Viikkaatteko pyykit suoraan kuivumasta kaappiin?
Itse olen aina laittanut suoraan kaappiin, mutta olen huomannut että hirveän moni ei tee niin vaan siirtää ne vaan yhteen kasaan. Täällä kun kehtaa kysyä niin miksi ihmeessä ette laita suoraan kaappiin? Ymmärtäisin jos ne silitettäisiin, mutta kun useimmat eivät kuitenkaan sitä tee.
Jokainen tekee miten tykkää, ei häiritse mua mutta ihmetyttää.
Kommentit (22)
Aikaisemmin tein kasoja(jotta sain tilaa kuivaustelineelle ja uudet pyykit vähällä vaivalla kuivumaan) ja sitte ku kasa oli tapeeeksi iso niin lajittelin ja viikkasin kerralla.
Nykyään vien suoraan kaappeihin kun olen huomannut että se on kuiteski nopeampaa. Lajittelen pyykit käyttäjän mukaan jo kun ripustan kuivumaan(yhteen riviin vain yhden lapsen vaatteita, sukat omalle rivilleen jne). Sit nappaan ne suoraan narulta mukaan ja vien kaappiin, en varsinaisesti viikkaa mitään lasten vaatteita vaan oion pinoihin koreihin.
Hvinoivallettu. Noin se juuri sinkku miehellä menee. Muutamaan päivään en ole käyttänyt alushousuja kun kaikki ovat lattialla. Seuraavat varmaan voikin hakea kaupasta kun turksikuoriaiset varmaan popsii parhaillaan nykyisiä. No riittääpä ainakin kiinalaisilla, logistiikka alan ihmisillä ja vaatekauppiailla töitä. Brutto kansantuotekin nousee tälllä tavalla. Taloutta voi elvyttää ihan niillä omilla pienillä teoilla ja laiskuuskin on tuottava voimavara.