Miesopettajan viestit 12 - vuotiaalle tytölle
”By the way, olit tänään ’syötävän kaunis…’ Ihan oikeesti. ;) Vielä, kun kielikin pelasi… ;”
”Olet kaunis tyttö. Hymyily ja kielen näyttö lisää kauneuttasi ja olen aina ihaillut hiuksiasi. Tänään olit hieman meikannut, et tarvitse sitä, vaikka se hiukan lisääkin tyylikkyyttä…”
”Teidän luokassa sinä olet tietenkin kruunaamaton kuningatar, yksi ylitse muiden. Lempioppilas, vailla vertaa, hymyilevä, kieltä näyttävä..;) J :D Olet ihana näky, no älä hämmenny.”
”Kun olet syötävän kaunis, niin ei kai haittaa, vaikka vähän haukkaisinkin. :D :D ja vielä rutistaisin päälle ;D :D Olethan mun hali-…”
”Olet niin hellyttävä näky, kun näytät kieltä, tai kun hymyilet. Siinä meikäläinen sulaa heti, ja tekee mieli tulla heti ottamaan syliin ja halaamaan. :D.. Olet ollut mulle loppukeväänä tosi tärkeä- et törkeä- vaan tärkeä. Et arvaakaan kuinka tärkeä… toivon, sydämeni pohjasta, että ’iso suhteemme’ ja syvä ystävyytemme saa jatkua J J… Mun täytyy saada jatkaa täällä… tulee muuten niin kova ikävä sua, jos olen muualla.”
(Opettaja oli koulussa määräaikaisessa virkasuhteessa, joka oli päättymässä keväällä 2012)
”Voin kertoa sulle yhden jutun, mutta vaan face-to-face asiana. Lupaan olla sua ruttaamatta, ainakaan liikaa :D Vaikka mieli tekeekin vähän rutistaa sua :D ;D”
”Teillä loppuu huomenna kai yhden kieppeissä – mulla 13.45, miten olisi face-to-face…nammm J ja rutistus…"
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1433812094572.html
Siis mitä hittoa oikeasti!? Ja ukon selitys oli, että koitti auttaa koulukiusattua tyttöä.
Kommentit (247)
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 07:36"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 22:47"]
Olen itse yläkoulun miesope ja varon suurinpiirtein koskemista tyttöoppilaisiin edes vahingossa. Jos oppilas on erittäin nuori, sylissäistuminen ei ole mitään pahaa. Mutta aivan eri asia kun lapsi alkaa kehittyä aikuisemmaksi.
[/quote]
Mitä v*ttua just luin? Tyttäreni menee syksyllä peruskoulun ekaluokalle. Voit olla varma että en näe mitään hyväksyttävää siinä että yksikään opettaja ottaisi häntä syliin.
[/quote]
Jos mies edes katsoo mitä tahansa lasta, hänet tulisi tappaa
t äityli
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 18:34"]Anteeksi nyt vaan mutta amnesty voi tässä tapauksessa suksia sinne minne pippuri kasvaa ja jokaikiseltä pedopervolta silmät puhki, mulkku poikki ja pesäpallomaila loppuelämäksi perseeseen! Aamen
Wtf? Miten Amnesy liittyy tähän mitenkään? Onko sulla jääny tänään lääkkeet ottamatta?
Se liittyy siihen mitä tekstissä on lueteltu, tyhymä
Olen itse yläkoulun miesope ja varon suurinpiirtein koskemista tyttöoppilaisiin edes vahingossa. Jos oppilas on erittäin nuori, sylissäistuminen ei ole mitään pahaa. Mutta aivan eri asia kun lapsi alkaa kehittyä aikuisemmaksi.
[/quote]
Mitä v*ttua just luin? Tyttäreni menee syksyllä peruskoulun ekaluokalle. Voit olla varma että en näe mitään hyväksyttävää siinä että yksikään opettaja ottaisi häntä syliin.
[/quote]
Tuossa YLÄKOULUN OPE selostaa miten ei ottaisi tyttölapsia syliin ja sinä vedät herneen poskionteloon sun ekaluokkalaisesta. Rautalankaa maan tyhmimmille, kyllä sen ekaluokkalaisen käy vielä ottaa syliin jos itse sinne tunkee tai tulee joku pipin puhallus ja lohdutus.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 07:37"]
t äityli
[/quote]
Jos mies katsoo sillä silmällä lasta niin, kyllä. Tämä on ainoa asia jossa kannatan kuolemanrangaistusta. Puolustuskyvyttömiin lapsiin ei sekaannuta.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 08:01"]
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 07:37"]
t äityli
[/quote]
Jos mies katsoo sillä silmällä lasta niin, kyllä. Tämä on ainoa asia jossa kannatan kuolemanrangaistusta. Puolustuskyvyttömiin lapsiin ei sekaannuta.
[/quote]
Ja sillä silmällä tarkoitetaan mitä tahansa katsetta.
Kuolema kaikille miehille. Se on järkevä asenne!
t äityli
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:12"]
Lolita
Kaksi vuotta vasta olet päälle kymmenen/yhteiskunnan silmissä siis olen rikollinen/mutta minulle sä olet nainen/ajat sitten kasvoit ulos lapsen vaatteistasi/mitäs vanhasta fraasista pidät niitä yhä päälläsi/ja ne pukevat sua aina vain paremmin//Kolme näpäystä kitalakeen kielellä:Lo-li-ta!//
Namusedäksi kutsuu mua kuulemma isäsi/vaikka olen parikymmentä vuotta häntä nuorempi/hänen taitaa vain käydä kateeksi//Kolme näpäystä...
Karkoitettu taivaista/siivet kasvaa lanteista/olet kupeideni tuli Lolita!!!
Teeskentelyn aakkosia et vielä ole oppinut/ympäröivään tyhjiöön sä kuitenkin tukehdut/sut multa viedään sä aikuistut/pakokauhu valtaa minut tässä lammaslaumassa/härkä tunnen olevani posliinikaupassa/kaikki fajanssiarvot tahdon romuttaa//Lo-li-ta!/kolme näpäystä kitalakeen kielellä:Lo-li-ta!!!//
(Veltto Virtanen)
[/quote]
Mikä on tämän pointti? Sekö että jos Veltto laulaa jostain asiasta siitä pitäisi tehdä hyväsyttyä? Ei ihan riitä.
muissa lehdissä julkaistiin vielä sellainen viesti missä opettaja sanoi tytölle että hän voi antaa tytön kavereille sellaisia todistus numeroita kuin mitä tyttö haluaa!!! TÄmä tuntuu etenkin erittäin kierolta ja sairaallta, ja paljastaa juurikin millaisia opettajat pohjimmiltaan ovat!
Tää ukko joutui maksamaan vain 1000 euroa tytölle, ja ei tainnu saada mitään tuomiota ,vai saiko se ehdollista,koska tuomari ei tajunnut että noissa viesteissä olisi mitään seksuaalista.!! höpö höpö, selvästi seksiä halusi , ja siihen se olisi mennytkin!
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015060919834060_uu.shtml
VAIMO PUOLUSTI TÄTÄ PEDOA! KUTEN REHTORI JA KOL.K.AVUSTAJA!! POTKUT HEILLE KAIKILLE SIITÄ!!!
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 07:36"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 22:47"]
[/quote]
[/quote]
Okei. Selvennetään. Kollegani ykkösluokalta ovat kertoneet, että lasten luonteet ovat eri tasolla. Kun ope lukee esim satua, saattaa joku pikkuoppilas ängetä syliin kuuntelemaan. Lapsi, tyttö tai poika, ei tässä erottele, onko sadun lukija mies vai nainen. Se on aikuinen.
Itse koin tämän. Ekaluokan ope sairastui äkisti ja hyppytuntia pitäneenä sain pikapestin. Ekaluokan äikkää ja satu. Yksi pieni tyttö tuppasi sitten polvelle istumaan ja kuuntelemaan, niinkuin varmaan kotonakin tekee isän kanssa. Olin kauhuissani ja kylmä hiki otsalla juuri tämäntyyppisten pedojuttujen takia. Annoin sitten kuitenkin olla siinä sadun loppuun. Pointti on siinä, että tällainen lapsi ei koe mitään seksuaalista sylissä istumisessa. Se onkin paska homma, jos aikuinen käyttää luottamusta väärin. Että kyllä lapset tulevat syliin.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 14:18"]
Saatana miten irvokkaita. Meinasin oksentaa.
[/quote] Jaa. Minä en.
Viestit ovat törkeitä ja täysin epäammattimaisia. Oppilaan luonnetta, olemusta ja ulkonäköä ei opettaja saa arvioida eikä kommentoida. Viestien sävy seksuaalinen. Hyvä että hovi tuomitsi. T yläkoulun naisope.
Ja vaimo puolustaa viimeiseen asti!!! "Ei meidän Pentti...." Voi ällötys :-p
Uhrilampaat-leffassa todetaan, että sarjamurhaaja alkaa himoita sitä, mitä näkee päivittäin. Ehkä jollekin miesopelle nuorten tyttöjen näkeminen joka päivä on liikaa ja hän sekoaa jollain tavalla. Ihan turha on nyt taas väittää, että naisetkin voivat olla pedofiilejä. Jos voitaisiin katsoa tuomittujen tilastoa, tuskin sieltä kovin montaa naista löytyisi.
Ehkä tämä kielennäyttäminen on vedonnut tähän Jarppaan. Hän on varmaan tulkinnut sen jotenkin henkilökohtaisena lähestymisenä. Luultavasti tytön kieli ja suu symboloivat hänelle myös tytön vaginaa, jonka hän myös haluaisi nähdä. Yksi limakalvoalue, suu, on jo ollutkin auki.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:01"]
Pedoilla ei ole lainkaan normaalia empatiantunnetta lapsia kohtaan. Ainoa millä on merkitystä, on vain heidän oma seksuaalinen kieroutunut viettinsä, lapsen tunteista viis. Heidän maailmassaan he itse ovat uhreja, kun joutuvat syyllistetyiksi sairaista taipumuksistaan ja he kokevat jopa puolustautuvan lapsen tai lasta puolustavat vanhemmat 'hyväksikäyttäjiksi' heitä itseään kohtaan.
[/quote]
Mitä ihmeen hyötyä on levitellä tällaisia epätotuuksia, joilla ei ole mitään faktapohjaa? Mitä hyötyä yhteiskunnalle tai niille nuorille pedofiileille, jotka huomaavat kiinnostuksensa lapsiin? Tuollainen asenne suorastaan mahdollistaa välinpitämättömän asenteen.
Kaikki tosiasiat viittaavat nimenomaan päinvastaiseen. Niin kauan, kun ei pystytä hyväksymään sitä yksinkertaista tosiasiaa, että joka päivä Suomessa joku nuori havaitsee olevansa pedofiili, ei tällaisten tapausten ennaltaehkäisemiseksi osata tehdä mitään hyödyllistä.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 07:59"]
[/quote]
[/quote]
Tuossa YLÄKOULUN OPE selostaa miten ei ottaisi tyttölapsia syliin ja sinä vedät herneen poskionteloon sun ekaluokkalaisesta. Rautalankaa maan tyhmimmille, kyllä sen ekaluokkalaisen käy vielä ottaa syliin jos itse sinne tunkee tai tulee joku pipin puhallus ja lohdutus.
[/quote]
Luepa yläkoulun open kirjoitus uudestaan. Hän se kirjoitti ERITTÄIN NUORESTA OPPILAASTA. Tuleva ekaluokkalaiseni on sellainen. Kerropa minulle mistä tiedetään onko sillä opella ihan oikeasti mielessä pipin puhallus vai pohjustaako kenties tulevaa hyväksikäyttöä? Varmasti lähes jokainen opettaja tietää ettei ole asiallista ja sallittua alkaa halailemaan oppilaita. Lohduttaa voi ilman syliin ottamistakin.
Ja tietysti tiedän että on hyvin pieni mahdollisuus että lapseni opettajaksi sattuisi pedofiili, mutta ikinä ei voi olla varma.
Kuinkahan yleistä tämäkin on? :( Olen kotoisin pieneltä paikkakunnalta, jossa kahdestakin eri kouluissa opettavista vanhemmista miesopettajista liikkui huhuja ja muuta. Toinen taisi siirtyä sittemmin eläkkeelle ilman seuraamuksia, toinen sai jonkin vähäpätöisen tuomion mutta sekin taisi olla jostain muusta syystä - tää opettja myös avoimesti istutti lapsia sylissään, puhui rintojen kasvamisesta, kokeili niitä ym. Taisi tehdä pahempaakin mistä ei jäänyt kiinni. Asiat hyssyteltiin kuoliaaksi paikkakunnalla.
[/quote]