Tarkoittaako tämä ettei nainen olekaan kiinnostunut minusta?
Tapailimme kolmen viikon ajan viime kuussa ja yhtäkkiä nainen alkoi vastailla viesteihin tosi lyhyesti. Yhdessä viestissä hän sanoi että olemme hyvin erilaisia ja ehkä liiankin eri-ikäisiä ihmisiä. Rohkenin kuitenkin ehdottaa vielä yhtä tapaamista tälle viikonlopulle, mutta nainen sanoi että on työkiireitä. Onkohan oikeasti vai oliko se tekosyy? Haluaisin jatkaa naiseen tutustumista. Vaikka hän onkin käyttäytynyt oudosti niin kiinnostuksen puolesta puhuu vielä se että nainen vastailee, edes lyhyesti. Ja käyttää hymiöitäkin. Ja meillä oli tosi hauskaa sen kolmen viikon aikana kun näimme toisiamme tiiviisti, niin en keksi miksi hänen kiinnostuksensa yhtäkkiä olisi loppunut. Mitä minun kannattaisi tehdä?
Kommentit (134)
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 23:50"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 23:39"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 23:33"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 23:31"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 23:06"] Hei aloittaja, ketjun 51 täällä. Ehkä sitä ikäeroa yritetään siksikin havainnollistaa, koska tämä tapailun toisena osapuolena ollut nosti sen itse esiin. Toisinaan se ikä on vain numeroita ja toisinaan totisinta totta. Minulla oli nuorempana lyhyt "suhde" sinun ikäisesi kanssa, olin tosin nuorempi (17 v). Ikäero näkyi näin: Minä en ymmärtänyt hölkäsen pöläystä, kun tämä toinen osapuoli koitti tilittää minulle keski-ikäistyvän ihmisen ongelmiaan, koettua avioeroa, pettymyksiä uralla jne. En vain osannut samaistua. Seksiä oli 0,5 kertaa (miehellä lerpahti). En oikein ymmärtänyt sitäkään, ja totta puhuen mielestäni nuoren ihmisen ei tarvitsekaan, jos ei erityisesti halua. Mies taas ei ymmärtänyt teinin kouluhuolia, epäröintejä (eikä tottapuhuen ollut kovin samaistuvaa tyyppiä). Nuorekkuutta oli lähinnä elämänhallinnassa. Loukkaantuisitko, jos tällaisia tai vastaavia syitä nousisi esiin, kun kysyt? Jos et, niin pyydä toki kohteliaasti tarkennusta neidiltä. Mutta sinuna en nyt menisi tilaamaan sitä valtavaa kukkapuskaa. [/quote]
Kiitos viestistäsi, joka oli asiallisesti ja syyllistämättä kirjoitettu. Ymmärtäisin kyllä, jos naisella olisi tuollaisia syitä kiinnostuksen hiipumisen taustalla. En itsekään ehkä kiinnostuisi 16 vuotta vanhemmasta. Kai vain silti haluaisin uskoa ja toivoa että nainen olisi edelleen edes jollain tasolla kiinnostunut, koska itse hullaannuin hänestä niin paljon. Täytyy varmaan rohkaistua ja kysyä, mitä nainen minusta todella ajattelee. [/quote] Kysy ihmeessä! Ois mielenkiintoista saada tietää mitä se vastaa. :)
[/quote]
Komppi, kysy heti ja tule kertomaan, niin analysoidaan!
[/quote]
Täytyy varmaan sitten laittaa naiselle viestiä. En yhtään kyllä tiedä mitä teen, jos nainen sanoo ettei enää ole kiinnostunut.
[/quote]
Sen minkä muutkin normaalit ihmiset tekee saadessaan pakit; jatkaa elämäänsä.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 23:50"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 23:39"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 23:31"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 23:06"] Hei aloittaja, ketjun 51 täällä. Ehkä sitä ikäeroa yritetään siksikin havainnollistaa, koska tämä tapailun toisena osapuolena ollut nosti sen itse esiin. Toisinaan se ikä on vain numeroita ja toisinaan totisinta totta. Minulla oli nuorempana lyhyt "suhde" sinun ikäisesi kanssa, olin tosin nuorempi (17 v). Ikäero näkyi näin: Minä en ymmärtänyt hölkäsen pöläystä, kun tämä toinen osapuoli koitti tilittää minulle keski-ikäistyvän ihmisen ongelmiaan, koettua avioeroa, pettymyksiä uralla jne. En vain osannut samaistua. Seksiä oli 0,5 kertaa (miehellä lerpahti). En oikein ymmärtänyt sitäkään, ja totta puhuen mielestäni nuoren ihmisen ei tarvitsekaan, jos ei erityisesti halua. Mies taas ei ymmärtänyt teinin kouluhuolia, epäröintejä (eikä tottapuhuen ollut kovin samaistuvaa tyyppiä). Nuorekkuutta oli lähinnä elämänhallinnassa. Loukkaantuisitko, jos tällaisia tai vastaavia syitä nousisi esiin, kun kysyt? Jos et, niin pyydä toki kohteliaasti tarkennusta neidiltä. Mutta sinuna en nyt menisi tilaamaan sitä valtavaa kukkapuskaa. [/quote]
Kiitos viestistäsi, joka oli asiallisesti ja syyllistämättä kirjoitettu. Ymmärtäisin kyllä, jos naisella olisi tuollaisia syitä kiinnostuksen hiipumisen taustalla. En itsekään ehkä kiinnostuisi 16 vuotta vanhemmasta. Kai vain silti haluaisin uskoa ja toivoa että nainen olisi edelleen edes jollain tasolla kiinnostunut, koska itse hullaannuin hänestä niin paljon. Täytyy varmaan rohkaistua ja kysyä, mitä nainen minusta todella ajattelee. [/quote] Kysy ihmeessä! Ois mielenkiintoista saada tietää mitä se vastaa. :)
[/quote]
[/quote]
Täytyy varmaan sitten laittaa naiselle viestiä. En yhtään kyllä tiedä mitä teen, jos nainen sanoo ettei enää ole kiinnostunut.
[/quote]
Sitten siirryt eteenpäin. Eikö kukaan nainen ole sua muka koskaan ennen torjunut, kun ajatus tuntuu sulle olevan niin outo ja ylitsepääsemätön?
Tuohan on "kohteliasta luikertelua" eli nainen koittaa selvästi viestittää että homma on hiipumassa ja ohjaa juttuanne pelkkään tuttavuuteen ja varmasti odottaa että hoksaat sen itsekin esim. muuttuneesta käytöksestä. Sanoisin että luovuta. Taikka sitten kysyt suoraan - ja uskot vastauksen ilman mitään vänkäämistä ja jossittelua. Mutta siis mielestäni juttu on ihan selvä että ei sun tarvitse sitä edes kysyä. N25
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 01:17"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 01:09"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 01:01"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 00:56"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 00:42"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 00:33"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 00:29"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 00:21"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 00:13"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 00:06"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 22:57"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 22:55"]
Se on tyttö, ei nainen. Tuo ei ole normaalia.
[/quote]
22-vuotias tyttö? Nainen se on.
[/quote]
13-22 vuotiaat on nuorisoa eli tyttöjä ja poikia.
23-30 vuotiaat on nuoria aikuisia eli naisia ja miehiä.
Ei ole normaalia tuossa iässä sekaantua alle 30- vuotiaisiin.
Vanhat ukot antakaa heidän rauhassa kehittyä aikuisiksi.
Menkää hoitoon, olette sairaita.
[/quote]
Itsekö keksit nuo määritelmät? Mäkin pitäisin vähän outona 22-vuotiaan ja 38-vuotiaan suhdetta, mutta kyllä yli parikymppinen on jo nainen, ei mikään keskenkasvuinen tyttö.
[/quote]
Minä en itseäni sääli, te säälitte. Kerron vain faktaa.
Ja vanha ukko täällä itseään säälii kun pitäisi saada nuori tyttö. Pimeää.
En keksinyt näitä ikärajoja. Nämä ovat psykologisia faktoja.
Te puhutte täällä asioista kun ilman tietoa. Ottakaa selvää älkääkä höpiskö omianne.
Se että on fyysisesti kehittynyt ei ole sitä sosiaalisesti ja psyykkisesti.
En ymmärrä mikä hinku teillä on nuoriin. Hankkikaa ikäistänne seuraa.
Ja ylipäätään miksi vanhoilla ukoilla pitäisi olla nuori tyttö tai nainen.
Ja ovat muka niin henkisesti kypsiä nämä tytöt. Jos te henkistä kypsyyttä etsitte niin sitä luulisi olevan enemmän omanikäisillä. Että on kyllä todella nolo tekosyy tuokin.
[/quote]
Anteeksi mitä? Olen itse nainen, 28-vuotias. Ja tuskinpa nuo ikärajasi ovat mitään psykologista faktaa, ensimmäistä kertaa kuulen, että 22-vuotiasta kutsuttaisiin yhä tytöksi. Ja ihminen kehittyy kyllä läpi elämänsä, mikä mullistava muutos 22 ja 23 ikävuoden välillä muka tapahtuisi, jos sinusta silloin tullaan aikuisiksi?
[/quote]
Siis itse olen 32-v nainen.
Nämä numerot ovat todellakin faktaa, tutkittua psykologista tietoa.
Ei ne ikäjutut mene kenenkään oman mielen mukaan. Eivät ne mitään mielipiteitä ole.
Itselleni ei tulisi mieleenkään sekaantua nuoriin ja se oli mielestäni ahdistavaa ja pelottavaa kun itse olin sen ikäinen vanhat ukot ja akat lähentelivät.
[/quote]
Millä perusteella juuri nuo sinun lukusi ovat faktaa? Olen kyllä lukenut psykologiaa, enkä ole ennen törmännyt tuollaisiin määritelmiin kuin mitä sinä esitit. Ja en itsekään sekaantuisi nuoriin ja minustakin oli nuorempana ahdistavaa jos vanhemmat miehet lähentelivät, mutta en nyt ymmärrä miten se liittyy siihen, että 22-vuotias olisi muka tyttö.
[/quote]
Siihenhän se juuri liittyy että 22 vuotias on nimenomaan tyttö. No, melkein nainen.
Siis 22- vuotias on tyttö jota vanhemmat miehet ahdistelevat. Ei edes aikuinen.
Ja nämä ikävuodet ovat ihan peruspsykologiaa, lukion kirjoista löytämäni tieto.
[/quote]
No minua ahdistaa vielä 28-vuotiaanakin, jos esim. joku viisikymppinen mies lähentelee, olenko siis edelleen tyttö? Itse olen lukenut psykologiaa yliopistotasolla, eikä siellä tullut esille tuollaisia määritelmiä aikuisuudesta. 22 ja 23 ikävuoden välillä ei tapahdu mitään merkittäviä muutoksia, kyllä ne tapahtuvat aiemmin. Lisäksi olisi outoa pitää 13-vuotiaita ja 22-vuotiaita ns. samaan kategoriaan kuuluvina.
[/quote]
Et vain ymmärrä. Ja jos psykologiaa yliopistolla luet niin outoa että et tuota perusasiaa ymmärrä. Se kun tosiaan lukiossa jo opitaan.
Ei ole mitään outoa että 13 ja 22 vuotiaat ovat samassa kategoriassa. On tietenkin eria asia olla 13 kuin 22 vuotias, muta nuorisoa he ovat vielä. Ne ikävuodet jaotellaan vielä tarkemmin. Eli esiteinit, teinit ja myöhäisteinit kuuluvat tuohon 13-22 v. ryhmään.
Ja nyt ei ole kyse siitä että 22 ja 23 ikävuosien välillä tapahtuisi joku ihme kehitys. Ei siinä tietenkään mitään mullistavaa tapahdu, vaan kehitys etenee pikkuhiljaa tietenkin. Ne ikävuodet menevät suunnilleen niin ja
johonkinhan ne ikärajat on vedettävä.
[/quote]
Kyse ei ole siitä, että minulta olisi jäänyt jotain oppimatta tai ymmärtämättä. Missään ei opeteta, että aikuisuus määriteltäisiin noin kuten sinä haluat määritellä. Itse et tunnu ymmärtävän, että et voi vain heitellä päästäsi jotain lukuja ja väittää niitä faktoiksi. Sinulla ei ole esittää mitään lähteitä noiden ikärajojesi tueksi, joten keskustelua on turha jatkaa.
[/quote]
Kyllä minulla on faktaa ja lähteitä. Tieto on peräisin tästä kirjasta :Mielen maailma 2, lukion oppikirja. Lue sieltä jos et usko.
Kuten sanoin nämä luvut eivät ole minun keksimiäni, vaan tosiasia. Nämä muut täällä nimenomaan heittelevät päästään lukuja ja pitävät omaa mielipidettään totuutena.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 03:09"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 01:13"]
Näin ne ikäryhmät menevät
0-2 varhaislapsuus.
3-12 lapsuus.
13-22 nuoruus.
23-30 nuoret aikuiset.
31-50 keski-ikä.
50 vanhuus.
[/quote]
Meinaat ettei 50 v "vanhus" poikkea 90 v. millään lailla?
[/quote]
En meinaa. 50 vuotiaana alkaa vanhuus ja siitä sitten vanhenevat vuosien myötä tietenkin. Tietysti on ihan eri asia olla 50 kuin 90. Mutta vanhuksia ovat enemmän ja vähemmän. Yhtä lailla ikäryhmässä lapset 3-12 on ihan eria asia olla 3 v kuin 12 v.
Siis nämä ikäluokat eivät ole minun päästä keksimiäni vaan tutkittua psykoligista tietoa.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 12:07"]
Esiteinit ovat kyllä alle 13 vuotiaita, ja kolmekymppiset eivät ole keski-ikäisiä.
[/quote]
Alle 13 vuotiaat eivät ole mitään teinejä esi- eikä millään tavalla. Ne ovat lapsia. Uskomatonta pedoja palsta täynnä.
Ja kyllä keski-ikä alkaa 30v. Ei ne mitään nuoria enää ole millään tavalla.
Nämä ovat faktoja. Eivät minun päästä keksimiäni. Jos ette usko ottakaa itse selvää.
Niin ja kysymällä selviää. Eli kysy suoraan tytöltä onko kiinnostunut sinusta vai ei. Ja jos ei ole, niin miksi.
Kyllähän se tyttö nyt itsekin on kiinnostusta osoittanut tuohon keski-ikäiseen mieheen (ei se nyt vanha pappa vielä ole, ks. ikäryhmät yllä). Ja eikös ne olleet jo sängyssäkin olleet. Että onhan se tyttö nyt itsekin ollut mukana.
Paljonko palkkasi on? Raha on varmasti vaikuttanut suurelta osin kiinnostukseen. Eli tytölle on selvinnyt että sinulla ei sitä ole paljoa. Usein on niin että jos miehellä on huomattavasti nuorempi nainen, niin nämä miehet ovat sitten hyväpalkkaisia vähintään tai jopa varakkaita.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 18:07"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 12:07"]
Esiteinit ovat kyllä alle 13 vuotiaita, ja kolmekymppiset eivät ole keski-ikäisiä.
[/quote]
Alle 13 vuotiaat eivät ole mitään teinejä esi- eikä millään tavalla. Ne ovat lapsia. Uskomatonta pedoja palsta täynnä.
Ja kyllä keski-ikä alkaa 30v. Ei ne mitään nuoria enää ole millään tavalla.
Nämä ovat faktoja. Eivät minun päästä keksimiäni. Jos ette usko ottakaa itse selvää.
[/quote]
Ole jo trolli hiljaa!!
Menee aika säälittäväksi jos joku 38 ukko alkaa tivaamaan 22 sutturalta syitä "miksi ei enää kiinnosta, mikä on vikana täh"
Eiköhä tää oo aika selvä keissi. Mut tivaa vaan syitä niin kyllä sieltä se kiukkukohtaus ja totuudet tulee päin naamaa jossain vaiheessa. Se vaan voi tuntua ikävältä.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 17:48"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 01:17"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 01:09"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 01:01"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 00:56"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 00:42"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 00:33"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Itsekö keksit nuo määritelmät? Mäkin pitäisin vähän outona 22-vuotiaan ja 38-vuotiaan suhdetta, mutta kyllä yli parikymppinen on jo nainen, ei mikään keskenkasvuinen tyttö.
[/quote]
Te puhutte täällä asioista kun ilman tietoa. Ottakaa selvää älkääkä höpiskö omianne.
Ja ovat muka niin henkisesti kypsiä nämä tytöt. Jos te henkistä kypsyyttä etsitte niin sitä luulisi olevan enemmän omanikäisillä. Että on kyllä todella nolo tekosyy tuokin.
[/quote]
Anteeksi mitä? Olen itse nainen, 28-vuotias. Ja tuskinpa nuo ikärajasi ovat mitään psykologista faktaa, ensimmäistä kertaa kuulen, että 22-vuotiasta kutsuttaisiin yhä tytöksi. Ja ihminen kehittyy kyllä läpi elämänsä, mikä mullistava muutos 22 ja 23 ikävuoden välillä muka tapahtuisi, jos sinusta silloin tullaan aikuisiksi?
[/quote]
Siis itse olen 32-v nainen.
Nämä numerot ovat todellakin faktaa, tutkittua psykologista tietoa.
Ei ne ikäjutut mene kenenkään oman mielen mukaan. Eivät ne mitään mielipiteitä ole.
Itselleni ei tulisi mieleenkään sekaantua nuoriin ja se oli mielestäni ahdistavaa ja pelottavaa kun itse olin sen ikäinen vanhat ukot ja akat lähentelivät.
[/quote]
Millä perusteella juuri nuo sinun lukusi ovat faktaa? Olen kyllä lukenut psykologiaa, enkä ole ennen törmännyt tuollaisiin määritelmiin kuin mitä sinä esitit. Ja en itsekään sekaantuisi nuoriin ja minustakin oli nuorempana ahdistavaa jos vanhemmat miehet lähentelivät, mutta en nyt ymmärrä miten se liittyy siihen, että 22-vuotias olisi muka tyttö.
[/quote]
Siihenhän se juuri liittyy että 22 vuotias on nimenomaan tyttö. No, melkein nainen.
Siis 22- vuotias on tyttö jota vanhemmat miehet ahdistelevat. Ei edes aikuinen.
Ja nämä ikävuodet ovat ihan peruspsykologiaa, lukion kirjoista löytämäni tieto.
[/quote]
No minua ahdistaa vielä 28-vuotiaanakin, jos esim. joku viisikymppinen mies lähentelee, olenko siis edelleen tyttö? Itse olen lukenut psykologiaa yliopistotasolla, eikä siellä tullut esille tuollaisia määritelmiä aikuisuudesta. 22 ja 23 ikävuoden välillä ei tapahdu mitään merkittäviä muutoksia, kyllä ne tapahtuvat aiemmin. Lisäksi olisi outoa pitää 13-vuotiaita ja 22-vuotiaita ns. samaan kategoriaan kuuluvina.
[/quote]
Et vain ymmärrä. Ja jos psykologiaa yliopistolla luet niin outoa että et tuota perusasiaa ymmärrä. Se kun tosiaan lukiossa jo opitaan.
Ei ole mitään outoa että 13 ja 22 vuotiaat ovat samassa kategoriassa. On tietenkin eria asia olla 13 kuin 22 vuotias, muta nuorisoa he ovat vielä. Ne ikävuodet jaotellaan vielä tarkemmin. Eli esiteinit, teinit ja myöhäisteinit kuuluvat tuohon 13-22 v. ryhmään.
Ja nyt ei ole kyse siitä että 22 ja 23 ikävuosien välillä tapahtuisi joku ihme kehitys. Ei siinä tietenkään mitään mullistavaa tapahdu, vaan kehitys etenee pikkuhiljaa tietenkin. Ne ikävuodet menevät suunnilleen niin ja
johonkinhan ne ikärajat on vedettävä.
[/quote]
Kyse ei ole siitä, että minulta olisi jäänyt jotain oppimatta tai ymmärtämättä. Missään ei opeteta, että aikuisuus määriteltäisiin noin kuten sinä haluat määritellä. Itse et tunnu ymmärtävän, että et voi vain heitellä päästäsi jotain lukuja ja väittää niitä faktoiksi. Sinulla ei ole esittää mitään lähteitä noiden ikärajojesi tueksi, joten keskustelua on turha jatkaa.
[/quote]
Kyllä minulla on faktaa ja lähteitä. Tieto on peräisin tästä kirjasta :Mielen maailma 2, lukion oppikirja. Lue sieltä jos et usko.
Kuten sanoin nämä luvut eivät ole minun keksimiäni, vaan tosiasia. Nämä muut täällä nimenomaan heittelevät päästään lukuja ja pitävät omaa mielipidettään totuutena.
[/quote]
Kai tajuat, että aikuisuutta ja nuoruutta ei edes pystytä yksiselitteisesti määrittelemään? On paljon erilaisia teorioita siitä, milloin aikuisuus alkaa, ja nuo sinun ikärajasi ovat peräisin vain yhdestä teoriasta. Esimerkiksi Eriksonin teoriassa varhaisaikuisuus alkaa jo 18-vuotiaana. Aikuisuuden alkamisaika voidaan nähdä myös eri kulttuureissa eri tavalla. Nuo sinun ikärajasi eivät siis todellakaan ole mikään absoluuttinen totuus.
Yök.Mietippä sitä hetkeä kun olit 16vee.Sinulle tuodaan vauva kainaloon.Sinä panet sitä vauvaa.Siinä teidän ikäero.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 22:57"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 22:33"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 22:29"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 22:15"] [quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 21:52"] [quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 21:50"] Pääsittekö te nussimaan missään vaiheessa? [/quote]
Päästiin onneksi 2 kertaa (tai oikeastaan puolitoista) [/quote]
Puolitoista? [/quote]
Tämä on noloa, mutta toisella kerralla olin niin humalassa (oikeastaan me molemmat olimme), ettei se oikein onnistunut.. [/quote] Sitä se wanhuus teettää. Ilmankos ei tirppaa pappa kiinnosta jos heppi ei toimi.
[/quote]
Ja ap sai tuomion, koska oli kiinnostunut tytöstä vain kauneuden ja iän takia (vaikka mainitsi myös henkisyyden ja fiksuuden). 42-vuotiaana naisena suoraan sanoen SÄÄLIN teitä jotka olette tätä yläpeukuttaneet ja miehen kriteereitä alapeukuttaneet.
[/quote]
Miksi naisten pitäisi olla aina niin kamalan suvaitsevia ikäsyrjintää harrastavia miehiä kohtaan? Eihän hekään kovin helpolla anna mahdollisuuksia oman ikäisilleen naisille, puhumattakaan itseään vanhemmille naisille. Tässäkin tapauksessa aloittaja rivien välistä sanoi, että preferoi nuoria tiukkoja parikymppisiä naisia. Tälläset miehet yleensä myös suuttuvat nuorille naisille, jos sanovat ei... Jep. Kokemusta on.
Mä taas SÄÄLIN sua jos oot sitä mieltä, että toi on ihan ok käytöstä.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 18:36"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 22:57"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 22:33"] [quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 22:29"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 22:15"] [quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 21:52"] [quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 21:50"] Pääsittekö te nussimaan missään vaiheessa? [/quote]
Puolitoista? [/quote]
Tämä on noloa, mutta toisella kerralla olin niin humalassa (oikeastaan me molemmat olimme), ettei se oikein onnistunut.. [/quote] Sitä se wanhuus teettää. Ilmankos ei tirppaa pappa kiinnosta jos heppi ei toimi. [/quote] Ja ap sai tuomion, koska oli kiinnostunut tytöstä vain kauneuden ja iän takia (vaikka mainitsi myös henkisyyden ja fiksuuden). 42-vuotiaana naisena suoraan sanoen SÄÄLIN teitä jotka olette tätä yläpeukuttaneet ja miehen kriteereitä alapeukuttaneet. [/quote] Miksi naisten pitäisi olla aina niin kamalan suvaitsevia ikäsyrjintää harrastavia miehiä kohtaan? Eihän hekään kovin helpolla anna mahdollisuuksia oman ikäisilleen naisille, puhumattakaan itseään vanhemmille naisille. Tässäkin tapauksessa aloittaja rivien välistä sanoi, että preferoi nuoria tiukkoja parikymppisiä naisia. Tälläset miehet yleensä myös suuttuvat nuorille naisille, jos sanovat ei... Jep. Kokemusta on. Mä taas SÄÄLIN sua jos oot sitä mieltä, että toi on ihan ok käytöstä.
[/quote]
Antakaa naiset itse mahdollisuus teitä 20 vuotta vanhemmille miehille, niin ei tarvitse marista, että miehet ottaa nuorempia. Näin mä olen tehnyt ja olen siis tuo kirjoittaja, jolle vastataan. Eli mun mies on mua 20 vuotta vanhempi. Hyvin soisin aloittajalle nuoremman naisen. Mutta te naiset, jotka haluatte omanne ikäistä, ette suo, jotta hän ottaisi teidät.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 20:42"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 18:36"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 22:57"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 22:33"] [quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 22:29"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 22:15"] [quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 21:52"] [quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 21:50"] Pääsittekö te nussimaan missään vaiheessa? [/quote]
Puolitoista? [/quote]
Tämä on noloa, mutta toisella kerralla olin niin humalassa (oikeastaan me molemmat olimme), ettei se oikein onnistunut.. [/quote] Sitä se wanhuus teettää. Ilmankos ei tirppaa pappa kiinnosta jos heppi ei toimi. [/quote] Ja ap sai tuomion, koska oli kiinnostunut tytöstä vain kauneuden ja iän takia (vaikka mainitsi myös henkisyyden ja fiksuuden). 42-vuotiaana naisena suoraan sanoen SÄÄLIN teitä jotka olette tätä yläpeukuttaneet ja miehen kriteereitä alapeukuttaneet. [/quote] Miksi naisten pitäisi olla aina niin kamalan suvaitsevia ikäsyrjintää harrastavia miehiä kohtaan? Eihän hekään kovin helpolla anna mahdollisuuksia oman ikäisilleen naisille, puhumattakaan itseään vanhemmille naisille. Tässäkin tapauksessa aloittaja rivien välistä sanoi, että preferoi nuoria tiukkoja parikymppisiä naisia. Tälläset miehet yleensä myös suuttuvat nuorille naisille, jos sanovat ei... Jep. Kokemusta on. Mä taas SÄÄLIN sua jos oot sitä mieltä, että toi on ihan ok käytöstä.
[/quote]
Antakaa naiset itse mahdollisuus teitä 20 vuotta vanhemmille miehille, niin ei tarvitse marista, että miehet ottaa nuorempia. Näin mä olen tehnyt ja olen siis tuo kirjoittaja, jolle vastataan. Eli mun mies on mua 20 vuotta vanhempi. Hyvin soisin aloittajalle nuoremman naisen. Mutta te naiset, jotka haluatte omanne ikäistä, ette suo, jotta hän ottaisi teidät.
[/quote]
Minä en ainakaan anna mahdollisuutta itseäni 20 vuotta vanhemmalle miehelle. Miksi antaisin? Muut tehköön mitä haluavat, mutta ainakin itse löydän helposti seuraa ihan omaan ikäluokkaani kuuluvista miehistä. Suurinpiirtein oman ikäisen miehen kanssa ollaan samalla viivalla, eikä kumpikaan ole ikänsä puolesta toista "parempi". Ajatusmaailma, energiatasot ja fyysisyys kohtaa näin parhaiten. Haluan siis tasa-arvoisen suhteen ja vanheta yhdessä samaan tahtiin.
Uutta matoa koukkuun. Jos naien ilmoittaa syyn miksi ette voi jatkaa, niin usko. Ette voi jataa.
Syy voi olla typerä ja epärationaalienen , mutta sinä et voi sille mitään.
Tietyti voit ryhtyä muslimiksi ja tehdä kunniamurhan, mutta en suosittele, sillä uskonnot on perseeestaä (han kaikki)
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 03:09"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 01:13"]
Näin ne ikäryhmät menevät
0-2 varhaislapsuus.
3-12 lapsuus.
13-22 nuoruus.
23-30 nuoret aikuiset.
31-50 keski-ikä.
50 vanhuus.
[/quote]
Meinaat ettei 50 v "vanhus" poikkea 90 v. millään lailla?
[/quote]
Tekussa opetajalla jako oli seuraava:
0-16 = lapsi
16-26 = nuori
26- 66 = aikuinen
66 - = liian vanha
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 22:26"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 21:55"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 21:52"]
Millä tavalla ootte eri ikäisiä?
[/quote]
Minä olen 38 ja nainen 22
[/quote] No hyi. En mä ainakaan ottanut 22 vuotiaana vakavasti noin vanhoja miehiä.
[/quote]
Komppaan tätä. Ja hyi en kyl ottais nyt aikuisena noin nuorta kakaraa.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Itse olen 22-vuotias eikä minua ole kukaan koskaan kutsunut naiseksi :o Tytöttelyä sen sijaan kuulen vierailta ihmisiltä lähes päivittäin.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 23:39"]
[/quote]
[/quote]