Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurituloiset kahmivat halvat asunnot itselleen

Vierailija
26.06.2026 |

Näin oli otsikossa. Valitettavasti en pystynyt lukemaan enempää. Mutta jo otsikko aiheutti ärtyneisyyttä. Tässä sen näkee kuinka ahneita rikkaat ovat. Minulle, minulle kaikki. Mikään ei riitä. Kunhan ei vaan kukaan köyhimys saa omaisuutta tai kotia itselleen. Rikkaat haluaa sijoitusasuntoja itselleen. Samaan aikaan kodittomuus rehottaa. Kyllä rupesi sylettämään.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa huomata, että näiden halpojen hitas -asuntojen rohmuajat ovat kaikki nimekkäitä demareita. 

Vierailija
2/8 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa huomata, että näiden halpojen hitas -asuntojen rohmuajat ovat kaikki nimekkäitä demareita. 

Eivätkö olleetkaan kokoomuslaisia? Tai persuja? Aivan sama mitä puoluetta edustavat, mutta syletti silti. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa huomata, että näiden halpojen hitas -asuntojen rohmuajat ovat kaikki nimekkäitä demareita. 

Eivätkö olleetkaan kokoomuslaisia? Tai persuja? Aivan sama mitä puoluetta edustavat, mutta syletti silti. Ap

Kova pettymys kumminkin.  Et varmaan olisi aloitusta tehnyt jos olisit tiennyt.

Vierailija
4/8 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa huomata, että näiden halpojen hitas -asuntojen rohmuajat ovat kaikki nimekkäitä demareita. 

Jos olisivat nimekkäitä kokoomuslaisia, nousisiko vastaava meteli?

Vierailija
5/8 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kuitenkaan yleistää, että kaikki suurituloiset/ rikkaat/ demarit/ xxxx sitä,  eikä myöskään, että kaikki pienituloiset/ köyhät tätä. 

 

Ihmiset ovat erilaisia, ja ihmisen kaikki ominaisuudet ja arvot eivät riipu tai liity tulotasosta ja varallisuudesta.

 

Mustavalkoinen ajattelu, että kaikki toimivat esim. moraalittomasti ja väärin, vaikuttaa mielialaan negatiivisesti.

Vierailija
6/8 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoluetovereilla pitää tietysti olla etuoikeuksia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vassarin peruslogiikka on aina tyhmiä hönöttämällä saada itselle rahaa :D

Vierailija
8/8 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näihin hitas-asuntoihin ei ole tulorajoja, meistä kuka tahansa voisi ostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi