Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset ei selkeästi ilmaista että kiinnostaako vai ei?

Vierailija
11.06.2015 |

Tapailin tässä kolme kuukautta yhtä naista. Homma meni lähes aina niin, että se olin minä, joka ehdotti tapaamista ja laitoin tekstareita ja soittelin. Naiselta taas kesti usein vastata parikin päivää, eikä soitellut mulle.

Pidin ja pidän yhä naisesta, mutta päättelin tässä eilen että nainen ei ilmeisesti pidä minusta tarpeeksi ja että tätä leikkiä on turha enää jatkaa. Ajattelin hoitaa homman herrasmiehen lailla ja soitin naiselle kertoakseni asian. Ajattelin että asia on helpotus kummallekkin.

Yllättäen tästä alkaakin ihmettely ja melkein itku, että miksi näin ja mitä hän on tehnyt? Yritin siinä selittää että asia on juurikin niin, että mitään et ole tehnyt ja se tässä mättääkin. Nyt asia raastaa. En silti taida jaksaa yrittää tätä, koska hommasta ei tuntunut tulevan mitään.

Olisi ehkä voinut itsekkin ilmaista, jos edes vähän kiinnostaa? No seksiä oli jo, mutta ei se riitä yksinään...

Ja mitään teinejä ei oltu vaan 30+.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 14:39"]

Onneksivon kesä kuitenkin. Se osasyy siihen miksi pistin poikki. On niin paljon muutakin tekemistä ja ei sitä tiedä kenet tapaa ja minkäänlaista pettämistä en harrasta

[/quote]

Tavallinen kesä joo. Voi etelä-suomessakin rakastella iglussa.

Vierailija
22/38 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 15:36"]

Asiasta olisi tietysti voinut ihan vaan ensin keskustella ja kysyä miksi toinen ei ota yhteyttä ja onko oikeasti kiinnostunut vai mitä. Takana saattaa tosiaan olla jokin väärinkäsitys tai aikaisempi huono kokemus, kun on ollut liian riippuvainen tai aktiivinen. Turha sitä on täältä keskustelupalstalta kysellä. Mutta joo turha kai sitä on jauhaa, kommunikointi on vanhanaikaista.

[/quote]

Vastaavia naisten aloituksia on palsta väärällään. Toki miesten tulee vain vaieta ja tyytyä naisten armopaloihin, koska sukupuolielin ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsitkö lurittamaan makkaraa peppureikään?

Vierailija
24/38 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 15:36"]Asiasta olisi tietysti voinut ihan vaan ensin keskustella ja kysyä miksi toinen ei ota yhteyttä ja onko oikeasti kiinnostunut vai mitä. Takana saattaa tosiaan olla jokin väärinkäsitys tai aikaisempi huono kokemus, kun on ollut liian riippuvainen tai aktiivinen. Turha sitä on täältä keskustelupalstalta kysellä. Mutta joo turha kai sitä on jauhaa, kommunikointi on vanhanaikaista.
[/quote]

Fiilistähän tuo kysyminenkin olisi tappanut, varmaan puolin ja toisin, kun vasta kolme kuukautta mennyt. Ei ketään voi pakottaa pitämään yhteyttä enempää....

Haluan löytää sellaisen naisen, joka tuntee vetoa minuun ja minä häneen.

- AP

Vierailija
25/38 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 14:53"]

Minä en pidä yhteyttä miehiin, koska aina hoetaan, että mies haluaa saalistaa. Ja niin se on mennytkin, että jos mies on halunnut jotakin vakavampaa, niin on ottanut mitä haluaa. Miehet ovat jopa suuttuneet, jos edes kerran viikossa lähetän viestin ilman syytä muuten vain jutellakseni. Koska eivät halua "riippuvaista" naista.

[/quote]

No kyllä mies on epätoivoinen,  ei välitä naisen tunteista vaan haluaa hänet vaikka vastakaikua ei tulekkaan tai on muutenvaan niin pösil, että ei huomaa mitään omtuista jos pidetään yllä yksilpuolista kommunikointia. Terveet miehet kuten ap jää kyllä helposti pois listalta jos ei anna mitään vastakaikua.

Vierailija
26/38 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 15:38"]Pääsitkö lurittamaan makkaraa peppureikään?
[/quote]

En oikein diggaa anaaliseksistä ja vaikka siitä nyt sattuisin pitämäänkin, niin en ihan heti uskaltaisi kysyä.

Vierailija
27/38 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on kivaa yksikseen jutella ;D

Vierailija
28/38 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon tekstiä ja ei oikestaan yhtäkään järkevän kuuloista vastausta naisilta paitsi tuo miehen metsästys intoa tukeva leidi. Tämä on meille miehille tärkeä asia, joten voisitteko leidit puhua jotain edes näin anonyymisti netissä, kun siinä ei maine pääse kärähtämään.

Vierailija
29/38 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mua ärsyttää miehissä tuo tasan sama asia!!!

Vierailija
30/38 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet törmännyt prinsessaharhaiseen tapaukseen. Mutta niitä riittää.

Vierailija
31/38 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelastuit mahdolliselta parisuhteelta ja jopa lapsilta. Olisit onnellinen.

Vierailija
32/38 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyse siis siitä, että jos toinen soittaa liian usein ja puhuu liian pitkään, niin sille ei soiteta vaikka olisikin ihan kiva tyyppi? Jotkut naisethan piipittää niitä viestejä niin, että tekee mieli vaihtaa lankapuhelimeen.

Vierailija
33/38 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 16:13"]Onko kyse siis siitä, että jos toinen soittaa liian usein ja puhuu liian pitkään, niin sille ei soiteta vaikka olisikin ihan kiva tyyppi? Jotkut naisethan piipittää niitä viestejä niin, että tekee mieli vaihtaa lankapuhelimeen.
[/quote]

En pommittanut viesteillä ja puhelut oli luokkaa 5-15min. -AP

Vierailija
34/38 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
35/38 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ainakin kertonut miehelle, että olen ihastunut ja haluan nähdä. Mies ilmeisesti lämpenee hitaasti, on tapailtu jo useampi kuukausi. Vakuuttaa kuitenkin että kiinnostusta löytyy ja on tosissaan ja on kyllä uskottavakin. Mutta vähitellen omat tuhteet laimenee, kun toinen on etäisempi. On vaikea uskoa puheita, kun ei nähdä kovin usein eikä suhde tunnu etenevän. No, annan aikaa, mut jossain vaiheessa juna vaan menee.

Olisko pitänyt leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa tai luovuttaa jo?

T. nainen

Vierailija
36/38 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni alkuun parikin viikkoa-viikko yhteydenotoissa, sitten useampi päivä. Ja silti meillä oli ihan uskomaton alku ja valtava kemia, vaikka ei edes nähty joka viikko. Heti kumpikin tiesi että tässä on se mun elämäni mies/nainen. Ehkä siksi ei ollut tarvettakaan maaniseen yhteydenpitoon kun oli se tunne ettei se toinen mihinkään katoa, se on mun. Relatkaa hyvät ihmiset. 

Vierailija
37/38 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat tässä asiassa vähän hankalassa asemassa. Jos innokkaasti vastaa viesteihin tai soittelee itse, leimataan helposti joko läheisriippuvaiseksi tai helpoksi. On niin muodikasta olla itsenäinen ja toisaalta joskus naiset myös pelkäävät, että vaikuttavat liian innokkailta ja mies pelästyy. Olen itsekin kuullut miesten valittavan sellaisista naisista, jotka alkavat roikkumaan heissä ennen kuin ollaan edes yhdessä, joten ei se täysin tuulesta temmattu pelko ole. Seuraava ehdotukseni kuulostaa ehkä aika rajulta, mutta tällaiset asiat kannattaisi jatkossa selvittää esimerkiksi puhumalla naisen kanssa kasvotusten eikä pistämällä välejä heti poikki. Mutta se on vain minun mielipiteeni.

Vierailija
38/38 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 18:41"]

Naiset ovat tässä asiassa vähän hankalassa asemassa. Jos innokkaasti vastaa viesteihin tai soittelee itse, leimataan helposti joko läheisriippuvaiseksi tai helpoksi. On niin muodikasta olla itsenäinen ja toisaalta joskus naiset myös pelkäävät, että vaikuttavat liian innokkailta ja mies pelästyy. Olen itsekin kuullut miesten valittavan sellaisista naisista, jotka alkavat roikkumaan heissä ennen kuin ollaan edes yhdessä, joten ei se täysin tuulesta temmattu pelko ole. Seuraava ehdotukseni kuulostaa ehkä aika rajulta, mutta tällaiset asiat kannattaisi jatkossa selvittää esimerkiksi puhumalla naisen kanssa kasvotusten eikä pistämällä välejä heti poikki. Mutta se on vain minun mielipiteeni.

[/quote]

Niin, naista tulee aina ymmärtää ja keskustella? Vastaavasti mies olisi palstalla kusipää narsisti ja playeri, jota tulee juosta karkuun?