Tarkistin juuri tilin saldon, vaivaiset 3.95€, rahaa tulee ensi kuussa, ruokaa ei ole ja vappuakin pitäisi viettää mutta miten?
Kommentit (104)
Sinulla on varmaan kaapissa makaronia, jauhelihaa, munia ja maitoa. Ostat vain sipulin niin saat makaronilaatikkoa. Ei kestä kiittää!
Konalan jauhelihamiehen kootut kitinät, osa 3976.
Jos ei ole rahaa niin ei voi oikein tehdä mitään mikä maksaa.
Tämä asia on aika monelle selvä juttu.
Vaikuttaa kovasti siltä että se vappu kannattaa jättää väliin tällä kertaa.
Hihuu, olet sentään jo miltei viikon sinnitellyt käyttäen vain nelisen euroa. Hyvä hyvä hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole rahaa niin ei voi oikein tehdä mitään mikä maksaa.
Tämä asia on aika monelle selvä juttu.
Taivas on vain rajana jos istuu lompsansa päällä.
Hoida raha-asiat paremmin. Mee töihin.
Vierailija kirjoitti:
lopeta jo tilinsaldohullu! joka päivä samat rallatukset.
Älä hauku viatonta köyhää miestä
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on varmaan kaapissa makaronia, jauhelihaa, munia ja maitoa. Ostat vain sipulin niin saat makaronilaatikkoa. Ei kestä kiittää!
Ei ole mitään noista kaapista
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mätäne neukkukuutiossasi!
Missä sä asut, voisin käydä kylässä, kun et oo kotona
Ei taas, tuliko vappu yllätyksenä niin kuin joulu ja pääsiäinen? Kohta vapun jälkeen on sitten juhannus, onko sittenkään rahaa ?
Pari viikkoa menee ihan helposti syömättä, hanasta saat vettä. Muovipussista voit tehdä vappupallon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään noista kaapista
Ap
Ostitko edes puuroa silloin kun oli tilillä 20 euroa ?
Vappua voi viettää ihan ilmaiseksi esim. trollaamalla av-palstalla. Sitähän sinä nytkin teet, joten menee vanhalla rutiinilla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi vappua pitää viettää?
Koska kaikki muutkin viettää ja olen ylioppilas
Ap
Kylmä vappu tulossa, joten ei tarvii mennä mihinkään! Keitä riisiä tai makaronia ja paista sitten pannulla, hyvää on! Tai mene äitille!.. mummolle?
Vaan kun mulla ei ole enää äiti eikä mummo elossa, niin voisin ajatella vappua tienestin kannalta! Tyhjiä pulloja ja tölkkejä on vappuna tienvarret, torit, turut ja roskikset täynnään, eikun niitä keräämään. Jotkut tienaa euroja, jotkut kymppejä, joten kaikki olisi kohennusta tilanteeseesi! Oikein pahassa tilanteessa muutamakin tölkki ilahduttaa, olen kokenut sen. Tsemiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vappua pitää viettää?
Koska kaikki muutkin viettää ja olen ylioppilas
Ap
En mä vietä. Eli puhut paskaa.
Mätäne neukkukuutiossasi!