vituttaa tämmöinen meno
tapasin tyypin, livenä oikein hymyileväinen ja hänestä tuli tunne, että hän piti minusta. tai siis vaikutelmasta jonka sai, kyllä te tiedätte. sitten lähdimme kotiin ja hän sanoi "viestitellään", joka särähti välittömästi korvaan mutta totesin vain hymyillen että joo. en minä nyt siinä ala pitämään luentoa kukuneista fraaseista. toki haluaisin ajatella, että hän ei vain tajunnut mitä tuo tarkoittaa nettideittimaailmassa, olinhan kuulemma hänen toka nettideittinsä, kun minulle tämä tyyppi oli varmaan tuhannes. mutta en ole naiivi joten siitä viestitellään-hetkestä lähtien asennoiduin niin, että mitään viestiä ei ikinä tule. noin tuntia myöhemmin tyyppi kysyi mitä minulle kuuluu. vastasin ystävällisesti, mutta lyhyesti, koska en halunnut antaa vaikutelmaa, että sekoan onnesta kun sainkin viestin. vaihdoimme pari lyhyttä viestiä ja sitten tyyppi nukahti? tai esitti nukahtavansa, jotta pääsisi pois tilanteesta. en muuten edes miettisi tätä, en oikeasti ole enää epätoivoinen koska kokemusta on jo kertynyt, mutta tiedän, että puhelimeni vastaanottaa puheluita ja viestejä vaihtelevasti. esim. yksi aiempi tyyppi oli yrittänyt soittaa, mutta oli mennyy kuulemma suoraan vastaajaan ja hetken päästä puhelu tuli perille (eri tyyppi siis tosiaan.) samoin olen myös saanut vataajaviestejä ihmiseltä, jonka puhelua ei koskaan tullut. tai sitten ilmoitus viestistä tuli myöhässä? en tiedä, mutta joka tapauksessa näitä tilanteita on ollut lähiaikoina ja eräs kolmas tyyppi tuossa pari päivää sitten ihmetteli, kun en vastannut mitään. mitään viestiä ei koskaan tullut. en sitten pyörittele kolmea tyyppiä yhtä aikaa vaikka saattaa kuulostaa siltä XD
niin ja lisäksi tämä tuorein tapaus ei ole käynyt profiilissaan muutaman päivään eli sinä aikana kun olemme jutelleet viestitellen puhelimella. joo, keksin keinot näihin juttuihin, älkää kysykö xd pieni salapoliisityö ei ole koskaan pahitteeksi.
joo mutta nyt vituttaa koska 1) livenä sai vaikutelman että kiinnostaa (tiedän että jotkut esittävät ja osaan itsekin vetää roolin läpi), 2) tapaamisen jälkeen tuli tunne että ei kuitenkaan kiinnosta ja 3) en voi olla varma jos minulle olisikin lähetetty jotain viestiä ja ne eivät vaik tule perille. ja näin ollen MINÄ annan vaikutelman että ei kiinnosta, ja homma kusre väärinkäsitykseen. juu ja en tiedä miksi en nyt käyttänyt isoja alkukirjaimia, en halunnut kai liian virallista tekstiä tällaisesta asiasta XD ja ylpeyteni ei todellakaan anna periksi kysellä yhtään mitään häneltä. niin alas en vajoa XD juu eli T A J U A N että ei taida kiinnostaa vittuakaan mutta tuo puhelimen reistailu aiheuttaa mitä jos-ajattelua. ja vihaan näitä tällaisia naiiveja keskusteluja mutta kun häiritsee kun ihan tosissaan on mahdollisuus että viestit eivät edes tule perille! ja samalla on mahdollisuus, että tyyppi veti vain roolinsa hyvin läpi.
Kommentit (138)
Kukaan ei jaksa lukea kirjoitusvirheiden täyteistä tekstiäsi.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 23:57"]Kukaan ei jaksa lukea kirjoitusvirheiden täyteistä tekstiäsi.
[/quote]
xd sanoin jo huomanneeni virheet xd täSssä puhelimella kirjoitellessa tulee kaikenlaisia hassuja typoja xd
Korjaa teksti, niin saatan jopa jaksaa lukea. Vaikempaa ymmärtää tuota tekstiä kuin yliopiston matematiikkaa.
Y[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 23:42"]tapasin tyypin, livenä oikein hymyileväinen ja hänestä tuli tunne, että hän piti minusta. tai siis vaikutelmasta jonka sai, kyllä te tiedätte. sitten lähdimme kotiin ja hän sanoi "viestitellään", joka särähti välittömästi korvaan mutta totesin vain hymyillen että joo. en minä nyt siinä ala pitämään luentoa kuluneista fraaseista. toki _haluaisin_ ajatella, että hän ei vain tajunnut mitä tuo tarkoittaa nettideittimaailmassa, olinhan kuulemma hänen toka nettideittinsä, kun minulle tämä tyyppi oli varmaan tuhannes. mutta en ole naiivi joten siitä viestitellään-hetkestä lähtien asennoiduin niin, että mitään viestiä ei ikinä tule.
noin tuntia myöhemmin tyyppi kysyi mitä minulle kuuluu. vastasin ystävällisesti, mutta lyhyesti, koska en halunnut antaa vaikutelmaa, että sekoan onnesta kun sainkin viestin. vaihdoimme pari lyhyttä viestiä ja sitten tyyppi nukahti? tai esitti nukahtavansa, jotta pääsisi pois tilanteesta.
en muuten edes miettisi tätä, en oikeasti ole enää epätoivoinen koska kokemusta on jo kertynyt, mutta tiedän, että puhelimeni vastaanottaa puheluita ja viestejä vaihtelevasti.
esim. yksi aiempi tyyppi oli yrittänyt soittaa, mutta oli mennyt kuulemma suoraan vastaajaan ja hetken päästä puhelu tuli perille (eri tyyppi siis tosiaan.) samoin olen myös saanut vastaajaviestejä ihmiseltä, jonka puhelua ei koskaan tullut. tai sitten ilmoitus viestistä tuli myöhässä? en tiedä.
mutta joka tapauksessa näitä tilanteita on ollut lähiaikoina ja eräs kolmas tyyppi tuossa pari päivää sitten ihmetteli, kun en vastannut mitään. mitään viestiä ei koskaan tullut.
en sitten pyörittele kolmea tyyppiä yhtä aikaa vaikka saattaa kuulostaa siltä XD (yksi heistä ei edes ole mies)
niin ja lisäksi tämä tuorein tapaus ei ole käynyt profiilissaan muutaman päivään eli sinä aikana kun olemme jutelleet viestitellen puhelimella. joo, keksin keinot näihin juttuihin, älkää kysykö xd pieni salapoliisityö ei ole koskaan pahitteeksi.
joo mutta nyt vituttaa koska 1) livenä sai vaikutelman että kiinnostaa (tiedän että jotkut esittävät ja osaan itsekin vetää roolin läpi), 2) tapaamisen jälkeen tuli tunne että ei kuitenkaan kiinnosta ja 3) en voi olla varma jos minulle olisikin lähetetty jotain viestiä ja ne eivät vain tule perille. ja näin ollen MINÄ annan vaikutelman että ei kiinnosta, ja homma kusre väärinkäsitykseen.
juu ja en tiedä miksi en nyt käyttänyt isoja alkukirjaimia, en halunnut kai liian virallista tekstiä tällaisesta asiasta XD ja ylpeyteni ei todellakaan anna periksi kysellä yhtään mitään häneltä. niin alas en vajoa XD
juu eli T A J U A N että ei taida kiinnostaa vittuakaan mutta tuo puhelimen reistailu aiheuttaa mitä jos-ajattelua. ja vihaan näitä tällaisia naiiveja keskusteluja itsekin, mutta kun häiritsee kun ihan tosissaan on mahdollisuus että viestit eivät edes tule perille!
ja samalla on mahdollisuus, että tyyppi veti vain roolinsa hyvin läpi.
[/quote]
Mikä vitun Y xd ja lisäsin kappalejaotkin, mutta MOBIILI....... ;-------))))
tapoihini ei edes kuulu tällainen typerien kiinnistaako vai eikö-juttujen mietiskely, koska olen nähnyt sata ja tuhat kertaa että VAISTO on aina oikeassa. tai ainakin 99 prossaa. mutta nyt puhelimeni ihan tosissaan tekee temppuja ja sen takia mietin kaikkia mahiksia.
Olet sekopää tai trolli, kannattaa välttää.
Mikä vittu on xd. Mitä yrität selittää. haluatko miehen vai oliko lähellä että haluat. Niin minkä ikäinen ole
Hanki parempi puhelin, ehkä saat sitten soittoja ja viestejä.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 00:16"]Mikä vittu on xd. Mitä yrität selittää. haluatko miehen vai oliko lähellä että haluat. Niin minkä ikäinen ole
[/quote]
kyllä minä olisin halunnut tavata uudestaan.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 00:17"]Toivottavasti elät aina yksin.
[/quote]
öööö perustelut?
Aivan varmasti parempi sille toiselle ette.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 00:21"]Aivan varmasti parempi sille toiselle ette.
[/quote]
ööö jaa mitäköhän pahaa olen hänelle tehnyt?
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 23:51"]mitä vittua teen, varmaan jään vain möllöttämään ja uskottelen, että asiat hoituvat niin kuin niiden on tarkoitus hoitua xd
[/quote]