Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isä, 52, yritti surmata alle 10-vuotiaan lapsensa Pyhtäällä alkuviikolla

Vierailija
26.06.2026 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012103226.html

 

Paikalle saapui poliisi ja pelastuslaitoksen yksiköitä ja poliisi. Mies otettiin kiinni ja lapsi kuljetettiin sairaalaan. 

Poliisin käsitys on, että lapsi oli tapahtuma-aikaan isänsä luona sovitusti. Tapahtuma-aikaan paikalla ei ollut muita kuin isä ja lapsi.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen isä 🙄

Vierailija
2/37 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuyön tunteina? Lienee suunniteltu eli murhan yritys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan taas joku isi joka kertoo miten ilkeä äiti vieraannuttaa niin pitää yrittää tappaa lapsi. 

Vierailija
4/37 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä kertaa lapsi eikä ex-vaimo. Oliko kostotarkoitus kuitenkin? 

Vierailija
5/37 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan taas joku isi joka kertoo miten ilkeä äiti vieraannuttaa niin pitää yrittää tappaa lapsi. 

Niin, vaikka lapsi oli sovitusti isänsä luona. Kivan yhdessäolon sijaan sitten tätä... 

Vierailija
6/37 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoinen yöherätys ollut sillä äidillä, tulikohan poliisi ovelle. No onneksi lapsi on toipunut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/37 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin?

Vierailija
8/37 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan kela-suomalainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/37 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli varmaankin hyvä syy.

Vierailija
10/37 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen elämän vaarallisin henkilö on isä tai isäpuoli. Jokainen lapsi varmaan kohtaisi metsässä ennemmin karhun kuin miehen, olkoon se mies vaikka oma isä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/37 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi se isä soitti poliisit paikalle eikä vienyt suunnitelmaansa loppuun.

Vierailija
12/37 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti lapsi on otettu huostaan, onko tietoa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/37 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun koulut alkaa on tapana kirjoittaa "mitä tein kesälomalla" 

 

Menin juhannuksena isin luo ja sitte isi yritti tappaa minut

Vierailija
14/37 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieskö siellä taas. Haittaeläimet ne jatkavat amokjuoksujaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/37 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti lapsi on otettu huostaan, onko tietoa? 

Jaa miksi ihmeessä? Eiköhän lapsi äitinsä kanssa ole. 

Vierailija
16/37 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äitini antoi mulle liikaa lääkkeitä. Sain krampin niskaan ja sitten sairaalassa vastalääkettä. Yksin menin ambulanssilla sairaalaan. Ei joutunut syytteeseen eikä isäkään, koska väittivät että yritin silloin 13v itsemurhaa. Näin ei tosiaankaan ollut. Palasin sitten vain sairaalan jälkeen takaisin kotiin.

Vierailija
17/37 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti lapsi on otettu huostaan, onko tietoa? 

Jos äiti on kunnollinen niin miksi olisi?

Vierailija
18/37 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkoinen yöherätys ollut sillä äidillä, tulikohan poliisi ovelle. No onneksi lapsi on toipunut. 

Tuosta ei kukaan ikinä toivu, saati sitten kymmenvuotias lapsi isänsä murhayriksestä?

Vierailija
19/37 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkoinen yöherätys ollut sillä äidillä, tulikohan poliisi ovelle. No onneksi lapsi on toipunut. 

Tuosta ei kukaan ikinä toivu, saati sitten kymmenvuotias lapsi isänsä murhayriksestä?

Puhuin toki fyysisestä puolesta, henkistä tukea varmasti vaatii pitkään 

Vierailija
20/37 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olikohan kela-suomalainen

 

Tuskin. Nää keski-ikäiset perhesurmaajat/lasten surmaajat on lähes aina suomalaisia.

Myös niissä perheissä joissa on epämääräisiä vauvankuolemia (kotisynnytykset) tms. ollut iäkäs suomalaisisä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi