Naiset huolistko kannabista käyttävän miehen
Itse blaadaan silloin tällöin. Minusta ei mitään väärä ja onhan se terveellisempää kun alkoholin käyttö. Naiset miten suhtaudutte kannabiksen käyttäjiin? Voisitko olla esim parisuhteessa joka silloin tällöin pössyttelee. Ex tyttöystäväni ei hyväksynyt ja tuli sen takia ero. Siks vaa kyselen.
M24
Kommentit (328)
menee vähän of topic mutta ei se työssäkäynti tai muutenkaan päteminen yhtään tee kenestäkään pulmusta. kyllä kannabista pitää ja saa ja voi käyttää myös työttömät sairaat looserit tai paskapäät.
Ei sellaista voi keneltäkään kieltää mitä itselleen haluaa tehdä tai itsestään nauttia. Kieltolaki on ihan absurdi ajatuksenakin. Tulee mieleen uskovaisten masturbointikiellot. Ei saa masturboida koska siitä joutuu helvettiin.
Miksi kieltää keneltäkään asiaa joka tuo iloa etenkään kun siitä ei aiheudu muille haittaa? Toki runkkarit haisevat pahalta muta eikö sentään jokaisella saa olla oikeus haista ihan miltä tahansa haluaa?
Ite en tykkää yhtää. Mulle on ihan sama kuka käyttäämitäkin mutta pilven hajukin ällöttää ja en kattelis semmosta miestä :)
Mun poikaystävä polttelee kannabista ehkä maksimissaan pari kertaa viikossa mutta todella epäsäännöllisesti, eli saattaa olla kuukaudenkin taukoja. Mutta hän ei juo yhtään. Itse ottaisin miljoona kertaa joka viikonloppu pössyttelevän kun joka viikonloppu ryyppäävän! Kännissä nyt aina tulee draamaa ja kaikkea muutakin paskaa :D viinaan voi kuolla, kannabikseen ei. Lisäksi kannabiksen vaikutushan on paljon lievempi kuin alkoholin tai tietty riippuu paljon polttaa kerralla mutta en ole itse tai kukaan tuntemani ollut koskaan siinä kuosissa kuin känniääliöt vaikka olisi koko illan poltellut :D porttihuume? Ei todellakaan :D oletteko edes tietoisia mistä riippuvuus johtuu? Ei se ole niinkään että ihan kuka vaan voi tulla riippuvaiseksi jos kokeilee. Suosittelen kattomaan dokumentin the culture high, löytyy netflixistä :)
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 21:47"]
Mun poikaystävä polttelee kannabista ehkä maksimissaan pari kertaa viikossa mutta todella epäsäännöllisesti, eli saattaa olla kuukaudenkin taukoja. Mutta hän ei juo yhtään. Itse ottaisin miljoona kertaa joka viikonloppu pössyttelevän kun joka viikonloppu ryyppäävän! Kännissä nyt aina tulee draamaa ja kaikkea muutakin paskaa :D viinaan voi kuolla, kannabikseen ei. Lisäksi kannabiksen vaikutushan on paljon lievempi kuin alkoholin tai tietty riippuu paljon polttaa kerralla mutta en ole itse tai kukaan tuntemani ollut koskaan siinä kuosissa kuin känniääliöt vaikka olisi koko illan poltellut :D porttihuume? Ei todellakaan :D oletteko edes tietoisia mistä riippuvuus johtuu? Ei se ole niinkään että ihan kuka vaan voi tulla riippuvaiseksi jos kokeilee. Suosittelen kattomaan dokumentin the culture high, löytyy netflixistä :)
[/quote]
Olen kolmekymppinen. En tiedä mikä on netsflicks.
Onko turvallinen sivusto?
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 21:48"]
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 21:47"]
[/quote]
Olen kolmekymppinen. En tiedä mikä on netsflicks.
Onko turvallinen sivusto?
[/quote]
netflix on turvallinen ja saa ihan suomen kielisenäkin :D googlaa :)
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 21:27"]
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 19:25"]
157 lisää: Olin tosiaan nuori, enkä ymmärtänyt asioita silloin parikymppisenä. Tuonaikainen poikaystävä on nykyään 49v ja tekee aika arvostettua duunia ja tienaa hyvin:). Olemme ihan väleissä, moikataan ja vaihdetaan kuulumisia kun törmätään kaupungilla.
[/quote]
Asiaa voisi verrata anaaliseksiin. Todella moni tuomitsee ja inhoaa, mutta myöhemmin vanhempana haluaa sitä toisinaan ja tunnustaa olleensa nuori ja kokematon sekä sen lisäksi ennakkoluuloinen.
Niitä jotka eivät halua kokeilla anaaliseksiä ei pitäisi tuomita tai painostaa siihen, mutta ei myöskään päinvastoin.
[/quote]
Olen havainnut että kannabiskeskustelu aiheuttaa joissain ihmisissä kipua. Keskustelu pitäisi käydä rennoin avoimin mielin. Harvemmin vastustajat ovat tarpeeksi kypsiä sisäistämään omien mielikuviensa vääryyttä. Huvittavimpia ovat sairaanhoitajat joiden viimeistään pitäisi tietää totuus, mutta silti vängätään että on laitonta ja aiheuttaa psykoosia ja rasvasolujen kautta trippaa vuoden päästä.
Kun asiantuntijat valehtelevat niin ei ihme että ihminen joka lääkitsee ja rentoutuu kannabiksella saa vain tietynnäköisiä rastatukkaisia typyjä vaikka olisi enemmän kiinnostunut seurakuntatyöntekijäin lookkisista typyistä. Miehillä on asian suhteen todella vaikeaa. Kaikki kriteerit tulevat vastaan. Naisten vaatimusten edessä moni mies ottaa sen bongin syliinsä ja tyytyy vain haaveilemaan kristillisdemokraatti tyttöystävästä joka hyväksyy miehen sellaisena kuin on.
Olen kannabista noin kerran viikossa, tai havemmin käyttävä nainen eli huolisin. Kannabis on auttanut minua löytämään elämästä monia eri puolia, joita en aikaisemmin osannut ajatella ja muutenkin, ajattelemaan laajemmin. Olen muuttunut itseäni ajattelevasta pissiksestä paljon epäitsekkäämpään suuntaan. En enää tuhlaa vaatteisiin, meikkeihin ym. turhaan. Olen kiinnostunut nykyään mm. terveyden edistämisestä ja ekologisesta ajattelusta. Kannabiksesta on ollut apua myös kroonisten hermosärkyjen hoidossa. T. Nainen 24
Miehillä on todella vaikeaa. Naisten vaatimuslista on loputon. Täydelliseksi prinssiksi pitää harjoitella ja laittautua. Helpompi on vain juoda viinaa ja polttaa. Unohtaa naiset ja yhteiskunta, koska perhettä ei tule eikä saa naisten vaatimusten takia. Mitä jos te naiset tyytyisitte vähempään ja hyväksyisitte kumppaninne sellaisena kuin on? =) Se mies voi oikeasti olla ihan oikea aarre kun jaksatte tutustua.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 21:27"]
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 19:25"]
157 lisää: Olin tosiaan nuori, enkä ymmärtänyt asioita silloin parikymppisenä. Tuonaikainen poikaystävä on nykyään 49v ja tekee aika arvostettua duunia ja tienaa hyvin:). Olemme ihan väleissä, moikataan ja vaihdetaan kuulumisia kun törmätään kaupungilla.
[/quote]
Asiaa voisi verrata anaaliseksiin. Todella moni tuomitsee ja inhoaa, mutta myöhemmin vanhempana haluaa sitä toisinaan ja tunnustaa olleensa nuori ja kokematon sekä sen lisäksi ennakkoluuloinen.
Niitä jotka eivät halua kokeilla anaaliseksiä ei pitäisi tuomita tai painostaa siihen, mutta ei myöskään päinvastoin.
[/quote]
Oikein hyvä vertauskuva :)
jos haluaisin vakavan suhteen niin mies saisi olla kunnollinen ja työssäkäyvä ihminen. Pössyttelijät on yleensä työttömiä ja aikaansaamattomia.
Riippuu millainen suhde sillä siihen on siis miten paljon polttaa ja osaako olla ilman, sama kuin Alkon kanssa. Polttelussa kuten ei alkossakaan mitään vikaa ole ellei se kontrolloi liiaksi ihmisen elämää.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:35"]jos haluaisin vakavan suhteen niin mies saisi olla kunnollinen ja työssäkäyvä ihminen. Pössyttelijät on yleensä työttömiä ja aikaansaamattomia.
[/quote]
Minä tunnen paljon pilven pössyttelijöitä jotka käy töissä. Ei siihen vaikuta. Itse työtön tällä hetkellä mutta työtä etsimässä ollaan. On vaan vaikea löytää.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:35"]jos haluaisin vakavan suhteen niin mies saisi olla kunnollinen ja työssäkäyvä ihminen. Pössyttelijät on yleensä työttömiä ja aikaansaamattomia.
[/quote]
Minä tunnen paljon pilven pössyttelijöitä jotka käy töissä. Ei siihen vaikuta. Itse työtön tällä hetkellä mutta työtä etsimässä ollaan. On vaan vaikea löytää.
No jos silloin tällöin polttelisi niin ei minua haittaisi.
Kertoo vähän jos valitsit kannabiksen mieluummin kun parisuhteen :/ Muuten ok. Paitsi että moni sanoo käyttävänsä vaan kannabista, mutta menee alkoholia ja muita päihteitä "viihdekäyttöön". Kannabis pelkästään ihan ok jos polttelee vaikka kerran kuussa vaan.
Huolisin, itsekin pössyttelen silloin tällöin. Mieheni ei ole edes kokeillut. Ihmetyttää kyllä tämä ihmisten kuva kannabiksen käyttäjistä. Monet ystäväni ja tuttavani hiisaavat joko satunnaisesti tai viikottain ja kaikki käyvät töissä/opiskelevat.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 11:28"]Kannabiksen puolustajat on koukussa. Eivät pysty olemaan pitkään ilman kannabista eikä kannabiksesta voi sanoa mitään negatiivista ilman että ne räjähtää silmille. Saamatonta porukkaa, joilla on valtava tarve vakuuttaa muut päihteensä ihanuudesta. En voi sietää sitä kannabis on maailmassa parasta mentaliteettia. En ottaisi kannabiksen käyttäjää ikinä poikaystäväksi.
[/quote]
Käytin pari vuotta sitten kannabista päivittäin 0,5-1g. Kyllästyin ja nyt olen ollut pari vuotta ilman, että se siitä riippuvuudesta. Ei tehnyt edes tiukkaa. Tupakointia sen sijaan en ole pystynyt vieläkään lopettamaan. Pärjäsin myös hyvin koulussa, vaikka pössyttelinkin.