MYYJÄ, pyydätkö henkareita kaikilta alle 30v-näköisiltä?
...vaikka näkisit selkeästi että on täysi-ikäinen?
Kommentit (24)
Kysyn yleensä alle 25-vuotiaan näköisiltä. Jos tulee sellainen naama, että voisi ihan hyvin olla 16 tai 30, kysyn varmuuden vuoksi. Aika usein tulee juuri 30 täyttäneiltä kysyttyä. 70-luvulla syntyneeltä olen kerran kysynyt. Oli niin baby face. Yleensä asiakkaat ottavat sen asiallisesti. Olen aika huono arvioimaan ikää, etenkin naisilla. Miehet yleensä vanhenee tasaista tahtia, kun naiset on teinin näköisiä vielä 30-vuotiaina ja ykskaks ne alkaa vanheta sen jälkeen.
Mä vaadin kaikilta puiset henkarit, en halua vaatekaappiini mitään muovihenkareita.
15 jatkaa. Joskus tulee joku yli 30-vuotiaan näköinen nainen, mutta se on pukeutunut kuin teinilissu (Tuksu-look). Silloin kysyn varmuuden vuoksi.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 02:01"]Olen miesmyyjä ja kyselen vain naisilta. Saan sillä tavalla nimen ja iän. Tiedän että se ei ole oikein, mutta... Kerran kysyin huvikseen puumanaiselta. Luulin että hän ehkä suuttuu. Mutta lopuksi kävi niin että päädyimme muutaman kerran sänkyyn...
[/quote]
Ja sitten sinä heräsit.