Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko väärin, että ujo mies pakotetaan työskentelemään naaraiden kanssa?

Vierailija
14.06.2015 |

Opiskelen tietotekniikkaa yliopistossa. Kärsin siis ahdistuksesta ja sosiaalisten tilanteiden pelosta, varsinkin naaraiden parissa. Jos joudun tekemään ryhmässä jotain naaraspuolisten opiskelijoiden kanssa, pyydän usein opettajalta siirtoa miesvoittoiseen ryhmään, koska työtehoni kärsii naaraiden läsnäolosta ja heidän minun läsnäolosta. Hakeuduin itseasiassa tälle alalle siksi, että täällä joudun olemaan tilastollisesti vähiten naaraiden kanssa tekemisissä. Monesti olen kuitenkin kohdannut tilanteen, että opettaja ei ole suostunut vaihtamaan ryhmääni ja kerran sain kurssilta hylätyn, kun en uskaltanut pitää esitelmää hyvin naarasvoittoisen ryhmän edessä.

En ole misogynisti eikä minulla ole mitään naaraita vastaan. Onko siis reilua, että minunlainen ujo mies pakotetaan väen väkisin työskentelemään naaraiden kanssa? Eihän pyörätuolissa olevaakaan pakoteta ottamaan osaa joihinkin fyysisiin aktiviteetteihin, mitä opiskelussa kohtaa, esim. messuständin pystyttäminen johonkin tapahtumaan.

M22

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 23:51"]Onko väärin, että ujo synnyttävä nainen pakotetaan synnyttämään mieskätilön ja miesopiskelijajoukon nähden?

[/quote]
On. Opiskelijoiden mukana olemiseen pitäisi kysyä aina lupa, tai ainakin pitäisi olla lupa kieltäytyä. Itse kätilöhän voi olla vaikka homo, jota synnyttäjän värkki sinänsä ei kiinnosta, vaan sen muksun saaminen ulos elävänä.

Vierailija
42/63 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuo on saanut alkunsa? Miten kauan olet pelännyt naisia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 23:48"]

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 23:45"][quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 23:44"] [quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 23:42"][quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 23:39"] Lopeta opintosi ja lukittaudu äitisi kellariin. [/quote]   Todella kypsää suhtautumista.    [/quote] No miksi pitäisi suhtautua kypsästi, kun ap itse on niin lapsellinen? [/quote]   Minusta tuo ei ole lapsellista, vaan jonkinasteinen psyykkinen sairaus, joka pahimmillaan rajoittaa elämää todella pahasti. Tuskin ap ilkikurisuuttaan ja lapsellisuuttaan naisia vieroksuu.  [/quote] Höpö höpö. Ensinnäkin ap on pelkkä trolli ja toiseksi, vaikka tällainen tilanne olisikin todellinen, niin se on ratkaistavissa kun ottaa itseään niskasta kiinni ja lopettaa tuollaisen pelleilyn.

[/quote]

Ei se ole aina niin yksinkertaista. Psyykkiset sairaudet ovat ihan oikeita sairauksia siinä kuin muutkin. 

Tuollaiset "itseään niskasta kiinni ottamiset" kuuluvat jonnekin 70-luvun metsäläiselämään, jossa ei mitään masennuksiakaan keretty potea näin on jämpti perkele. 

Vierailija
44/63 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 23:35"][quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 23:30"]

Mitä jos vaikka aikuistuisit.

[/quote]

On niitä naisiakin jotka ei tykkää miehistä / pelkää niitä. 
[/quote]
Niillä on siihen yleensä jokin pätevä syy, esim raiskaus. Aplla ei taida olla mitään tuollaisia todistettavasti traumatisoivia syitä, vai onko?

Vierailija
45/63 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 23:51"]

Mulla auttaa se kun ajattelen et jos haluaisin niin pystyisin hakkaamaan naisen helposti. Olen lisäksi aika pitkä ja roteva joten nainen todennäköisesti pelkää minua enemmän. Ei ole tarkoitus hakata ketään mut se tuo lohtua ja rohkeutta kun ajattelee niin. 

[/quote]

siis... luuletko ehkä että se nainen aikoo hyökätä kimppuusi hetkenä minä hyvänsä? nyt kuule ei mene hyvin siellä ollenkaan o.O

Vierailija
46/63 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 23:51"]

Onko väärin, että ujo synnyttävä nainen pakotetaan synnyttämään mieskätilön ja miesopiskelijajoukon nähden?

[/quote]

Mielestäni se hiukan on. Ymmärrän hyvin, ettei se ole välttämättä mitenkään mukavaa. Mutta tapahtuuko tuollaista oikeasti? Jos nainen ei halua miehiä tilanteeseen, eikö hänelle sitten järjestetä miehetöntä tilannetta? 

Vierailija
47/63 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 23:51"]Onko väärin, että ujo synnyttävä nainen pakotetaan synnyttämään mieskätilön ja miesopiskelijajoukon nähden?

[/quote]

No vähä eri asia olla jalat levällään synnyttämässä ja vielä pelätä sitä synnytystä mahdollisesti ja sitten joukko miehiä tuijottamassa siinä :D Ap tuskin koulussa joutuu alastomana olemaan naisten edessä.
Tuo miesopiskelijajoukko nyt muutenkin vähän kaukaa haettu ja kenenkään ei ole pakko opiskelijoita synnytykseen päästää. Mutta jos saatavilla ei ole kuin mieskätilö niin tottakai silloin on synnytettävä sen nähden.

Ap tarvitsee lääkärin tai jonkun psykologin apua tuohon naispelkoonsa. Enemmän se rajoittaa elämää ja siitä olisi hyvä päästä yli.

Vierailija
48/63 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen. Pelottaako?

Joo anteeksi jos nyt sinulla on ap oikeasti jotain naispelkoa ja aiheutan jonkun kohtauksen.

Vierailija
49/63 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 23:43"]ps. Saan paniikkikohtauksen kun näen, että tähän ketjuun on tullut uusi vastaus, koska tiedän sen tulleen luultavasti naiselta.Kuvittelen tälläkin hetkellä puhuvani tietokoneen kanssa, muuten en kestäisi tätä.

AP
[/quote]
Öööööööööööö, tämä on mammapalsta. Täällähän vilisee kaikenlista ämmyliä ja kimulia. Olisit pysytellyt Ylilaudalla sitten.
.
Haiskahtaa vähän trollilta tuo, että et ole selvittänyt palstan luonnetta etukäteen. No, sitä sattuu...
.
Itsehän olen vakiokommentoija. Joskus trollaan, joskus en. Ja hui saatanan vittu, minäkin olen nainen ja kirjoittanut todella suuren osan tämän nimenomaisen ketjun viesteistä.

Vierailija
50/63 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 23:26"]

Yrittää korostaa nörttiyttään käyttämällä termiä naaras. Ei jatkoon.

[/quote]

Mihin vitun jatkoon? Onko tämä joku karsinta?

Vierailija
51/63 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 23:43"]ps. Saan paniikkikohtauksen kun näen, että tähän ketjuun on tullut uusi vastaus, koska tiedän sen tulleen luultavasti naiselta.Kuvittelen tälläkin hetkellä puhuvani tietokoneen kanssa, muuten en kestäisi tätä.

AP
[/quote]
Mutta olet paranemaan päin kun uskalsit kirjoittaa jo naisesta ;)

Vierailija
52/63 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 00:04"][quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 23:26"]

Yrittää korostaa nörttiyttään käyttämällä termiä naaras. Ei jatkoon.

[/quote]

Mihin vitun jatkoon? Onko tämä joku karsinta?

[/quote]
On. Vuoden provo-kilpailun kesäkuun ennakkokarsinta. Lisätietoja saat moderaattoreilta, korttelisi kunniamammalta ja Sanoman toimitusjohtajalta.

Vierailija
53/63 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 00:01"]

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 23:43"]ps. Saan paniikkikohtauksen kun näen, että tähän ketjuun on tullut uusi vastaus, koska tiedän sen tulleen luultavasti naiselta.Kuvittelen tälläkin hetkellä puhuvani tietokoneen kanssa, muuten en kestäisi tätä. AP [/quote] Öööööööööööö, tämä on mammapalsta. Täällähän vilisee kaikenlista ämmyliä ja kimulia. Olisit pysytellyt Ylilaudalla sitten. . Haiskahtaa vähän trollilta tuo, että et ole selvittänyt palstan luonnetta etukäteen. No, sitä sattuu... . Itsehän olen vakiokommentoija. Joskus trollaan, joskus en. Ja hui saatanan vittu, minäkin olen nainen ja kirjoittanut todella suuren osan tämän nimenomaisen ketjun viesteistä.

[/quote]

on tämä sentään vähän kekseliäämpi kuin ylilaudan jonnelauman tavalliset "hyi kamala, akat on ihan kauheita!" provoilut

Vierailija
54/63 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pyge.

Vierailija
55/63 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 23:56"]

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 23:35"][quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 23:30"] Mitä jos vaikka aikuistuisit. [/quote]   On niitä naisiakin jotka ei tykkää miehistä / pelkää niitä.  [/quote] Niillä on siihen yleensä jokin pätevä syy, esim raiskaus. Aplla ei taida olla mitään tuollaisia todistettavasti traumatisoivia syitä, vai onko?

[/quote]

Luulisin, että miesten ja naisten pelot ovat hiukan erilaisia. 

Itse en ainakaan miehenä pelkää väkivaltaa lainkaan, vaikka se periaatteessa on näin miehenä suhteellisen todennäköistä joutua väkivallan uhriksi. Luulen saman pätevän useimpiin muihin miehiin; tappeleminen ja puolustautuminen hyökkäystä vastaan kun on evolutionäärisistä syistä melko syvälle koodattu meihin. Naisillahan näin ei ole - ja sen näkee ihan kun katsoo videoita, joissa naiseen kohdistuu väkivallanteko. Eivät ryhdy puolustautumaan. 

Jos nyt ajatellaan naisiin kohdistuvaa pelkoa, niin jos itselläni olisi sellainen, se varmasti liittyisi siihen, että minulle sanotaan jotakin ilkeää tai minusta ei pidetä. Näin arvioisin. Miestä vastaan miehellä on ase - nimittäin nyrkki - mutta miten puolustaudut naista vastaan? Se ettei naisia lyödä ei ole ainakaan pelkästään kasvatuksen tulos, vaan miehen ei luonnostaan tee mieli lyödä naista. Minä en ole koskaan edes meinannut lyödä naista, vaikka se olisi ollut ärsyttävä, mutta toista miestä olen kyllä joskus lyönyt, tunnustan häpeäkseni. 

Vierailija
56/63 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pelkäät naisia, onko siihen jokin syy ja mitä pelkäät naisten tekevän?

Vierailija
57/63 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 00:14"][quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 23:56"]

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 23:35"][quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 23:30"] Mitä jos vaikka aikuistuisit. [/quote]   On niitä naisiakin jotka ei tykkää miehistä / pelkää niitä.  [/quote] Niillä on siihen yleensä jokin pätevä syy, esim raiskaus. Aplla ei taida olla mitään tuollaisia todistettavasti traumatisoivia syitä, vai onko?

[/quote]

Luulisin, että miesten ja naisten pelot ovat hiukan erilaisia. 

Itse en ainakaan miehenä pelkää väkivaltaa lainkaan, vaikka se periaatteessa on näin miehenä suhteellisen todennäköistä joutua väkivallan uhriksi. Luulen saman pätevän useimpiin muihin miehiin; tappeleminen ja puolustautuminen hyökkäystä vastaan kun on evolutionäärisistä syistä melko syvälle koodattu meihin. Naisillahan näin ei ole - ja sen näkee ihan kun katsoo videoita, joissa naiseen kohdistuu väkivallanteko. Eivät ryhdy puolustautumaan. 

Jos nyt ajatellaan naisiin kohdistuvaa pelkoa, niin jos itselläni olisi sellainen, se varmasti liittyisi siihen, että minulle sanotaan jotakin ilkeää tai minusta ei pidetä. Näin arvioisin. Miestä vastaan miehellä on ase - nimittäin nyrkki - mutta miten puolustaudut naista vastaan? Se ettei naisia lyödä ei ole ainakaan pelkästään kasvatuksen tulos, vaan miehen ei luonnostaan tee mieli lyödä naista. Minä en ole koskaan edes meinannut lyödä naista, vaikka se olisi ollut ärsyttävä, mutta toista miestä olen kyllä joskus lyönyt, tunnustan häpeäkseni. 

[/quote]
Hyviä pointteja. Ilkeistä tyypeistä kannattaa pyristellä eroon, oli mies tai nainen. Eli palstan perusvastaus "jätä se sika". Ei kannata tuhlata elämäänsä idiootteihin. Vaikka osaisikin sanoa takaisin, niin ei niitä kivoiksi tyypeiksi pysty käännyttämään. Meillä on itse kullakin vain yksi elämä, joten kehen tahansa sitä ei pidä tuhlata. Tietenkään kaikista idiooteista ei pääse eroon, esim jos oma äiti on sellainen.
.
Sinänsä ihmissuhdetaitojen opettelu ei liene pahitteeksi. Näin on muitakin työkaluja kuin nyrkit, jos tulee joku kusipää vastaan. Tämäkin pätee keneen tahansa. Useimmiten kuitenkin taitavat olla pojat, joiden tunnetaitojen kehitystä ei tueta vaikkapa kouluissa tarpeeksi. Osa tytöistäkin on toki aika pässejä.

Vierailija
58/63 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 00:11"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 00:01"]

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 23:43"]ps. Saan paniikkikohtauksen kun näen, että tähän ketjuun on tullut uusi vastaus, koska tiedän sen tulleen luultavasti naiselta.Kuvittelen tälläkin hetkellä puhuvani tietokoneen kanssa, muuten en kestäisi tätä. AP [/quote] Öööööööööööö, tämä on mammapalsta. Täällähän vilisee kaikenlista ämmyliä ja kimulia. Olisit pysytellyt Ylilaudalla sitten. . Haiskahtaa vähän trollilta tuo, että et ole selvittänyt palstan luonnetta etukäteen. No, sitä sattuu... . Itsehän olen vakiokommentoija. Joskus trollaan, joskus en. Ja hui saatanan vittu, minäkin olen nainen ja kirjoittanut todella suuren osan tämän nimenomaisen ketjun viesteistä.

[/quote]

on tämä sentään vähän kekseliäämpi kuin ylilaudan jonnelauman tavalliset "hyi kamala, akat on ihan kauheita!" provoilut
[/quote]
Ylilaudalta löytyisi varmaan helpommin kohtalotoveri. Täällä akkavallan valtakunnassa ei aina miehiä ymmärretä niin hyvin, että olisi apua.

Vierailija
59/63 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 00:25"]

[/quote]

En nyt halua alkaa hirveästi avautua, mutta yksi syy on ainakin se, että äitini hakkasi ja purki vihansa minuun koko lapsuuteni, kunnes hän sitten kuoli minun ollessa 13-vuotias. Sitten serkkuni ja hänen kaverinsa , jotka olivat minua n. 10v vanhempia naisia/tyttöjä, käyttivät minua pienenä seksuaalisesti hyväksi ja nöyryyttivät julkisesti esim. pakottamalla minut rattaisiin esittämään pikkuvauvaa, jota he kävelyttivät naapurustossa.

AP

Vierailija
60/63 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 00:40"]

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 00:25"]

[/quote]

En nyt halua alkaa hirveästi avautua, mutta yksi syy on ainakin se, että äitini hakkasi ja purki vihansa minuun koko lapsuuteni, kunnes hän sitten kuoli minun ollessa 13-vuotias. Sitten serkkuni ja hänen kaverinsa , jotka olivat minua n. 10v vanhempia naisia/tyttöjä, käyttivät minua pienenä seksuaalisesti hyväksi ja nöyryyttivät julkisesti esim. pakottamalla minut rattaisiin esittämään pikkuvauvaa, jota he kävelyttivät naapurustossa.

AP

[/quote]Ei nyt oikein onnistu tuo sulta, liioittelu on vähän liian ilmiselvää ja epäuskottavaa. 3/10