Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset metsästävät rikkaita miehiä

Vierailija
08.06.2015 |

"If you spend your life chasing women, you'll end up with nothing. If you spend your life chasing money, the women will chase you."

Totuus on se, että kaikkein tasokkaimmat naiset ovat aina "maksullisia". Eli miehellä tulee olla riittävästi pätäkkää, asuntoa, hienoja autoja, kesämökkiä, varaa kalliisiin ravintolaillallisiin, ulkomaanmatkoihin ja muihin kivoihin yllätyksiin.

Toinen hyvä totuus rahasta mikä pätee tähänkin maahan 100% on seuraava "First you get the money, then you get the power, then you get the women."

Ja huom. Nyt puhutaan tasokkaista naisista, jotka ovat aidosti kauniita, edustuskelpoisia ja keskustelutaitoisia.

Kommentit (495)

Vierailija
181/495 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:34"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:31"]

Mitä sulla on antaa kenellekään, eli millä oikeutat sen, että vain, ainoastaan ja pelkästään otat vastaan?

[/quote]

Miksi mun pitäisi oikeuttaa mitään? Mä en pyytänyt syntymään tänne, joten multa ei voi mitään vaatiakaan.

[/quote]

Tunnetko jonkun, joka on pyytänyt syntyä tänne? Tuolla perusteella ihan jokainen meistä voisi heittää hanskat naulaan ja alkaa vaan ottaa vastaan elantoa. Mutta hei, KENELTÄ? 

Vierailija
182/495 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:41"]

Tuolla perusteella ihan jokainen meistä voisi heittää hanskat naulaan ja alkaa vaan ottaa vastaan elantoa.

[/quote]

Niin voikin - ja täysin oikeutetusti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
184/495 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:37"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:32"]

se vain saattaa tässä ilmastossa olla hankalaa, jos on niin persaukinen, ettei pysty ostamaan pienintäkään maatilkkua ja torppaa, jossa asua.

[/quote]

Juuri tämä sen estääkin estää. Valtio omii itselleen mielivaltaisesti oikeudet luontoon ja estää sua elämästä luonnossa, jos et suostu siitä valtiolle maksamaan könttisummaa + veroja.

[/quote]

Olen täysin vakuuttunut, että sä tikkana alkaisit raataa luonnosta elantoa itsellesi, jos paha, paha valtio ei sitä kaikin voimin estäisi. Vaikutat kovin ahkeralta pojalta. :)

Vierailija
185/495 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:42"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:41"]

Tuolla perusteella ihan jokainen meistä voisi heittää hanskat naulaan ja alkaa vaan ottaa vastaan elantoa.

[/quote]

Niin voikin - ja täysin oikeutetusti.

[/quote]

Niinniin, mutta kuka sen maksaa?

Vierailija
186/495 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:44"]

Olen täysin vakuuttunut, että sä tikkana alkaisit raataa luonnosta elantoa itsellesi, jos paha, paha valtio ei sitä kaikin voimin estäisi. Vaikutat kovin ahkeralta pojalta. :)

[/quote]

Ihan sama. Joka tapauksessa se on kiellettyä.

Vierailija
187/495 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:39"]

Oletko harkinnut itsesi abortointia?

[/quote]

Miksi? Ei  se mun syytä ole että mut tänne synnytettiin. Vähän myöhäistä vaatia tuollaisia.

[/quote]

Et ilmeisesti ymmärtänyt tuon edellisen kommentin syvempää olemusta. Voi raukka.

Aika moni ihminen ei ole pyytänyt syntyä tähän maailmaan, mutta teemme osamme, miksi et sinäkin? Miksi luulet olevasi etuoikeutettu tapaasi toimia? Tiettyjä etuoikeuksia ilman perusteita vaativa ihminen on ahne, sillä hän asettaa itsensä jalustalle muiden yläpuolelle ja olettaa etuoikeuksien tulevan hänelle ilman panosta.

Vierailija
188/495 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ne ketkä päättivät mukulan hankkia.

Vierailija
189/495 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:45"]

[/quote]

Ihan sama. Joka tapauksessa se on kiellettyä.

[/quote]

"en mä oo pyytänyt syntyä tänne." "Ihan sama." Nyt mä lopetan tämän keskenkasvuisen jullin vinguttamisen ja menen nukkumaan. Mene sinäkin, uni on erityisen tärkeää kasvavalle nuorelle. Aivotkin hehittyvät parhaiten unen aikana. ;)

Vierailija
190/495 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:46"]

[/quote]

Ne ketkä päättivät mukulan hankkia.

[/quote]

Eli mars takaisin vanhempien helmoihin ja tuet pois! Mars mars!

Vierailija
191/495 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:48"]

[/quote]

Tässähän toimii se vanha argumentti. Mun vanhemmat on maksaneet veronsa työstä, joten tässäkin mielessä olen aivan oikeutettu nostamaan ne tuet jotka vanhemmat ovat veroillaan maksaneet.

Vierailija
192/495 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tässähän toimii se vanha argumentti. Mun vanhemmat on maksaneet veronsa työstä, joten tässäkin mielessä olen aivan oikeutettu nostamaan ne tuet jotka vanhemmat ovat veroillaan maksaneet.

Vierailija
193/495 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mä lopetan tämän keskenkasvuisen jullin vinguttamisen ja menen nukkumaan.

[/quote]

Epäilemättä raha onkin sulle niin tärkeää, että sun pitää nukkua tarpeeksi, jotta saat rahaa tarpeeksi.

Vierailija
194/495 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:32"]

se vain saattaa tässä ilmastossa olla hankalaa, jos on niin persaukinen, ettei pysty ostamaan pienintäkään maatilkkua ja torppaa, jossa asua.

[/quote]

Juuri tämä sen estääkin estää. Valtio omii itselleen mielivaltaisesti oikeudet luontoon ja estää sua elämästä luonnossa, jos et suostu siitä valtiolle maksamaan könttisummaa + veroja.

[/quote]

Ei muuten estä. Jokamiehenoikeudet sallivat tilapäisen leiriytymisen myös yksityisomistuksessa olevilla mailla. Saat siis ihan vapaasti telttailla ympäri kaunista suomalaista luontoa, kunhan et kenenkään pihapiiriin tuppaudu. Metsistä löytyy vapaassa käytössä olevia laavuja, ja valtio tarjoaa anteliaasti jopa valikoiman autiotupia, kammeja ja hirsitupia retkeilijöiden käyttöön. Tuolta lisää tietoa: http://www.luontoon.fi/tuvat  Ihan kenenkään estämättä saat elää luonnossa, eikä siitä tarvitse mitään könttäsummia tai veroja maksaa. Jos telttailu tai eräkämppien kiertely ei huvita, niin etsi joku kallioluola ja muuta sinne erakoksi. Oma vikasi sitten, jos erätaidot eivät riitä hengissä pysymiseen...

Vierailija
195/495 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:51"]

[/quote]

[/quote]

Et ole, sillä nostamistasi tuista vain osa on vanhempiesi maksamia veroja (ammattien perusteella eivät ole mitään suurtuloisia joten pienituloisina maksavat vähemmän veroja). Joten nautit tukiesi muodossa myös meidän muiden veroeuroista eikä se käy päinsä. Tukesi pitäisi siis mitoittaa vanhempiesi maksamien verojen mukaan ja jos ei tukesi sitten riitä tämän jälkeen elämiseen lähdet maitojunalla kotiin äidin lihapatojen ääreen.

Vierailija
196/495 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:53"]

Nyt mä lopetan tämän keskenkasvuisen jullin vinguttamisen ja menen nukkumaan.

[/quote]

Epäilemättä raha onkin sulle niin tärkeää, että sun pitää nukkua tarpeeksi, jotta saat rahaa tarpeeksi.

[/quote]

Pitäähän hänen tienata ruoka omaan sekä SINUN PÖYTÄÄSI.

Olet kyllä aikamoinen mestari tai helvatan huono provo! :D Jos olet oikea ihminen, en voi muuta kuin toivottaa onnea ja menestystä valitsemallasi polulla. Toivottavasti joku tekee sinusta vielä joskus miehen. Jos ei tee, voit odotella palliesi laskeutumista ja tulla sen jälkeen kertomaan mietteitäsi tänne uudemman kerran!

Vierailija
197/495 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:57"]

Et ole, sillä nostamistasi tuista vain osa on vanhempiesi maksamia veroja (ammattien perusteella eivät ole mitään suurtuloisia joten pienituloisina maksavat vähemmän veroja).

[/quote]

Valtio joka tapauksessa tukee mukuloiden hankkimista lapsilisillä eli saavat kyllä maksaakin. On epärealistisesti odottaa, että jokaisesta mukalasta tulee valtiovallan nöyrä palvelija.

Vierailija
198/495 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:54"]

Ei muuten estä. Jokamiehenoikeudet sallivat tilapäisen leiriytymisen myös yksityisomistuksessa olevilla mailla. Saat siis ihan vapaasti telttailla ympäri kaunista suomalaista luontoa, kunhan et kenenkään pihapiiriin tuppaudu. Metsistä löytyy vapaassa käytössä olevia laavuja, ja valtio tarjoaa anteliaasti jopa valikoiman autiotupia, kammeja ja hirsitupia retkeilijöiden käyttöön. Tuolta lisää tietoa: http://www.luontoon.fi/tuvat  Ihan kenenkään estämättä saat elää luonnossa, eikä siitä tarvitse mitään könttäsummia tai veroja maksaa. Jos telttailu tai eräkämppien kiertely ei huvita, niin etsi joku kallioluola ja muuta sinne erakoksi. Oma vikasi sitten, jos erätaidot eivät riitä hengissä pysymiseen...

[/quote]

Estää edelleenkin valtio estää käyttämästä omaa polttomoottoria (ainetta), keittämästä omia viinoja, kasvattamasta omia teuraseläimiä, ts. kaikkea mistä ei valtio voi kerätä veroja. Ja lisäksi metsästykseenkin on aika tarkat rajoitukset.

Unohtamatta sitä, että valtio tekee miespuolisista kansalaisistaan joka tapauksessa valtion orjia (=orja-armeija).

Vierailija
199/495 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 01:03"]

Pitäähän hänen tienata ruoka omaan sekä SINUN PÖYTÄÄSI.

Olet kyllä aikamoinen mestari tai helvatan huono provo! :D Jos olet oikea ihminen, en voi muuta kuin toivottaa onnea ja menestystä valitsemallasi polulla. Toivottavasti joku tekee sinusta vielä joskus miehen. Jos ei tee, voit odotella palliesi laskeutumista ja tulla sen jälkeen kertomaan mietteitäsi tänne uudemman kerran!

[/quote]

Hohhoijaa.

"miäs ei ole niinku miäs jos se ei tee ja ajettele juuri kuten mä haluan".

Vierailija
200/495 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 01:08"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:57"]

Et ole, sillä nostamistasi tuista vain osa on vanhempiesi maksamia veroja (ammattien perusteella eivät ole mitään suurtuloisia joten pienituloisina maksavat vähemmän veroja).

[/quote]

Valtio joka tapauksessa tukee mukuloiden hankkimista lapsilisillä eli saavat kyllä maksaakin. On epärealistisesti odottaa, että jokaisesta mukalasta tulee valtiovallan nöyrä palvelija.

[/quote]

Ei mukalasta tulekaan, mutta mukulasta saattaa tulla.

Lapsilisät ovat ihmiset maksamia veroja. Miten voit ahneuksissasi ottaa vastaan muiden työllä saatuja varoja vastaan. Kannatat vapautta, mutta et ole vapaa! Et halua olla valtion orja, mutta sehän juuri olet! Ilman vapautta oleva valtion nöyrä orja joka ottaa valtiolta almuja vastaan. Tämä sotii täysin logiikkaasi vastaan!

Luuseri! :D Et näe olevasi orja! Hitto mikä pahvi!