Kävin tänää ottamassa toisen rokotteen ja nyt ihan hirveä olo :(
Onkohan tämä ihan normaalia?
Ihan hirveä palelu ja huono olo koko ajan. Sattuu käteenkin ihan sikana.
Kommentit (167)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käykää katsomassa tuota thl:n avohilmoa, melkoisia lukemia siellä.
Voiko joku kertoa tarkemmin, mistä nuo sairauksien lisääntymisestä kertovat luvut löytyvät, en tahdo löytää?
https://sampo.thl.fi/pivot/prod/fi/avo/perus06/summary_icd1001
Kiitos. Olin avannut tuon aiemminkin mutta luulin, ettei se ollut mistä puhutaan, koska tuon mukaan vuonna 2021 avoterveydenhuollossa tapahtui 249249 käyntiä kasvainten takia, vuonna 2020 210842, 2019 200963 ja 2018 217853.
"Satojen prosenttien kasvusta" ei siis näy jälkeäkään.
Tilasto ei myöskään kerro syöpien määrää vaan avoterveydenhuollon käyntien määrän. Muutokset siinä voivat kertoa hoitokäytänteiden muutoksista.
Jos haluttaisiin selvittää, onko syöpien määrä lisääntynyt, pitäisi selvittää, paljonko syöpädiagnooseja on tehty.
Eli lyhyesti: tuon tilaston perusteella syöpien määrä ei ole lisääntynyt, joten niillä, jotka käyttivät tuota tilastoa todisteena syöpien lisääntymisestä, ei enää ole todisteita.
Näin juuri. Kävin myös tutkimassa epämuodostumat, joiden muka moninkertaistumisesta olisi todisteita tuolla THL:n sivuilla. (Äsken oli tästä aloitus täällä sivulla, mutta se jo poistettiin.) Viitteitä niiden kasvusta ei ollut. Eikä varsinkaan moninkertaistumisesta.
Jotkut täällä tekevät propagandaa rokotuksia vastaan ja yrittävät vaikuttaa uskottavilta heittämällä jonkun tilaston perään. Turhan moni jättää linkit avaamatta ja katsomatta itse. Muutoksia erilaisiin synnynnäisiin epämuostumiin liittyviin käynteihin oli suuntaan ja toiseen, ja niissä epämuodostumissa, joissa oli kasvua, kasvu ei ollut suurta. Lisäksi kannattaa muistaa, että vuosina 2020 syntyvyys kääntyi kasvuun edellisiin vuosiin verrattuna MUTTA synnyttäjien keski-ikä jatkoi edelleen kasvuaan. Joissain epämuodostumissa lisääntynyt pieni kasvu voi selittyä yksin tällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen tupakoiva ja astmaattinen läski, enkä saanut kolmesta piikistä mitään oireita. En ole käytännössä ikinä sairas muutenkaan. Viimeksi flunssan takia olen ollut töistä saikulla varmaan joskus neljä vuotta sitten.
Meilläkin töissä moni mukamas niin urheilullinen tyyppi on saanut koviakin oireita rokotteesta, kuin olisivat jyrän alle jääneet. Paskat se yleiskunto mitään elimistön iskusta torjua taudinaiheuttajia kerro.Erään tutkimuksen mukaan nikotiini blokkaa samoja reseptoreita, joihin koronavirus yrittää kiinnittyä. Savu on toki aina haitallista keuhkoille.
Toisaalta tupakoitsijoille on muodostunut reseptoreja enemmän kuin tupakoimattomille, joten mikähän on lopputulema.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen tupakoiva ja astmaattinen läski, enkä saanut kolmesta piikistä mitään oireita. En ole käytännössä ikinä sairas muutenkaan. Viimeksi flunssan takia olen ollut töistä saikulla varmaan joskus neljä vuotta sitten.
Meilläkin töissä moni mukamas niin urheilullinen tyyppi on saanut koviakin oireita rokotteesta, kuin olisivat jyrän alle jääneet. Paskat se yleiskunto mitään elimistön iskusta torjua taudinaiheuttajia kerro.Erään tutkimuksen mukaan nikotiini blokkaa samoja reseptoreita, joihin koronavirus yrittää kiinnittyä. Savu on toki aina haitallista keuhkoille.
Tämähän huomattiin jo koronaepidemian alkuvaiheessa. Ensiksi riskiryhmäläisiksi nimettiin tupakoitsija, jotka tietys luulisi olevan vaarassa, kun kyseessä on hengitystieinfektio. Nopeasti kuitenkin syyttävä sormi kääntyi kohti ylipainoa.
Tupakointi ei kannata, ellei ole peräsuolivaivoista kyse.
Länsimaat murretaan henkisesti ja taloudellisesti jotta uusi maailmanjärjestys voi tulla valtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te jotka satte piikistä rajun reaktion, oletteko ikinä miettineet mikä se reaktio olisi koronaan?
Tää on ihan validi pointti. Toisinpäin toki toimii ihan samalla tavoin: Te jotka ette saaneet mitään reaktiota piikistä, oletteko ikinä miettineet mikä se reaktio olisi koronaan?
Tätä ei varmaankaan voi soveltaa vanhuksiin eikä muuten immuunipuutteisiin, joilla rokotteen teho voi käsittääkseni jäädä heikoksi. Yksikään tuntemani vanhus ei ole saanut (juuri) ollenkaan oireita rokotteista, mutta kyllä mua seitsemän- ja kahdeksankymppisten puolesta pelottaa, jos tartunnan saavat.
Tää on ihan validi pointti. Toisinpäin toki toimii ihan samalla tavoin: Te jotka ette saaneet mitään reaktiota piikistä, oletteko ikinä miettineet mikä se reaktio olisi koronaan?