Pelkäsitkö mitään tv-sarjaa tai hahmoa lapsena?
Itse pelkäsin Rölliä.
Samoin Pelle Hermannin Kepukka (vai mikä se lentävä karttakeppi oli?) oli pelottava, varsinkin puhuessaan. Hyi, menen vieläkin kananlihalle tuosta :D
Samoin Nasse-Setä oli pelottava.
Sarjoista sain ikuiset traumat siitä Pieni talo preerialla sarjan tulipalo jaksosta. Tuossa jaksossa se sokeainkoulu palaa maan tasalle ja talon mukana meni myös Alice Garvey ja Maryn ja Adamin poikavauva. Se oli todella pelottavan näköistä, kun se Alice huusi ikkunassa ja liekit vaan ympäröivät heidät. Kyseinen jakso on vieläkin todella ahdistava ja yleensä jätän tuon jakson lopun katsomatta.
Toinen sarja, mikä aiheutti painajaisia oli Hälytys 911. Jo se tunnari sai pelonväreet kulkemaan pitkin selkäpiitä :D Mutta sain mä katsoa tuota joskus, silloin, kun tuli joku synnytys tai eläinjuttu.
Ja kolmas sarja oli sitten PoliisiTV ja sen tunnari :D Älkää kysykö miksi :D
Kommentit (83)
Pelkäsin Pelle Hermannia. Röllistä kuitenki tykkäsin :D
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 18:21"]
Lumikin & seitsemän kääpiön noitaa. Vieläkin pelkään. Sen pitäs olla vähintään K18 :D
[/quote]
Sama!
Se Pikku Kakkosen Varokaa heikkoja jäitä -juttu oli tosi pelottava.
Safiiri ja Teräs oli tosi jännä, tuli joskus uniinkin.
En muista sen ohjelman nimeä, mutta se tuli pikkukakkosesta ja kertoi maahisista. Maahiset teki aina jotakin ilkeää siinä ja siinä oli nainen kertojana.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 18:45"]Alf oli kauheen pelottava :D
[/quote]
Joo! Hyi, isosiskolla oli semmoinen suht iso Alf pehmolelu, hyi että pelkäsin sitä. Menee vieläkin kylmät väreet kun näen sen vanhempien ullakolla.
Doctor Whon Dalekit oli ihan kamalia pienelle 8-9v tytölle :D
Varokaa heikkoja jäitä. Se nallen ääni oli niin karmiva. Vieläkin puistattaa.
Pelle Hermannissa se kepukka, pelkäsin aina että tulee puremaan.
Basil hiirestä se lepakko. Olin varma et se asuu fammun ullakolla :--D
Morso! Mikä riivattu se edes on? Saatanan, lampaan ja puudelin risteytys?
Prinsessa Ruususen noita. Tuo leffa tuli joskus jouluna tai pääsiäisenä telkasta, kun olin n. 6v ja rupesin hysteerisesti kirkumaan, kun se noita tuli ruutuun :D Muutenkin kyseinen leffa oli jotenkin "ahdistava", lähinnä niiden tummien värien takia.
Ja Pikku Kakkosen Varokaa heikkoja jäitä. Se nalle oli pelottava ja sitten se musiikkikin.
Sitten muistan yhden Karvakuono jakson. Niillä oli joku etsivätoimisto tms. Ja tunnari oli todella jännä. Tuossa muistaakseni oli joku kummitusjuttu tms. Eli ullakolla kummiteli ja pojat sitten menivät tutkimaan asiaa tms. Ja pimeydestä sitten "pomppasi" esiin joku hahmo tms. En muista tarkemmin, mutta tuo oli tosi jännä ja pelottava.
Tykkäsin Pelle Hermannista, mutta yksi jakso oli mun mielestä tosi ahdistava ja jopa kauhea, kun joku Hermannin rakentama laite hajosi!? En kyllä tiedä että miksi se asia minua niin kovasti häiritsi. Lapsen logiikkaa.
Robotti Von Rosenberg olo yhtä aikaa kiva ja pelottava.
Alf oli kauheen pelottava :D