Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äitini 49v raskaana, haluaa minun ottavan lapsen.

Vierailija
08.06.2015 |

Äitini siis ilmoitti että on pamahtanut paksuksi. Ajatteli ettei enää lapsia pysty saamaan kun kuukautiset olleet poissa kolme kuukautta ja ikääkin tullut. Ei halua tehdä raskaudenkeskeytystä,mutta ei enää myöskään saada lasta koska on jo noin vanha ja minä ja veljeni jo pitkään olemme olleet aikuisia, eli hän on tottunut elämään aviomiehensä kanssa vain kahdestaan.

Nyt äiti ehdotti että minä pitäisin lapsen kun se syntyy. En pidä ajatuksesta, vaikka lapsen haluaisinkin. Entisen mieheni kanssa myös suunnittelimme lasta, tosin erosimme puoli vuotta sitten. Haluaisin kuitenkin itse synnyttää ja kantaa lapseni.. En tiedä mitä teen.

Mitä mieltä te täälä olette! Olen aivan sekaisin tässä tilanteessa...

Kommentit (124)

Vierailija
61/124 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse varmaan ehdottaisin samaa jos tässä 45.+ iässä tulisin raskaaksi.. Kivempi elää eläkevuodet vain miehen kanssa eikä teinin!

Vierailija
62/124 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän mistä perheestä kyse;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/124 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 18:29"]Tiedän mistä perheestä kyse;)
[/quote]

Hmm kovin epäilen, koska asiasta tietää vain minä, veljeni, äitini ja hänen aviomiehensä:).

Vierailija
64/124 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 18:29"][quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 18:29"]Tiedän mistä perheestä kyse;)
[/quote]

Hmm kovin epäilen, koska asiasta tietää vain minä, veljeni, äitini ja hänen aviomiehensä:).
[/quote]

Sinuna en olis niin varma...

Vierailija
65/124 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon parasta lapselle.

Vierailija
66/124 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 18:33"][quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 18:29"][quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 18:29"]Tiedän mistä perheestä kyse;)
[/quote]

[/quote]

Sinuna en olis niin varma...
[/quote]

Jaa, no kerro toki missä paikkakunnalla asumme.

Vierailija
67/124 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa äitis pitäis sen lapsen ja sä oisit siinä niinkun tukena.

Vierailija
68/124 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 18:38"]Jospa äitis pitäis sen lapsen ja sä oisit siinä niinkun tukena.
[/quote]

Jep. Hän vaan ei halua talouteensa lapsia enää. Ovat muuttaneet miehensä kanssa jo kaksin pienempään asuntoonkin :/

Vierailija
69/124 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on unelmatilanne, jos ei tarvitse synnyttää ja repiä pilluaan auki!! itse ainakin olisin onnesta soikea jos lapsen voisin saada näin.

Vierailija
70/124 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on trolli,ap vastailee itselleen tuolla yhdessä viestissä

Vierailija
71/124 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa koko jutti epäuskottavalta. Suomessahan ei nykypäivänä lapsia anneta sinne sun tänne vaan sos-ihmisillä on sanomista asiaan lapsen huoltamisesta ja huoltajista. Jos taas "pimeästi" asian hoitaa tulee varmasti vaikeuksia. Huoltajuudesta sovitaan avioerotilanteessakin niin että lapsella joko yksi huoltaja tai vanhemmilla on yhteishuoltajuus ja näiden mukaan lapsen oikeudelliset asiat toteutuvat. Eli äitisi päättäisi kaikesta.

Vierailija
72/124 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa koko jutti epäuskottavalta. Suomessahan ei nykypäivänä lapsia anneta sinne sun tänne vaan sos-ihmisillä on sanomista asiaan lapsen huoltamisesta ja huoltajista. Jos taas "pimeästi" asian hoitaa tulee varmasti vaikeuksia. Huoltajuudesta sovitaan avioerotilanteessakin niin että lapsella joko yksi huoltaja tai vanhemmilla on yhteishuoltajuus ja näiden mukaan lapsen oikeudelliset asiat toteutuvat. Eli äitisi päättäisi kaikesta.

Vierailija
73/124 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 18:45"]Sehän on unelmatilanne, jos ei tarvitse synnyttää ja repiä pilluaan auki!! itse ainakin olisin onnesta soikea jos lapsen voisin saada näin.
[/quote]

Näh, itseäni ei asia haittais! On se sen arvoista kuitenkin loppujenlopuksi, ja onhan se (ainakin minulle) eri asia ettö kantaa lasta itse kuin että se vaan tupsahtaa syliin.

Vierailija
74/124 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli on! Kuka kumma haluaisi antaa lapsensa omalle lapselleen. Olettaa siskon kasvattavan oman siskon omana lapsenaan. Toki näitä pakkotilanteita varmasti on mutta kukaan ei ole vielä kuollut! Aivan sairasta! Äitisi ei taida ap olla ihan kunnossa. Tästä syystä se abortti taitaa tulla kyseeseen.

Vierailija
75/124 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos lapsella onkin Downin syndrooma, Down voi olla vaikeastikin vammainen. 

Vierailija
76/124 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tää on täyttä puppua. Suomessa synnyttäjä ei päätä kenelle antaa lapsensa mikäli antaa vauvan adoptioon eli ns. vauvashoppailu on laitonta. Mikäli äitisi synnyttää lapsen ja antaa sen adoptioon niin se käsitellään normaalin adoptiokuvioiden mukaan. 

Vierailija
77/124 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa näihin "Olet trolli ja provo"- viesteihin erikseen vastata. Tulin tänne vaan hakemaan tukea ja mielipiteitä perheemme tilanteeseen enkä kuuntelemaan että jonkun mielestä keksin asian, kesänjatkoja vaan teille:)...

Vierailija
78/124 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 18:56"]Entä jos lapsella onkin Downin syndrooma, Down voi olla vaikeastikin vammainen. 
[/quote]

Ei voi tietää vielä :(

Vierailija
79/124 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks äitis äiti, siis sun mummo vielä elossa? Voisko hän ottaa se lapsen?

Vierailija
80/124 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 18:57"]

Ap, tää on täyttä puppua. Suomessa synnyttäjä ei päätä kenelle antaa lapsensa mikäli antaa vauvan adoptioon eli ns. vauvashoppailu on laitonta. Mikäli äitisi synnyttää lapsen ja antaa sen adoptioon niin se käsitellään normaalin adoptiokuvioiden mukaan. 

[/quote]Juuri näin! Ei tässä kukaan vaan päätä antaa lastaan jollekin kummin kaimalle tahi naapurille jne. Se on laitonta ja melkein voisi ajatella että lapsen surmaan verrattavissa.. Ei niitä lapsia käsitellä mielivaltaisesti vaikka ne omia onkin!