Samuel, Daniel ja.. TYTTÖ, mikä? En
ymmärrä miten ihmeessä meidän kuopusta oikein ultrattiin kun pojaksi häntä väitettiin ja siten Eliel oli hänestä tulossa. Nyt on tyttö sylissä eikä mitään nimeä mielessä.
Kommentit (121)
Murph, eikö ole kaunis? Sen voi suomalaistaa muotoon Mööf. Interstellar-leffasta bongasin.
Maribel
Ethel
Sibel
Chanel
Christel
Appel
Petronella, Isabella, Mariela, Mikaela.
Samurl ja Daniel ovat molemmat Raamatun nimiä, kuten varmasti tiesitkin. Joten tytön nimikin voisi olla Raamatusta!? :) Esim Saara, Rebekka, Miriam?
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 21:18"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 14:52"]
Kyrpäel
[/quote]
50 yläpeukkua tälle. Kouujen kesälomat ovat tosiaan alkaneet.
[/quote]
Älä nyt viitti olla kalkkis. Oon ihan aikuinen ja kyllä mä tolle vähän hörähdin. :D
Isabel
Mariel
Dianel
Vianel
Kianel
Kia
Kia-Ria
Riia
Jiia
Viia
Diana
Sophia
Josefiina
Kun ei Eliel onnistunut niin sitten Elli :)
Gabriella, Julianna, Juliet, Linnea, Lyydia, Minea, Rosa, Seela, Sofia, Vanessa :)
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 21:06"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 14:42"]ymmärrä miten ihmeessä meidän kuopusta oikein ultrattiin kun pojaksi häntä väitettiin ja siten Eliel oli hänestä tulossa. Nyt on tyttö sylissä eikä mitään nimeä mielessä.
[/quote]
Muriel
[/quote]
XDd hahhaaah Chandler "M." Bing!!
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:41"]Mariella, Gabriella, Annabella... joku ella-päätteinen, koska el-päätteinen olis korni, koska pojat on jo nimetty niin... :)
[/quote]
Voisi olla myös Mariela yhdellä ällällä.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 14:52"]Kyrpäel
[/quote]
::D
Mulle tuli heti mieleen joku e-alkuinen nimi, Ellen ois kiva! Tai sit Elena, Elise?
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 14:52"]
Kyrpäel
[/quote]
50 yläpeukkua tälle. Kouujen kesälomat ovat tosiaan alkaneet.