Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä 35v mies voisi saada lapsettoman naisen, joka haluaa ydinperheen?

Vierailija
03.02.2022 |

Tinderissä tuntuu olevan tarjolla vain yksinhuoltajia.

PKS

Kommentit (153)

141/153 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet yh-mutsin väittävät, etteivät odota miesystävän osallistuvan naisen lasten hoitoon/elatukseen, mutta kyllä se silti tuppaa menemään niin, että kuitenkin miesystävän edellytetään siihen osallistuvan.

Vierailija
142/153 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ymmärrä miksi on väärin haluta lapseton kumppani. Miksi mies, joka ei halua osaksi uusioperhekuviota on huono ja vastuuton lastenvihaajamies? En minäkään naisena halua miestä, jolla on ennestään lapsia. Olen 27-vuotias ja erosin vuosi sitten ensimmäisestä avoliitostani, nyt olisin valmis uuteen suhteeseen ja minulle ainakin on aivan ehdotonta se, ettei miehellä ole vielä lapsia. Haluan kokea ensimmäisen lapsen syntymän yhdessä mieheni kanssa, kummallekin uutena ja ihmeellisenä, enkä yksinkertaisesti halua kuviota jossa olisi mukana myös miehen exä. En käsitä millään mitä väärää tässä on. 

Ei siinä lähtökohtaisesti ole mitään väärää, mutta jos olisit kymmenen vuotta vanhempi mies, niin toive ei välttämättä olisi realistinen. Mutta niinhän se menee kaikilla. Jokainen määrittelee itse kriteerinsä, ja jos ne on liian tiukat ja ehdottomat niin ihminen jää yksin. Ei sekään välttämättä ole huono vaihtoehto, jos on oikeasti valmis jäämään yksin. Vaikuttaa vaan siltä, että iso osa näistä kriteerien latelijoista ei sitä kuitenkaan ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/153 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

Monet yh-mutsin väittävät, etteivät odota miesystävän osallistuvan naisen lasten hoitoon/elatukseen, mutta kyllä se silti tuppaa menemään niin, että kuitenkin miesystävän edellytetään siihen osallistuvan.

Kyllä vain....Lieneekö sitten kyse tietoisesta kusetuksesta, vai eivätkö nämä yksinhuoltajat itsekään tajua asiaa

Vierailija
144/153 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa myös muistaa, että raskautuminen ei välttämättä tapahdu sormia napsauttamalla. Siinä voi kestää vuosia ja mahdollisissa hedelmöityshoidoissa lisää.

Siksi AP:n kannattaa katsella 6-8 vuotta nuorempaa naista.

Tuo on ollut ihan normaali ja yleinen ikäero tuttavapiirissäni

Vierailija
145/153 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime aikoina on alkanut tulla youtubessa mainoksia, joissa mm slovenialaiset ja muut Itä-Euroopan tytöt kertovat olevansa hyviä kumppaneita.

Kunhan Viron uutinen ei olisi levinnyt sinne saakka. Miksei osata käyttäytyä? Joko kävellään edellä, jätetään kukat tuomatta, valitetaan kuluista tai äärimmillään otetaan nirri irti. Suomalaiselle miehelle ei sovi laatu.

Vierailija
146/153 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ymmärrä miksi on väärin haluta lapseton kumppani. Miksi mies, joka ei halua osaksi uusioperhekuviota on huono ja vastuuton lastenvihaajamies? En minäkään naisena halua miestä, jolla on ennestään lapsia. Olen 27-vuotias ja erosin vuosi sitten ensimmäisestä avoliitostani, nyt olisin valmis uuteen suhteeseen ja minulle ainakin on aivan ehdotonta se, ettei miehellä ole vielä lapsia. Haluan kokea ensimmäisen lapsen syntymän yhdessä mieheni kanssa, kummallekin uutena ja ihmeellisenä, enkä yksinkertaisesti halua kuviota jossa olisi mukana myös miehen exä. En käsitä millään mitä väärää tässä on. 

Entä jos olisit 35-vuotias eikä todennäköisesti yhtäkään suhdetta vielä takana. Haaveilisit sitten 25-vuotiaasta isästä lapsillesi.

Emme tiedä onko ap:lla ollut suhteita. Ehkä on mutta ne eivät johtaneet perheen perustamiseen. Ja uskon, että tässä tapauksessa 27v nainen olisi ap:n tapauksessa hakenut ihan 30-37 vuotiasta miestä lastensa isäksi. Mistä sinä tuon 25v:n revit? 

Vierailija
147/153 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

aina samat kysymykset

Vuodesta toiseen luultavasti. Aina samat neuvot ihmisiltä, ei mitään aikomusta noudattaa niistä mitään. Oisko tämän funktio vähän niin kuin rukous? Kun tarpeeksi kauan ja hartaasti rukoilee, niin 10 vuotta nuorempi neitsyt kaunotar koputtaa ovelle.

Sinun mielestäsi ei lapsia = neitsyt?

Ihan sama vaikka olisi ollut 100 seksikumppania.

Ap

Jos kriteerit on nämä, niin kannttaa katsella jostain onlyfansista, havermmille kun tuollainen kelpaa...

Vierailija
148/153 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 30v varmaan suurin osa haluaakin lapsettoman puolison, eikä siinä ole mitään vikaa, ja silloin niitä vielä löytyykin. Sitten he pariutuvat ja tekevät lapset 30-35v. Eli 35-vuotiaana todennäköisyys saada lapseton, hyvä kumppani, joka haluaa lapsia, alkaa olla jo melko olematon. Lapsia haluavilla hyvillä naisilla on jo lapsia. Lapsettomat hyvät naiset eivät lapsia haluakaan. Ehkä joku yksittäistapaus vielä voi olla olemassa, joka on hyvä, mutta jolla ollut huono tuuri, eikä lapsia vielä. Mutta kyllä 35v lapsia haluavan miehen kannattaa jo joustaa kriteereissä, jos ei halua yksin jäädä. Joko ottaa huono nainen tai hyväksyä naisen jo olemassa olevat lapset.

Vierailija
149/153 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tähän vielä lisättynä hedelmällisyyden todennäköisyys, eli ehkä 35v lapseton, lapsia haluava nainen on jo yrittänyt lasta jonkun exänsä kanssa, muttei ole sieltä hedelmällisimmästä päästä, eikä lasta ole tullut. Tuskin tulee uudenkaan miehen kanssa. Se, jolla on pienet lapset ja haluaa niitä mahd. lisää, todennäköisemmin voi niitä vielä saadakin

Vierailija
150/153 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa myös muistaa, että raskautuminen ei välttämättä tapahdu sormia napsauttamalla. Siinä voi kestää vuosia ja mahdollisissa hedelmöityshoidoissa lisää.

Ovatko tuttavapiirisi miehet keskimääräistä parempia miehiä? Kun yleisesti ottaen ajattelisin, etten ainakaan itse 29-vuotiaana (olen nainen) olisi halunnut mitään 35v setämiestä. Pariuduin 28-vuotiaana 3v vanhemman miehen kanssa, ja kun hän oli siis jo 31v, eli yli kolmekymppinen (omg!), niin hänkin tuntui tosi vanhalta. 35-vuotiaalla on jo dad bod ja pakeneva hiusraja, mihin nuoremmat naiset ei ole tottuneet vielä. Toki poikkeuksia löytyy, siis naisia, jotka tykkää vanhemmista, mutta ei se ole se tavallinen tarina. 35v miehen pitää siis olla rikas, kuuluisa tai tosi hyvännäköinen, että voi saada alle 30v naisen.

Vierailija
151/153 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatko tuttavapiirisi miehet keskimääräistä parempia miehiä? Kun yleisesti ottaen ajattelisin, etten ainakaan itse 29-vuotiaana (olen nainen) olisi halunnut mitään 35v setämiestä. Pariuduin 28-vuotiaana 3v vanhemman miehen kanssa, ja kun hän oli siis jo 31v, eli yli kolmekymppinen (omg!), niin hänkin tuntui tosi vanhalta. 35-vuotiaalla on jo dad bod ja pakeneva hiusraja, mihin nuoremmat naiset ei ole tottuneet vielä. Toki poikkeuksia löytyy, siis naisia, jotka tykkää vanhemmista, mutta ei se ole se tavallinen tarina. 35v miehen pitää siis olla rikas, kuuluisa tai tosi hyvännäköinen, että voi saada alle 30v naisen.

Olisi kannattanut lisätä, että "ja nekin naiset ovat kiinnostuneita siitä miehen varallisuudesta tai statuksesta eivätkä miehestä sinänsä", koska usko pois, kohta joku kiekaisee "Eli naiset myöntävät tasot!" ;-)

Vierailija
152/153 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristiina xx kirjoitti:

Kyllä vain....Lieneekö sitten kyse tietoisesta kusetuksesta, vai eivätkö nämä yksinhuoltajat itsekään tajua asiaa

Eipäs nyt yleistetä. Yh-mutseja on monenlaisia, ihan niin kuin naisia ylipäätäänkin. Toiset naiset - lapsettomatkin - etsivät nimen omaan hyvätuloista miestä rahoittamaan naiselle tietyn elintason, toisille taas on kunnia-asia vastata itse omista kuluistaan. Molempia löytyy myös yh-äideistä. Lisäksi yh-äiti voi olla hyvätuloinen, työssäkäyvä ja hänellä voi olla varallisuutta. Jos hyvätuloinen yh ottaa vaikka itseään pienituloisemman miehen ja ko. äidille on kunnia-asia vastata itse omasta jälkikasvustaan, ei siinä mies mitään joudu rahoittamaan :D

Vierailija
153/153 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on varsinkin heitä täynnä... Ole oma itsesi ja ota sellainen. M36v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi