Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahinta millä naiseuttasi on halvennettu?

Vierailija
03.10.2023 |

Vaikka eletään jo vuotta 2023 jotkut asiat ei vaan muutu. Joka naiselle on varmasti tullut hetki, jota ei tahdo uskoa. Naiseuttasi on pohjia myöten halvennettu. Mikä on sinun pahin kokemuksesi, joka edelleen kummittelee mielessä? Pura tänne!

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten "naiseutta" halvennetaan?

Vierailija
2/72 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole halvennettu mitenkään

Vierailija
4/72 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten "naiseutta" halvennetaan?

Tämä minäkin mietin. En kyllä keksi mitään tilannetta, jossa nyt ylipäätään kukaan olisi yrittänyt halventaa minua henkilönä tai osaamistani.

Vierailija
5/72 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ilta p a s k a n toimittaja.

Vierailija
6/72 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiseuteni ei halvennu, vaikka joku yrittäisi sitä halventaa.

Vierailija
7/72 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ole mitään "naiseutta". Olen ihminen. Minulla on monia ominaispiirteitä, joista sukupuoli on yksi, ihan samalla tavalla kuin vaikkapa pituus tai silmien väri.

Vierailija
8/72 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap itse panee naisia halvalla. Ei naiset ole mitään marketin hyllyllä olevia tuotteita, joita hankitaan katsomalla sisältö hyllyn reunasta.

Vierailija
9/72 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut vastaan tuollaista tilannetta, ellei nyt lasketa että joskus nuorena baarissa joku on läppäissyt takapuolelle. En siitäkään kyllä ollut kovasti moksiskaan.

Vierailija
10/72 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei saisi olla seksuaalinen olento ainakaan vanhempien miesten mielestä, joilla potenssiongelmia. Naisen pitäisi olla kuiva rusina joka ei kostu eikä halua.

Vierailija
11/72 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanottiin että olen Sannan vastakohta

Vierailija
12/72 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei saisi olla seksuaalinen olento ainakaan vanhempien miesten mielestä, joilla potenssiongelmia. Naisen pitäisi olla kuiva rusina joka ei kostu eikä halua.

Miksi halvennat tuolla tekstilläsi minun mieheyttäni? Törkeää. Tule jo 2020-luvulle sieltä, toi tollanen miesviha ei tod oo fresh!

Vierailija
13/72 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole halvennettu. En keksi mitään. Pikemminkin päin vastoin.

Vierailija
14/72 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiseuteni ei halvennu, vaikka joku yrittäisi sitä halventaa.

Tämä. Pikemminkin kallistuu - ja ainakin halventajalle voi käydä hyvinkin kalliiksi.

Vierailija
15/72 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jo se, että oletetaan, että hoidan kaiken ja teen kaiken eli joku palvelija, kodinhoitaja, hoitaja, henkilökohtainen assistentti eli suoraan orja vain, koska olen nainen. Mielummin olisin syntynyt mieheksi kun mieheltä ei tätä vaadita.

Vierailija
16/72 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 15 ja kesätyössä vanhustenhoitoyksikössä 90-luvun alussa. Viimeisenä päivänä kiersin jokaisen vanhuksen asunnossa hyvästelemässä ja kiittelemässä kesästä. Yhden kuvottavan ja kaikinpuolin hankalan miehen luona seisoskein turvallisen matkan päässä hänestä juttelemassa, kun hän ehdotti, että jos hän saisi minut vielä syliinsä puristeltavaksi ennen kuin lähden koska olenhan tyttö vain. Ja hän sentään mies. Mies joka oli asunut vanhemmilta saadussa talossa, siskonsa passattavana, juonut koko ikänsä viinaa, ajanut tilan alas, tuhonnut vaikka kuinka monen ihmisen elämän siinä sivussa ja elänyt kelan tuilla. Tajusin, kuinka sairaita sairaat ihmiset ovat nimenomaan toiselle ihmiselle ja päätin että minä sitoutan itseni vasta aivan mahtavan hyvän miehen kohdalla, ja muut ei minuun tartu. Päätös piti, kokelaat vaihtuivat ja onnistunein asia elämässäni on liitto ja perhe elämänkumppanini kanssa. Enkä kärsi minkäänlaisesta mies- tai muustakaan vihasta, vaikka kaikenlaista vastusta on tullut kohdalle. Kyllähän väärä seura ajaa naisen niin karuun katuojaan ettei sitä kukaan usko. Tsemppiä naiset!

Vierailija
17/72 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja mun mielestä naisellisuus on sama kuin naisen ulkonäkö sekä vaatetus. 

Nainen joka on esim ylipainoinen,pukeutuu huonoihin vaatteisiin tai se on vaan ruma ei ole naisellinen.

M29

Vierailija
18/72 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja mun mielestä naisellisuus on sama kuin naisen ulkonäkö sekä vaatetus. 

Nainen joka on esim ylipainoinen,pukeutuu huonoihin vaatteisiin tai se on vaan ruma ei ole naisellinen.

M29

Kysyttiinkö tuota?

Vierailija
19/72 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M29

Kysyttiinkö tuota?

Ei mutta sanoin mielipiteeni koska mä voin.

M29

Vierailija
20/72 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"anna nyt sitä repaleista ulkosynnytintä äläkä kitise akka perrrrrrrkle"

Tuosta on aikaa yli 20 vuotta, meillä on kolme ihanaa lasta, uusi okt ja kaksi teslaa. Rakastamme toisiamme kovasti. Ihana mies!

N40uusimaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme