Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko vanhukset auttanee paljon lapsianne? Vai ovatko saaneet pärjätä omin nokkineen ilman apuanne?

Vierailija
29.05.2026 |

Entä hoiditteko itse omia vanhempianne?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä molempiin. Mites sinä?

Vierailija
2/9 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen auttanut sekä lapsiani että vanhempiani. Molemmat rakkaita. Ja jopa appivanhempiani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia ja heidän lapsiaan olen aina auttanut, ostanut kalliimpia hankintoja ja lapsenlapset ovat olleet pitkiä aikoja luonani. Aina miten ovat tarvinneet ja vaikkei olisi tarvinneetkaan.  Omat vanhemmat muuttivat luokseni viimeisiksi vuosikseen.

Lähimmäistä pitää sana auttaa, oli läheinen tai kauksinen, näin minä sen näen.

Vierailija
4/9 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä en auttanut lapsiani riittävästi. Halusin nauttia eläkkeellä olostani. Nyt vanhuksena tarvitsen kyllä itse apua.

Vierailija
5/9 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempiani en ehtinyt auttamaan taloudellisesti enkä muutenkaan koska he kuolivat jo +/-30v sitten kun olin köyhä ja kiireinen perheenäiti.

Lapsiamme autamme miten suinkin voimme. Kutsumme syömään ja lomille, hoidamme lastenlapsia, autamme remontissa, opiskeluaikoina tyhjensivät ruokia pakkasesta jne

Vierailija
6/9 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä en auttanut lapsiani riittävästi. Halusin nauttia eläkkeellä olostani. Nyt vanhuksena tarvitsen kyllä itse apua.

Tyypillinen itsekäs vanhus

Vierailija
7/9 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anoppikin halusi nauttia mielummin eläkeläispäivistään kun meidän lapset oli pieniä. Nyt se tarvitsis itse kaikenlaista apua mut sori, ei ehdi! 

Vierailija
8/9 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anoppikin halusi nauttia mielummin eläkeläispäivistään kun meidän lapset oli pieniä. Nyt se tarvitsis itse kaikenlaista apua mut sori, ei ehdi! 

Hyvä sinä!

Vierailija
9/9 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi