Naiset metsästävät rikkaita miehiä
"If you spend your life chasing women, you'll end up with nothing. If you spend your life chasing money, the women will chase you."
Totuus on se, että kaikkein tasokkaimmat naiset ovat aina "maksullisia". Eli miehellä tulee olla riittävästi pätäkkää, asuntoa, hienoja autoja, kesämökkiä, varaa kalliisiin ravintolaillallisiin, ulkomaanmatkoihin ja muihin kivoihin yllätyksiin.
Toinen hyvä totuus rahasta mikä pätee tähänkin maahan 100% on seuraava "First you get the money, then you get the power, then you get the women."
Ja huom. Nyt puhutaan tasokkaista naisista, jotka ovat aidosti kauniita, edustuskelpoisia ja keskustelutaitoisia.
Kommentit (495)
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 22:50"]
Ja sitten kipität sossun luukulle vuodattamaan krokotiilin kyyneleitä, kun tämä yhteiskunta potkii pikku petteriä päähän ja kiusaa karenssilla.
[/quote]
Ei tarvitse nykyään aisoida luukulla ja varata aikaa. Riittää kunhan vie toimeentulohakemuksen.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 22:47"]
Opiskelijana joudut vasta nöyristelemäänkin, kun valtiolta ei heru pennosia yhtä auliisti kuin työttömille. Monet oposkelijat joutuu rahoittamaan opintonsa käymällä töissä tai ottamalla lainaa... Pahus!
[/quote]
Pääsisin luultavasti opiskelemaan työmarkkinatuki + ylläpitokorvaus -kombolla.
Hienosti on muuten tämän topikin aihe saatu muutettua alkuperäisestä, jonka tarkoitus oli lähinnä keskittyä naisten kiistattomaan ahneuteen.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 13:13"]
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 13:04"]
koska itse olet päättänyt loisia yhteiskunnan varoilla, katsot olevasi oikeutettu halveksimaan naista, joka on valinnut toisin.
[/quote]
Kyllä se on mennyt toisin päin mun kohdalla. Mulle olisi kelvannut naisen valinnat, mutta naisille ei kelvannut mun valinnat, vaan olisi pitänyt antaa naisten valita mun puolesta.
[/quote]
Jos pidät ystäviäsi pelleinä, koska menevät töihin sekä puhut valtiolle perseen antamisesta, kun työnteosta puhut, niin kai nämä samat määreet koskevat naistakin, joka menee töihin: pelle ja valtiolle perseen antaja. Jos yhtään johdonmukainen tässä ajattelussasi olet. Ja kukaan nainen ei halua elää suhteessa, jossa hänellä on pellen ja perseenantajan rooli.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:29"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:19"]
Eli tyydyit vaatimattomampaan naiseen. Aivan sama kuin tyytyä keskituloiseen mieheen.
[/quote]
Kukakohan vittu sä olet määrittelemään kuka on vaatimaton mies /nainen?
[/quote]
Mikä sinä olet määrittelemään, kuka on rikas?
Ihan väärää luuloa, että rikkaus vetoaisi kailkiin naosiin.Katse rikkaisiin julkkiksiin kertoo pahoinvoinnista ei onnesta
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 22:56"]
Hienosti on muuten tämän topikin aihe saatu muutettua alkuperäisestä, jonka tarkoitus oli lähinnä keskittyä naisten kiistattomaan ahneuteen.
[/quote]
Sen sijaan täällä keskustellaan nyt SUN ahneudesta. Ja ahne sä oletkin, kun istut päivät peukalo perseessä ja pistät muut maksamaan.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:06"]
Sen sijaan täällä keskustellaan nyt SUN ahneudesta. Ja ahne sä oletkin, kun istut päivät peukalo perseessä ja pistät muut maksamaan.
[/quote]
Ahne koska en käy töissä että saisin enemmän, vaan tyydyn siihen minimiin jota tarjotaan?
Eikä kuulu kyllä omiin tapoihin tunkea peukaloa persereikään (tai mitään muutakaan).
Olen pahoillani, mutta sinun tapasi ajatella on säälittävä.
Murto-osa naisista jahtaa rahaa. Useimmille meistä riittää, että mies on kiltti ja mukava. Monet meistä toivovat, että mies on myös älykäs. Valtaosa meistä haluaa, että mies on seksikäs ja uskollinen.
Hei elämäntapalusmu, oletko ikinä tullut ajatelleeksi, että opiskelijana vasta joutuukin sitoutumaan aikatauluihin? Luennot/kurssit ja niihin liittyvät kotitehtävät/harkkatyöt jne., puhumattakaan siitä, että opintotuki on vastikkeellista -> jos opinnot eivät etene määrätyllä vauhdilla, maksat tukea takaisin Kelalle. Eikö sitten ole yhtään nöyryyttävää joutua opiskelemaan tiettyinä aikoina, tiettyyn tahtiin saadaksesi rahaa, vrt. "häpeäisin käydä töissä"?
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:08"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:06"]
[/quote]
Ahne koska en käy töissä että saisin enemmän, vaan tyydyn siihen minimiin jota tarjotaan?
Eikä kuulu kyllä omiin tapoihin tunkea peukaloa persereikään (tai mitään muutakaan).
[/quote]
Ahne olet koska loisit ja käytät yhteiskuntaa hyväksesi - odotat muiden maksavan. Väännät tahallasi, ei ne valtion rahat puussa kasva, sun loisiminen on joltakin muulta pois. Yritä nyt ymmärtää, että se on ahneutta. Sun kuuluis elättää ittes, valtion kuuluu tukea niitä, jotka ei pysty (esim. sairauden takia) hankkimaan omaa toimeentuloa. Kusipäisyys/urpous ei ole sairaus.
No ei sillä rahalla naisia saa jos ei oo ulkonäköä tai kroppaa tai muuten hienoa titteliä. Nämä tittelityypit onkin harvassa. Itse tienaan tavistyhmänä duunarina yli 50k vuodessa. Ammatti vain on sellainen ettei ole mitään statusta ja jos joskus päässyt jopa treffeille asti, niin naisesta näkee heti kun luulee et olenkin vain persaukinen duunari. Erään ilme oli näkemisen arvonen kun itse annoin pakit tästä asenteesta, ja huomasikin minun ajavan kiiltävällä c-sarjan mersulla. Hän kulki julkisilla.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:15"]
jos opinnot eivät etene määrätyllä vauhdilla, maksat tukea takaisin Kelalle. E
[/quote]
Opintoja pystyy helposti venyttämään. Ja et sä kelalle joudu mitään maksamaan takaisin jos sulla ei ole mitään mistä maksaa takaisin.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 09:37"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 08:50"]
Eli mikä oli ongelma? Tyydyt sinäkin ulkonäöltään vaatimattomampaan naiseen kuin olisit halunnut.
[/quote]
...tai sitten en. Lähtiessäni ensitreffeilleni tulevan puolisoni kanssa, fakbadi-naiseni antoi mojovan kielarin ja sanoi että tulen kiltisti takaisin hänen luokseen. Viisi viikkoa myöhemmin hän sai jumalattoman raivarin kun ilmoitin että tää olis tässä. Hän vainosi yöllisillä kännipuheluilla seuraavan vuoden koska olin "pettänyt" hänen odotuksensa. Ulkonäöllisesti muuten aika lailla hotimpi kuin rouvani, mutta hän oli vain hyvä pano minulle, ei muuta. Ilmeisesti minä taas olin hänelle jotain muutakin...
[/quote]
Eli tyydyit vaatimattomampaan naiseen. Aivan sama kuin tyytyä keskituloiseen mieheen.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:14"]
Murto-osa naisista jahtaa rahaa.
[/quote]
Ihmeesti silti kaikki vaan, että käyt töissä tai vähintään haet töitä.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 21:20"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 21:18"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 21:16"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 21:13"]
Motiivillasi ei olisi mitään merkitystä.
[/quote]
Mihin? Siihen, että olen sun mielestä sulle persenettoa?
[/quote]Siihen minkän takia kävisit töissä. Nyt olet luuseri.
[/quote]
Sun käsitys luuserista voi olla se, ettei ihminen suostu muikein suin jakamaan yhteiskunnalle persettä. Se on kuitenkin vaan sun käsitys eikä mikään universaali totuus.
[/quote]
Noissa sun jutuissa vois olla järkeä, jos tekisit työtä oman elantosi eteen. Siis et palkkatyötä, vaan metsästäisit, kalastaisit ja keräilisit ravintoa, valmistaisit vaatteesi saaliseläinten nahkoista, nikkaroisit tarvekalusi... Nyt kun käsi ojossa olet ottamassa halveksumaltasi yhteiskunnalta kaiken mitä irti saat olet vain vastenmielinen laiskuri ja hyväksikäyttäjä. Ei ihme, ettet kiinnosta ketään.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 12:31"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 08:20"]Miksi sitten suurin osa keskituloisista miehistä on parisuhteessa?
[/quote] mahdollistaa sekin että av-mamma on kotona lasten kanssa 7 vuotta.
[/quote]
Keskituloilla ei olla 7 vuotta kotona. Tuohon ei pysty kuin rikkaat ja köyhät. Keskituloinen ei pysty, koska ei ole omaa rahaa riittävästi eikä saa tulonsiirtoja.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:18"]
Yritä nyt ymmärtää, että se on ahneutta.
[/quote]
Jos olisin ahne, menisin töihin jotta saisin enemmän rahaa tilille. On aika ontuvaa syyttää ahneudesta ihmistä joka tytyy siihen pienempään mahdolliseen rahamäärään.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:19"]
[/quote]
Kukakohan vittu sä olet määrittelemään kuka on vaatimaton mies /nainen?
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 22:46"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 22:42"]
Samaa mieltä, selkeä provo.
[/quote]
Provo ei valitettavasti mene työkkärille läpi, huomannut monet kerrat, vaan karenssia pukkaa. Menisikin läpi provona.
[/quote]
Ja sitten kipität sossun luukulle vuodattamaan krokotiilin kyyneleitä, kun tämä yhteiskunta potkii pikku petteriä päähän ja kiusaa karenssilla.