Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vituttaa tämmöinen meno

Vierailija
12.06.2015 |

tapasin tyypin, livenä oikein hymyileväinen ja hänestä tuli tunne, että hän piti minusta. tai siis vaikutelmasta jonka sai, kyllä te tiedätte. sitten lähdimme kotiin ja hän sanoi "viestitellään", joka särähti välittömästi korvaan mutta totesin vain hymyillen että joo. en minä nyt siinä ala pitämään luentoa kukuneista fraaseista. toki haluaisin ajatella, että hän ei vain tajunnut mitä tuo tarkoittaa nettideittimaailmassa, olinhan kuulemma hänen toka nettideittinsä, kun minulle tämä tyyppi oli varmaan tuhannes. mutta en ole naiivi joten siitä viestitellään-hetkestä lähtien asennoiduin niin, että mitään viestiä ei ikinä tule. noin tuntia myöhemmin tyyppi kysyi mitä minulle kuuluu. vastasin ystävällisesti, mutta lyhyesti, koska en halunnut antaa vaikutelmaa, että sekoan onnesta kun sainkin viestin. vaihdoimme pari lyhyttä viestiä ja sitten tyyppi nukahti? tai esitti nukahtavansa, jotta pääsisi pois tilanteesta. en muuten edes miettisi tätä, en oikeasti ole enää epätoivoinen koska kokemusta on jo kertynyt, mutta tiedän, että puhelimeni vastaanottaa puheluita ja viestejä vaihtelevasti. esim. yksi aiempi tyyppi oli yrittänyt soittaa, mutta oli mennyy kuulemma suoraan vastaajaan ja hetken päästä puhelu tuli perille (eri tyyppi siis tosiaan.) samoin olen myös saanut vataajaviestejä ihmiseltä, jonka puhelua ei koskaan tullut. tai sitten ilmoitus viestistä tuli myöhässä? en tiedä, mutta joka tapauksessa näitä tilanteita on ollut lähiaikoina ja eräs kolmas tyyppi tuossa pari päivää sitten ihmetteli, kun en vastannut mitään. mitään viestiä ei koskaan tullut. en sitten pyörittele kolmea tyyppiä yhtä aikaa vaikka saattaa kuulostaa siltä XD
niin ja lisäksi tämä tuorein tapaus ei ole käynyt profiilissaan muutaman päivään eli sinä aikana kun olemme jutelleet viestitellen puhelimella. joo, keksin keinot näihin juttuihin, älkää kysykö xd pieni salapoliisityö ei ole koskaan pahitteeksi.
joo mutta nyt vituttaa koska 1) livenä sai vaikutelman että kiinnostaa (tiedän että jotkut esittävät ja osaan itsekin vetää roolin läpi), 2) tapaamisen jälkeen tuli tunne että ei kuitenkaan kiinnosta ja 3) en voi olla varma jos minulle olisikin lähetetty jotain viestiä ja ne eivät vaik tule perille. ja näin ollen MINÄ annan vaikutelman että ei kiinnosta, ja homma kusre väärinkäsitykseen. juu ja en tiedä miksi en nyt käyttänyt isoja alkukirjaimia, en halunnut kai liian virallista tekstiä tällaisesta asiasta XD ja ylpeyteni ei todellakaan anna periksi kysellä yhtään mitään häneltä. niin alas en vajoa XD juu eli T A J U A N että ei taida kiinnostaa vittuakaan mutta tuo puhelimen reistailu aiheuttaa mitä jos-ajattelua. ja vihaan näitä tällaisia naiiveja keskusteluja mutta kun häiritsee kun ihan tosissaan on mahdollisuus että viestit eivät edes tule perille! ja samalla on mahdollisuus, että tyyppi veti vain roolinsa hyvin läpi.

Kommentit (138)

Vierailija
101/138 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 11:33"]Onko sun nimikirjaimet E.P.? Tuot mieleen yhden mun muka-aikuisen tutun.
[/quote]

XD ei ole, sorry, no bonus this time!

Vierailija
102/138 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 11:53"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 11:27"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 04:08"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 04:05"]

Luultavasti se sun deitti viesteilee jolleki muulle. Ehkä sun kannattaisi sanoa miehelle että olet tositarkoituksella liikkeellä, ja haluat tavata uudelleen?

[/quote]Minusta tuntuu, että deitti nukkuu. Ja AP:lle tiedoksi,e ttä miehet eivät ole samanlaisia kuin nuoret naiset, että koko ajan on se kännykkä naaman edessä ja pakko olla koko ajan chattaamassa. Kun mies kävelee, niin silloin kävellän eikä räplätä puhelinta, kun mies katsoo telkkaria niin katsotaan telkkaria eikä räplätä puhelinta.
[/quote]

Oletko ikinä nähnyt nykypäivän nuoria miehiä? Ihan yhtä lailla niillekin on kasvanut ipuhelin käteen kiinni. Sitten fb:ssä ja tinderissä ja ties missä vahdataan, että tulisiko joltain viestiä.
[/quote]

Onko +30-v nuori? Ap
[/quote]

Kyllä niihin ainakin tuo sama pätee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/138 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 11:54"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 11:39"]Et ole nukkunut tuntiakaan. Sillä lailla. [/quote] Miksi kyttäät minua ja mistä helvetistä luulet tietäväsi mitä teen ja en tee? XD ai, juu, etusivun aloituksista ;) niitähän ei muut tehtaile!

[/quote]

Ehkä hän on katsonut mihin aikaan viestisi ovat tulleet tähän ketjuun?

Vierailija
104/138 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 12:04"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 11:54"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 11:39"]Et ole nukkunut tuntiakaan. Sillä lailla. [/quote] Miksi kyttäät minua ja mistä helvetistä luulet tietäväsi mitä teen ja en tee? XD ai, juu, etusivun aloituksista ;) niitähän ei muut tehtaile!

[/quote]

Ehkä hän on katsonut mihin aikaan viestisi ovat tulleet tähän ketjuun?
[/quote]

No siinä on elämän sisältöä kerrakseen XD

Vierailija
105/138 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitusviestin perusteella ensimmäinen ajatus oli lähinnä se, miten yläkoululaisella voi olla "paljon treffikokemusta". Tässä vaiheessa itseäni vielä huvitti, ap toi niin mieleen sen ajan kun olin itse 13.
Jatkoviestien perusteella kyse olikin joko ylilaudalta eksyneestä trollista, teinistä joka nyt vaan haluaa väittää olevansa vanhempi kuin onkaan, tai sitten henkilöstä jonka henkinen kypsyys on jämähtänyt esiteinin tasolle.

Toivon siis, että jokaisessa tapauksessa mies ymmärtää oman parhaansa eikä alennu viestittelemään sinulle.

Vierailija
106/138 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 12:05"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 12:04"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 11:54"] [quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 11:39"]Et ole nukkunut tuntiakaan. Sillä lailla. [/quote] Miksi kyttäät minua ja mistä helvetistä luulet tietäväsi mitä teen ja en tee? XD ai, juu, etusivun aloituksista ;) niitähän ei muut tehtaile! [/quote] Ehkä hän on katsonut mihin aikaan viestisi ovat tulleet tähän ketjuun? [/quote] No siinä on elämän sisältöä kerrakseen XD

[/quote]

Oletkohan nyt vähän ylikierroksilla? Vaikuttaa, että tunnet itsesi jotenkin yksinäiseksi ja hylätyksi tällä hetkellä ja sen takia jatkat tätäkin kehää kiertävää keskustelua ja todistelua, että saat huomiota edes tällä tavoin. Toki sinulla on yhtä suuri oikeus kirjoittaa tänne kuin muillakin. Parasta lienee unohtaa tuo tyyppi joka sanoi "viestitellään" ja jatkaa elämäänsä eteenpäin.

Jos noista nettideiteistä (tai mitä lienevät) tulee sinulle noin voimakkaita tunteita ja vatvomista jälkikäteen niin pidä breikki ja tee jotain ihan muuta. Elämässä on muutakin tärkeää kuin parisuhteen muodostus.

Vierailija
107/138 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 12:10"]Aloitusviestin perusteella ensimmäinen ajatus oli lähinnä se, miten yläkoululaisella voi olla "paljon treffikokemusta". Tässä vaiheessa itseäni vielä huvitti, ap toi niin mieleen sen ajan kun olin itse 13.
Jatkoviestien perusteella kyse olikin joko ylilaudalta eksyneestä trollista, teinistä joka nyt vaan haluaa väittää olevansa vanhempi kuin onkaan, tai sitten henkilöstä jonka henkinen kypsyys on jämähtänyt esiteinin tasolle.

Toivon siis, että jokaisessa tapauksessa mies ymmärtää oman parhaansa eikä alennu viestittelemään sinulle.

[/quote]

XD Lue toki kainki viestini niin SAATAT älytä jotain. Se että käytän äksdeetä netissä ei kerro todellisesta luonteestani yhtään mitään. Sorry!

Vierailija
108/138 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 12:10"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 12:05"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 12:04"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 11:54"] [quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 11:39"]Et ole nukkunut tuntiakaan. Sillä lailla. [/quote] Miksi kyttäät minua ja mistä helvetistä luulet tietäväsi mitä teen ja en tee? XD ai, juu, etusivun aloituksista ;) niitähän ei muut tehtaile! [/quote] Ehkä hän on katsonut mihin aikaan viestisi ovat tulleet tähän ketjuun? [/quote] No siinä on elämän sisältöä kerrakseen XD

[/quote]

Oletkohan nyt vähän ylikierroksilla? Vaikuttaa, että tunnet itsesi jotenkin yksinäiseksi ja hylätyksi tällä hetkellä ja sen takia jatkat tätäkin kehää kiertävää keskustelua ja todistelua, että saat huomiota edes tällä tavoin. Toki sinulla on yhtä suuri oikeus kirjoittaa tänne kuin muillakin. Parasta lienee unohtaa tuo tyyppi joka sanoi "viestitellään" ja jatkaa elämäänsä eteenpäin.

Jos noista nettideiteistä (tai mitä lienevät) tulee sinulle noin voimakkaita tunteita ja vatvomista jälkikäteen niin pidä breikki ja tee jotain ihan muuta. Elämässä on muutakin tärkeää kuin parisuhteen muodostus.

[/quote]

XD olipa hienoa analysointia. Mitäs jos olenkin edennyt asiassa? Laita tulemaan lisää analyyseja vaan ;)

Vierailija
109/138 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh mikä nolifer ja sekopää

Vierailija
110/138 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 12:15"]Huhhuh mikä nolifer ja sekopää
[/quote]

XDDD no voi sinua<33333

Vierailija
111/138 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 12:13"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 12:10"]Aloitusviestin perusteella ensimmäinen ajatus oli lähinnä se, miten yläkoululaisella voi olla "paljon treffikokemusta". Tässä vaiheessa itseäni vielä huvitti, ap toi niin mieleen sen ajan kun olin itse 13.

[/quote]

XD Lue toki kainki viestini niin SAATAT älytä jotain. Se että käytän äksdeetä netissä ei kerro todellisesta luonteestani yhtään mitään. Sorry!
[/quote]

Lue toki se ainoa viesti, jonka sinulle kirjoitin ja kerro missä kohtaa mainitsin tämän kuuluisan äksdeen?

Vierailija
112/138 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

uhkasit viimeks tappaa itses, mitäs sille suunnitelmalle kävi

Vierailija
113/138 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 12:26"]uhkasit viimeks tappaa itses, mitäs sille suunnitelmalle kävi
[/quote]

öööö...?

Vierailija
114/138 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 12:23"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 12:13"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 12:10"]Aloitusviestin perusteella ensimmäinen ajatus oli lähinnä se, miten yläkoululaisella voi olla "paljon treffikokemusta". Tässä vaiheessa itseäni vielä huvitti, ap toi niin mieleen sen ajan kun olin itse 13.

[/quote]

[/quote]

Lue toki se ainoa viesti, jonka sinulle kirjoitin ja kerro missä kohtaa mainitsin tämän kuuluisan äksdeen?
[/quote]

Sehän se pointti on ;) ilman äksdeetä olisin saanut kunnollisia vastauksia mutta yksi hymiö raivostutti teidät XD

Vierailija
115/138 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkä nyhjää tyhjästä -ketju tästä vielä saadaankaan...

Vierailija
116/138 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuluneista fraaseista siis xd

Vierailija
117/138 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua...

Vierailija
118/138 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulipas virheitä vittu XD juu mutta tosiaan rimani ei ole älyttömän korkealla joten tykästyn herkästi mukavan oloisiin miehiin mutta tietenkin jatko vasta näyttää todellisuuden. mutta tosiaan toivoisin, etten kiinnostuisi niin herkästi niin ei tarvitsisi alentua tällaiseen noloon mietiskelyyn :)

Vierailija
119/138 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 23:44"]Apua...
[/quote]
xd

Vierailija
120/138 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä vittua teen, varmaan jään vain möllöttämään ja uskottelen, että asiat hoituvat niin kuin niiden on tarkoitus hoitua xd

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi