Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on sopiva ikäero miehen ja naisen välillä?

Jänteikäs
14.06.2026 |

Olen 43 vuotias mies ja olen huomannut lähiaikoina punttisalilla ja muissa tilanteissa nuorten naisten suorastaan avoimesti flirttailevan mulle. 

Oon aina seurustellut samanikäisten kanssa, mutta nyt kun ikää on yli 40, niin olen huomannut että oman ikäiset naiset ei aina jaksa pysyä mukana menossani - tykkään harrastaa aktiivisesti seksiä ja käydä ulkona päivittäin, niin aluksi se kyllä oman ikäisten kanssa sujuu aikalailla mutkitta, mutta jo muutaman viikon jälkeen alkaa väsy painaa ja huomaan olevani itsekseni lenkillä/salilla

Nuoremmilla naisilla myös on jotenkin aurinkoisempi ja valoisampi luonne - ainakin yleensä.  

Kysynkin sitä että kun olen itse 43v. niin minkä ikäisen neidin kehtaa viedä esimerkiksi Juhannusjuhliin Aveciksi?

Onko 27v. liian nuori muiden naisten mielestä 43 vuotiaalle? 

Tiedän että pitäisi vaan mennä tässäkin asiassa oman pään mukaan, mutta ihan mielenkiinnosta kuulisin mietteitänne tästä ikäero asiasta? Miten esim. te naiset suhtaudutte siihen että jos miehenne tuttavalla on nuorikko avec mukana juhlissa?

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen 20v on oikein sopiva. Eli ihana nuori nainen ja kokenut itsevarma herrasmies -pariskunta.

Vierailija
2/53 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 40-70, nainen 20-25.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakka löytänyt kantensa. Ei kenelläkään ole siihen nokan koputtamista. Kaikki tietävät, mistä on kyse. Vanhempi mies saa seksiä ja elinvoimaa nuoresta naisesta. Nuori nainen huolenpitoa ja varakkuutta. 

Vierailija
4/53 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen passiivis-agressiivisesti ilkeä, mitätöin ja jätän huomiotta, kuten muutkin ikäiseni naiset (40+) tekisivät.

Vierailija
5/53 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän riippuu ihan varallisuuserosta, mitä suurempi se on, sitä suurempi ikäero

Vierailija
6/53 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 6 kk. Oikein sopiva, ei tarvitse kummankaan lähtökohtaisesti olla omaishoitajana. Tietenkin elämä voi aina yllättää.

Fyysisen jaksamisen ohella toinen tärkeä juttu on henkinen kehittyneisyys. Mulle nelikymppinen mies, joka käyttää sanaa nuorikko väärin ja kirjoittaa juhannuksen isolla kirjaimella, olisi turn-off. Takaisin koulun penkille.

Vierailija
7/53 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 vuotta on sopiva ikäero. Jos tyttöä luullaan tyttäreksesi hän on liian nuori sinulle.

Vierailija
8/53 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin nämä nuoret naiset haluavat omaishoitajaksi sinulle.

Vierailija
9/53 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon seksipuoleen sen verran, että naisilla se menee vähän toisin päin kuin miehillä. Jos nelikymppinen nainen ei jaksa tahtiasi, niin sen 25-vuotiaan kanssa on aika kuiva tulevaisuus odotettavissa. Tietenkin sekä miehet että naiset ovat yksilöitä.

10/53 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet itse takaisin koulun penkille. 

Juhannus nimen osana, (esim. tapahtuman virallinen nimi), niin tapahtuman nimi voi alkaa isolla: Juhannusjuhla

Kirjoitin äidinkielestä aikoinaan laudaturin. 

Vierailija
11/53 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoppo luulee olevansa nuorten naisten mieleen, kun ovat vaan ystävällisiä  

Vierailija
12/53 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 10-20 vuotta nuorempi. Olen 56 sinkkunainen, tykkään ehkä noin 36-40-vuotiaista lihasjanttereista eniten ;) Mutta jos on aviomiesainesta niin saa olle 46-vuotiaskin.

Vierailija
13/53 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vakka löytänyt kantensa. Ei kenelläkään ole siihen nokan koputtamista. Kaikki tietävät, mistä on kyse. Vanhempi mies saa seksiä ja elinvoimaa nuoresta naisesta. Nuori nainen huolenpitoa ja varakkuutta. 

Vanha mies LUULEE saavansa, mutta eihän kukaan ruppanaa halua.

Vierailija
14/53 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max +/- 5 vuoden ikäero.

Vierailija
15/53 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kk on aika ihanteellinen.

Vähän ohis, mutta missä ulkona käyt päivittäin? Tarkoitatko sillä ulkoilua (tyyliin lenkkeily) vai jotain baarissa käymistä? Jos jälkimmäistä, niin miten pystyt yhdistämään sen muuhun elämään, kuten työssäkäyntiin ja mainitsemaasi punttisaliin - vai käytkö punttisalilla vaan satunnaisesti?

Vierailija
16/53 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Käyn ulkona päivittäin"= juon itseni penkin alle joka päivä.

Vierailija
17/53 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vikaan kysymykseen mahdoton vastata, kun ei tuollaista tilannetta ole koskaan tullut. Ihmisillä on aina suunnilleen samanikäiset kumppanit, ei ole tuttavapiirissä yhtään suurten ikäerojen pariskuntaa.

Vierailija
18/53 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen että mies on 80 ja nainen 25.

T: Iso-D

Vierailija
19/53 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 10-20 vuotta nuorempi. Olen 56 sinkkunainen, tykkään ehkä noin 36-40-vuotiaista lihasjanttereista eniten ;) Mutta jos on aviomiesainesta niin saa olle 46-vuotiaskin.

Harvalla miehellä on grannyfetissi.

Vierailija
20/53 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin 42, mulla oli 27-vuotias poikaystävä. Kun erosimme, hän vaihtoi mut vanhempaan ;) naiseen jolla oli kaksi lasta jo. Koko seurustelumme ajan mies jankutti että tahtoisi lapsen, ja minä kun oon aina tiennyt, etten lapsia halua, juttu kaatui siihen. Että joskus näinkin päin.

N56 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan