Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vituttaa tämmöinen meno

Vierailija
12.06.2015 |

tapasin tyypin, livenä oikein hymyileväinen ja hänestä tuli tunne, että hän piti minusta. tai siis vaikutelmasta jonka sai, kyllä te tiedätte. sitten lähdimme kotiin ja hän sanoi "viestitellään", joka särähti välittömästi korvaan mutta totesin vain hymyillen että joo. en minä nyt siinä ala pitämään luentoa kukuneista fraaseista. toki haluaisin ajatella, että hän ei vain tajunnut mitä tuo tarkoittaa nettideittimaailmassa, olinhan kuulemma hänen toka nettideittinsä, kun minulle tämä tyyppi oli varmaan tuhannes. mutta en ole naiivi joten siitä viestitellään-hetkestä lähtien asennoiduin niin, että mitään viestiä ei ikinä tule. noin tuntia myöhemmin tyyppi kysyi mitä minulle kuuluu. vastasin ystävällisesti, mutta lyhyesti, koska en halunnut antaa vaikutelmaa, että sekoan onnesta kun sainkin viestin. vaihdoimme pari lyhyttä viestiä ja sitten tyyppi nukahti? tai esitti nukahtavansa, jotta pääsisi pois tilanteesta. en muuten edes miettisi tätä, en oikeasti ole enää epätoivoinen koska kokemusta on jo kertynyt, mutta tiedän, että puhelimeni vastaanottaa puheluita ja viestejä vaihtelevasti. esim. yksi aiempi tyyppi oli yrittänyt soittaa, mutta oli mennyy kuulemma suoraan vastaajaan ja hetken päästä puhelu tuli perille (eri tyyppi siis tosiaan.) samoin olen myös saanut vataajaviestejä ihmiseltä, jonka puhelua ei koskaan tullut. tai sitten ilmoitus viestistä tuli myöhässä? en tiedä, mutta joka tapauksessa näitä tilanteita on ollut lähiaikoina ja eräs kolmas tyyppi tuossa pari päivää sitten ihmetteli, kun en vastannut mitään. mitään viestiä ei koskaan tullut. en sitten pyörittele kolmea tyyppiä yhtä aikaa vaikka saattaa kuulostaa siltä XD
niin ja lisäksi tämä tuorein tapaus ei ole käynyt profiilissaan muutaman päivään eli sinä aikana kun olemme jutelleet viestitellen puhelimella. joo, keksin keinot näihin juttuihin, älkää kysykö xd pieni salapoliisityö ei ole koskaan pahitteeksi.
joo mutta nyt vituttaa koska 1) livenä sai vaikutelman että kiinnostaa (tiedän että jotkut esittävät ja osaan itsekin vetää roolin läpi), 2) tapaamisen jälkeen tuli tunne että ei kuitenkaan kiinnosta ja 3) en voi olla varma jos minulle olisikin lähetetty jotain viestiä ja ne eivät vaik tule perille. ja näin ollen MINÄ annan vaikutelman että ei kiinnosta, ja homma kusre väärinkäsitykseen. juu ja en tiedä miksi en nyt käyttänyt isoja alkukirjaimia, en halunnut kai liian virallista tekstiä tällaisesta asiasta XD ja ylpeyteni ei todellakaan anna periksi kysellä yhtään mitään häneltä. niin alas en vajoa XD juu eli T A J U A N että ei taida kiinnostaa vittuakaan mutta tuo puhelimen reistailu aiheuttaa mitä jos-ajattelua. ja vihaan näitä tällaisia naiiveja keskusteluja mutta kun häiritsee kun ihan tosissaan on mahdollisuus että viestit eivät edes tule perille! ja samalla on mahdollisuus, että tyyppi veti vain roolinsa hyvin läpi.

Kommentit (138)

Vierailija
1/138 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 00:39"]Aaaaaaaaaaaaaaaaa
[/quote]

Vierailija
2/138 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 01:06"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 00:39"]Aaaaaaaaaaaaaaaaa
[/quote]
[/quote][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 01:06"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 00:39"]Aaaaaaaaaaaaaaaaa
[/quote]
[/quote][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 01:06"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 00:39"]Aaaaaaaaaaaaaaaaa
[/quote]
[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/138 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaaaaaaaaaaaaaaaaa

Vierailija
4/138 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 02:01"]Aaaaaaaaaaaaaaaaaa
[/quote]

Vierailija
5/138 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranjumala että oot sekasin. Sovi uus tapaaminen sen kanssa jos sua oikeesti kiinnostaa. Silleenhän sen kiinnostus selviää. Miksi pyörittelet tätä asiaa vain omassa päässäsi, kun voisit olla aktiivinen ja avoin. Oot aika avuttoman olonen.

Vierailija
6/138 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Vierailija
7/138 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 02:49"]Herranjumala että oot sekasin. Sovi uus tapaaminen sen kanssa jos sua oikeesti kiinnostaa. Silleenhän sen kiinnostus selviää. Miksi pyörittelet tätä asiaa vain omassa päässäsi, kun voisit olla aktiivinen ja avoin. Oot aika avuttoman olonen.
[/quote]

Eipä sitä tapaamista noin vain SOVITA. olen ollut erittäin aktiivinen joidenkin miesten kanssa eikä lopputulos ole ikinä ollut hyvä. Muutenkin tuo oli eka kerta, kun tapaamisen jälkeen saan viestin: mitä kuuluu?
Kun yleensä viestit treffien hälkeen ovat luokkaa "oli kiva nähdä, olit yhtä nätti kuin kuvissa" tjsp. älyätte pointin kuitenkin. Ja se "viestitelään" oli aika ööh...

Vierailija
8/138 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

JÄLKEEN ja VIESTITELLÄÄN.

Haluaisin kerrankin säilyttää arvokkuuteni enkä alentua kyselemään ja anelemaan jotain kohteliaisuuksia joita ei luonnostaan tule.

Vierailija
9/138 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 02:51"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 02:49"]Herranjumala että oot sekasin. Sovi uus tapaaminen sen kanssa jos sua oikeesti kiinnostaa. Silleenhän sen kiinnostus selviää. Miksi pyörittelet tätä asiaa vain omassa päässäsi, kun voisit olla aktiivinen ja avoin. Oot aika avuttoman olonen.
[/quote]

Eipä sitä tapaamista noin vain SOVITA. olen ollut erittäin aktiivinen joidenkin miesten kanssa eikä lopputulos ole ikinä ollut hyvä. Muutenkin tuo oli eka kerta, kun tapaamisen jälkeen saan viestin: mitä kuuluu?
Kun yleensä viestit treffien hälkeen ovat luokkaa "oli kiva nähdä, olit yhtä nätti kuin kuvissa" tjsp. älyätte pointin kuitenkin. Ja se "viestitelään" oli aika ööh...
[/quote]
No miten se sitten sovitaan jos ei sovita? Itse miehenä ainakin olisin vain positiivisesti yllättynyt, jos naisetkin joskus osoittaisivat jotain aloitteellisuutta näissä asioissa.

Rauhotu nyt ainakin ihan ekaks ja sitten mietit, että kuinka paljon halut tähän tyyppiin tutustua. Jos haluat tosissaan, niin otat sitten sen riskin, että aktiivisuudestasi huolimatta hän ei ehkä tunne samoin. Mitä voit hävitä? Ainakaan ei tarvitsisi sitten jossitella.

Vierailija
10/138 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi minulla ei ole ongelmaa kysyä mielipidettä jälkeenpäin, jos mies on ollut itsellenikin sellainen fifty-fifty -tapaus. Vähän niin kuin jollekin vähän kiinnostavalle, josta en kuitenkaan ole 100 % vakuuttunut syystä tai toisesta, voin heittää että katsellaan jos törmättäisi joku päivä. Kun sitten oikeasti kiinnostuu jostain, niin ei siinä todellakaan hakua kaikkien merkkien jäljeen saada vielä varmistusta, että joo, ei mua kiinnosta, mee pois. Ennemmin annan olla.

Vierailija
11/138 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 02:56"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 02:51"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 02:49"]Herranjumala että oot sekasin. Sovi uus tapaaminen sen kanssa jos sua oikeesti kiinnostaa. Silleenhän sen kiinnostus selviää. Miksi pyörittelet tätä asiaa vain omassa päässäsi, kun voisit olla aktiivinen ja avoin. Oot aika avuttoman olonen.
[/quote]

[/quote]
No miten se sitten sovitaan jos ei sovita? Itse miehenä ainakin olisin vain positiivisesti yllättynyt, jos naisetkin joskus osoittaisivat jotain aloitteellisuutta näissä asioissa.

Rauhotu nyt ainakin ihan ekaks ja sitten mietit, että kuinka paljon halut tähän tyyppiin tutustua. Jos haluat tosissaan, niin otat sitten sen riskin, että aktiivisuudestasi huolimatta hän ei ehkä tunne samoin. Mitä voit hävitä? Ainakaan ei tarvitsisi sitten jossitella.
[/quote]

Hän on sellaisessa työssä, jossa ujot eivät pärjää, eli jos hän haluaa tavata vielä niin hän varmasti uskaltaa sanoa sen. Miesten perään kyseleminen on niin alentavaa. Päässäni kaikuu se "viestitellään." Niin, mitäs se tarkoittikaan koodikielellä? "Mua ei sit kiinnosta." Ja tapaamisen jälkeen "mitä kuuluu?" ja sitten parin viestin jälkeen hiljaisus. Ennemmin annan olla kokonaan kuin lähden menettämään kasvoni. Harmi kyllä, koska hän vaikutti minun tyypiltäni.

Vierailija
12/138 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 02:59"]Sitä paitsi minulla ei ole ongelmaa kysyä mielipidettä jälkeenpäin, jos mies on ollut itsellenikin sellainen fifty-fifty -tapaus. Vähän niin kuin jollekin vähän kiinnostavalle, josta en kuitenkaan ole 100 % vakuuttunut syystä tai toisesta, voin heittää että katsellaan jos törmättäisi joku päivä. Kun sitten oikeasti kiinnostuu jostain, niin ei siinä todellakaan hakua kaikkien merkkien jäljeen saada vielä varmistusta, että joo, ei mua kiinnosta, mee pois. Ennemmin annan olla.
[/quote]
No jos sua ei edes oikeasti kiinnosta niin paljoa

Vierailija
13/138 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 03:03"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 02:59"]Sitä paitsi minulla ei ole ongelmaa kysyä mielipidettä jälkeenpäin, jos mies on ollut itsellenikin sellainen fifty-fifty -tapaus. Vähän niin kuin jollekin vähän kiinnostavalle, josta en kuitenkaan ole 100 % vakuuttunut syystä tai toisesta, voin heittää että katsellaan jos törmättäisi joku päivä. Kun sitten oikeasti kiinnostuu jostain, niin ei siinä todellakaan hakua kaikkien merkkien jäljeen saada vielä varmistusta, että joo, ei mua kiinnosta, mee pois. Ennemmin annan olla.
[/quote]
No jos sua ei edes oikeasti kiinnosta niin paljoa
[/quote]

Huoh, lue ajatuksella. JOLLEKIN, joka ei kiinnosta niin paljon, voin heittää että katsellaan jos nähtäisi joku pvä. se tarkoittaa että mielelläni tapaan, mutta jos se ei toteudu niin en itke perään. mutta kun tämä vaikutti sellaiselta minun tyyppiseltäni, niin en suhtaudu asiaan niin rennosti. ja jos hän on hiljaa, niin olen sitten minäkin.

Vierailija
14/138 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 03:02"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 02:56"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 02:51"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 02:49"]Herranjumala että oot sekasin. Sovi uus tapaaminen sen kanssa jos sua oikeesti kiinnostaa. Silleenhän sen kiinnostus selviää. Miksi pyörittelet tätä asiaa vain omassa päässäsi, kun voisit olla aktiivinen ja avoin. Oot aika avuttoman olonen.
[/quote]

[/quote]

[/quote]

Hän on sellaisessa työssä, jossa ujot eivät pärjää, eli jos hän haluaa tavata vielä niin hän varmasti uskaltaa sanoa sen. Miesten perään kyseleminen on niin alentavaa. Päässäni kaikuu se "viestitellään." Niin, mitäs se tarkoittikaan koodikielellä? "Mua ei sit kiinnosta." Ja tapaamisen jälkeen "mitä kuuluu?" ja sitten parin viestin jälkeen hiljaisus. Ennemmin annan olla kokonaan kuin lähden menettämään kasvoni. Harmi kyllä, koska hän vaikutti minun tyypiltäni.

[/quote]
Millå helvetin koodikielellä ja miten työ liittyy parisuhteen muodostamiseen? Sulla taitaa olla vähän liian monta rautaa tulessa. Toi sun epävarmuutesi ei myöskään auta pätkääkään.

Vierailija
15/138 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 03:05"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 03:02"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 02:56"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 02:51"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 02:49"]Herranjumala että oot sekasin. Sovi uus tapaaminen sen kanssa jos sua oikeesti kiinnostaa. Silleenhän sen kiinnostus selviää. Miksi pyörittelet tätä asiaa vain omassa päässäsi, kun voisit olla aktiivinen ja avoin. Oot aika avuttoman olonen.
[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]
Millå helvetin koodikielellä ja miten työ liittyy parisuhteen muodostamiseen? Sulla taitaa olla vähän liian monta rautaa tulessa. Toi sun epävarmuutesi ei myöskään auta pätkääkään.
[/quote]

1. Ei ole monta rautaa tulessa. Ihan tästä yhdestä olisin (ollut) kiinnostunut. 2. Ammatti kertoo ihmisen luonteesta. 3. Etkö oikeasti tajua? Treffien jälkeen heitetään "soitellaan!/viestitellään!" kun tarkoitetaan: älä ota enää yhteyttä.

Vierailija
16/138 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 03:09"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 03:05"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 03:02"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 02:56"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 02:51"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 02:49"]Herranjumala että oot sekasin. Sovi uus tapaaminen sen kanssa jos sua oikeesti kiinnostaa. Silleenhän sen kiinnostus selviää. Miksi pyörittelet tätä asiaa vain omassa päässäsi, kun voisit olla aktiivinen ja avoin. Oot aika avuttoman olonen.
[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]
[/quote]

1. Ei ole monta rautaa tulessa. Ihan tästä yhdestä olisin (ollut) kiinnostunut. 2. Ammatti kertoo ihmisen luonteesta. 3. Etkö oikeasti tajua? Treffien jälkeen heitetään "soitellaan!/viestitellään!" kun tarkoitetaan: älä ota enää yhteyttä.
[/quote]

Ja sitten sain ilmeisesti muodon vuoksi ankean mitä kuuluu?-viestin, jotta en tajuaisi homman nimeä. Enpä juu...

Vierailija
17/138 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saatan itseki naisena sanoa joskus että katsellaan/ soitellaan, kun lähden tuttavan luota pois tms. En kuitenkaan yritä salaa ilmoittaa, että ei kiinnosta pahemmin oikeesti. Sitä paitsi miehet on yksinkertaisia. Jos hän sanoi että viesteillään nii sitä tarkoittiki!

Vierailija
18/138 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 03:09"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 03:05"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 03:02"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 02:56"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 02:51"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 02:49"]Herranjumala että oot sekasin. Sovi uus tapaaminen sen kanssa jos sua oikeesti kiinnostaa. Silleenhän sen kiinnostus selviää. Miksi pyörittelet tätä asiaa vain omassa päässäsi, kun voisit olla aktiivinen ja avoin. Oot aika avuttoman olonen.
[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]
[/quote]

[/quote]
No itse olen sanonut noin juuri siksi että pidettäisiin yhteyttä. Mitä hänen olisi sitten pitänyt sanoa, jotta olisit ollut tyytyväinen?

Vierailija
19/138 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaa kerkeä viesteillä treffien jälkeen koko iltaa. Sinuna en panikoisi.

Vierailija
20/138 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 03:12"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 03:09"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 03:05"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 03:02"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 02:56"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 02:51"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 02:49"]Herranjumala että oot sekasin. Sovi uus tapaaminen sen kanssa jos sua oikeesti kiinnostaa. Silleenhän sen kiinnostus selviää. Miksi pyörittelet tätä asiaa vain omassa päässäsi, kun voisit olla aktiivinen ja avoin. Oot aika avuttoman olonen.
[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]
[/quote]

[/quote]
No itse olen sanonut noin juuri siksi että pidettäisiin yhteyttä. Mitä hänen olisi sitten pitänyt sanoa, jotta olisit ollut tyytyväinen?
[/quote]

No ainahan se soitellaan/viestitellään -heitto on vain sanahelinää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi