Miksi naiset ei selkeästi ilmaista että kiinnostaako vai ei?
Tapailin tässä kolme kuukautta yhtä naista. Homma meni lähes aina niin, että se olin minä, joka ehdotti tapaamista ja laitoin tekstareita ja soittelin. Naiselta taas kesti usein vastata parikin päivää, eikä soitellut mulle.
Pidin ja pidän yhä naisesta, mutta päättelin tässä eilen että nainen ei ilmeisesti pidä minusta tarpeeksi ja että tätä leikkiä on turha enää jatkaa. Ajattelin hoitaa homman herrasmiehen lailla ja soitin naiselle kertoakseni asian. Ajattelin että asia on helpotus kummallekkin.
Yllättäen tästä alkaakin ihmettely ja melkein itku, että miksi näin ja mitä hän on tehnyt? Yritin siinä selittää että asia on juurikin niin, että mitään et ole tehnyt ja se tässä mättääkin. Nyt asia raastaa. En silti taida jaksaa yrittää tätä, koska hommasta ei tuntunut tulevan mitään.
Olisi ehkä voinut itsekkin ilmaista, jos edes vähän kiinnostaa? No seksiä oli jo, mutta ei se riitä yksinään...
Ja mitään teinejä ei oltu vaan 30+.
Kommentit (38)
Onneksivon kesä kuitenkin. Se osasyy siihen miksi pistin poikki. On niin paljon muutakin tekemistä ja ei sitä tiedä kenet tapaa ja minkäänlaista pettämistä en harrasta
Vai olikohan tässä joku pohjalla että nainen halusi viimeisen sanan ja nyt vein mahdollisuuden siihen?
Nääh. Lehmäkkeet on lukeneet jostain naistenklehdestä ohjeet, että ei pidä heti vastata tms., jotta ei vaikuttaisi helpolta nakilta. Miehen pitäisi vain jaksaa pommittaa vietseillä ja treffipyynnöillä ja jos mies ei viitsikään, tulee itku. Itkun tullessa vika on aina miehissä, ei suinkaan naistenlehtien henkisesti 50-luvulta peräisin olevissa ohjeistuksissa.
Hänellä saattoi olla jotain muutakin meneillään ja siksi ei pitänyt kovin innokkaasti yhteyttä. Sitten häntä kuitenkin harmitti kun ilmoitit että hommasta ei tule mitään koska hän halusi pitää sinua kuitenkin varalla. Tämä näin äkkiä tuli mieleen. Et tehnyt mitään väärää ja olisit ansainnut parempaa kohtelua.
Minä en pidä yhteyttä miehiin, koska aina hoetaan, että mies haluaa saalistaa. Ja niin se on mennytkin, että jos mies on halunnut jotakin vakavampaa, niin on ottanut mitä haluaa. Miehet ovat jopa suuttuneet, jos edes kerran viikossa lähetän viestin ilman syytä muuten vain jutellakseni. Koska eivät halua "riippuvaista" naista.
No tämä meni jo kuitenkin. Jos sanoin että homma on tässä, niin en itse enää ala arpomaan.
Hyvin tehty veliseni! Näytit sille ja se on oikein.
Maailma tarvitsee menimismiä!
En nyt ajatellut, että olisin näyttänyt kenellekkään. Arpominen vain sai riittää.
30+ sinkkumarkkoilla ei taida useinkaan ole kuin ne, jotka ovat hyvistä ja painavista syistä johtuen sinne joutuneet. Siksi. Mikä lie epävakaa oli.
Pojat pojat, teijän ketjut on kyllä aina niin hupaisaa luettavaa :'DDD jaxu haleja <3
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 15:16"]
Pojat pojat, teijän ketjut on kyllä aina niin hupaisaa luettavaa :'DDD jaxu haleja <3
[/quote]
Huvittavaa? Ämmät määkii ihan samalla tavalla, ja huutelette mikropenistä ja lassukkaa?
Kyllä se minuakin huvittaa, kuinka sinäkin kuvittelet olevasi ansiottomalla jalustallasi.
MGTOW-mies
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 15:16"]Pojat pojat, teijän ketjut on kyllä aina niin hupaisaa luettavaa :'DDD jaxu haleja <3
[/quote]
Mitä hupaisaa tässä oli?
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 15:28"]
Miehenä en siis saa täällä avautua, jos joku asia ottaa kuuppaan?
[/quote]
Ei tietenkään, palsta on pyhitetty miesvihalle ja Vulvan kohottamiseksi jalustalle.
Siksipä olen jo aikaa sitten lopettanut Sanoma Oy:n palveluista maksamisen :)
Asiasta olisi tietysti voinut ihan vaan ensin keskustella ja kysyä miksi toinen ei ota yhteyttä ja onko oikeasti kiinnostunut vai mitä. Takana saattaa tosiaan olla jokin väärinkäsitys tai aikaisempi huono kokemus, kun on ollut liian riippuvainen tai aktiivinen. Turha sitä on täältä keskustelupalstalta kysellä. Mutta joo turha kai sitä on jauhaa, kommunikointi on vanhanaikaista.
Nyt ottaa kyllä päähän. No, leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.