Uskallatko käydä taloyhtiön saunassa?
Paljon on kauhujuttuja kuullut ties mistä hyppykupista ja pökäleistä lauteiden alla, kun taloyhtiön saunaan uskaltautuvat vain rohkeimmat käyttäämään. Miten on, uskallatko sinä ja mitä hauskaa saunasta on löytynyt?
Kommentit (26)
Kyllä mä uskalsin. Nykyisessä asunnossa on oma sauna.
Todellakin käyn - ihanan siisti uusi sauna. Ei kovin moni osakas ole edes ottanut saunavuoroa, joten ei kovin monta hyppykuppaa siellä hyppää.
En. Naapuri käy omien puheidensa perusteella ilman peflettiä, istuu siis paljaalla perheellä laudetta vasten. Mulle saisi maksaa ja paljon, että sen paskarantujen päällä saunoisin.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 23:31"]En. Naapuri käy omien puheidensa perusteella ilman peflettiä, istuu siis paljaalla perheellä laudetta vasten. Mulle saisi maksaa ja paljon, että sen paskarantujen päällä saunoisin.
[/quote]
Huokaus... Paljaalla perseellä siis.
Tottakai käyn. Ja kyllä ne saunat pestäänkin välillä. En kosskaan ole nähnyt paskaa lauteilla.
Meillä myös uusi sauna. Lauteiden alla oli pillimehun pilli monta kuukautta , joten ei täällä kyllä usein siivota. Lopetinkin saunan käyttämisen siihen.
Meillä siivotaan joka torstai ennen kuin viikon ensimmäinen vuoro on. Ja sauna on kyllä todella siisti - koskaan en oo nähnyt lattiakaivon päällä ees hiuksen hiusta.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 23:31"]
En. Naapuri käy omien puheidensa perusteella ilman peflettiä, istuu siis paljaalla perheellä laudetta vasten. Mulle saisi maksaa ja paljon, että sen paskarantujen päällä saunoisin.
[/quote]Pitäisi olla laki, joka pakottaisi näin tyhmät sterilaatioon.
Olen saanut taloyhtiön saunassa elämäni parhaimmat seksit avovaimoni kanssa kun rakastelin häntä takaapäin suihkutiloissa.
Mies turusta
Mitä merkitystä sillä on jos toiset on paljaalla kankulla kun itse varustautuu paksulla peffletillä?
Kerran olen käynyt kurkkaamassa talonyhtiön saunaa ja siellä oli tyhjiä kaljapulloja ja kortsuja lauteilla (ilmeisesti käytettyjä). Sen jälkeen en ole käynyt minkään talonyhtiön yhteisissä saunatiloissa.
Mä käyn vaan miehen kans. Ovessa ei oo lukkoa, eikä sovittuja saunavuoroja ollenkaan. Sauna on varattu kun saunan ovi on kiinni ja käytävässä valot. Sauna lämpiää puilla ja se lämmittää joka ehtii
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 23:40"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 23:31"]
[/quote]Pitäisi olla laki, joka pakottaisi näin tyhmät sterilaatioon.
[/quote]
Anteeksi mitä?
Parhaimmillaan saunasta on löytynyt kuollut naapuri,
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 23:46"]
Kerran olen käynyt kurkkaamassa talonyhtiön saunaa ja siellä oli tyhjiä kaljapulloja ja kortsuja lauteilla (ilmeisesti käytettyjä). Sen jälkeen en ole käynyt minkään talonyhtiön yhteisissä saunatiloissa.
[/quote]
Kertoo kyllä aika paljon, että on epämääräinen koko taloyhtiö, jos sauna on tuolla tolalla...
En tykkää tiukasta saunavuorosta. Pari vuotta kokeiltiin, ei meidän juttu. Nyt on oma. Mutta isoissa taloyhtiöissä keskustassa on melkoista menoa yleisissä tiloissa, sinne en menis.
Mä käytän peflettiä omassakin saunassa. pysyy puhtaampana, marttojen neuvo.
En käy. Saunaan on käynti kahdesta pukuhuoneesta, joten en voi mitenkään varmistaa ettei joku naapuri ilmaannu yllättäen väärään aikaan paikalle.
Mikä on hyppykuppi?