Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset metsästävät rikkaita miehiä

Vierailija
08.06.2015 |

"If you spend your life chasing women, you'll end up with nothing. If you spend your life chasing money, the women will chase you."

Totuus on se, että kaikkein tasokkaimmat naiset ovat aina "maksullisia". Eli miehellä tulee olla riittävästi pätäkkää, asuntoa, hienoja autoja, kesämökkiä, varaa kalliisiin ravintolaillallisiin, ulkomaanmatkoihin ja muihin kivoihin yllätyksiin.

Toinen hyvä totuus rahasta mikä pätee tähänkin maahan 100% on seuraava "First you get the money, then you get the power, then you get the women."

Ja huom. Nyt puhutaan tasokkaista naisista, jotka ovat aidosti kauniita, edustuskelpoisia ja keskustelutaitoisia.

Kommentit (495)

Vierailija
141/495 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:23"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:18"]

Yritä nyt ymmärtää, että se on ahneutta.

[/quote]

Jos olisin ahne, menisin töihin jotta saisin enemmän rahaa tilille. On aika ontuvaa syyttää ahneudesta ihmistä joka tytyy siihen pienempään mahdolliseen rahamäärään.

[/quote]

Urpo! Susta tekee ahneen se, että et tee mitään sen rahan eteen. Se on verovarojen tuhlaamista maksella sun kuluja ja dokailua. Et oo yhtään sen parempi kuin ne sun "tulojen" perässä juoksevat naiset. Sä vaan juokset meidän kaikkien tulojen perässä.

Vierailija
142/495 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:29"]

Sä vaan juokset meidän kaikkien tulojen perässä.

[/quote]

Ihme juttu, ettei mua lainkaan kiinnosta naisessa tulot ja varallisuus, mutta silti mä sun mukaan juoksen rahan perässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/495 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:31"]

Sä vaan juokset meidän kaikkien tulojen perässä.

[/quote]

Ihme juttu, ettei mua lainkaan kiinnosta naisessa tulot ja varallisuus, mutta silti mä sun mukaan juoksen rahan perässä.

[/quote]

no kun sä et tulis toimeen, ellet saisi meidän muiden rahoja. eli mäkin osallistun sun elatukseen, ole hyvä vaan.

Vierailija
144/495 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:22"]

vaan metsästäisit, kalastaisit ja keräilisit ravintoa, valmistaisit vaatteesi saaliseläinten nahkoista, nikkaroisit tarvekalusi...

[/quote]

Lainsäädäntö estäisi tuon joka tapauksessa.

Vierailija
145/495 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:37"]

eli mäkin osallistun sun elatukseen, ole hyvä vaan.

[/quote]

Näin sä epäilemättä kuvittelet.

Vierailija
146/495 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 22:18"]

Tiedän paljon miehiä, jotka ovat olleet naisettomia n. 25 vuotiaaksi asti. Kunnes ovat saaneet akateemisen tutkinnon ja päässeet työelämään nostaen korkeaa liksaa on se nainenkin löytynyt. Ei tyhjätaskuisena opiskelijana kelvannut, mutta rahan virtaessa kelpasivat. Eli varsin yleistä kyllä.

[/quote]

Sinulla ei varmaan rahavirrat ole taskuja pakottaneet, ainakaan kirjoitustaitoon ne eivät perustu!

Vierailija
147/495 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:38"]

[/quote]

[/quote]

kuvittelen, koska olen meistä se, joka niitä veroja maksaa. mä maksan, sä loisit. eli ole hyvä :)

Vierailija
148/495 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:38"]

[/quote]

[/quote]

No mistä sä kuvittelet toimeentulotukesi tulevan? Hammaskeijulta? Joulupukilta? Hyvältä haltijatarkummilta? 

Vierailija
149/495 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:19"]

Eli tyydyit vaatimattomampaan naiseen. Aivan sama kuin tyytyä keskituloiseen mieheen.

[/quote]

Kukakohan vittu sä olet määrittelemään kuka on vaatimaton mies /nainen?

[/quote]

Ja ilmeisesti vaatimattomuuskin on pahe, jos vaatimattomuus on sitä ettei raha kiinnosta.

Vierailija
150/495 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:38"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:37"]

[/quote]

[/quote]

Vau... tota... sori ku kysyn, mut onko sulla koskaan todettu mitään vajaavaisuutta älyssä?

Vierailija
151/495 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:45"]

No mistä sä kuvittelet toimeentulotukesi tulevan? Hammaskeijulta? Joulupukilta? Hyvältä haltijatarkummilta? 

[/quote]

Maailma nyt tuottaa tietyn määrän rahaa tietyllä tulojaolla. Ei se ole mitenkään riippuvainen siitä käytkö sä ahneuksisasi töissä jotta saisit vähän isomman siivun siitä potista.

Vierailija
152/495 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:18"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:15"]

jos opinnot eivät etene määrätyllä vauhdilla, maksat tukea takaisin Kelalle. E

[/quote]

Opintoja pystyy helposti venyttämään. Ja et sä kelalle joudu mitään maksamaan takaisin jos sulla ei ole mitään mistä maksaa takaisin.

[/quote]

Niinkö luulet? :D Voi kuule, tutustu ensin vähän opintotukea, opintoaikojen rajauksia ym. koskeviin säädöksiin. Ja tuttavapiirissä on kyllä tapauksia, jotka työttömyydestä huolimatta ovat joutuneet laatimaan opintotuen takaisinmaksusuunnitelmia Kelan kanssa - ja myös maksamaan niitä. Sä olet aika pahasti todellisuudesta irrallaan, etkä näköjään vain sen suhteen, että kuvittelet naisten välttelevän sua ihan vain rahattomuuden takia...

Vierailija
153/495 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:47"]

Vau... tota... sori ku kysyn, mut onko sulla koskaan todettu mitään vajaavaisuutta älyssä?

[/quote]

Työkkärin - ja monen muun - mukaan olen kuulemma kuulemma älykäs, mutta typerä ja idealistinen.

Tämä on tosin kaksiteräinen miekka. Ne älykkääksi kutsuvat eivät tosiaan vaikuta itse kovin älykkäiltä, vaan jopa hivenen yksinkertaisilta tai vähintääkin naiveilta. Joten, mitä tuollaiset älykkyydestä tietävät?

Vierailija
154/495 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:48"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:45"]

[/quote]

Maailma nyt tuottaa tietyn määrän rahaa tietyllä tulojaolla. Ei se ole mitenkään riippuvainen siitä käytkö sä ahneuksisasi töissä jotta saisit vähän isomman siivun siitä potista.

[/quote]

jos me kaikki tehtäis niin ku sä, niin ei sulle kukaan antais mitään, kun ei olis mitään annettavaa.

Vierailija
155/495 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:54"]

jos me kaikki tehtäis niin ku sä, niin ei sulle kukaan antais mitään, kun ei olis mitään annettavaa.

[/quote]

Kelpaisi hyvin. Tuskimpa kovin jäisi tätä ahneuteen ja tunteettomuuten perustuvaa järjestelmää kaipaamaan.

Vierailija
156/495 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:22"]

vaan metsästäisit, kalastaisit ja keräilisit ravintoa, valmistaisit vaatteesi saaliseläinten nahkoista, nikkaroisit tarvekalusi...

[/quote]

Lainsäädäntö estäisi tuon joka tapauksessa.

[/quote]

Täsmentäisitkö, mikä "lainsäädäntö"? Mä haluaisin nähdä ne pykälät, jotka de facto estävät elämästä omavaraistaloudessa yhteiskunnan tukiaisia nostamatta.

Vierailija
157/495 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:53"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:47"]

[/quote]

Työkkärin - ja monen muun - mukaan olen kuulemma kuulemma älykäs, mutta typerä ja idealistinen.

Tämä on tosin kaksiteräinen miekka. Ne älykkääksi kutsuvat eivät tosiaan vaikuta itse kovin älykkäiltä, vaan jopa hivenen yksinkertaisilta tai vähintääkin naiveilta. Joten, mitä tuollaiset älykkyydestä tietävät?

[/quote]

ei susta kyllä idealistia kirjoittamasi perusteella saa, sori vaan. idealisti ei vois elää vapaamatkustajana, vaan haluaisi tehdä oman osuutensa. olen itse idealisti, en juokse rahan perässä, mutta mun moraali ei antais periksi sille, että loisin ja kuvittelisin, että on muiden asia pitää mut hengissä.

Vierailija
158/495 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:56"]

Täsmentäisitkö, mikä "lainsäädäntö"? Mä haluaisin nähdä ne pykälät, jotka de facto estävät elämästä omavaraistaloudessa yhteiskunnan tukiaisia nostamatta.

[/quote]

Totta kai estää. Kasvat omat possusi teuraaksi -> saat viranomaiset perääsi.

Suunnittele oma turpeella toimiva polttomoottori autoosi -> saat viranomaisety perääsi.

Keitä omat viinaasi -> saat viranomaiset perääsi.

Rakenna talo johonkin erämaahan kysymättä lupaa - saat viranomaiset perääsi.

Listaa voi jatkaa loputtomiin.

Vierailija
159/495 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:00"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:56"]

[/quote]

Totta kai estää. Kasvat omat possusi teuraaksi -> saat viranomaiset perääsi.

Suunnittele oma turpeella toimiva polttomoottori autoosi -> saat viranomaisety perääsi.

Keitä omat viinaasi -> saat viranomaiset perääsi.

Rakenna talo johonkin erämaahan kysymättä lupaa - saat viranomaiset perääsi.

Listaa voi jatkaa loputtomiin.

[/quote]

ootko sä joku vesipesun kestävä pikku-kommari, kun luulet, että sun pitäis voida torppa pystyttää ilmaiseksi jonkun toisen maalle?

Vierailija
160/495 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:00"]

ei susta kyllä idealistia kirjoittamasi perusteella saa, sori vaan. idealisti ei vois elää vapaamatkustajana, vaan haluaisi tehdä oman osuutensa. olen itse idealisti, en juokse rahan perässä, mutta mun moraali ei antais periksi sille, että loisin ja kuvittelisin, että on muiden asia pitää mut hengissä.

[/quote]

Mä nyt puhuinkin työkkärin puolesta.

Ja sä et toki määrittele mitä idealismi on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme