Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vituttaa tämmöinen meno

Vierailija
12.06.2015 |

tapasin tyypin, livenä oikein hymyileväinen ja hänestä tuli tunne, että hän piti minusta. tai siis vaikutelmasta jonka sai, kyllä te tiedätte. sitten lähdimme kotiin ja hän sanoi "viestitellään", joka särähti välittömästi korvaan mutta totesin vain hymyillen että joo. en minä nyt siinä ala pitämään luentoa kukuneista fraaseista. toki haluaisin ajatella, että hän ei vain tajunnut mitä tuo tarkoittaa nettideittimaailmassa, olinhan kuulemma hänen toka nettideittinsä, kun minulle tämä tyyppi oli varmaan tuhannes. mutta en ole naiivi joten siitä viestitellään-hetkestä lähtien asennoiduin niin, että mitään viestiä ei ikinä tule. noin tuntia myöhemmin tyyppi kysyi mitä minulle kuuluu. vastasin ystävällisesti, mutta lyhyesti, koska en halunnut antaa vaikutelmaa, että sekoan onnesta kun sainkin viestin. vaihdoimme pari lyhyttä viestiä ja sitten tyyppi nukahti? tai esitti nukahtavansa, jotta pääsisi pois tilanteesta. en muuten edes miettisi tätä, en oikeasti ole enää epätoivoinen koska kokemusta on jo kertynyt, mutta tiedän, että puhelimeni vastaanottaa puheluita ja viestejä vaihtelevasti. esim. yksi aiempi tyyppi oli yrittänyt soittaa, mutta oli mennyy kuulemma suoraan vastaajaan ja hetken päästä puhelu tuli perille (eri tyyppi siis tosiaan.) samoin olen myös saanut vataajaviestejä ihmiseltä, jonka puhelua ei koskaan tullut. tai sitten ilmoitus viestistä tuli myöhässä? en tiedä, mutta joka tapauksessa näitä tilanteita on ollut lähiaikoina ja eräs kolmas tyyppi tuossa pari päivää sitten ihmetteli, kun en vastannut mitään. mitään viestiä ei koskaan tullut. en sitten pyörittele kolmea tyyppiä yhtä aikaa vaikka saattaa kuulostaa siltä XD
niin ja lisäksi tämä tuorein tapaus ei ole käynyt profiilissaan muutaman päivään eli sinä aikana kun olemme jutelleet viestitellen puhelimella. joo, keksin keinot näihin juttuihin, älkää kysykö xd pieni salapoliisityö ei ole koskaan pahitteeksi.
joo mutta nyt vituttaa koska 1) livenä sai vaikutelman että kiinnostaa (tiedän että jotkut esittävät ja osaan itsekin vetää roolin läpi), 2) tapaamisen jälkeen tuli tunne että ei kuitenkaan kiinnosta ja 3) en voi olla varma jos minulle olisikin lähetetty jotain viestiä ja ne eivät vaik tule perille. ja näin ollen MINÄ annan vaikutelman että ei kiinnosta, ja homma kusre väärinkäsitykseen. juu ja en tiedä miksi en nyt käyttänyt isoja alkukirjaimia, en halunnut kai liian virallista tekstiä tällaisesta asiasta XD ja ylpeyteni ei todellakaan anna periksi kysellä yhtään mitään häneltä. niin alas en vajoa XD juu eli T A J U A N että ei taida kiinnostaa vittuakaan mutta tuo puhelimen reistailu aiheuttaa mitä jos-ajattelua. ja vihaan näitä tällaisia naiiveja keskusteluja mutta kun häiritsee kun ihan tosissaan on mahdollisuus että viestit eivät edes tule perille! ja samalla on mahdollisuus, että tyyppi veti vain roolinsa hyvin läpi.

Kommentit (138)

Vierailija
41/138 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 04:06"]Voi jeesus mikä kakara. Jos mies ei olis kiinnostunut enää niin se ei todellakaan lähettäis enää mitään mitä kuuluu viestejä. Se varmaan itse haistelee ensin ilmaa, miksi sä et voi olla se joka ensimmäisenä sanoo mielipiteen illasta? Miehetkin on yhtä epävarmoja ja miettii mitenköhän meni.

Mun mies ei lähettänyt ekan illan jälkeen mitään viestiä. Ei halunnut yöllä enää häiritä. Seuraavana päivänä laittoi mitä kuuluu, illasta ei sanaakaan. Nyt ollaan oltu 3v yhdessä.
[/quote]

Kakara? No anteeksi nyt vaan, jos itseriittoisuus ei pursuile jokaisesta reiästäni vaan olen nöyrä enkä oleta olevani joku neiti upeus. En väitä, ettenkö saisi paljon kehuja, mutta kun ne eivät nouse päähän, niin lopputulos on se että olen tällainen "kakara."

Vierailija
42/138 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 04:08"]Onko ap 16 vuotias joka on kirjottanut suomi24 treffit sivustolle deitti ilmotuksen "siis kivoi poikii, vanhempii pls xD"
[/quote]

En, sori.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/138 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 04:08"]

Onko ap 16 vuotias joka on kirjottanut suomi24 treffit sivustolle deitti ilmotuksen "siis kivoi poikii, vanhempii pls xD"

[/quote]eiköhän AP:lla ole profiili täynnä kuvia ja profiilitekstinä joku näistä kolmesta:

":)"

"Moi :)"

"Lisää selvii kysymällä :)"

Vierailija
44/138 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla ei taida olla kauhean hyvää tilannetajua :D Etkö ymmärrä ettei kukaan tähän palstaan vastanneista ota sua vakavasti? Suosittelen lämpimästi nukkumaan menoa ja jättää se deittailu siihen asti ennenku ymmärrät miesten käytöstä. Ainiin, tuli tosta sun kommentista mieleen missä haiskahtaa itsekehu missä nimenomaa oli puhe sun kakaramaisuudesta ja sinä sanoit ettei useat kehut ole saanut kusta hattuun vielä. Silti sanot ettet _alennu_ kyselemään miehen perään. Mun aivot leikkaa kiinni ihan kohta. Nii joo, jätä vaan se deittalu, nii mä hoidan mielellään ne kundit sun puolesta mitä sä et osaa käsitellä ;)

N17v 

Vierailija
45/138 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 04:12"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 04:08"]

Onko ap 16 vuotias joka on kirjottanut suomi24 treffit sivustolle deitti ilmotuksen "siis kivoi poikii, vanhempii pls xD"

[/quote]eiköhän AP:lla ole profiili täynnä kuvia ja profiilitekstinä joku näistä kolmesta:

":)"

"Moi :)"

"Lisää selvii kysymällä :)"
[/quote]

Juu no ei. Miksi olisi?

Vierailija
46/138 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 04:24"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 04:12"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 04:08"] Onko ap 16 vuotias joka on kirjottanut suomi24 treffit sivustolle deitti ilmotuksen "siis kivoi poikii, vanhempii pls xD" [/quote]eiköhän AP:lla ole profiili täynnä kuvia ja profiilitekstinä joku näistä kolmesta: ":)" "Moi :)" "Lisää selvii kysymällä :)" [/quote] Juu no ei. Miksi olisi?

[/quote]

ÄLÄ OLE NOIN HELVETIN AASI , IHAN OIKEESTI. 

tässä vaiheessa en ihmettele yhtään jos mies ei oo laittanut mitään koodia tapaamisenne jälkeen.

Vierailija
47/138 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 04:21"]Ap:lla ei taida olla kauhean hyvää tilannetajua :D Etkö ymmärrä ettei kukaan tähän palstaan vastanneista ota sua vakavasti? Suosittelen lämpimästi nukkumaan menoa ja jättää se deittailu siihen asti ennenku ymmärrät miesten käytöstä. Ainiin, tuli tosta sun kommentista mieleen missä haiskahtaa itsekehu missä nimenomaa oli puhe sun kakaramaisuudesta ja sinä sanoit ettei useat kehut ole saanut kusta hattuun vielä. Silti sanot ettet _alennu_ kyselemään miehen perään. Mun aivot leikkaa kiinni ihan kohta. Nii joo, jätä vaan se deittalu, nii mä hoidan mielellään ne kundit sun puolesta mitä sä et osaa käsitellä ;)

N17v 
[/quote]

Niin, en alennu? Ei se kerro mistään kusesta päässä. Mitäs tuollainen 17-vee kakara tulee vanhempaa neuvomaan? Tuskin ne kolmekymppiset miehet ovat ihan sinulle sopivia, hehe xd

Vierailija
48/138 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 04:25"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 04:24"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 04:12"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 04:08"] Onko ap 16 vuotias joka on kirjottanut suomi24 treffit sivustolle deitti ilmotuksen "siis kivoi poikii, vanhempii pls xD" [/quote]eiköhän AP:lla ole profiili täynnä kuvia ja profiilitekstinä joku näistä kolmesta: ":)" "Moi :)" "Lisää selvii kysymällä :)" [/quote] Juu no ei. Miksi olisi?

[/quote]

ÄLÄ OLE NOIN HELVETIN AASI , IHAN OIKEESTI. 

tässä vaiheessa en ihmettele yhtään jos mies ei oo laittanut mitään koodia tapaamisenne jälkeen.
[/quote]

Kysyi kuulumisia.

Vierailija
49/138 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikä tekee minusta aasin? XD

Vierailija
50/138 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tuo xd ja XD. Ihan oikeasti. Mä en voi ottaa tosissani ihmisiä jotka käyttää xd tai XD.

Kakaroiden käyttämiä. N17v on ilmeisesti sua nuorempi mutta henkisesti sua paljon paljon edellä. Että ehkä toisaalta nuo äksdeet sopii sulle täydellisesti. Tietääpähän kaikki heti että enemmän teinin kuin aikuismaisen kanssa tässä viestitellään :).

Vierailija
51/138 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 04:08"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 04:05"]

Luultavasti se sun deitti viesteilee jolleki muulle. Ehkä sun kannattaisi sanoa miehelle että olet tositarkoituksella liikkeellä, ja haluat tavata uudelleen?

[/quote]Minusta tuntuu, että deitti nukkuu. Ja AP:lle tiedoksi,e ttä miehet eivät ole samanlaisia kuin nuoret naiset, että koko ajan on se kännykkä naaman edessä ja pakko olla koko ajan chattaamassa. Kun mies kävelee, niin silloin kävellän eikä räplätä puhelinta, kun mies katsoo telkkaria niin katsotaan telkkaria eikä räplätä puhelinta.
[/quote]

Pointti ei ollut tämä yö vaan treffien jälkeinen päivä.

Vierailija
52/138 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 04:26"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 04:21"]Ap:lla ei taida olla kauhean hyvää tilannetajua :D Etkö ymmärrä ettei kukaan tähän palstaan vastanneista ota sua vakavasti? Suosittelen lämpimästi nukkumaan menoa ja jättää se deittailu siihen asti ennenku ymmärrät miesten käytöstä. Ainiin, tuli tosta sun kommentista mieleen missä haiskahtaa itsekehu missä nimenomaa oli puhe sun kakaramaisuudesta ja sinä sanoit ettei useat kehut ole saanut kusta hattuun vielä. Silti sanot ettet _alennu_ kyselemään miehen perään. Mun aivot leikkaa kiinni ihan kohta. Nii joo, jätä vaan se deittalu, nii mä hoidan mielellään ne kundit sun puolesta mitä sä et osaa käsitellä ;) N17v  [/quote] Niin, en alennu? Ei se kerro mistään kusesta päässä. Mitäs tuollainen 17-vee kakara tulee vanhempaa neuvomaan? Tuskin ne kolmekymppiset miehet ovat ihan sinulle sopivia, hehe xd

[/quote]

Joo ei ehkä, mutta voin vannoa käsi sydämellä että järkevämpää keskustelua mä niiden kanssa aikaseksi saisin jos voidaan peilata tätä keskustelua. Sun puhelityyli on naurettava. Turha on väittää sinisinsilmin että oot mua vanhempi, tai jos on asia näin niin sulla ei oo todellakaan kaikki nappulat paikoillaan pääkopassa.

Edelleen se n17 aka "kakara"

Vierailija
53/138 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 04:32"]Ainakin tuo xd ja XD. Ihan oikeasti. Mä en voi ottaa tosissani ihmisiä jotka käyttää xd tai XD.

Kakaroiden käyttämiä. N17v on ilmeisesti sua nuorempi mutta henkisesti sua paljon paljon edellä. Että ehkä toisaalta nuo äksdeet sopii sulle täydellisesti. Tietääpähän kaikki heti että enemmän teinin kuin aikuismaisen kanssa tässä viestitellään :).
[/quote]

XD Sattumoisin et tunne minua mutta kerron sinulle, että netissä kun käytän XD:tä se tarkoittaa, että en itke ja panikoi asiaa vaan kysyn suht rennosti :D en jaksa käydä jotain haudanvakavaa keskustelua TREFFEISTÄ. mutta jos noin koville ottaa, niin luovutaan XD:stä (jota et muuten irl näe minun ikinä käyttävän ;)

Vierailija
54/138 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 04:34"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 04:21"]Ap:lla ei taida olla kauhean hyvää tilannetajua :D Etkö ymmärrä ettei kukaan tähän palstaan vastanneista ota sua vakavasti? Suosittelen lämpimästi nukkumaan menoa ja jättää se deittailu siihen asti ennenku ymmärrät miesten käytöstä. Ainiin, tuli tosta sun kommentista mieleen missä haiskahtaa itsekehu missä nimenomaa oli puhe sun kakaramaisuudesta ja sinä sanoit ettei useat kehut ole saanut kusta hattuun vielä. Silti sanot ettet _alennu_ kyselemään miehen perään. Mun aivot leikkaa kiinni ihan kohta. Nii joo, jätä vaan se deittalu, nii mä hoidan mielellään ne kundit sun puolesta mitä sä et osaa käsitellä ;) N17v  [/quote] Niin, en alennu? Ei se kerro mistään kusesta päässä. Mitäs tuollainen 17-vee kakara tulee vanhempaa neuvomaan? Tuskin ne kolmekymppiset miehet ovat ihan sinulle sopivia, hehe xd

[/quote]

Joo ei ehkä, mutta voin vannoa käsi sydämellä että järkevämpää keskustelua mä niiden kanssa aikaseksi saisin jos voidaan peilata tätä keskustelua. Sun puhelityyli on naurettava. Turha on väittää sinisinsilmin että oot mua vanhempi, tai jos on asia näin niin sulla ei oo todellakaan kaikki nappulat paikoillaan pääkopassa.

[/quote]

N17, vaikutat oikeasti ikäistäsi kypsemmältä! 

Vierailija
55/138 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taas nähtiin millaiset hullut pyörivät deittipalstoills. Ja ap tarkoitan just sua

Vierailija
56/138 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 04:34"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 04:26"]

[/quote]

[/quote]

XD mitäs jos pikkuvanha 17-vee menisi nukkumaan ja lopettaisi tuon shown. Et tunne minua etkä minun todellista kirjoitustyyliäni. Se että laitan AV:LLA jonkun vitun XD:n jonnekin ei kerro _yhtään mistään._ Oikeassa elämässä et näe yhdesskään viestissäni XD:tä, ikinä. Sorry :)

Vierailija
57/138 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 04:36"]Tässä taas nähtiin millaiset hullut pyörivät deittipalstoills. Ja ap tarkoitan just sua
[/quote]

Ja minusta tekee hullun mikä...? :D

Vierailija
58/138 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 04:36"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 04:34"]

[/quote]

[/quote]

N17, vaikutat oikeasti ikäistäsi kypsemmältä! 
[/quote]

:DDD

Vierailija
59/138 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 04:37"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 04:34"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 04:26"]

[/quote]

[/quote]

XD mitäs jos pikkuvanha 17-vee menisi nukkumaan ja lopettaisi tuon shown. Et tunne minua etkä minun todellista kirjoitustyyliäni. Se että laitan AV:LLA jonkun vitun XD:n jonnekin ei kerro _yhtään mistään._ Oikeassa elämässä et näe yhdesskään viestissäni XD:tä, ikinä. Sorry :)
[/quote]

Kertoo se susta. Jos sä et sitä koskaan käyttäisi missään niin tuskimpa käyttäisit täälläkään. Ja edelleen N17 "pikkuvanha" on sua paljon aikuismaisempi, turha yrittää mollata häntä :)

Vierailija
60/138 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 04:35"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 04:32"]Ainakin tuo xd ja XD. Ihan oikeasti. Mä en voi ottaa tosissani ihmisiä jotka käyttää xd tai XD. Kakaroiden käyttämiä. N17v on ilmeisesti sua nuorempi mutta henkisesti sua paljon paljon edellä. Että ehkä toisaalta nuo äksdeet sopii sulle täydellisesti. Tietääpähän kaikki heti että enemmän teinin kuin aikuismaisen kanssa tässä viestitellään :). [/quote] XD Sattumoisin et tunne minua mutta kerron sinulle, että netissä kun käytän XD:tä se tarkoittaa, että en itke ja panikoi asiaa vaan kysyn suht rennosti :D en jaksa käydä jotain haudanvakavaa keskustelua TREFFEISTÄ. mutta jos noin koville ottaa, niin luovutaan XD:stä (jota et muuten irl näe minun ikinä käyttävän ;)

[/quote]Mitenmuuten irl käytetään tota XD-hymiötä? Sanotaanko se äxdee vai laitetaanko siinä silmät kiinni ja suu huutohymyyn vai mitä tarkoitit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi