Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vituttaa tämmöinen meno

Vierailija
12.06.2015 |

tapasin tyypin, livenä oikein hymyileväinen ja hänestä tuli tunne, että hän piti minusta. tai siis vaikutelmasta jonka sai, kyllä te tiedätte. sitten lähdimme kotiin ja hän sanoi "viestitellään", joka särähti välittömästi korvaan mutta totesin vain hymyillen että joo. en minä nyt siinä ala pitämään luentoa kukuneista fraaseista. toki haluaisin ajatella, että hän ei vain tajunnut mitä tuo tarkoittaa nettideittimaailmassa, olinhan kuulemma hänen toka nettideittinsä, kun minulle tämä tyyppi oli varmaan tuhannes. mutta en ole naiivi joten siitä viestitellään-hetkestä lähtien asennoiduin niin, että mitään viestiä ei ikinä tule. noin tuntia myöhemmin tyyppi kysyi mitä minulle kuuluu. vastasin ystävällisesti, mutta lyhyesti, koska en halunnut antaa vaikutelmaa, että sekoan onnesta kun sainkin viestin. vaihdoimme pari lyhyttä viestiä ja sitten tyyppi nukahti? tai esitti nukahtavansa, jotta pääsisi pois tilanteesta. en muuten edes miettisi tätä, en oikeasti ole enää epätoivoinen koska kokemusta on jo kertynyt, mutta tiedän, että puhelimeni vastaanottaa puheluita ja viestejä vaihtelevasti. esim. yksi aiempi tyyppi oli yrittänyt soittaa, mutta oli mennyy kuulemma suoraan vastaajaan ja hetken päästä puhelu tuli perille (eri tyyppi siis tosiaan.) samoin olen myös saanut vataajaviestejä ihmiseltä, jonka puhelua ei koskaan tullut. tai sitten ilmoitus viestistä tuli myöhässä? en tiedä, mutta joka tapauksessa näitä tilanteita on ollut lähiaikoina ja eräs kolmas tyyppi tuossa pari päivää sitten ihmetteli, kun en vastannut mitään. mitään viestiä ei koskaan tullut. en sitten pyörittele kolmea tyyppiä yhtä aikaa vaikka saattaa kuulostaa siltä XD
niin ja lisäksi tämä tuorein tapaus ei ole käynyt profiilissaan muutaman päivään eli sinä aikana kun olemme jutelleet viestitellen puhelimella. joo, keksin keinot näihin juttuihin, älkää kysykö xd pieni salapoliisityö ei ole koskaan pahitteeksi.
joo mutta nyt vituttaa koska 1) livenä sai vaikutelman että kiinnostaa (tiedän että jotkut esittävät ja osaan itsekin vetää roolin läpi), 2) tapaamisen jälkeen tuli tunne että ei kuitenkaan kiinnosta ja 3) en voi olla varma jos minulle olisikin lähetetty jotain viestiä ja ne eivät vaik tule perille. ja näin ollen MINÄ annan vaikutelman että ei kiinnosta, ja homma kusre väärinkäsitykseen. juu ja en tiedä miksi en nyt käyttänyt isoja alkukirjaimia, en halunnut kai liian virallista tekstiä tällaisesta asiasta XD ja ylpeyteni ei todellakaan anna periksi kysellä yhtään mitään häneltä. niin alas en vajoa XD juu eli T A J U A N että ei taida kiinnostaa vittuakaan mutta tuo puhelimen reistailu aiheuttaa mitä jos-ajattelua. ja vihaan näitä tällaisia naiiveja keskusteluja mutta kun häiritsee kun ihan tosissaan on mahdollisuus että viestit eivät edes tule perille! ja samalla on mahdollisuus, että tyyppi veti vain roolinsa hyvin läpi.

Kommentit (138)

Vierailija
61/138 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 04:37"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 04:34"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 04:26"] [quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 04:21"]Ap:lla ei taida olla kauhean hyvää tilannetajua :D Etkö ymmärrä ettei kukaan tähän palstaan vastanneista ota sua vakavasti? Suosittelen lämpimästi nukkumaan menoa ja jättää se deittailu siihen asti ennenku ymmärrät miesten käytöstä. Ainiin, tuli tosta sun kommentista mieleen missä haiskahtaa itsekehu missä nimenomaa oli puhe sun kakaramaisuudesta ja sinä sanoit ettei useat kehut ole saanut kusta hattuun vielä. Silti sanot ettet _alennu_ kyselemään miehen perään. Mun aivot leikkaa kiinni ihan kohta. Nii joo, jätä vaan se deittalu, nii mä hoidan mielellään ne kundit sun puolesta mitä sä et osaa käsitellä ;) N17v  [/quote] Niin, en alennu? Ei se kerro mistään kusesta päässä. Mitäs tuollainen 17-vee kakara tulee vanhempaa neuvomaan? Tuskin ne kolmekymppiset miehet ovat ihan sinulle sopivia, hehe xd [/quote]   Joo ei ehkä, mutta voin vannoa käsi sydämellä että järkevämpää keskustelua mä niiden kanssa aikaseksi saisin jos voidaan peilata tätä keskustelua. Sun puhelityyli on naurettava. Turha on väittää sinisinsilmin että oot mua vanhempi, tai jos on asia näin niin sulla ei oo todellakaan kaikki nappulat paikoillaan pääkopassa. Edelleen se n17 aka "kakara" [/quote] XD mitäs jos pikkuvanha 17-vee menisi nukkumaan ja lopettaisi tuon shown. Et tunne minua etkä minun todellista kirjoitustyyliäni. Se että laitan AV:LLA jonkun vitun XD:n jonnekin ei kerro _yhtään mistään._ Oikeassa elämässä et näe yhdesskään viestissäni XD:tä, ikinä. Sorry :)

[/quote]Musta tuntuu, että niitä näkyy paljonkin. Laitoit niitä tuohon avausviestiin niin luonnostaan ja selkäytimestä moneen eri paikkaan, että siitä voi päätellä sun käyttäneen niitä jo kauan ja usein.

Vierailija
62/138 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 04:40"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 04:37"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 04:34"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 04:26"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 04:21"]Ap:lla ei taida olla kauhean hyvää tilannetajua :D Etkö ymmärrä ettei kukaan tähän palstaan vastanneista ota sua vakavasti? Suosittelen lämpimästi nukkumaan menoa ja jättää se deittailu siihen asti ennenku ymmärrät miesten käytöstä. Ainiin, tuli tosta sun kommentista mieleen missä haiskahtaa itsekehu missä nimenomaa oli puhe sun kakaramaisuudesta ja sinä sanoit ettei useat kehut ole saanut kusta hattuun vielä. Silti sanot ettet _alennu_ kyselemään miehen perään. Mun aivot leikkaa kiinni ihan kohta. Nii joo, jätä vaan se deittalu, nii mä hoidan mielellään ne kundit sun puolesta mitä sä et osaa käsitellä ;) N17v  [/quote] Niin, en alennu? Ei se kerro mistään kusesta päässä. Mitäs tuollainen 17-vee kakara tulee vanhempaa neuvomaan? Tuskin ne kolmekymppiset miehet ovat ihan sinulle sopivia, hehe xd

[/quote]

Joo ei ehkä, mutta voin vannoa käsi sydämellä että järkevämpää keskustelua mä niiden kanssa aikaseksi saisin jos voidaan peilata tätä keskustelua. Sun puhelityyli on naurettava. Turha on väittää sinisinsilmin että oot mua vanhempi, tai jos on asia näin niin sulla ei oo todellakaan kaikki nappulat paikoillaan pääkopassa.

Edelleen se n17 aka "kakara"
[/quote]

XD mitäs jos pikkuvanha 17-vee menisi nukkumaan ja lopettaisi tuon shown. Et tunne minua etkä minun todellista kirjoitustyyliäni. Se että laitan AV:LLA jonkun vitun XD:n jonnekin ei kerro _yhtään mistään._ Oikeassa elämässä et näe yhdesskään viestissäni XD:tä, ikinä. Sorry :)
[/quote]

Kertoo se susta. Jos sä et sitä koskaan käyttäisi missään niin tuskimpa käyttäisit täälläkään. Ja edelleen N17 "pikkuvanha" on sua paljon aikuismaisempi, turha yrittää mollata häntä :)
[/quote]

Aijaa, sinähän sen tiedät :DD Sori, mutta sattumoisin kirjoitan _aina_ eri tavalla netissä kuin irl. Aina. Ja joka paikassa. Ja todellinen minä ei käytä XD:tä. Netissä voin laittaa XD:n viestiin, koska jos kirjoitan ilman hymiöitä avautumisen treffeistä ja viesteistä, saan kommentteja tyyliin "voi luoja, että joku jaksaa itkeä tuollaisen asian takia! :DDD" "Voi kun on niin vitin vakavaa, lol :DDD"

siispä käytän XD:tä ilmaisemaan, ETTÄ ASIA EI OLE KUOLEMANVAKAVA. S o r r y :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/138 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 04:44"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 04:40"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 04:37"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 04:34"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 04:26"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 04:21"]Ap:lla ei taida olla kauhean hyvää tilannetajua :D Etkö ymmärrä ettei kukaan tähän palstaan vastanneista ota sua vakavasti? Suosittelen lämpimästi nukkumaan menoa ja jättää se deittailu siihen asti ennenku ymmärrät miesten käytöstä. Ainiin, tuli tosta sun kommentista mieleen missä haiskahtaa itsekehu missä nimenomaa oli puhe sun kakaramaisuudesta ja sinä sanoit ettei useat kehut ole saanut kusta hattuun vielä. Silti sanot ettet _alennu_ kyselemään miehen perään. Mun aivot leikkaa kiinni ihan kohta. Nii joo, jätä vaan se deittalu, nii mä hoidan mielellään ne kundit sun puolesta mitä sä et osaa käsitellä ;) N17v  [/quote] Niin, en alennu? Ei se kerro mistään kusesta päässä. Mitäs tuollainen 17-vee kakara tulee vanhempaa neuvomaan? Tuskin ne kolmekymppiset miehet ovat ihan sinulle sopivia, hehe xd

[/quote]

Joo ei ehkä, mutta voin vannoa käsi sydämellä että järkevämpää keskustelua mä niiden kanssa aikaseksi saisin jos voidaan peilata tätä keskustelua. Sun puhelityyli on naurettava. Turha on väittää sinisinsilmin että oot mua vanhempi, tai jos on asia näin niin sulla ei oo todellakaan kaikki nappulat paikoillaan pääkopassa.

Edelleen se n17 aka "kakara"
[/quote]

XD mitäs jos pikkuvanha 17-vee menisi nukkumaan ja lopettaisi tuon shown. Et tunne minua etkä minun todellista kirjoitustyyliäni. Se että laitan AV:LLA jonkun vitun XD:n jonnekin ei kerro _yhtään mistään._ Oikeassa elämässä et näe yhdesskään viestissäni XD:tä, ikinä. Sorry :)
[/quote]

Kertoo se susta. Jos sä et sitä koskaan käyttäisi missään niin tuskimpa käyttäisit täälläkään. Ja edelleen N17 "pikkuvanha" on sua paljon aikuismaisempi, turha yrittää mollata häntä :)
[/quote]

Aijaa, sinähän sen tiedät :DD Sori, mutta sattumoisin kirjoitan _aina_ eri tavalla netissä kuin irl. Aina. Ja joka paikassa. Ja todellinen minä ei käytä XD:tä. Netissä voin laittaa XD:n viestiin, koska jos kirjoitan ilman hymiöitä avautumisen treffeistä ja viesteistä, saan kommentteja tyyliin "voi luoja, että joku jaksaa itkeä tuollaisen asian takia! :DDD" "Voi kun on niin vitin vakavaa, lol :DDD"

siispä käytän XD:tä ilmaisemaan, ETTÄ ASIA EI OLE KUOLEMANVAKAVA. S o r r y :)
[/quote]

*vitun, ei vitin :)

Vierailija
64/138 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaako ap hepaa, hepulia

Vierailija
65/138 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 04:43"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 04:37"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 04:34"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 04:26"] [quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 04:21"]Ap:lla ei taida olla kauhean hyvää tilannetajua :D Etkö ymmärrä ettei kukaan tähän palstaan vastanneista ota sua vakavasti? Suosittelen lämpimästi nukkumaan menoa ja jättää se deittailu siihen asti ennenku ymmärrät miesten käytöstä. Ainiin, tuli tosta sun kommentista mieleen missä haiskahtaa itsekehu missä nimenomaa oli puhe sun kakaramaisuudesta ja sinä sanoit ettei useat kehut ole saanut kusta hattuun vielä. Silti sanot ettet _alennu_ kyselemään miehen perään. Mun aivot leikkaa kiinni ihan kohta. Nii joo, jätä vaan se deittalu, nii mä hoidan mielellään ne kundit sun puolesta mitä sä et osaa käsitellä ;) N17v  [/quote] Niin, en alennu? Ei se kerro mistään kusesta päässä. Mitäs tuollainen 17-vee kakara tulee vanhempaa neuvomaan? Tuskin ne kolmekymppiset miehet ovat ihan sinulle sopivia, hehe xd [/quote]   Joo ei ehkä, mutta voin vannoa käsi sydämellä että järkevämpää keskustelua mä niiden kanssa aikaseksi saisin jos voidaan peilata tätä keskustelua. Sun puhelityyli on naurettava. Turha on väittää sinisinsilmin että oot mua vanhempi, tai jos on asia näin niin sulla ei oo todellakaan kaikki nappulat paikoillaan pääkopassa. Edelleen se n17 aka "kakara" [/quote] XD mitäs jos pikkuvanha 17-vee menisi nukkumaan ja lopettaisi tuon shown. Et tunne minua etkä minun todellista kirjoitustyyliäni. Se että laitan AV:LLA jonkun vitun XD:n jonnekin ei kerro _yhtään mistään._ Oikeassa elämässä et näe yhdesskään viestissäni XD:tä, ikinä. Sorry :)

[/quote]Musta tuntuu, että niitä näkyy paljonkin. Laitoit niitä tuohon avausviestiin niin luonnostaan ja selkäytimestä moneen eri paikkaan, että siitä voi päätellä sun käyttäneen niitä jo kauan ja usein.
[/quote]

Totta. Kauan ja usein - NETISSÄ :D koska netissä vaihdan kirjoitustyyliäni. Aina.

Vierailija
66/138 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 04:37"]

[/quote]

Nyt on pakko myöntää, että mä olen se joka alentuu koska lähden mukaan tämmöseen turhanpäiväseen vänkäämiseen missä ei tuu ku pahamieli ennemmin tai myöhemmin luultavasti ap:lle.

" Et tunne minua etkä minun todellista kirjoitustyyliäni. Se että laitan AV:LLA jonkun vitun XD:n jonnekin ei kerro _yhtään mistään._ Oikeassa elämässä et näe yhdesskään viestissäni XD:tä, ikinä. Sorry :) " 

Puhukoon puolestaan tämä lauseen pätkä. Luojan kiitos en tunne sua. 

"Oikeassa elämässä" Hah-hah-hah

N17

Vierailija
67/138 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette ihan vitun naurettavia kun tulette kertomaan minulle, miyen minä käyttäydyn ja en käyttäydy XD Ja hirveä haloo XD:stä, voi morjes xd Kannattaa varmaan tajuta, että on olemassa ihmisiä, jotka eivät palstaile vakavissaan. Asia on todellinen, mutta sen LAATU EI OLE VAKAVA. Halusin avautua asiasta antamatta kuitenkaan kuvaa, että itkua tihrustaen ja paniikkikohtauksen syövereissä anelen apua. Ja SIKSI KÄYTÄN XD:tä :) Ja se on totuus, sanoitte te randomit ihan mitä tahansa xd

Vierailija
68/138 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 04:46"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 04:37"]

[/quote]

Nyt on pakko myöntää, että mä olen se joka alentuu koska lähden mukaan tämmöseen turhanpäiväseen vänkäämiseen missä ei tuu ku pahamieli ennemmin tai myöhemmin luultavasti ap:lle.

" Et tunne minua etkä minun todellista kirjoitustyyliäni. Se että laitan AV:LLA jonkun vitun XD:n jonnekin ei kerro _yhtään mistään._ Oikeassa elämässä et näe yhdesskään viestissäni XD:tä, ikinä. Sorry :) " 

N17

[/quote]

Olet säälittävä pikkuvanha ipana :D Juu, sattumoisin live-elämää kutsutaan "oikeaksi elämäksi" ja sitten on erikseen netti"elämä." Kumma jos noin fiksu ja filmaattinen neiti näpsäkkä ei sitä tiedä.

Vierailija
69/138 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 04:48"]

Olette ihan vitun naurettavia kun tulette kertomaan minulle, miyen minä käyttäydyn ja en käyttäydy XD Ja hirveä haloo XD:stä, voi morjes xd Kannattaa varmaan tajuta, että on olemassa ihmisiä, jotka eivät palstaile vakavissaan. Asia on todellinen, mutta sen LAATU EI OLE VAKAVA. Halusin avautua asiasta antamatta kuitenkaan kuvaa, että itkua tihrustaen ja paniikkikohtauksen syövereissä anelen apua. Ja SIKSI KÄYTÄN XD:tä :) Ja se on totuus, sanoitte te randomit ihan mitä tahansa xd

[/quote]Totta. Ja käytät sitä myös "oikeassa elämässä" viestitellessäsi ystäviesi ja deittiesi kanssa.

Vierailija
70/138 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 04:41"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 04:35"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 04:32"]Ainakin tuo xd ja XD. Ihan oikeasti. Mä en voi ottaa tosissani ihmisiä jotka käyttää xd tai XD. Kakaroiden käyttämiä. N17v on ilmeisesti sua nuorempi mutta henkisesti sua paljon paljon edellä. Että ehkä toisaalta nuo äksdeet sopii sulle täydellisesti. Tietääpähän kaikki heti että enemmän teinin kuin aikuismaisen kanssa tässä viestitellään :). [/quote] XD Sattumoisin et tunne minua mutta kerron sinulle, että netissä kun käytän XD:tä se tarkoittaa, että en itke ja panikoi asiaa vaan kysyn suht rennosti :D en jaksa käydä jotain haudanvakavaa keskustelua TREFFEISTÄ. mutta jos noin koville ottaa, niin luovutaan XD:stä (jota et muuten irl näe minun ikinä käyttävän ;)

[/quote]Mitenmuuten irl käytetään tota XD-hymiötä? Sanotaanko se äxdee vai laitetaanko siinä silmät kiinni ja suu huutohymyyn vai mitä tarkoitit?
[/quote]

Esim. kun tekstaan kavereille :) Viesteissäni ei ole ikinä XD:tä missään muodossa. Katsos kun nyt olen netissä kasvottomana kasvottomien kanssa. Mm. Tekstailu on sitä oikeaa elämää, koska tiedän kenelle lähetän viestini :) Mutta huono provoyrityshän tuo vain oli sinulta.

Vierailija
71/138 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 04:51"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 04:48"]

[/quote]Totta. Ja käytät sitä myös "oikeassa elämässä" viestitellessäsi ystäviesi ja deittiesi kanssa.
[/quote]

Juurihan kerroin, että en käytä. Ikinä. Mikä ymmärtämisen vaikeus sinulla on? :)

Vierailija
72/138 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 04:50"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 04:46"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 04:37"]

[/quote]

N17

[/quote]

Olet säälittävä pikkuvanha ipana :D Juu, sattumoisin live-elämää kutsutaan "oikeaksi elämäksi" ja sitten on erikseen netti"elämä." Kumma jos noin fiksu ja filmaattinen neiti näpsäkkä ei sitä tiedä.
[/quote]

Sori yläpeukku. Moka.

Vierailija
73/138 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 04:54"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 04:50"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 04:46"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 04:37"]

[/quote]

N17

[/quote]

[/quote]

Sori yläpeukku. Moka.
[/quote]

Voi kun jotkut av:n yläpeukut ovat joillekin henki ja elämä xd

Vierailija
74/138 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäki miten sä yhdistät itkemisen tähän "XD":en ? Kyseinen hymiö tarkoittaa huutoanaurua. Huomaatko yksistään meissäkin eron, mä nuorempana kirjoitan asiallisesti käyttämättä hirveitä hymiö efektejä koska mä oletan että pystyn kirjottamaan tekstin sen verran järkevästi ettei tarvitse hirveesti voimailla sitä hymiöiden avulla. Vastaavasti sinä käytät tätä anonyymi mahdollisuutta hyväkses ja pistät ihan ranttaliksi. Ei kovin vakuuttavaa. 

N17

Vierailija
75/138 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 04:48"]Olette ihan vitun naurettavia kun tulette kertomaan minulle, miyen minä käyttäydyn ja en käyttäydy XD Ja hirveä haloo XD:stä, voi morjes xd Kannattaa varmaan tajuta, että on olemassa ihmisiä, jotka eivät palstaile vakavissaan. Asia on todellinen, mutta sen LAATU EI OLE VAKAVA. Halusin avautua asiasta antamatta kuitenkaan kuvaa, että itkua tihrustaen ja paniikkikohtauksen syövereissä anelen apua. Ja SIKSI KÄYTÄN XD:tä :) Ja se on totuus, sanoitte te randomit ihan mitä tahansa xd
[/quote]

No tuo äksdee nyt vaan kannattais jättää pois koska kukaan ei ota sun viestiä tosissaan. Kaikki ajattelee että mikä demiltä karannut teini siellä taas kirjoittelee. Ja ei kaikki heti ajattele että olet siellä paniikissa ja itkua tuhristaen kirjoittelemassa ellet sitten anna sellaista kuvaa omien sanojen kautta. Jokainen aikuinen ihminen osaa ajatella, ei ajatella kuin teinit ja tarvita jotain äksdee hymiöitä siihen että tajutaan asia

Vierailija
76/138 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ihmeessä ilo irti äksdeestä josset pääse sitä oikeassa elämässä käyttämään. Tosi siisti tyyli tunkea yhteen lauseeseen viis kertaa äksdee XDDDXDXD ja X'D

Vierailija
77/138 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 04:57"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 04:48"]Olette ihan vitun naurettavia kun tulette kertomaan minulle, miyen minä käyttäydyn ja en käyttäydy XD Ja hirveä haloo XD:stä, voi morjes xd Kannattaa varmaan tajuta, että on olemassa ihmisiä, jotka eivät palstaile vakavissaan. Asia on todellinen, mutta sen LAATU EI OLE VAKAVA. Halusin avautua asiasta antamatta kuitenkaan kuvaa, että itkua tihrustaen ja paniikkikohtauksen syövereissä anelen apua. Ja SIKSI KÄYTÄN XD:tä :) Ja se on totuus, sanoitte te randomit ihan mitä tahansa xd
[/quote]

No tuo äksdee nyt vaan kannattais jättää pois koska kukaan ei ota sun viestiä tosissaan. Kaikki ajattelee että mikä demiltä karannut teini siellä taas kirjoittelee. Ja ei kaikki heti ajattele että olet siellä paniikissa ja itkua tuhristaen kirjoittelemassa ellet sitten anna sellaista kuvaa omien sanojen kautta. Jokainen aikuinen ihminen osaa ajatella, ei ajatella kuin teinit ja tarvita jotain äksdee hymiöitä siihen että tajutaan asia
[/quote]

Hienoa xd Tunnen kuitenkin av:n menon enkä jaksa kommentoida kymmeneen eri "voi vittu kun on taas suuret murheet :DDDDDD" -viestiin :)

Vierailija
78/138 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 04:56"]Ensinnäki miten sä yhdistät itkemisen tähän "XD":en ? Kyseinen hymiö tarkoittaa huutoanaurua. Huomaatko yksistään meissäkin eron, mä nuorempana kirjoitan asiallisesti käyttämättä hirveitä hymiö efektejä koska mä oletan että pystyn kirjottamaan tekstin sen verran järkevästi ettei tarvitse hirveesti voimailla sitä hymiöiden avulla. Vastaavasti sinä käytät tätä anonyymi mahdollisuutta hyväkses ja pistät ihan ranttaliksi. Ei kovin vakuuttavaa. 

N17
[/quote]

xd Pikkuvanha 17-vee on hyvä ja opettelee yhdys sanat ja tulee sitten leikkimään aikuista. Minä panen ranttaliksi jos siltä tuntuu. Se ei tee asiastani yhtään sen vähempää todellista kuin se on. Mutta kuten sanoin, tunnen av:n menon enkä jaksa vastata kymmeneen voivittukunontaasniinvakavaa:DDDDDD-viestiin :) Joko menet nukkumaan vai vieläkö olen niinku niin aikuinen -showsi jatkuu?

Vierailija
79/138 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 05:13"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 04:57"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 04:48"]Olette ihan vitun naurettavia kun tulette kertomaan minulle, miyen minä käyttäydyn ja en käyttäydy XD Ja hirveä haloo XD:stä, voi morjes xd Kannattaa varmaan tajuta, että on olemassa ihmisiä, jotka eivät palstaile vakavissaan. Asia on todellinen, mutta sen LAATU EI OLE VAKAVA. Halusin avautua asiasta antamatta kuitenkaan kuvaa, että itkua tihrustaen ja paniikkikohtauksen syövereissä anelen apua. Ja SIKSI KÄYTÄN XD:tä :) Ja se on totuus, sanoitte te randomit ihan mitä tahansa xd
[/quote]

[/quote]

Hienoa xd Tunnen kuitenkin av:n menon enkä jaksa kommentoida kymmeneen eri "voi vittu kun on taas suuret murheet :DDDDDD" -viestiin :)
[/quote]

Näköjään et tunne. Jos kirjoitat asiallisesti ja aikuismaisesti niin varmasti saat asiallisia ja aikuismaisia kommentteja. Sitä saa mitä tilaa. Sun aloitus olis ollut aivan eri kuuloinen ilman äksdeetä.

Vierailija
80/138 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuvanhalle teinille tiedoksi myös sellainen asia, että aikuisuuteen kuuluu myös se, että uskaltaa olla vähän lapsellinen välillä pelkäämättä, että se pilaa koko identiteetin XD esim. kypsä ihminen voi katsoa piirrettyjä aamulla, kun taas sinunlaisesi 17-v pikkuvanha olenniinaikuinen pyörittelee silmiään ja tuhahtaa, että vähän noloo, gröy up, laik riliiih!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi