastausta. Yleensä normaali ihminen tuomitsisi tällaisen huijaamisen, mutta ei Av-mamma, kun kaikki on aina miehen syy tai miehen oma moka. Vittu mitä haahkoja.
Juu ja olen nainen, mutta inhoan tällaisia typeriä ämmiä, kuten suurin osa on tässä ketjussa.