Tarkoittaako tämä ettei nainen olekaan kiinnostunut minusta?
Tapailimme kolmen viikon ajan viime kuussa ja yhtäkkiä nainen alkoi vastailla viesteihin tosi lyhyesti. Yhdessä viestissä hän sanoi että olemme hyvin erilaisia ja ehkä liiankin eri-ikäisiä ihmisiä. Rohkenin kuitenkin ehdottaa vielä yhtä tapaamista tälle viikonlopulle, mutta nainen sanoi että on työkiireitä. Onkohan oikeasti vai oliko se tekosyy? Haluaisin jatkaa naiseen tutustumista. Vaikka hän onkin käyttäytynyt oudosti niin kiinnostuksen puolesta puhuu vielä se että nainen vastailee, edes lyhyesti. Ja käyttää hymiöitäkin. Ja meillä oli tosi hauskaa sen kolmen viikon aikana kun näimme toisiamme tiiviisti, niin en keksi miksi hänen kiinnostuksensa yhtäkkiä olisi loppunut. Mitä minun kannattaisi tehdä?
Kommentit (134)
Se on tyttö, ei nainen. Tuo ei ole normaalia.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 22:33"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 22:29"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 22:15"] [quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 21:52"] [quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 21:50"] Pääsittekö te nussimaan missään vaiheessa? [/quote]
Päästiin onneksi 2 kertaa (tai oikeastaan puolitoista) [/quote]
Puolitoista? [/quote]
Tämä on noloa, mutta toisella kerralla olin niin humalassa (oikeastaan me molemmat olimme), ettei se oikein onnistunut.. [/quote] Sitä se wanhuus teettää. Ilmankos ei tirppaa pappa kiinnosta jos heppi ei toimi.
[/quote]
Ja ap sai tuomion, koska oli kiinnostunut tytöstä vain kauneuden ja iän takia (vaikka mainitsi myös henkisyyden ja fiksuuden). 42-vuotiaana naisena suoraan sanoen SÄÄLIN teitä jotka olette tätä yläpeukuttaneet ja miehen kriteereitä alapeukuttaneet.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 22:55"]
Se on tyttö, ei nainen. Tuo ei ole normaalia.
[/quote]
22-vuotias tyttö? Nainen se on.
Lähetä sille kuva kalustasi, jospa se siitä innostuu.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 22:59"]
Lähetä sille kuva kalustasi, jospa se siitä innostuu.
[/quote]
Ehdottomasti älä lähetä! Naisia yököttää moinen.
Ap, se nainen meni jo. Lopeta hyvän sään aikana.
Ei olis eka nainen, jolle tulee paniikki. Huomaa, että olet hyvä tyyppi ja luotettava ja ehkä oikeesti tosi kiinnostava...tulee pelkoja..uskaltaako...Mitä tää on, kynnyksiä ym...
ei nyt kannata luovuttaa. Katsele rauhassa. Kuulostele. Ole läsnä. Ole oma itsesi.
Mulle kävi iso paniikki. Samoin mun hyvälle ystävälle. Riippuu varmaan esim. Lapsuudesta ja muista kokemuksista.
nyt niitten paniikkitunteiden aiheuttajien kans naimisissa kumpikin tahollaan.
kato rauhassa. Aika näyttää, että mihin toi juttu etenee. Ihmiset on välillä aika kummallisia. Ja hassuja.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 23:07"]
[/quote]
Nimenomaan. Ei auta vaikka kuinka täällä kyselisit.
Sorry, vaikutat auttamattoman pinnalliselta. Multa ei mee läpi toi, että sua muka kiinnostais naisessa muu kuin ulkonäkö ja nuoruus. Naiset ei tykkää pinnallisista miehistä. En usko, että voit pelastaa tilannetta enää mitenkään... kun maku menee niin se ei tule enää takaisin. Valitan. Suosittelen etsimään pinnallisen naisen jota voi lahjoa illallisilla ja lahjoilla. :)
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 23:07"]
[/quote]
Miksi nainen sen kolmen viikon aikana sitten vaikutti kiinnostuneelta? Halusi tietää minusta paljon ja tavata vähintään pari kertaa viikossa, hän myös ensimmäisenä ehdotti seksiä.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 23:10"]
Ei olis eka nainen, jolle tulee paniikki. Huomaa, että olet hyvä tyyppi ja luotettava ja ehkä oikeesti tosi kiinnostava...tulee pelkoja..uskaltaako...Mitä tää on, kynnyksiä ym...
ei nyt kannata luovuttaa. Katsele rauhassa. Kuulostele. Ole läsnä. Ole oma itsesi.
Mulle kävi iso paniikki. Samoin mun hyvälle ystävälle. Riippuu varmaan esim. Lapsuudesta ja muista kokemuksista.
kato rauhassa. Aika näyttää, että mihin toi juttu etenee. Ihmiset on välillä aika kummallisia. Ja hassuja.
[/quote]
Kiitos rohkaisevasta viestistä ja oman kokemuksen jakamisesta, olet varmaan ihan oikeassa. Tämä vahvisti ajatustani siitä etten voi vielä luovuttaa.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 23:16"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 23:10"]
[/quote]
Kiitos rohkaisevasta viestistä ja oman kokemuksen jakamisesta, olet varmaan ihan oikeassa. Tämä vahvisti ajatustani siitä etten voi vielä luovuttaa.
[/quote]
Eli muut kuin rohkaisevat vastaukset eivät kelvanneet sinulle? :D Noh, onnea yritykseen! :)
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 22:43"]
Koskaan ei kannata lakata yrittämästä, jatka vain.
[/quote]
Aika monelle on vissiin pamahtanut lähestymiskieltoa tuolla metodilla...
Ehkä nainen sai arvioitua ap:ta tarpeeksi kolmen viikon aikana ja päätteli, että joissain tärkeissä asioissa vaan ollaan liian epäsopivia. Voihan tuossa kohteliaasti kysyä, mitä ne erilaisuudet ovat (jos oma mielenrauha niin vaatii), muttei kannata jäädä jankkaamaan ja pommittamaan viesteillä.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 23:19"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 23:16"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 23:10"] Ei olis eka nainen, jolle tulee paniikki. Huomaa, että olet hyvä tyyppi ja luotettava ja ehkä oikeesti tosi kiinnostava...tulee pelkoja..uskaltaako...Mitä tää on, kynnyksiä ym... ei nyt kannata luovuttaa. Katsele rauhassa. Kuulostele. Ole läsnä. Ole oma itsesi. Mulle kävi iso paniikki. Samoin mun hyvälle ystävälle. Riippuu varmaan esim. Lapsuudesta ja muista kokemuksista. nyt niitten paniikkitunteiden aiheuttajien kans naimisissa kumpikin tahollaan. kato rauhassa. Aika näyttää, että mihin toi juttu etenee. Ihmiset on välillä aika kummallisia. Ja hassuja. [/quote]
Kiitos rohkaisevasta viestistä ja oman kokemuksen jakamisesta, olet varmaan ihan oikeassa. Tämä vahvisti ajatustani siitä etten voi vielä luovuttaa. [/quote] Eli muut kuin rohkaisevat vastaukset eivät kelvanneet sinulle? :D Noh, onnea yritykseen! :)
[/quote]
Kelpaavat toki mutta totta kai mieluummin ajattelen että on vielä toivoa. Kiitos!
Mitä väliä, jos kerran olet jo päässyt polkemaan sitä?
M39
Alat kuulostaa ahdistavalta, kun hoet ettet aio luovuttaa jne. Usko jo, että nainen käyttäytyisi aivan eri tavalla, jos olisi kiinnostunut.
Vähän suoremmin se nainenkin voisi sanoa, jos ei kiinnosta. Mä ainakin sanoisin. Miksi pitää tuossa kohdassa yrittää olla muka kohtelias ei ole ikinä mennyt mun jakeluun. N42
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 22:51"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 22:48"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 22:47"]Eiköhän tämän ketjun voi lukita. Case solved :) [/quote] Jep.
[/quote]
Haluaisin kyllä vielä saada vinkkejä, että miten naisen kiinnostuksen saisi vielä samalle tasolle kuin mitä se aiemmin oli.
[/quote]
Et voi pakottaa ketään kiinnostumaan susta. Jos et vastaa naisen mieltymyksiä persoonan, iän tai minkä tahansa muun olennaisen seikan osalta, ei siinä mitkään lahjat tai muut auta.