Mistä 35v mies voisi saada lapsettoman naisen, joka haluaa ydinperheen?
Tinderissä tuntuu olevan tarjolla vain yksinhuoltajia.
PKS
Kommentit (153)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
35-vuotias lapseton ei joko halua lapsia tai ei ole niitä saanut vaikka haluaisi. Harva herää asiaan noin myöhään. Olisit toiminut aiemmin.
Ei minusta 35v ole mikään supermyöhäinen ikä alkaa harkita tosissaan lasta ja perhettä? 40+ on jo myöhäinen, 35 aika normaali.
Minä (nainen) tein vielä 3 lasta tuossa iässä. Yksi oli ennestään, kun jäin leskeksi 26 v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
35-vuotias lapseton ei joko halua lapsia tai ei ole niitä saanut vaikka haluaisi. Harva herää asiaan noin myöhään. Olisit toiminut aiemmin.
Ei minusta 35v ole mikään supermyöhäinen ikä alkaa harkita tosissaan lasta ja perhettä? 40+ on jo myöhäinen, 35 aika normaali.
Onhan se todella myöhäinen ikä, jos haluaa vähän oppia tuntemaankin sitä kumppania, jonka kanssa on tarkoitus jakaa lapset ja iso vastuu. Toki voi myös pistää jonkun naisen paksuksi alle vuoden tuntemisen jälkeen ja toivoa parasta...
Sun pitää katsella 25-vuotiaita naisia. Moni tuon ikäinen haluaa ikäisesi miehen, koska ovat kumppanina parempia kuin 25v pojat
Toinen M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvelisin, että ainakin Helsingissä on paljon vihervasemmistolaisia sinkkunaisia. Ja sitten on kokoomuslaisia sinkkumiehiä, esim. yritysjohtajia, jotka panostaneet uraansa parisuhteen/perheen sijaan. Kokoomuslaiset, vihervasemmistolaisiin verrattuna perinteisempiä perhearvoja kannattavat naiset ovat saaneet lapsia jo alle 35-vuotiaina. Heitä on eronneina sinkkuina n. 35-vuotiaina, mutta heillä on lapsia. Ehdottomasti tässä on kohtaamattomuusongelma.
Ennemmin taitaa mennä niin että ne kokoomusnaiset takoo kolmikymppisenä uraa konsulttitaloissa, asianajotoimistoissa ja teollisuudessa ja tekevät lapset myöhään. Esimerkiksi tyypillinen hedelmöityshoitoihin päätyvä pariskunta on korkeastikoulutettu ja iältään jo lähemmäs 40v.
Tunnen paljon kokoomusta äänestäviä naisia. Suurin osa sai lapsia 30-35-vuotiaina. Ovat valmistuneet korkeakoulusta viim. 25v ja ehtineet saavuttaa hyvän aseman työelämässä ennen lapsia. Esim. 32v on jo 7 vuotta painanut duunia ja biologinen kello tikittää. Lapsettomuushoidoissa korkeasti koulutettuja varmasti enemmän myös siksi, että heillä on hoitoihin varaa. Duunaripariskunnalta ei välttämättä löydy ylimääräistä 30 kEUR laittaa lapsettomuushoitoihin.
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä naisia noin yleensä ottaenkaan saada, kyllä siinä pitää itse asian eteen jotain tehdä. Ja sen toisen pitää olla myös halukas. Ei miehellä ole mitään jumalan tai keisarin antamaa oikeutta saada itselleen naista, oli sitten millainen oli ja käyttäytyi miten käyttäytyi (kuten ei toki naisellakaan annettua oikeutta saada miestä, tai naista tai yleensä ihmisellä ihmistä). Luulisin, että monen ikisinkkumiehen ongelma helpottuisi jo sillä, että tajuisi, ettei naisen saaminen ole mikään perusoikeus, josta joku ylempi taho on vastuussa, vaan ihan omasta itsestä se on kiinni.
Naisellakaan ei ole mitään oikeutta saada lasta jos ei miestä siihen hommaan löydä vaan hankkii keinotekoisesti lapsen mikä on väärin. Jos ei miestä löydä olkoot ilman lasta.
Kannattaa myös muistaa, että raskautuminen ei välttämättä tapahdu sormia napsauttamalla. Siinä voi kestää vuosia ja mahdollisissa hedelmöityshoidoissa lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä naisia noin yleensä ottaenkaan saada, kyllä siinä pitää itse asian eteen jotain tehdä. Ja sen toisen pitää olla myös halukas. Ei miehellä ole mitään jumalan tai keisarin antamaa oikeutta saada itselleen naista, oli sitten millainen oli ja käyttäytyi miten käyttäytyi (kuten ei toki naisellakaan annettua oikeutta saada miestä, tai naista tai yleensä ihmisellä ihmistä). Luulisin, että monen ikisinkkumiehen ongelma helpottuisi jo sillä, että tajuisi, ettei naisen saaminen ole mikään perusoikeus, josta joku ylempi taho on vastuussa, vaan ihan omasta itsestä se on kiinni.
Naisellakaan ei ole mitään oikeutta saada lasta jos ei miestä siihen hommaan löydä vaan hankkii keinotekoisesti lapsen mikä on väärin. Jos ei miestä löydä olkoot ilman lasta.
Voit rauhassa olla tuota mieltä, mutta se ei kuitenkaan muuta mitään. Nainen voi hakea halutessaan hedelmöityksen klinikalta.
Vierailija kirjoitti:
Sun pitää katsella 25-vuotiaita naisia. Moni tuon ikäinen haluaa ikäisesi miehen, koska ovat kumppanina parempia kuin 25v pojat
Toinen M35
Eivät halua, ja eivät ole. Kun katsot tilastoja pariskunnista, valtaosalla ikäero on max 3-4 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se todella myöhäinen ikä, jos haluaa vähän oppia tuntemaankin sitä kumppania, jonka kanssa on tarkoitus jakaa lapset ja iso vastuu. Toki voi myös pistää jonkun naisen paksuksi alle vuoden tuntemisen jälkeen ja toivoa parasta...
Ei ole liian myöhäinen ikä. Naiset keskimäärin kuitenkin haluavat itseään vanhemman miehen, joten 35M kannattaa katsella suunnilleen 28-38 v. naisia. Sitä vanhemmat alkavat olemaan vähän vanhoja lisääntymistä ajatellen, elleivät sitten ole pika-pika aikataululla valmiita sitä lasta yrittämään. Toki 39 v. lapseton lapsia haluava varmasti on, ap:sta en tiedä.
AP:n on hyvä tiedostaa, että oman kohderyhmän sinkkunaisista noin puolet on vähintään ylipainoisia ja suurella osalla on jo vähintään se yksi muksu. Eli jos tavoittelee normaalipainoista ja lapsetonta sanotaanko 30-37 vuotiasta neitokaista (mikä on aika monen miehen tavoite) niin puhutaan ns. top 10 % naisesta. Se tarkoittaa sitä, että miehen pitäisi olla omassa kategoriassaan top 20 % vähintään jotta olisi mahdollisuuksia tällaiseen naiseen. Tasoteoria ei ole mikään absoluuttinen mittari mutta kyllä siitä saa vähän osviittaa sen suhteen, että kuinka paljon itseään pitäisi kehittää jotta saisi haluamansa. Jos AP:lla ei ole itseluottamusta tämän asian suhteen, niin kannattaa miettiä että mistä olisi valmis joustamaan ja mitkä ovat sitten niitä ehdottomia kriteereitä.
Mitä tulee paikkoihin, joissa tavata naisia; suosittelen Happypancakea. Myös mainittu Valo voisi olla hyvä paikka, sitä en ole itse kokeillut. Tinderissä pyörii niin paljon pelkkiä panoja etsiviä että se on aika raskas paikka parisuhdetta haluavalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väärää siinä on? Miesten huonous on miesten ongelma ja johtaa syrjäytymiseen evoluution hukkaputkeen. Yhteiskunta haluaa lapsia, joten naiset voivat tehdä niitä itsekin, jos varaa on ja halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väärää siinä on? Miesten huonous on miesten ongelma ja johtaa syrjäytymiseen evoluution hukkaputkeen. Yhteiskunta haluaa lapsia, joten naiset voivat tehdä niitä itsekin, jos varaa on ja halua.
Eri - Ei ole mitään väärää siinä, että nainen hankkii lapsin yksin. Miestenkin on nykyään mahdollista "vuokrata" kohtu tai tehdä lapsi sellaisen naisen kanssa, joka haluaa lapsen mutta ei parisuhdetta kys. miehen kanssa.
Minä olen ainakin Tinderissä.
Mutta matchit eivät vastaa, kun lähetän heille viestiä. Minkäs sille mahtaa, pitää varmaan vaihtaa.
N36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä joidenkin edellisten kanssa siitä, että oikeasti pätevä isä- ja kumppaniehdokas on lapsirakas, eikä sillä ole väliä kenen ne lapset on. Minulle olisi punainen lippu jos lapsi tai lapset edellisestä suhteesta karkottaisivat miehen. Saa luvan kyllä häipyäkin sitten.
Mistä kumpuaa harhaluulo, että pitäisi elättää toisen miehen lapset?
Eihän sellaiseen kukaan pakota. Tai jos pakottaa, niin kannattaa ehdottomasti olla poliisiin yhteydessä.Normaalit ihmiset elättävät itse sen oman jälkikasvunsa eikä sellaista uudelta puolisolta aleta pyytämään.
Kyllä siinä nyt pakostakin joutuu isäpuolen roolia ottamaan vakavassa suhteessa, vai meinasitko että mies olisi joku ihan oma erillinen yksikkönsä siellä?
Aika outo käsitys sulla.
Se on täysin normaalia biologiaa, ettei miestä kiinnosta elättää toisen miehen lapsia, tai ryhtyä suhteeseen yksinhuoltajan kanssa.
Haluat siis ymmärtää tahallasi väärin.
Jopa se isäpuolen roolin ottaminen on vapaaehtoista, usko tai älä. Suhteesta tulee tasan sellainen kuin mitä ne kaksi suhteen osapuolta sopivat. Jos naisen ehdot eivät sovi sinulle, olet vapaa lähtemään suhteesta.
Se ns. isäpuolen roolikaan ei muuten tarkoita sitä, että sinun täytyy elättää naisen lapset. Menisikö tämä jo jakeluun?
Vai miten tuo tilanne oikeasti menee? Kiinnostaa.
Siis alkaako nainen suhteen edetessä pyytämään miestä, että antaisitko rahaa mun lapsille ja maksaisitko niiden harrastukset jne. Ja jos se mies suostuu, onko vika miehen vai kaikkien yksinhuoltajanaisten?
Ei mitään logiikkaa tässä. Ja pidätte itseänne rationaalisempana sukupuolena. Heh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskustelua muuten kommentoimatta pari tarkennusta omituisiin väärinkäsityksiin:
vela = vapaaehtoisesti lapseton, ei mielenterveysongelmainen
aisuri/aisankannattaja = mies, joka on suhteessa pettävään naiseen ja ns. sallii sen tapahtua.
En ymmärrä mistä tulee tämä aisuri-nimittely, jos mies ryhtyy seurustelemaan yksinhuoltajaäidin kanssa kun naisen suhde lasten isään ON JO päättynyt. Eihän siinä kukaan petä eikä aisuroi ketään.
Termit kuntoon nyt.
Mies joka elättää toisen miehen lapsia, toimii biologiaansa vastaan.
Pahin aisuri on mies, joka ottaa takaisin naisen lapsinern joka aiemmin erosi miehestä, ja hankki lapsia muiden miesten kanssa siinä välissä.
Toimii biologiaansa vastaan? Mitä biologiaa?
Ja lähteet tälle väitteelle kiitos.
Ja miksi ylipäätään vetoat biologiaan kun pystyisit toimimaan itsestään, ajatuksistaan ja teoistaan vastuuta kantavana rationaalisena aikuisena, joka käyttää järkeään eikä vain vehkeitään?
Ai niin eihän se käy. Valikoivaa "rationaalisuutta". Naiset on niin tunteellisia ja miehet on niin rationaalisia ym kootut sadut kaikki yksissä kansissa.
En valitettavasti osaa sanoa missä tämmöisiä naisia jaetaan.
Viime aikoina on alkanut tulla youtubessa mainoksia, joissa mm slovenialaiset ja muut Itä-Euroopan tytöt kertovat olevansa hyviä kumppaneita.
Huvittavaa miten jotkut miehet katkeroituvat siitä kun naiset voivat hankkia lapsia yksinkin. Kai he kuvittelevat, että hekin kelpaisivat naisille jos esim hedelmöityshoitoja yksinäisille naisille ei tehtäisi.
Naurattaa.
Tuo katkeruus on niin paksua että sitä voisi leikata veitsellä.
Koskaan ei missään aiheessa eikä vastaavassa mittakaavassa näe eikä kuule naisten vihaavan miehiä ja katkeroituvan miehille kuten miehet naisille kun kyseessä on seksi ja/tai perheen perustaminen.
Reppanat ei löydä kumppania ja syy on heidän asenteessaan ja siinä, että aina syytellään muita omasta osattomuudesta.
Minä en ymmärrä miksi on väärin haluta lapseton kumppani. Miksi mies, joka ei halua osaksi uusioperhekuviota on huono ja vastuuton lastenvihaajamies? En minäkään naisena halua miestä, jolla on ennestään lapsia. Olen 27-vuotias ja erosin vuosi sitten ensimmäisestä avoliitostani, nyt olisin valmis uuteen suhteeseen ja minulle ainakin on aivan ehdotonta se, ettei miehellä ole vielä lapsia. Haluan kokea ensimmäisen lapsen syntymän yhdessä mieheni kanssa, kummallekin uutena ja ihmeellisenä, enkä yksinkertaisesti halua kuviota jossa olisi mukana myös miehen exä. En käsitä millään mitä väärää tässä on.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä miksi on väärin haluta lapseton kumppani. Miksi mies, joka ei halua osaksi uusioperhekuviota on huono ja vastuuton lastenvihaajamies? En minäkään naisena halua miestä, jolla on ennestään lapsia. Olen 27-vuotias ja erosin vuosi sitten ensimmäisestä avoliitostani, nyt olisin valmis uuteen suhteeseen ja minulle ainakin on aivan ehdotonta se, ettei miehellä ole vielä lapsia. Haluan kokea ensimmäisen lapsen syntymän yhdessä mieheni kanssa, kummallekin uutena ja ihmeellisenä, enkä yksinkertaisesti halua kuviota jossa olisi mukana myös miehen exä. En käsitä millään mitä väärää tässä on.
Entä jos olisit 35-vuotias eikä todennäköisesti yhtäkään suhdetta vielä takana. Haaveilisit sitten 25-vuotiaasta isästä lapsillesi.
Filippiineiltä tulee ilmeisesti ihan kivoja ja tuurilla älykkäitäkin naisia.