Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskallatko käydä taloyhtiön saunassa?

Vierailija
13.06.2015 |

Paljon on kauhujuttuja kuullut ties mistä hyppykupista ja pökäleistä lauteiden alla, kun taloyhtiön saunaan uskaltautuvat vain rohkeimmat käyttäämään. Miten on, uskallatko sinä ja mitä hauskaa saunasta on löytynyt?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 23:55"]

En käy. Saunaan on käynti kahdesta pukuhuoneesta, joten en voi mitenkään varmistaa ettei joku naapuri ilmaannu yllättäen väärään aikaan paikalle.

[/quote]

Mä menin kerran väärään...meillä oli edellisenä vuonna toinen pukuhuone ja menin siihen toiseen vanhasta tottumuksesta. Onneksi naapurin nuori mies oli jo ehtinyt pukea kylpytakin. 

Vierailija
22/26 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menin kerran väärään...meillä oli edellisenä vuonna toinen pukuhuone ja menin siihen toiseen vanhasta tottumuksesta. Onneksi naapurin nuori mies oli jo ehtinyt pukea kylpytakin. 

tekiköhän luonto tepposet ja sillä alko jöpöttään kun näki sut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn ja toki aina pyllynaluset mukana. Olen käynyt koko ikäni (tosin eri taloyhtiöiden saunoissa). Ikävä kyllä meidän nyk. taloyhtiön saunassa on jotain vesivahinkoa ja on rempassa joten ei pääse saunomaan. Toisinaan käydään myös siskoni tai vanhempieni taloyhtiöiden saunoissa saunomassa heidän kanssaan, kauhistus sentään. Toki mikään ei voita puusaunaa mutta paremman puutteessa kelpaa tämäkin ratkaisu.

Mutta siis kaikki saunat ja saunavuorot, joissa olen käynyt, ovat aina olleet siistejä. Yhden ainoan kerran oli muutama lehti jäänyt jonkun vihdasta mutta ei mitään sen järkyttävämpää ole tullut koskaan vastaan. Että terveisiä Itä-Helsingistä :)

Vierailija
24/26 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun asuin sellaisessa taloyhtiössä ei koskaan ollut valittamista siiteyden suhteen.

Kerran talvella satoi runsaasti lunta ja kun olin lähdössä pois, en saanutkaan ulko-ovea auki, en millään. Siinä sitten odottelin ja huutelin välillä. Lopulta joku sen avasi, en muista oliko seuraava saunaan tulija vai ohikulkija.

Vierailija
25/26 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää kun naapurin pervo ukko tunki mun saunavuorolle

Vierailija
26/26 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 23:47"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 23:40"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 23:31"] En. Naapuri käy omien puheidensa perusteella ilman peflettiä, istuu siis paljaalla perheellä laudetta vasten. Mulle saisi maksaa ja paljon, että sen paskarantujen päällä saunoisin. [/quote]Pitäisi olla laki, joka pakottaisi näin tyhmät sterilaatioon. [/quote] Anteeksi mitä?

[/quote]

Tuon kirjoittaja taitaa varailla itselleen aikaa "sterilaatioon".