Tarkoittaako tämä ettei nainen olekaan kiinnostunut minusta?
Tapailimme kolmen viikon ajan viime kuussa ja yhtäkkiä nainen alkoi vastailla viesteihin tosi lyhyesti. Yhdessä viestissä hän sanoi että olemme hyvin erilaisia ja ehkä liiankin eri-ikäisiä ihmisiä. Rohkenin kuitenkin ehdottaa vielä yhtä tapaamista tälle viikonlopulle, mutta nainen sanoi että on työkiireitä. Onkohan oikeasti vai oliko se tekosyy? Haluaisin jatkaa naiseen tutustumista. Vaikka hän onkin käyttäytynyt oudosti niin kiinnostuksen puolesta puhuu vielä se että nainen vastailee, edes lyhyesti. Ja käyttää hymiöitäkin. Ja meillä oli tosi hauskaa sen kolmen viikon aikana kun näimme toisiamme tiiviisti, niin en keksi miksi hänen kiinnostuksensa yhtäkkiä olisi loppunut. Mitä minun kannattaisi tehdä?
Kommentit (134)
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 21:50"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 21:46"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 00:29"] [quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 00:21"] [quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 00:13"] [quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 00:06"] [quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 22:57"] [quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 22:55"] Se on tyttö, ei nainen. Tuo ei ole normaalia. [/quote]
22-vuotias tyttö? Nainen se on. [/quote] 13-22 vuotiaat on nuorisoa eli tyttöjä ja poikia. 23-30 vuotiaat on nuoria aikuisia eli naisia ja miehiä. Ei ole normaalia tuossa iässä sekaantua alle 30- vuotiaisiin. Vanhat ukot antakaa heidän rauhassa kehittyä aikuisiksi. Menkää hoitoon, olette sairaita. [/quote]
Itsekö keksit nuo määritelmät? Mäkin pitäisin vähän outona 22-vuotiaan ja 38-vuotiaan suhdetta, mutta kyllä yli parikymppinen on jo nainen, ei mikään keskenkasvuinen tyttö. [/quote] Minä en itseäni sääli, te säälitte. Kerron vain faktaa. Ja vanha ukko täällä itseään säälii kun pitäisi saada nuori tyttö. Pimeää. En keksinyt näitä ikärajoja. Nämä ovat psykologisia faktoja. Te puhutte täällä asioista kun ilman tietoa. Ottakaa selvää älkääkä höpiskö omianne. Se että on fyysisesti kehittynyt ei ole sitä sosiaalisesti ja psyykkisesti. En ymmärrä mikä hinku teillä on nuoriin. Hankkikaa ikäistänne seuraa. Ja ylipäätään miksi vanhoilla ukoilla pitäisi olla nuori tyttö tai nainen. Ja ovat muka niin henkisesti kypsiä nämä tytöt. Jos te henkistä kypsyyttä etsitte niin sitä luulisi olevan enemmän omanikäisillä. Että on kyllä todella nolo tekosyy tuokin. [/quote]
Anteeksi mitä? Olen itse nainen, 28-vuotias. Ja tuskinpa nuo ikärajasi ovat mitään psykologista faktaa, ensimmäistä kertaa kuulen, että 22-vuotiasta kutsuttaisiin yhä tytöksi. Ja ihminen kehittyy kyllä läpi elämänsä, mikä mullistava muutos 22 ja 23 ikävuoden välillä muka tapahtuisi, jos sinusta silloin tullaan aikuisiksi? [/quote] Itse olen 22-vuotias eikä minua ole kukaan koskaan kutsunut naiseksi :o Tytöttelyä sen sijaan kuulen vierailta ihmisiltä lähes päivittäin. [/quote] No varmaan näytät sit nuorelta? Mä olen 20v eikä kukaan ole mua vähään aikaan tytötellyt. Ja ap:lle sanoisin sen verran, että kannattaa varmaan kuitenkin vähän vanhempia katsella :))
[/quote]
Omituista silti, että jotkut pitävät tytöttelyä jotenkin loukkaavana ja syntyy tällaisia väittelyitä. Itse en sille ulkonäköni takia mitään voi ja olen jo tottunut ajatukseen, että olen vielä tyttö jonkin aikaa :) Onhan meidät ikäiset vielä todella nuoria ja menevätkin tytöistä ja pojista.
T. se 22v.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 22:00"]
Omituista silti, että jotkut pitävät tytöttelyä jotenkin loukkaavana ja syntyy tällaisia väittelyitä. Itse en sille ulkonäköni takia mitään voi ja olen jo tottunut ajatukseen, että olen vielä tyttö jonkin aikaa :) Onhan meidät ikäiset vielä todella nuoria ja menevätkin tytöistä ja pojista.
T. se 22v.
[/quote]
Jotenkin tuntuu että nämä "tyttöttelystä" mielensäpahoittajat pahoittasivat vielä enemmän mielensä jos heitä kutsuttaisin "rouviksi".
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 22:00"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 21:50"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 21:46"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 00:29"] [quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 00:21"] [quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 00:13"] [quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 00:06"] [quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 22:57"] [quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 22:55"] Se on tyttö, ei nainen. Tuo ei ole normaalia. [/quote]
22-vuotias tyttö? Nainen se on. [/quote] 13-22 vuotiaat on nuorisoa eli tyttöjä ja poikia. 23-30 vuotiaat on nuoria aikuisia eli naisia ja miehiä. Ei ole normaalia tuossa iässä sekaantua alle 30- vuotiaisiin. Vanhat ukot antakaa heidän rauhassa kehittyä aikuisiksi. Menkää hoitoon, olette sairaita. [/quote]
Itsekö keksit nuo määritelmät? Mäkin pitäisin vähän outona 22-vuotiaan ja 38-vuotiaan suhdetta, mutta kyllä yli parikymppinen on jo nainen, ei mikään keskenkasvuinen tyttö. [/quote] Minä en itseäni sääli, te säälitte. Kerron vain faktaa. Ja vanha ukko täällä itseään säälii kun pitäisi saada nuori tyttö. Pimeää. En keksinyt näitä ikärajoja. Nämä ovat psykologisia faktoja. Te puhutte täällä asioista kun ilman tietoa. Ottakaa selvää älkääkä höpiskö omianne. Se että on fyysisesti kehittynyt ei ole sitä sosiaalisesti ja psyykkisesti. En ymmärrä mikä hinku teillä on nuoriin. Hankkikaa ikäistänne seuraa. Ja ylipäätään miksi vanhoilla ukoilla pitäisi olla nuori tyttö tai nainen. Ja ovat muka niin henkisesti kypsiä nämä tytöt. Jos te henkistä kypsyyttä etsitte niin sitä luulisi olevan enemmän omanikäisillä. Että on kyllä todella nolo tekosyy tuokin. [/quote]
Anteeksi mitä? Olen itse nainen, 28-vuotias. Ja tuskinpa nuo ikärajasi ovat mitään psykologista faktaa, ensimmäistä kertaa kuulen, että 22-vuotiasta kutsuttaisiin yhä tytöksi. Ja ihminen kehittyy kyllä läpi elämänsä, mikä mullistava muutos 22 ja 23 ikävuoden välillä muka tapahtuisi, jos sinusta silloin tullaan aikuisiksi? [/quote] Itse olen 22-vuotias eikä minua ole kukaan koskaan kutsunut naiseksi :o Tytöttelyä sen sijaan kuulen vierailta ihmisiltä lähes päivittäin. [/quote] No varmaan näytät sit nuorelta? Mä olen 20v eikä kukaan ole mua vähään aikaan tytötellyt. Ja ap:lle sanoisin sen verran, että kannattaa varmaan kuitenkin vähän vanhempia katsella :))
[/quote]
T. se 22v.
[/quote]
No en mäkään jaksaisi tytöttelystä loukkaantua. Muakin tosin ihmetyttää tuo, joka hokee että se on todistettu fakta, kuinka 22-vuotias on tyttö ja joka tuntuu pitävän pedofiileina miehiä, jotka on kiinnostuneita parikymppisistä.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 18:20"]Yök.Mietippä sitä hetkeä kun olit 16vee.Sinulle tuodaan vauva kainaloon.Sinä panet sitä vauvaa.Siinä teidän ikäero.
[/quote]
Keskustelun aloittaja täällä taas. Tiedän kyllä että meillä on ikäeroa, ei sitä tarvitse tuolla tavalla yrittää havainnollistaa. Ja hän ei ole vauva enää, täysi-ikäinenkin ollut jo 4 vuotta, joten en tee mitään väärää. Harmillista että kaikki keskittyvät vain sen naisen ikään, kun aloituksessa ei edes ollut siitä kyse.
Nainen vastaa kohteliaisuuttaan. Ei ole kiinnostunut, jätä hänet rauhaan. Etsit jonkun muun naisen.
Pääsittekö te nussimaan missään vaiheessa?
Ei ole kiinnostunut, miten et muka tajua sitä? :DD
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 21:50"]
[/quote]
Päästiin onneksi 2 kertaa (tai oikeastaan puolitoista)
Millä tavalla ootte eri ikäisiä?
Sillä on joku toinen ihan selvästi. Kuumotappa sitä, ala puhumaan kihlauksesta ja yhteisestä asunnosta, lapsien hankinnasta ja tulevaisuudesta hyvinkin suurella antaumuksella hänen kanssaan.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 21:52"]
Millä tavalla ootte eri ikäisiä?
[/quote]
Minä olen 38 ja nainen 22
Kannattaa luovuttaa tuon naisen suhteen, ei sitä kiinnosta.
Ei kiinosta. Lopeta hiillostaminen.
Eikö todellakaan ole mitään tehtävissä? Jos ostaisin jonkun kivan lahjan ja ehdottaisin seuraavaksi jotain romanttista ja tasokasta treffipaikkaa tms.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 22:09"]
Eikö todellakaan ole mitään tehtävissä? Jos ostaisin jonkun kivan lahjan ja ehdottaisin seuraavaksi jotain romanttista ja tasokasta treffipaikkaa tms.
[/quote]
Mikä siinä naisessa on sellaista, että et voi luovuttaa? Ja ei, lahjat ym ei auta.
Todella hämmentävää. Yleensä parikymppiset gimmat käy kuumina vanhempiin miehiin. Ei pirkko tajua mitä menettää...
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 22:10"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 22:09"]
[/quote]
Mikä siinä naisessa on sellaista, että et voi luovuttaa? Ja ei, lahjat ym ei auta.
[/quote]
Kyseessä on todella kaunis nainen, vartalokin aivan upea. Ja täytyy myöntää että harvoin tarjoutuu mahdollisuus saada nuori nainen tämän ikäisenä (ei sillä etteikö ikäisistäni naisista löytyisi myös hyviä yksilöitä). Lisäksi ikäisekseen hyvin fiksu ja syvällinen, ja huumorintajuinen, en siis haluaisi luovuttaa vielä
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 21:52"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 21:50"]
[/quote]
Päästiin onneksi 2 kertaa (tai oikeastaan puolitoista)
[/quote]
Puolitoista?
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 21:46"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 00:29"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 00:21"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 00:13"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 00:06"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 22:57"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 22:55"]
Se on tyttö, ei nainen. Tuo ei ole normaalia.
[/quote]
22-vuotias tyttö? Nainen se on.
[/quote]
13-22 vuotiaat on nuorisoa eli tyttöjä ja poikia.
23-30 vuotiaat on nuoria aikuisia eli naisia ja miehiä.
Ei ole normaalia tuossa iässä sekaantua alle 30- vuotiaisiin.
Vanhat ukot antakaa heidän rauhassa kehittyä aikuisiksi.
Menkää hoitoon, olette sairaita.
[/quote]
Itsekö keksit nuo määritelmät? Mäkin pitäisin vähän outona 22-vuotiaan ja 38-vuotiaan suhdetta, mutta kyllä yli parikymppinen on jo nainen, ei mikään keskenkasvuinen tyttö.
[/quote]
Minä en itseäni sääli, te säälitte. Kerron vain faktaa.
Ja vanha ukko täällä itseään säälii kun pitäisi saada nuori tyttö. Pimeää.
En keksinyt näitä ikärajoja. Nämä ovat psykologisia faktoja.
Te puhutte täällä asioista kun ilman tietoa. Ottakaa selvää älkääkä höpiskö omianne.
Se että on fyysisesti kehittynyt ei ole sitä sosiaalisesti ja psyykkisesti.
En ymmärrä mikä hinku teillä on nuoriin. Hankkikaa ikäistänne seuraa.
Ja ylipäätään miksi vanhoilla ukoilla pitäisi olla nuori tyttö tai nainen.
Ja ovat muka niin henkisesti kypsiä nämä tytöt. Jos te henkistä kypsyyttä etsitte niin sitä luulisi olevan enemmän omanikäisillä. Että on kyllä todella nolo tekosyy tuokin.
[/quote]
Anteeksi mitä? Olen itse nainen, 28-vuotias. Ja tuskinpa nuo ikärajasi ovat mitään psykologista faktaa, ensimmäistä kertaa kuulen, että 22-vuotiasta kutsuttaisiin yhä tytöksi. Ja ihminen kehittyy kyllä läpi elämänsä, mikä mullistava muutos 22 ja 23 ikävuoden välillä muka tapahtuisi, jos sinusta silloin tullaan aikuisiksi?
[/quote]
Itse olen 22-vuotias eikä minua ole kukaan koskaan kutsunut naiseksi :o Tytöttelyä sen sijaan kuulen vierailta ihmisiltä lähes päivittäin.
[/quote]
No varmaan näytät sit nuorelta? Mä olen 20v eikä kukaan ole mua vähään aikaan tytötellyt. Ja ap:lle sanoisin sen verran, että kannattaa varmaan kuitenkin vähän vanhempia katsella :))