Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesopettajan viestit 12 - vuotiaalle tytölle

Vierailija
09.06.2015 |

”By the way, olit tänään ’syötävän kaunis…’ Ihan oikeesti. ;) Vielä, kun kielikin pelasi… ;”

”Olet kaunis tyttö. Hymyily ja kielen näyttö lisää kauneuttasi ja olen aina ihaillut hiuksiasi. Tänään olit hieman meikannut, et tarvitse sitä, vaikka se hiukan lisääkin tyylikkyyttä…”

”Teidän luokassa sinä olet tietenkin kruunaamaton kuningatar, yksi ylitse muiden. Lempioppilas, vailla vertaa, hymyilevä, kieltä näyttävä..;) J :D Olet ihana näky, no älä hämmenny.”

”Kun olet syötävän kaunis, niin ei kai haittaa, vaikka vähän haukkaisinkin. :D :D ja vielä rutistaisin päälle ;D :D Olethan mun hali-…”

”Olet niin hellyttävä näky, kun näytät kieltä, tai kun hymyilet. Siinä meikäläinen sulaa heti, ja tekee mieli tulla heti ottamaan syliin ja halaamaan. :D.. Olet ollut mulle loppukeväänä tosi tärkeä- et törkeä- vaan tärkeä. Et arvaakaan kuinka tärkeä… toivon, sydämeni pohjasta, että ’iso suhteemme’ ja syvä ystävyytemme saa jatkua J J… Mun täytyy saada jatkaa täällä… tulee muuten niin kova ikävä sua, jos olen muualla.”

(Opettaja oli koulussa määräaikaisessa virkasuhteessa, joka oli päättymässä keväällä 2012)

”Voin kertoa sulle yhden jutun, mutta vaan face-to-face asiana. Lupaan olla sua ruttaamatta, ainakaan liikaa :D Vaikka mieli tekeekin vähän rutistaa sua :D ;D”

”Teillä loppuu huomenna kai yhden kieppeissä – mulla 13.45, miten olisi face-to-face…nammm J ja rutistus…"

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1433812094572.html

Siis mitä hittoa oikeasti!? Ja ukon selitys oli, että koitti auttaa koulukiusattua tyttöä.

Kommentit (247)

Vierailija
41/247 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 22:04"]

Siis ihan kivoja viestejähän noi on ja kehuja. Ei silti pitäisi aikuisen miehen rakastua noin nuoreen tyttöön. Jos on vielä opettaja ja on valtaa naiseen, niin ei kyllä ole oikein saati vielä seksuaalinen kanssakäyminen. Ikäeroa vaan ihan liikaa.

[/quote]

Niin mihin NAISEEN? Kyse oli lapsesta.

Vierailija
42/247 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 11:18"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:58"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:55"]NIMI ESIIN! Miksei Mitävittua-lehdessä ole tästä mitään?!? [/quote] Mahtaako heitä kiinnostaa jos kyseessä on kantasuomalainen mies.

[/quote]

nyt on siellä nimi..

[/quote]

Niinpä onkin. Seitsemän kuukautta ehdollista ja kasvojen menetys rangaistukseksi. Tuliko nyt riittävästi penaltya?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/247 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 22:21"]

Mies29v on todellakin sairas. Peruspedarimantraa molemmat vuodatukset taas täynnä. Pedarit muutenkin taas eksyneet ketjuun uhriutumaan.

[/quote]

Eipä siellä mitään kovin pedarimaista ollut noissa vuodatuksista. Ei monenkaan mielestä pitäisi jostain nettijutuista seurata kuolemantuomiota ym mitä nämä av-mammat toivovat.

Vierailija
44/247 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 22:21"]

Mies29v on todellakin sairas. Peruspedarimantraa molemmat vuodatukset taas täynnä. Pedarit muutenkin taas eksyneet ketjuun uhriutumaan.

[/quote]Voisitko näyttää missä kohtaa olen kirjoittanut käytännön pedofilian puolesta? Tietääkseni olen vain perustellut seuraavat asiat;

-seksuaalirikostuomio voi napsahtaa ei-seksuaalisesta koskettelusta (esimerkkinä toinen opetuomio lähihistoriasta)

-lapsen seksuaaliseksi hyväksikäytöksi katsotaan myös käytös, joka kohdistuu varsinaisen lapsen sijasta seksuaalisesti aktiiviseen nuoreen

-lapsen seksuaaliseksi hyväksikäytöksi katsotaan myös monet asiat, jotka eivät sisällä minkäänlaista koskettelua tai painostamista

-lapsen seksuaaliseksi hyväksikäytöksi katsotaan automaattisesti monet teot, jotka ovat yhteensopivia sen oletuksen kanssa, että tekijä on halunnut seksuaalisesti hyväksikäyttää lasta. Sen sijaan muiden rikosten kohdalla raflaavat nimikkeet ja oletukset otetaan käyttöön vain hyvin harvoin (kts.esim.päähän lyömisvertaus), vaikka raflaavat nimikkeet olisivat yhteensopivia teon kanssa.

Nuo ovat ne neljä asiaa, jotka ovat minun mielestäni ongelmallisia ja joiden takia oikeuslaitoksen ei voi katsella kohtelevan rikoksesta syytettyjä ihmisiä reilusti ja tasa-arvoisesti. Se, että oikeuslaitos näkee asiakseen syyttää tai edes epäillä henkilöä hyväksikäytöstä, ei ole mikään oikeutus sille, että häneen suhtaudutaan epätasa-arvoisella tavalla ja käytännössä viedään häneltä mahdollisuus kunnolliseen puolustukseen ja mahdollisuuteen näyttää olevansa syytön. Luonnollisesti tämä myös lisää suuren yleisön pelkoja ja luo kuvaa suuremmasta ongelmasta, kuin mistä on oikeasti kyse. En siis väitä, etteikö ongelma olisi iso joka tapauksessa, mutta paisuu tätä kautta vielä lisää.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
45/247 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:44"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:29"]

Mitä helvettiä Mies29 tuli taas sönköttämään,"ihmiset eivät näe harmaan eri sävyjä".Joissain asioissa sellaisia ei yksinkertaisesti ole.Toisen elävän olennon seksuaalinen hyväksikäyttö on väärin vaikka asiaa kuinka vatvoisi eri näkökulmista.Erityisen väärin on hyväksikäyttää puolustuskyvytöntä lasta,erityisen iljettävää se on jos on kyse auktoriteetin väärinkäytöstä.Vain täysi sosiopaatti voi pitää esimerkiksi tapauksen opettajan toimintaa hyväksyttävänä.Siis tämäkin esimerkki"Vakavasta seksuaalirikoksesta tuomitun ei pitäisi mielestäni ikinä voida työskennellä alaikäisten tai ainakaan lasten kanssa, mutta minusta ei ole oikein se, että esim.14-vuotiaan kanssa netissä tuhmia puhunut 20-vuotias voi vielä kymmenen vuoden päästäkin joutua luopumaan unelmistaan vaikka nuoriso-ohjaajana, vaikka hänellä olisi erinomaiset näytöt soveltuvuudestaan ja vain yksi juridinen merkintä taustalla, joka ei millään tavalla määrittele hänen henkilöhistoriaansa muuten kuin jollakin paperilla."

Miksi ihmeessä lapsista kiinnostuneen pervon pitäisi päästä nuoriso-ohjaajaksi? On ihan oikein,että lapsien kanssa työskentelviltä vaaditaan puhdas rikostausta.Ja sekin tarkoittaa vain,ettei ole jäänyt kiinni,silti näköjään lapsien ahdistelijat onnistuvat pääsemään esimerkiksi opettajaksi. Ei ole mitään "harmaan sävyjä" joita tutkia,sairasta mikä sairasta.

[/quote]Koska 14v ei ole varsinainen lapsi, vaan nuori ja 20v, varsinkin mies, voi olla seksuaalisesti ihan yhtä kokematon ja viaton kuin paljon nuorempi tyttö sen lisäksi, että suurin osa miehistä tuskin tietää nettihupsuttelun olevan rikos. Jos kaikki tietäisivät sen, moni tuomio olisi varmaan jäänyt saamatta, koska ihmiset eivät miellä mielikuvitusjuttuja seksiksi saati sitten "lapsen seksuaaliseksi hyväksikäytöksi" mutta oikeudet ovat toista mieltä. Miksi 14v ja 20v voivat kuvitella yhdessä ryöstävänsä pankin, mutta eivät voi kuvitella koskevansa toisiaan alapäähän? Sitä ei moni osaa selittää. Nettiajassa on se hyvä puoli, että vaikka se tuo uusia vaaroja ja riskejä, se myös antaa aikuisille ja nuorille mahdollisuuden käsitellä sellaisia fantasioita ja ajatuksia anonyymisti ja turvallisesti, joihin olisi ennen vanhaan tarvittu livekohtaaminen ja mahdollisesti se myös tyydyttää uteliaisuuden täydellisesti joissakin tapauksissa ilman väkivallan, raskauden, sukupuolitautien tai yksityisyyden menettämisen riskiä. Se, että joku hupsuttelee anonyymisti netissä ei tarkoita välttämättä sitä, että hän haluaisi oikeasti olla missään fyysisissä tekemisissä alaikäisen nuoren kanssa. Fantasiat ja todellisuus ovat erikseen.

Ja ei se urahaaveiden tuhoutuminen ole ainut haitta, vaan myös urpojärjestöjen harjoittama kunnianloukkaustoiminta, jossa levitellään ihmisten yksityiselämää netissä ja yritetään demonisoida näitä ihmisiä, jotka oikeuslaitos on jo käsitellyt, ymmärtämättä mitään näiden ihmisten henkilöhistoriasta tai teoista.

Muuten omaa näkemystään ei kannata perustella kehäpäätelmillä. Tiedän että laissa monikin asia on vähän tylsämielisesti laskettu lapsen seksuaaliseksi hyväksikäytöksi, mutta se rikosnimike itsessään ei saa olla peruste. Olen jo osoittanut noiden rikosnimikkeiden ongelmat, joten ajatustesi perusteleminen tuputtamalla dramaattista rikosnimikettä ei edistä keskustelua.

-Mies 29v + 1v-
[/quote]

Ei se ole fantasiaa jos kirjoittelee alaikäisille seksuaalissävytteisiä viestejä. Fantasia on jotain omassa päässä tapahtuvaa, toiselle viestittely on jo teko. Ero 14-vuotiaalla neitsyellä ja 20-vuotiaalla on se, että 20-vuotias on jo aivoiltaan ja keholtaan aikuinen ja pystyy miettimään asioita omalta kannaltaan. 14-vuotiaan kehitys on vielä kesken. Sinulla on todella ahdas ja sivistymätön kuva ihmisen seksuaalisesta kehityksestä jos luulet sen olevan pelkkää kokeneisuutta/kokemattomuutta. Vielä kerran 14-vuotias EI ole samalla linjalla seksuaalisuutensa kanssa kuin 20-vuotias. Mene hoitoon! Kyllä sun teksteistä on tullut selväksi että kuvittelet keksineesi pyörän uudelleen, mutta olet sairas ja se on sumentanut ajattelusi. Koitat keksiä jotain muka-nokkelaa oikeuttamaan omien perversioidesi toteuttamista MUIDEN kustannuksella. Olen itse ollut teinityttö, olen työskennellyt kasvatusalalla ja minulla on omia lapsia. Ne esiteinit eivät ole mitään aikuisia vaikka ihania, fiksuja ja viisaita ovatkin.

Vierailija
46/247 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:17"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:12"]

Lolita

Kaksi vuotta vasta olet päälle kymmenen/yhteiskunnan silmissä siis olen rikollinen/mutta minulle sä olet nainen/ajat sitten kasvoit ulos lapsen vaatteistasi/mitäs vanhasta fraasista pidät niitä yhä päälläsi/ja ne pukevat sua aina vain paremmin//Kolme näpäystä kitalakeen kielellä:Lo-li-ta!//

Namusedäksi kutsuu mua kuulemma isäsi/vaikka olen parikymmentä vuotta häntä nuorempi/hänen taitaa vain käydä kateeksi//Kolme näpäystä...

Karkoitettu taivaista/siivet kasvaa lanteista/olet kupeideni tuli Lolita!!!

Teeskentelyn aakkosia et vielä ole oppinut/ympäröivään tyhjiöön sä kuitenkin tukehdut/sut multa viedään sä aikuistut/pakokauhu valtaa minut tässä lammaslaumassa/härkä tunnen olevani posliinikaupassa/kaikki fajanssiarvot tahdon romuttaa//Lo-li-ta!/kolme näpäystä kitalakeen kielellä:Lo-li-ta!!!//

(Veltto Virtanen)

[/quote]

Mikä on tämän pointti? Sekö että jos Veltto laulaa jostain asiasta siitä pitäisi tehdä hyväsyttyä? Ei ihan riitä.

[/quote]

Biisin sanat ovat melko lailla suoraan mukaillut Vladimir Nabokovin romaanista Lolita. Ohis

Vierailija
47/247 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on asiasa toki kurja puoli, että opettajat voivat joutua olemaan varuillaan normaalissakin kontaktissa eli oli m29 ihan pointti tuossa. Kyllä opettajien silti pitäisi tajuta olla ottamatta oppilaita syliin. Niin pedolta kuulosti reisi ja masu lääpinnät. On se nyt silti ihan eri divisioonan toimintaa kun paukauttaa perseeseen.

Näissä tapauksissa olisi kyllä mielenkiintoista nähdä mitä oikeasti tapahtui. Tuo syli episodi voi tapahtua ihan normaalisti ilman mitään pahaa ja toisaalta myös erittäin lima pedosti. Rajanveto on tehtävä ja toki se ehkä on parempi, että raja on tiukempi vaikka sitten muutama viatonkin saattaa menettää työnsä.

Vierailija
48/247 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tässä nyt hiukan liioiteltu? Tuohan ei mennyt oikeudessa ensin edes läpi. 50-vuotiaiden tekstarikulttuuri on hiukan erilaista kuin vaikkapa nuorempien.

Vierailija
49/247 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 19:45"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:17"]

Lolita

Kaksi vuotta vasta olet päälle kymmenen/yhteiskunnan silmissä siis olen rikollinen/mutta minulle sä olet nainen/ajat sitten kasvoit ulos lapsen vaatteistasi/mitäs vanhasta fraasista pidät niitä yhä päälläsi/ja ne pukevat sua aina vain paremmin//Kolme näpäystä kitalakeen kielellä:Lo-li-ta!//

Namusedäksi kutsuu mua kuulemma isäsi/vaikka olen parikymmentä vuotta häntä nuorempi/hänen taitaa vain käydä kateeksi//Kolme näpäystä...

Teeskentelyn aakkosia et vielä ole oppinut/ympäröivään tyhjiöön sä kuitenkin tukehdut/sut multa viedään sä aikuistut/pakokauhu valtaa minut tässä lammaslaumassa/härkä tunnen olevani posliinikaupassa/kaikki fajanssiarvot tahdon romuttaa//Lo-li-ta!/kolme näpäystä kitalakeen kielellä:Lo-li-ta!!!//

(Veltto Virtanen)

[/quote]

Mikä on tämän pointti? Sekö että jos Veltto laulaa jostain asiasta siitä pitäisi tehdä hyväsyttyä? Ei ihan riitä.

[/quote]

Biisin sanat ovat melko lailla suoraan mukaillut Vladimir Nabokovin romaanista Lolita. Ohis
[/quote] Persukansanedustajan biisihän tuo on.

Vierailija
50/247 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän tämä äijä mahtoi lopulta kuvitella? Olisikohan hän halunnut seksiä tytön kanssa? Kyllä saa aika vitun sekaisin olla, että lähettää oikein tuollaisia viestejä? Eikö yhtään tullut mieleen, että viestit säilyvät?

Vierailija
51/247 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 19:46"]Onko tässä nyt hiukan liioiteltu? Tuohan ei mennyt oikeudessa ensin edes läpi. 50-vuotiaiden tekstarikulttuuri on hiukan erilaista kuin vaikkapa nuorempien.
[/quote]
Ei ole liioiteltu. Ja juu, tuo on tosiaan normaalia 54-vuotiaiden ukonkäppänöiden tekstailujulttuuria =). Oikeesti ällöttävää groomingia.

Vierailija
52/247 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 22:41"]

No on asiasa toki kurja puoli, että opettajat voivat joutua olemaan varuillaan normaalissakin kontaktissa eli oli m29 ihan pointti tuossa. Kyllä opettajien silti pitäisi tajuta olla ottamatta oppilaita syliin. Niin pedolta kuulosti reisi ja masu lääpinnät. On se nyt silti ihan eri divisioonan toimintaa kun paukauttaa perseeseen.

Näissä tapauksissa olisi kyllä mielenkiintoista nähdä mitä oikeasti tapahtui. Tuo syli episodi voi tapahtua ihan normaalisti ilman mitään pahaa ja toisaalta myös erittäin lima pedosti. Rajanveto on tehtävä ja toki se ehkä on parempi, että raja on tiukempi vaikka sitten muutama viatonkin saattaa menettää työnsä.

[/quote]Niin ja he menettävät työnsä lisäksi maineensa ja monien silmissä ihmisarvonsa. Rikostuomiota pidetään melkein kuin lääkärinlausuntona tai viestinä taivaasta, jonka kautta kuvitellaan voivansa nähdä ihmisen sisimpään. Tästä syystä olisi hyvä, että oikeuslaitos keksisi vähän uusia ja kattavampia rikosnimikkeitä, sillä vasaranomistajalle kaikki ongelmat näyttävät nauloilta. On yksi asia menettää työnsä sen takia, että tulee kännissä kouluun ja on toinen asia lukea lehdestä siitä, miten (kuulemma) himoaa alaikäisseksiä, vaikka ei oikeasti olisikaan sellainen.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
53/247 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisella miesopettajalla ei kyllä ole mitään syytä ottaa 12-vuotiasta tyttöä syliin kuten ei naisopettsjallakaan, kumpaakaan sukupuolta. Paitsi ihan ääritilanteessa, vaara tai joku traumaattinen tilanne. Ei siinä ole millekään selittelylle tai pedoadressin rustaamiselle sijaa.

Vierailija
54/247 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 19:47"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 19:45"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:17"] [quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:12"] Lolita Kaksi vuotta vasta olet päälle kymmenen/yhteiskunnan silmissä siis olen rikollinen/mutta minulle sä olet nainen/ajat sitten kasvoit ulos lapsen vaatteistasi/mitäs vanhasta fraasista pidät niitä yhä päälläsi/ja ne pukevat sua aina vain paremmin//Kolme näpäystä kitalakeen kielellä:Lo-li-ta!//

(Veltto Virtanen) [/quote] Mikä on tämän pointti? Sekö että jos Veltto laulaa jostain asiasta siitä pitäisi tehdä hyväsyttyä? Ei ihan riitä. [/quote] Biisin sanat ovat melko lailla suoraan mukaillut Vladimir Nabokovin romaanista Lolita. Ohis [/quote] Persukansanedustajan biisihän tuo on.

[/quote]

Se vain kertoo, että tällaisia lasten jahtaajia on ollut ennenkin.

Vierailija
55/247 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse yläkoulun miesope ja varon suurinpiirtein koskemista tyttöoppilaisiin edes vahingossa. Jos oppilas on erittäin nuori, sylissäistuminen ei ole mitään pahaa. Mutta aivan eri asia kun lapsi alkaa kehittyä aikuisemmaksi.

Vierailija
56/247 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi viestit mitä toi äijä lähetti tytölle olivat todella mauttomia ja pedarimaisia. Tarkoitusperät ei olleet todellakaan viattomia. En puolustelis hetkeäkään kyseistä 'opea'. Hirveesti pedareita täällä AV-palstalla. 8/

Vierailija
57/247 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollakin uutissivun kommenteissa vaikka mitä puolustajaa. Mistä näitä pedofiilejä ja efebofiilejä oikein sikiää?????

Vierailija
58/247 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:15"]

Tuli mieleen elokuva nimeltä Lolita

[/quote]

Sehän on kylläkin kirja. Josta tehtiin kaksi elokuvaa.

Vierailija
59/247 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä olisi puhtaat jauhot pussissa hän ei yrittäisi saada tyttöä salaamaan "suuren suhteen" *oksennus* muilta ihmisiltä.

Vierailija
60/247 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:17"]

Lolita

(Veltto Virtanen)

[/quote]

[/quote]Päinvastoin, musta toi kertoo (siis tarina) irstaan miehen kieroutuneesta luonteesta. Tuli tuo ope mieleen.

-ed.