Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on ahmimishäiriö ja "hoidoksi" tarjottiin virkkaamista tai kävelylenkkiä, eli korviketta syömiselle sekä ruokaympyrän opettelua

Vierailija
05.02.2022 |

Ongelma on että jos lähden lenkille, menen kauppaan. Jos virkkaan, pistän samalla jotain suuhuni. Ja ruokaympyrä tuli tutuksi jo peruskoulussa. TIEDÄN syöväni väärin ja liikaa.

Kommentit (182)

Vierailija
181/182 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tiedän mistä puhun, koska olen itsekin kärsinyt syömishäiriöistä. Kaikki alkoi syömisen vähentämisellä, kaiken kyttäämisellä, välillä laskin kaloreita 700/ päivä, välillä ahmin jne, näin meni monta vuotta, kunnes pelkästään ahmiminen oli jäljellä, en voinut pitää yhteen aikaan jääkaapissa mitään, koska söin esim ruisleipäpaketin kerralla. No, paras ratkaisu tähän oli laihdutuksen lopettaminen kokonaan ja se, että ei enää kiellä itseltään mitään. Eli antaa itselleen luvan syödä mitä vain. JA täsmäsyöminen, eli syö esim 5 kertaa päivässä riittävästi ruokaa, ei mitään siinä välissä. Kun itseltään ei kiellä mitään ja alkaa syömään säännöllisesti ja lopettaa laihduttamisen, niin aivot voivatkin kääntyä niin, ettei enää olekaan niin voimakasta tarvetta ahmia. Patrick borgilla on hyvä kirja, löydä tie keveään oloon, tms ja myös irene kristerin tunteet ja syöminen kirja on hyvä.

Tämä on ainoa tie ahmimishäiriöstä paranemiseen.

Borgilla on muitakin loistavia kirjoja , jos juuri tuota ei löydy.

Vierailija
182/182 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko tänään on ahmittu? Jos niin mitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla