Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaiset omat hautajaiset haluat

Vierailija
11.06.2015 |

Minä en ainakaan halua mitään kukkia. Maksavat älyttömästi ja ovat aivan turhia. Haluaisin samaan tyyliin kun englannissa. Otetaan kaljaa ja muistellaan ystävää ja iloisia asioita.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että ruumiini paloiteltaisiin sentin kokoisiksi paloiksi ja syötettäisiin linnuille ja metsän eläimille. Sen jälkeen hautajaisväki voisi juopotella minun viski kokoelmani hyvillä mielin

Vierailija
22/29 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisimman halvat minäkin. Halvin boxi, polttohautaus. Jos olisi mahdollista tuhkat mereen. Kappelin muistotilaisuudessa (ilman pappia) vain 1 ruusu lähimmiltä, muilta ei  mitään kukkia. Joku voisi laulaa vaikka Aki Sirkesalon Kun tänään lähden kappaleen. Ja Ave marian!

Ja sen jälkeen kunnon ruokajuhlat  -haluan että mun elämää juhlitaan eikä kuolemaa! Paljon naurua, vähän itkua, paljon muistoja vuosien varrelta. Toivottavasti silloin on lämmin että voiva juhlia iltamyöhään pihaterassillamme.

Vierailija
24/29 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minkäänlaisia. Minun vuokseni ei kannata minkään sortin pippaloita pitää. Mitä halvemmalla ruumiistani eroon pääsee, sen parempi. Jos laki sallis, niin mun puolesta ruumiin sais heittää vaikka paskaojaan, ei niin mitään väliä. Jos nyt joku minua muistella haluaa, niin tehköön sen omissa oloissaan, niinhän minäkin olen tämän mitättömän elämäni elellyt.

Vierailija
25/29 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä tarvi mitään ihmeellistä, mahdollisimman halvalla saa koittaa päästä ja ei tarvi edes kahveja välttämättä juoda. Enpä mä oo ainakaan loukkaantumassa aiheesta ja mun 'muistoa' voi kunnioittaa muillakin tavoin. Olen aina ollut aika vaatimaton ja pihi niin suotta niihin hautajaisiinkaan pröystäilemään, jää vähän rahaa jaettavaksikin ettei kaikki hautajaiskuluihin ja muuhun byrokratiaan mene :)

Vierailija
26/29 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli kerran joku hautajaisketju ja sain monen sivun pituiset haukut, kun olen itsekäs, kun en halua hautajaisia. Jokaisen kuolleen velvollisuus on kuulemma maksaa isot juhlat, mihin saa tulla kaikki tutut ja kaukaiset sukulaiset juhlimaan kuolemaa. Kun muuten olen itsekäs, kun en anna heille mahdollisuutta tulla tähän viimeiseen juhlaan.

Ketju ei saanut minua muuttamaan mieltäni. Edelleen samaa mieltä, että tuhkaus ja puoliso ja lapset, jos ovat vielä hengissä kippaavat tuhkat jonnekin, minne ne saa heittää. Ei juhlia, ei pippaloita, ei siunauksia, ei mitään. 

Vierailija
27/29 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahdollisimman halvat minäkin. Halvin boxi, polttohautaus. Jos olisi mahdollista tuhkat mereen. Kappelin muistotilaisuudessa (ilman pappia) vain 1 ruusu lähimmiltä, muilta ei  mitään kukkia. Joku voisi laulaa vaikka Aki Sirkesalon Kun tänään lähden kappaleen. Ja Ave marian!

Ja sen jälkeen kunnon ruokajuhlat  -haluan että mun elämää juhlitaan eikä kuolemaa! Paljon naurua, vähän itkua, paljon muistoja vuosien varrelta. Toivottavasti silloin on lämmin että voiva juhlia iltamyöhään pihaterassillamme.

Niin, eli et nyt sitten mahdollisimman halpoja kuitenkaan ;)

Mutta joo, sitä vaan piti tulla sanomaan, että älä nyt kuitenkaan ohjeistusta jälkipolvillesi tuosta Sirkesalosta anna, etteivät turhaan etsintään aikaansa tuhraa, hän kun ei moista biisiä ole tehnyt, eikä tietääkseni levyttänytkään vaan Suurlähettiläät ;)

Vierailija
28/29 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskonnottomat ja tuhkaus, siinä oikeastaan ainoat toiveet. Jos joku tilaisuus sen jälkeen, niin toivottavasti on hyvää ruokaa ja juomaa. Rakkain harrastus on valokuvaus, joten ehkä jotain kuvia vois laittaa esille? No joo, en ole oikeastaan koskaan mitään tällaisia miettinyt kun ei sillä ole minulle väliä.

Tai oikeastaan yksi juttu on: kaikkein mieluiten toivoisin että jonnekin "minulle" istutettaisiin puu, luonto ja erityisesti puut ovat lähellä sydäntä ja kun en mitään hautakiveä tms haluaisi niin tuo voisi toimia sen sijaan paikkana jonka luona halukkaat voivat muistella jos siltä tuntuu. Joku pihlaja, omena tms olis kiva niin ois linnuille ja muille elukoille iloksi.

Vierailija
29/29 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän täytyy siteerata meidän 8-vuotiasta: ihan sama!