Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset huolistko kannabista käyttävän miehen

Vierailija
10.06.2015 |

Itse blaadaan silloin tällöin. Minusta ei mitään väärä ja onhan se terveellisempää kun alkoholin käyttö. Naiset miten suhtaudutte kannabiksen käyttäjiin? Voisitko olla esim parisuhteessa joka silloin tällöin pössyttelee. Ex tyttöystäväni ei hyväksynyt ja tuli sen takia ero. Siks vaa kyselen.
M24

Kommentit (328)

Vierailija
181/328 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:42"]Kertoo vähän jos valitsit kannabiksen mieluummin kun parisuhteen :/ Muuten ok. Paitsi että moni sanoo käyttävänsä vaan kannabista, mutta menee alkoholia ja muita päihteitä "viihdekäyttöön". Kannabis pelkästään ihan ok jos polttelee vaikka kerran kuussa vaan.
[/quote]
Polttelen noin pari kertaa viikossa. Alkoholia yleensä viikonloppuisin jos edes silloinkaan.
Mieluummin olen yksin kun naisen kanssa jonka on niin ahdasmielinen ettei salli pilven polttelua.
ap

Vierailija
182/328 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolisin tietenkin. Jos siis pössyttelee vain viihteellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/328 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 22:05"]

Huolisin, itsekin pössyttelen silloin tällöin. Mieheni ei ole edes kokeillut. Ihmetyttää kyllä tämä ihmisten kuva kannabiksen käyttäjistä. Monet ystäväni ja tuttavani hiisaavat joko satunnaisesti tai viikottain ja kaikki käyvät töissä/opiskelevat.

[/quote]

Minua peloittaa tuollainen käytös. Eikö teitä yhtään hävetä tai kaduta että teette väärin tai että tekonne on lainvastainen ja syntiä?

Miten voi olla niin paha ihminen että tkeee väärin? Jos on sanottu että ei saa tehdä niin mikä teidät saa tekemään nin. Murhaatteko te ihmisiä myös? 

T: LAKI ON LAKI

Vierailija
184/328 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua miestä, joka käyttää huumeita. Olen lukenut kyllä kannabiksesta, mutta koska se on laitonta niin se on laitonta ja siksi en sitä hyväksy. Tiedän oman mieheni kokeilleen kannabista muutama viikko sitten, enkä jaksanut siitä nostaa älämölöä. Jos käyttäisi uudelleen niin saisi varmasti kuulla kunniansa.

Vierailija
185/328 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin hiisaan pari kertaa vuodessa Amsterdamin reissuilla (opettajana en halua ottaa riskiä kiinni jäämisestä), mutta kyllähän sitä tuli nuorena Suomessakin vähän pössyteltyä. Ei siis ongelma.

N29

Vierailija
186/328 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:35"]jos haluaisin vakavan suhteen niin mies saisi olla kunnollinen ja työssäkäyvä ihminen. Pössyttelijät on yleensä työttömiä ja aikaansaamattomia.
[/quote]

Valitettavasti kuitenkin on niin, että suurin osa kannabista käyttävistä ihmisistä käy töissä. Niin Suomessa kuin muissakin maissa. Jopa niissä joissa kannabis on laillista. Huomaat (sikäli jos huomaat) ainoastaan hyvin marginaalisen ja päihdeongelmaisen ryhmän, ja suurin osa kannabiksen käyttäjistä jää sinulta huomaamatta, koska ulkoisten seikkojen pohjalta et heitä erota. Kannabis on siinä määrin keskiluokkaistunut, että ikivanhoja stereotypioita tuijottamalla et käyttäjiä huomaa. Sitä suurinta osaa.

Vierailija
187/328 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa viikossa ei kyllä ole 'silloin tällöin' :D nimenomaan silloin tällöin polttelu olisi mulle ok, tarkoittaen ehkä max. 1-2 kertaa kuussa. Enkä katsoisi hyvällä sitä että kännäisi joka viikonloppu.

Vierailija
188/328 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä pilvi on just semmoseen kotirentoutumiseen eikä viihteelle.

Vierailija
189/328 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on vakiduuni, saa kotonakin aikaiseksi paljon vapaa-ajalla. Pössyttelee silloin tällöin kun rentoutuu. Siis en voi uskoa miten edelleenkin voidaan yleistää että pössyttelijät on vätyksiä ja työttömiä yhteiskunnan elättejä jotka vaan jumii kodeissaan. Tiedän monta perhettä joissa enemmän kyllä viinasta haittaa kun pilvestä... totta on että ei sovi kaikille, mut vähän sais nämä ajatusmallit "pilviveikoista" pikkuhiljaa muuttua. Ei oo haitannu meidän eloa millään tavalla.

Vierailija
190/328 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan.

Vierailija
191/328 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin meistä ope-opiskelijoista aika moni harrastaa tuota (myös ne kiltit kympin tytöt, kun pääsevät ennakkoluuloistaan) ja ihan kunnon kansalaisia me olemme. Lastenne tulevia kasvattajia :D

Satunnainen käyttö ok, en katselisi jokaviikkoista hiisausta kuten en ryyppäystäkään.

Vierailija
192/328 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huolisi.

Vierailija
193/328 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:47"]En halua miestä, joka käyttää huumeita. Olen lukenut kyllä kannabiksesta, mutta koska se on laitonta niin se on laitonta ja siksi en sitä hyväksy. Tiedän oman mieheni kokeilleen kannabista muutama viikko sitten, enkä jaksanut siitä nostaa älämölöä. Jos käyttäisi uudelleen niin saisi varmasti kuulla kunniansa.
[/quote]

Laitontahan kannabis on Suomessa, koska arvonta sen aikoinaan niin päätti. Jos arpa olisi päättänyt toisin, ei olisi mitään keskusteltavaakaan. Ne jotka käyttäisivät, käyttäisivät, eikä se muita haittaisi. Eihän se nytkään haittaa, jotkut vain luulevat niin.

Vierailija
194/328 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolisin ja olen huolinutkin. Poltan itsekin, joten voisi olla vaikeaa olla miehen kanssa, joka on pilvenpolttoa vastaan. Samoin kuin alkoholin kohtuukäyttäjän olisi vaikeaa olla sellaisen kanssa, joka vastustaa alkoholin kohtuukäyttöä. Mieheni on vastuuntuntoinen ja luotettava <3 Käy töissä ja opiskelee.

Vierailija
195/328 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:48"]

Mun mielestä pilvi on just semmoseen kotirentoutumiseen eikä viihteelle.

[/quote]

Riippuu mikä on viihteellä oloa. En käy baareissa, joten koen olevani viihteellä esim. kun ystäväporukalla pelaamme pleikkaa/lautapelejä ja juomme kaljaa/valkkaria. Teemme myös usein hyvää ruokaa. Ja välillä hiisaamme.

N21

Vierailija
196/328 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksyisi kannabiksen polttelua. Kannabis on vain yksi aste kovempaan tavaraan. Ei sekään ole yhtää terveellisempää kuin alkoholi tai tupakkakaan. Alkoholista ja tupakasta jos siirtyy kannabikseen niin siitä se sit lähtee vielä etiäppäin. En ottaisi miestä joka edes ryyppäisi joka viikonloppu, tai muuten vaan jatkivalla syötöllä. Mun mies ei onneks edes polta tupakkaa, juo yhtä harvoin kun minä ja kannabistakaan ei ole kokeillut kuin kaksi kertaa. Kerran teininä ja kerran nyt aikuisiällä. On jäänyt vain siihen kahteen. 

Vierailija
197/328 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu määristä. Sekä minä että mies polteltiin opiskeluaikoina muutaman kerran vuodessa, joten sen tasoinen ainakin olisi jees. Jos taas olisi jatkuvaa niin en tykkäisi.

Vierailija
198/328 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:47"]En halua miestä, joka käyttää huumeita. Olen lukenut kyllä kannabiksesta, mutta koska se on laitonta niin se on laitonta ja siksi en sitä hyväksy. Tiedän oman mieheni kokeilleen kannabista muutama viikko sitten, enkä jaksanut siitä nostaa älämölöä. Jos käyttäisi uudelleen niin saisi varmasti kuulla kunniansa.
[/quote]
Nämä lakia pilkulleen nouttavat eivät sitten osaa käyttää omia aivoja.

Vierailija
199/328 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä huolisin. Kunhan kasvattaisi itse. Itsekin voisin kannabista käyttää, koska minulla on kovat kuukautiskivut. Alkoholin käyttöä en katsoisi kauhean hyvällä. Ehkä maks ihan muutama lasi vuodessa, muuten en huolisi. Mutta en haluaisi että mies käyttäisi kannabistakaan joka viikko.

Vierailija
200/328 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:53"]En hyväksyisi kannabiksen polttelua. Kannabis on vain yksi aste kovempaan tavaraan. Ei sekään ole yhtää terveellisempää kuin alkoholi tai tupakkakaan. Alkoholista ja tupakasta jos siirtyy kannabikseen niin siitä se sit lähtee vielä etiäppäin. En ottaisi miestä joka edes ryyppäisi joka viikonloppu, tai muuten vaan jatkivalla syötöllä. Mun mies ei onneks edes polta tupakkaa, juo yhtä harvoin kun minä ja kannabistakaan ei ole kokeillut kuin kaksi kertaa. Kerran teininä ja kerran nyt aikuisiällä. On jäänyt vain siihen kahteen. 
[/quote]
Haha. Olen polttanut 15 vuotiaasta lähtien ja en ole vieläkään alkanut rännittää subua tai piriä. Vain tyhmä uskoo porttiteoriaan.
ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan