Isä, 52, yritti surmata alle 10-vuotiaan lapsensa Pyhtäällä alkuviikolla
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012103226.html
Paikalle saapui poliisi ja pelastuslaitoksen yksiköitä ja poliisi. Mies otettiin kiinni ja lapsi kuljetettiin sairaalaan.
Poliisin käsitys on, että lapsi oli tapahtuma-aikaan isänsä luona sovitusti. Tapahtuma-aikaan paikalla ei ollut muita kuin isä ja lapsi.
Kommentit (37)
Aamuyön tunteina? Lienee suunniteltu eli murhan yritys.
Varmaan taas joku isi joka kertoo miten ilkeä äiti vieraannuttaa niin pitää yrittää tappaa lapsi.
Tällä kertaa lapsi eikä ex-vaimo. Oliko kostotarkoitus kuitenkin?
Vierailija kirjoitti:
Varmaan taas joku isi joka kertoo miten ilkeä äiti vieraannuttaa niin pitää yrittää tappaa lapsi.
Niin, vaikka lapsi oli sovitusti isänsä luona. Kivan yhdessäolon sijaan sitten tätä...
Melkoinen yöherätys ollut sillä äidillä, tulikohan poliisi ovelle. No onneksi lapsi on toipunut.
Lapsen elämän vaarallisin henkilö on isä tai isäpuoli. Jokainen lapsi varmaan kohtaisi metsässä ennemmin karhun kuin miehen, olkoon se mies vaikka oma isä.
Onneksi se isä soitti poliisit paikalle eikä vienyt suunnitelmaansa loppuun.
Toivottavasti lapsi on otettu huostaan, onko tietoa?
Kun koulut alkaa on tapana kirjoittaa "mitä tein kesälomalla"
Menin juhannuksena isin luo ja sitte isi yritti tappaa minut
Mieskö siellä taas. Haittaeläimet ne jatkavat amokjuoksujaan.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti lapsi on otettu huostaan, onko tietoa?
Jaa miksi ihmeessä? Eiköhän lapsi äitinsä kanssa ole.
Mun äitini antoi mulle liikaa lääkkeitä. Sain krampin niskaan ja sitten sairaalassa vastalääkettä. Yksin menin ambulanssilla sairaalaan. Ei joutunut syytteeseen eikä isäkään, koska väittivät että yritin silloin 13v itsemurhaa. Näin ei tosiaankaan ollut. Palasin sitten vain sairaalan jälkeen takaisin kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti lapsi on otettu huostaan, onko tietoa?
Jos äiti on kunnollinen niin miksi olisi?
Vierailija kirjoitti:
Melkoinen yöherätys ollut sillä äidillä, tulikohan poliisi ovelle. No onneksi lapsi on toipunut.
Tuosta ei kukaan ikinä toivu, saati sitten kymmenvuotias lapsi isänsä murhayriksestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkoinen yöherätys ollut sillä äidillä, tulikohan poliisi ovelle. No onneksi lapsi on toipunut.
Tuosta ei kukaan ikinä toivu, saati sitten kymmenvuotias lapsi isänsä murhayriksestä?
Puhuin toki fyysisestä puolesta, henkistä tukea varmasti vaatii pitkään
Vierailija kirjoitti:
Olikohan kela-suomalainen
Tuskin. Nää keski-ikäiset perhesurmaajat/lasten surmaajat on lähes aina suomalaisia.
Myös niissä perheissä joissa on epämääräisiä vauvankuolemia (kotisynnytykset) tms. ollut iäkäs suomalaisisä.
Semmonen isä 🙄