Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko väärin, että ujo mies pakotetaan työskentelemään naaraiden kanssa?

Vierailija
14.06.2015 |

Opiskelen tietotekniikkaa yliopistossa. Kärsin siis ahdistuksesta ja sosiaalisten tilanteiden pelosta, varsinkin naaraiden parissa. Jos joudun tekemään ryhmässä jotain naaraspuolisten opiskelijoiden kanssa, pyydän usein opettajalta siirtoa miesvoittoiseen ryhmään, koska työtehoni kärsii naaraiden läsnäolosta ja heidän minun läsnäolosta. Hakeuduin itseasiassa tälle alalle siksi, että täällä joudun olemaan tilastollisesti vähiten naaraiden kanssa tekemisissä. Monesti olen kuitenkin kohdannut tilanteen, että opettaja ei ole suostunut vaihtamaan ryhmääni ja kerran sain kurssilta hylätyn, kun en uskaltanut pitää esitelmää hyvin naarasvoittoisen ryhmän edessä.

En ole misogynisti eikä minulla ole mitään naaraita vastaan. Onko siis reilua, että minunlainen ujo mies pakotetaan väen väkisin työskentelemään naaraiden kanssa? Eihän pyörätuolissa olevaakaan pakoteta ottamaan osaa joihinkin fyysisiin aktiviteetteihin, mitä opiskelussa kohtaa, esim. messuständin pystyttäminen johonkin tapahtumaan.

M22

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 00:44"]

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 00:40"]

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 00:25"]

Miksi pelkäät naisia, onko siihen jokin syy ja mitä pelkäät naisten tekevän?

[/quote]

En nyt halua alkaa hirveästi avautua, mutta yksi syy on ainakin se, että äitini hakkasi ja purki vihansa minuun koko lapsuuteni, kunnes hän sitten kuoli minun ollessa 13-vuotias. Sitten serkkuni ja hänen kaverinsa , jotka olivat minua n. 10v vanhempia naisia/tyttöjä, käyttivät minua pienenä seksuaalisesti hyväksi ja nöyryyttivät julkisesti esim. pakottamalla minut rattaisiin esittämään pikkuvauvaa, jota he kävelyttivät naapurustossa.

AP

[/quote]Ei nyt oikein onnistu tuo sulta, liioittelu on vähän liian ilmiselvää ja epäuskottavaa. 3/10

[/quote]

Kommenttisi sai minut purskahtamaan itkuun.

AP

Vierailija
62/63 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

En nyt halua alkaa hirveästi avautua, mutta yksi syy on ainakin se, että äitini hakkasi ja purki vihansa minuun koko lapsuuteni, kunnes hän sitten kuoli minun ollessa 13-vuotias. Sitten serkkuni ja hänen kaverinsa , jotka olivat minua n. 10v vanhempia naisia/tyttöjä, käyttivät minua pienenä seksuaalisesti hyväksi ja nöyryyttivät julkisesti esim. pakottamalla minut rattaisiin esittämään pikkuvauvaa, jota he kävelyttivät naapurustossa.

AP

[/quote]

Ikävä kuulla. Onneksi kaikki naiset eivät ole tuollaisia ja useat tuomitsevat tuollaisen käytöksen. Ammattiauttajalle puhuminen voisi auttaa sinua ja varmasti helpottaisi saada käsitellä asia turvallisen ihmisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 00:44"]

[/quote]

AP

[/quote]Ei nyt oikein onnistu tuo sulta, liioittelu on vähän liian ilmiselvää ja epäuskottavaa. 3/10

[/quote]

Tuollaista tapahtuu tosi, tosi paljon.

Varsinkin tuota, että vanhemmat tytöt käyttävät seksuaalisesti hyväksi, nöryyttävät pikkupoikia.