Äitini 49v raskaana, haluaa minun ottavan lapsen.
Äitini siis ilmoitti että on pamahtanut paksuksi. Ajatteli ettei enää lapsia pysty saamaan kun kuukautiset olleet poissa kolme kuukautta ja ikääkin tullut. Ei halua tehdä raskaudenkeskeytystä,mutta ei enää myöskään saada lasta koska on jo noin vanha ja minä ja veljeni jo pitkään olemme olleet aikuisia, eli hän on tottunut elämään aviomiehensä kanssa vain kahdestaan.
Nyt äiti ehdotti että minä pitäisin lapsen kun se syntyy. En pidä ajatuksesta, vaikka lapsen haluaisinkin. Entisen mieheni kanssa myös suunnittelimme lasta, tosin erosimme puoli vuotta sitten. Haluaisin kuitenkin itse synnyttää ja kantaa lapseni.. En tiedä mitä teen.
Mitä mieltä te täälä olette! Olen aivan sekaisin tässä tilanteessa...
Kommentit (124)
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 19:32"]Mitä ajatuksia ap sinussa herättää se fakta että äitisi on valmis luopumaan omasta lapsestaan ja siis sinun siskostasi? Jos sinä pitäisit lapsen niin hän kuitenkin rakastaisi ja hoivaisi tätä..
[/quote]
Ymmärrän tilanteen, koska äitini on kuitenkin jo aika vanha, ja hän on todella surullinen ja sekaisin itsekin tilanteesta. En tiedä, hankalaa.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 19:34"]Ja jos ap oot työelämässä niin miten se sit järjestyy?
[/quote]
Ihan samalla tavalla kun jos itse tulisin raskaaksi. Eli jäisin tietenkin kotiin lapsen kanssa. :)
Abortti olisi paras vaihtoehto tuossa tilanteessa
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 19:39"]
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 19:34"]Ja jos ap oot työelämässä niin miten se sit järjestyy? [/quote] Ihan samalla tavalla kun jos itse tulisin raskaaksi. Eli jäisin tietenkin kotiin lapsen kanssa. :)
[/quote]
Eli sanot työnantajalle että jäämpä tässä nyt äitiyslomalle vaikken lasta synnytäkkään? Meneeköhän se ihan noin?
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 18:08"]
Tiedän aivan samanlaisen tapauksen ystäväni perheeltä pari vuotta sitten. Perhetuttu oli ottamassa lapsen, kaikki oli hankittu lapselle ja sitten se lapsi kuoli synnytyksessä :( kamala juttu.
[/quote]
ai vallan oli ottamassa.. puhalla tuuleen.
Vai on äitisi vanha ja väsynyt!? Ihan kuin puhuttaisiin jostain kääkästä joka ihan neitseellisesti on pamahtanut paksuksi!
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 19:00"]
Minä en itse tiedä ollenkaan miten nämä kuviot toimii jos haluaa toisen kasvattavan lapsensa, joten en osaa ottaa kantaa. Itse olen ymmärtänyt että minun nimeni laitettaisiin papereihin huoltajaksi ja se olisi sovittavissa oleva homma. -ap
[/quote]
oheishuoltosopimus.. en suosittele. äitis pääsee päsmäriksi ja sie hyppäät joskun äitis huutaa hep tai ku sossut huutaa hep.... piikomises on alkanut..
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 19:46"]
Minä en itse tiedä ollenkaan miten nämä kuviot toimii jos haluaa toisen kasvattavan lapsensa, joten en osaa ottaa kantaa. Itse olen ymmärtänyt että minun nimeni laitettaisiin papereihin huoltajaksi ja se olisi sovittavissa oleva homma. -ap
[/quote]
oheishuoltosopimus.. en suosittele. äitis pääsee päsmäriksi ja sie hyppäät joskun äitis huutaa hep tai ku sossut huutaa hep.... piikomises on alkanut..
[/quote]
Pitäs sen äiteen älytä kyllä olla sitten huutelematta hirveesti yhtään mitään.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 19:43"][quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 19:39"]
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 19:34"]Ja jos ap oot työelämässä niin miten se sit järjestyy? [/quote] Ihan samalla tavalla kun jos itse tulisin raskaaksi. Eli jäisin tietenkin kotiin lapsen kanssa. :)
[/quote]
Eli sanot työnantajalle että jäämpä tässä nyt äitiyslomalle vaikken lasta synnytäkkään? Meneeköhän se ihan noin?
[/quote]
Menee itseasiassa. Jos on lapsen huoltaja.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 19:12"]
Lastensuojeluilmoitus! Noin pallotellaan lapsella. Pakkohuostaanotto jo synnytyslaitoksella!
[/quote]
Samaa mieltä ja ihan vakavissani ap. ilmoitaisin sinun äitisi lasuun jo nyt.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 19:14"]
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 19:12"]Lastensuojeluilmoitus! Noin pallotellaan lapsella. Pakkohuostaanotto jo synnytyslaitoksella! [/quote] Voi luoja. Mieti jos itse olisit täyttämässä 50v, lapsesi olisivat aikuisia, asuisivat omillaan. Olisit miehesi kanssa juuri ostanut pienemmän asunnon ja odotette yhteisiä rauhallisia vuosia, ja saisitkin tieää olevasi raskaana. Kannattaa miettiä asiat omalle kohdalle niin tajuaa ettei kaikki ole niin helvetin helppoa, selvää ja yksinkertaista.
[/quote]
Ratkaisu tähän ois ollu todellakin helvetin helppo selvä ja yksinkertainen: 1. KONDOMI 2. PILLERIT 3. STERILISAATIO. JÄRJEN KÄYTTÖ ENNEN NAIMISTA. Mut tyhmiltä on paha vaatia.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 19:38"][quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 19:32"]Mitä ajatuksia ap sinussa herättää se fakta että äitisi on valmis luopumaan omasta lapsestaan ja siis sinun siskostasi? Jos sinä pitäisit lapsen niin hän kuitenkin rakastaisi ja hoivaisi tätä..
[/quote]
Ymmärrän tilanteen, koska äitini on kuitenkin jo aika vanha, ja hän on todella surullinen ja sekaisin itsekin tilanteesta. En tiedä, hankalaa.
[/quote]
Ei ihminen ole vanha jos on hedelmällinen.
Vanhat eivät raskaudu.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 19:51"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Eihän täydy olla sehän tulee oleen lapsen enimmäinen huoltaja. tietenkin sillä on täys valta lapsen vanhempana.
Lapsi syntyy sairaana. Haluatko olla kehitysvammaisen hoitaja koko elämäsi ajan?
Abortti on ratkaisu.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 20:08"]
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 19:51"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Eihän täydy olla sehän tulee oleen lapsen enimmäinen huoltaja. tietenkin sillä on täys valta lapsen vanhempana.
[/quote]
No jos ei kääkkä jaksa huolehtia lapsestaan vaan on sitä sysäsemässä toisten hoidettavaks niin siinä tapauksessa pitäköön turpansa tukossa. Ehkäsy neuvontaa kaipaa vielä tuossa iässä. Kyllä kyrpä kelpaa mut seurauksista viis veisaa.
Minun 49v ystäväni on 8v tytön äiti. Jos hän nyt tulisi raskaaksi niin eipä olisi omasta tyttärestä ns varaäidiksi! Ihmettelen tätä aapeen äidin touhua. Olisi pitänyt raskauden omana tietonaan ja hoitanut sen pois, ilman että sekoittaa muita omaan soppaansa!
Luulisi, että tuon ikäinen ihminen olisi kuullut ehkäisystä.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 00:40"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 00:38"]Ihme väkeä, kyllä minä ottaisin kenet tahansa lähisukulaisen lapsen, jos hänen vanhempansa eivät kykenisi hänestä huolehtimaan. Lapsen jättäminen laitoksiin ja järjestelmän armoille on ihan hirveä ajatus, on lapsessa kuitenkin samaa verta kuin minussakin. Näin olen jo vuosia sitten sopinut sisaruksienikin kanssa, eli jos meille kenellekään käy jotain, lapsilta ei koti jää puuttumaan. [/quote] Asiaa.
[/quote]Aapeen äiti kyllä kykenee! Mutta ei halua!
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 19:19"]"Tai kuka ääliö jättäisi ehkäisyn pois kun kuukautiset ovat olleet pois 3 kk"
No jos on jo 49 vuotta... Varmaan itsekin niin tekisin.
[/quote]
No en muuten tekisi.