Mitä tekisit jos olisit nyt 35 vuotias?
Kommentit (24)
Muuttaisin välittömästi eroon puolisostani ja välttäisin koko tuskaisen perheleikin.
Eli mitä tein oikeasti sillon vai mitä tekisin toisin? Niin tai näin, vaikea sanoa. Olin pienten lasten äiti huonossa suhteessa. Tapasin ihmisen joka muutti elämäni suunnan. Ilman niitä juttuja en olisi nyt tässä. Ja juuri nyt tässä on hyvä.
Tekisin suurimmaksi osaksi samoin kuin tein aikoinaan ollessani 35 vuonna 2006. Mielestäni olen tehnyt ihan hyviä valintoja elämässäni sekä sitä ennen, että sen jälkeen.
En ainakaan menisi yh ukolle kotiapulaiseksi vaikka olisi kuin rikas.. .
Vierailija kirjoitti:
Ajattelisin että viiden vuoden kuluttua olen papparainen.
Ai 40v. on jo pappa?😄😄
En jaksa edes ajatella. Se aika on eletty, enkä kaipaa sitä yhtään vaikka mukavaa elämää olikin silloinkin. Aika aikaansa kutakin. On tunne, että senkin ikäisenä meni hyvin eikä kaduta mikään.
- n69v -
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelisin että viiden vuoden kuluttua olen papparainen.
Ai 40v. on jo pappa?😄😄
10-vuotiaan mielestä 20-vuotias on vanha.
20-vuotiaan mielestä 40-vuotias on vanha.
40-vuotiaan mielestä 80-vuotias on vanha.
Omasta mielestään 80-vuotias on ikinuori.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa edes ajatella. Se aika on eletty, enkä kaipaa sitä yhtään vaikka mukavaa elämää olikin silloinkin. Aika aikaansa kutakin. On tunne, että senkin ikäisenä meni hyvin eikä kaduta mikään.
- n69v -
Edit: Tulipas nyt noita kin-päätteitä. Väsyttää eikä jaksa kirjoittaa niin huolellisesti kuin pitäisi.
Lopettaisin kokonaan alkoholin juomisen niinkuin tein hieman myöhemmin. Matkustelisin. Kuntoilisin ja hankkisin vaimon.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelisin mihin vuosi on yhtäkkiä kulunut. M34
Minä ihmettelisin, mihin vuosi katosi.
N36
Haluaisi olla 26v?