Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisin nätti ilman kaksoisleukaa, nyt näytän kamalalta

Vierailija
09.06.2015 |

Kasvonpiirteeni ovat ihan kivat, silmät ovat suuret ja valoisat, nenä on suhteellisen siro, huulet ovat ihan kivat myöskin, vaikkakin hieman pulleammat olisivat kivemmat. Poskipääni ovat kauniisti esillä. Leukaani vihaan. Leukalinja on ihan liian pyöreä ja itse leuanpää on liian pieni. Ja sitten on se vitun kaksoisleuka joka pilaa kaiken. Tykkään käyttää löysiä paitoja, joten kaksoisleuan takia saa kuvan että olisin lihava. Ylipainoa ei ole, mittani ovat 170cm/55kg. Myös äidilläni, mummollani, ja jopa 13-vuotiaalla siskollani on samanlainen kaksoisleuka, vaikka hoikkia ovat kaikki. Tästä ei pääse kuin leikkaamalla eroon, eikä minulla tule ikinä olemaan sellaiseen varaa. Kaksoisleuka saa minut inhoamaan ulkonäköäni ja vaikuttaa suuresti itsetuntooni.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se leikkaus niin paljon maksa.

Vierailija
2/9 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvojumppa, ihonhoitolaitteet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm kauneuskirurkian puolelta löytyisi varmasti vastaus pulmaan.. Jotain rasvan imua tai pistoksia leukoihin?

Vierailija
4/9 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä kohtalotoveri. vähäinenkin painonnousu näkyy heti läskinä naamassa vaikka olen hoikka. olen suunnitellut leikkausta.

Vierailija
5/9 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein se on niin ,että itseä häiritsee ja saattaa tuntua kamalalta joku kohta omassa ulkonäössä. Mutta miten sen muut ihmiset näkevät on toinen juttu. Ja kas kummaa näytät aivan loistavalta, vaikka on kaksoisleuka.
Oikeasti, olet nätti noin.

Vierailija
6/9 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Face tite.

Vierailija
7/9 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 21:11"]Face tite.
[/quote]

Piti kirjoittaa neck tite.

Vierailija
8/9 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pinnallinen

Vierailija
9/9 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita leukaimplantti. Selkeäpiirteisempi ja kookkaampi leuanpää häivyttää heltan paremmin kuin olematon leuka. Kaikkia mieleeni tulevia hoikkia kaksoisleukaisia yhdistää juuri tuo leuattomuus/pienileukaisuus. Ehkä helttaa ei edes varsinaisesti ole olemassa, vaan puuttuva leuan pää luo siitä illuusion

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän