Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset metsästävät rikkaita miehiä

Vierailija
08.06.2015 |

"If you spend your life chasing women, you'll end up with nothing. If you spend your life chasing money, the women will chase you."

Totuus on se, että kaikkein tasokkaimmat naiset ovat aina "maksullisia". Eli miehellä tulee olla riittävästi pätäkkää, asuntoa, hienoja autoja, kesämökkiä, varaa kalliisiin ravintolaillallisiin, ulkomaanmatkoihin ja muihin kivoihin yllätyksiin.

Toinen hyvä totuus rahasta mikä pätee tähänkin maahan 100% on seuraava "First you get the money, then you get the power, then you get the women."

Ja huom. Nyt puhutaan tasokkaista naisista, jotka ovat aidosti kauniita, edustuskelpoisia ja keskustelutaitoisia.

Kommentit (495)

Vierailija
81/495 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 22:26"]

Mitä sitten? Varmaan on maailma täynnä naisia joille en kelpaa koska en omista luksusasuntoa tai hienoa autoa. Mutta se ei ole minun ongelmani.

[/quote]

Ehkä oletkin onnekas kun vältät rahan perässä konttaavat munahaukat!

Vierailija
82/495 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 21:58"]

totaalisen kunnianhimottomana, umpilaiskana

[/quote]

Kunnianhimo ei nyt ehkä kaikille tarkoita jotain työntekoa välillä klo 8-16.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/495 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 21:49"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 21:46"]

Mitä edes kuvittelisit jonkun naisen kostuvan sun rahoistasi?

[/quote]

Naiset ainakin kuvittelevat kostuvansa niistä jotain kun pitävät työssäkäyntiä niin tärkeänä, että pistävät poikki jos en siihen suostu.

[/quote]

Itse kouluttautuneena ja työssäkäyvänä, itseni elättävänä naisena, en voisi kuvitellakaan eläväni kaltaisesi miehen kanssa. Syynä ei ole se, että olet tällähetkellä työtön, vaan koska tulet aina olemaan työtön ja vielä vapaaehtoisesti. Kumppanit tukee toisiaan, jos toinen välillä syystä tai toisesta joutuu työttömäksi. Työttömyydessä,ei ole mitään vikaa, kunhan se on ei-toivottua. Kertoo ihmisen luonteesta ja arvomaailmasta paljon, jos kuvittelee, että muiden velvollisuutena on automaattisesti elättää ihmisiä, jotka eivät halua osallistua yhteiskunnan kulujen kattamiseen. Kyse on itsekkyydestä ja oman itsen nostamisesta muiden yläpuolelle. Kukaan nainen ei voi ajatella parisuhdetta, yhteiselämää saati lapsen tekemistä kanssasi, sillä kuka ihmeessä jakaa kanssasi saman arvomaailman saati haluaa sellaista jälkipolville välittää.

Jännä huomata, että välttelet vastaamasta kysymykseen, mitäs jos kaikki käyttäytyisimme kuten sinä. Osoittaa, että et ole kovin syvällisesti perillä yhteiskunnan asioista.

Vierailija
84/495 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 10:31"]

Mutta en katsoisi kyllä miestä, joka pitää minua pellenä sen vuoksi, että olen palkkani rehellisellä työllä ansainnut.

[/quote]

Ahneena sen takia, että vaadit miehenkin käyvän töissä tai ainakin hakevan töitä.

Vierailija
85/495 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 22:02"]

Ehkä oletkin onnekas kun vältät rahan perässä konttaavat munahaukat!

[/quote]

En ole välttänyt noita, mutta niiden välttäminenkin on toki vain puolionnea.

Vierailija
86/495 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:58"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 13:29"]

Jos pidät ystäviäsi pelleinä, koska menevät töihin sekä puhut valtiolle perseen antamisesta, kun työnteosta puhut, niin kai nämä samat määreet koskevat naistakin, joka menee töihin: pelle ja valtiolle perseen antaja. Jos yhtään johdonmukainen tässä ajattelussasi olet. Ja kukaan nainen ei halua elää suhteessa, jossa hänellä on pellen ja perseenantajan rooli.

[/quote]

Sä nyt taisit ottaa muutamat sanavalinnat vähän liian kirjaimellisesti.

[/quote]

Niin no kannattaisi miettiä niitä sananvalintojaan. Sen verran kiihkeästi julistit, että tottahan sut tosissaan otti. Et siis olekaan niin työnvastainen, kuin olet yrittänyt esittää?

Vierailija
87/495 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatkaa nauranko mä niille kasikymppisille dementikoille, jotka on loisineet miestensä lompsilla niin että omat aivot homehtuu käytön puutteesta...

Vierailija
88/495 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja römpsä ruostunu, kun mies on ostanu rahalla nuorempaa seuraa.

Vierailija
89/495 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 22:03"]

Jännä huomata, että välttelet vastaamasta kysymykseen, mitäs jos kaikki käyttäytyisimme kuten sinä. Osoittaa, että et ole kovin syvällisesti perillä yhteiskunnan asioista.

[/quote]

Mun puolesta jokainen saa käyttäytyä kuten haluaa. Maailmassa on usein koitettu pakkoon perustuvia malleja ja ne ovat aina osoittautuneet toimimattomiksi.

Vierailija
90/495 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 22:05"]

Arvatkaa nauranko mä niille kasikymppisille dementikoille, jotka on loisineet miestensä lompsilla niin että omat aivot homehtuu käytön puutteesta...

[/quote]

teillä on ainakin paljon yhteistä :)

Vierailija
91/495 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

No tässä keskustelussa ei vielä ole ollut pienintäkään viitettä siitä, että kunnianhimoa löytyisi rahtustakaan, ja vielä vähemmän siitä, mihin se voisi kohdistua. Kiva olkiukko muuten tuo, että kunnianhimo määriteltäisiin yleisesti työteoksi virkatyöajan puitteissa... hukkasit pointin ihan tahallasi?

Vierailija
92/495 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 22:09"]

[/quote]

Mun puolesta jokainen saa käyttäytyä kuten haluaa. Maailmassa on usein koitettu pakkoon perustuvia malleja ja ne ovat aina osoittautuneet toimimattomiksi.

[/quote]

Et siis tajua, mutta miksi en yhtään ihmettele... Ymmärrätkö yhtään, että mitä kaitta tuo valtion avokätisyyttään tarjoama rahoitus elämäntavallesi tulee? 

Vierailija
93/495 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo ihmisen luonteesta ja arvomaailmasta paljon, jos kuvittelee, että muiden velvollisuutena on automaattisesti elättää ihmisiä, jotka eivät halua osallistua yhteiskunnan kulujen kattamiseen. 

[/quote]

Mä en ole tällaisia kuvitellut. Sä kuvittelet, että mä kuvittelen tällaisia.

Vierailija
94/495 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]Mitä väliä onko kunnianhimoinen? En minäkään ole. Onpahan silti työpaikka, josta saa palkkaa.

Vierailija
95/495 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 22:13"]

Kertoo ihmisen luonteesta ja arvomaailmasta paljon, jos kuvittelee, että muiden velvollisuutena on automaattisesti elättää ihmisiä, jotka eivät halua osallistua yhteiskunnan kulujen kattamiseen. 

[/quote]

[/quote]

Tottakai kuvittelet, jos elät yhteiskunnan varoilla - älä nyt yritä vääntää selvästä asiasta.

Vierailija
96/495 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 22:09"]

[/quote]

[/quote]Pysy asiasssa, me ei keskusteltu täällä siitä, että mitä malleja maailmassa on käytetty vaan siitä, miksi sinunlaisesi mies ei kiinnosta juuri ketään naista (tai sinunlaisesi nainen ei kiinnosta juuri ketään miestä).

Vierailija
97/495 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 22:13"]

[/quote]

[/quote]No elätkö sitten täysin omilla säästöilläsi?

Vierailija
98/495 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 12:12"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 10:31"]

Mutta en katsoisi kyllä miestä, joka pitää minua pellenä sen vuoksi, että olen palkkani rehellisellä työllä ansainnut.

[/quote]

Ahneena sen takia, että vaadit miehenkin käyvän töissä tai ainakin hakevan töitä.

[/quote]

Missäs näin sanoin? Kannattaisi ennen opiskelemaan hakeutumista opetella ymmärtämään lukemaansa. Sanoin, että minulla on aina ollut isompi palkka kuin miehellä, joka kattaa senkin ajan, jolloin mies ei ole ollut töissä. Mistäs tiedät, onko hän ja  hakeeko edes töitä? Sanoin, että en katselisi miestä, joka pitää minua pellenä, koska olen töissä ja hankin rahani rehellisesti.

Siitä tässä on kyse: jos mies arvostelisi minua pelleksi sen vuoksi, että haluan käydä töissä, väittäisi minun jakavan persettäni valtiolle, ja mitä roskaa täällä on saanut lukea, en katselisi semmoista asennetta, ihan riippumatta siitä, minkälaisia elämänvalintoja hän itse tekee.

Vierailija
99/495 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 22:12"]

No tässä keskustelussa ei vielä ole ollut pienintäkään viitettä siitä, että kunnianhimoa löytyisi rahtustakaan,

[/quote]

Sulle kunmnianhimo voi edelelenkin tarkoittaa enemmän rahaa pankkitilille ja enemmän materiaalia, mutta muille se ei välttämättä sitä tarkoita.

Vierailija
100/495 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 22:19"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 22:12"]

No tässä keskustelussa ei vielä ole ollut pienintäkään viitettä siitä, että kunnianhimoa löytyisi rahtustakaan,

[/quote]

Sulle kunmnianhimo voi edelelenkin tarkoittaa enemmän rahaa pankkitilille ja enemmän materiaalia, mutta muille se ei välttämättä sitä tarkoita.

[/quote]

Ja kunnianhimo on toki sinällänsä vain kiertoilmaus ahneudelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme