Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi oi miksi apteekissa EI KOSKAAN saa asioida rauhassa?

Vierailija
01.02.2022 |

Olisin halunnut ihan rauhassa valita hiivalääkkeeni ja rasvat peppureiän kutinaan.

Kommentit (114)

Vierailija
1/114 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Se on todella rasittavaa. Aina on joku kimpussa kyselemässä. Kyllä itse osaan kysyä, jos on tarvetta.

Vierailija
2/114 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vaikeaa on sanoa, että en tarvitse apua kiitos vaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/114 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kylän apteekissa on ilmeisesti luettu av-palstaa. Viime aikoina on saanut rauhassa katsella. Tiskin takaa sanovat että pyydä apua jos tarvitset.

Vierailija
4/114 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu täälläkin. Haluaisin rauhassa tutkia tuotevalikoimaa ja vertailla esim. vierekkäisten tuotteiden kappalehintoja kumpaa särky- tai allergialääkettä ostan.

Todella rasittavaa, että saman tien hyökkää joku siihen kysymään ja kyyläämään vaikka olevinaan hyvä tarkoitus. Osaan itse kysyä ja pyytää myyjän/ farmaseutin tarvittaessa.

Vierailija
5/114 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä et kysyvät. Otan mieluusti palvelun ja infon vastaan. Pääsen nopsempaan pois, kun työntekijä etsii mulle haluamani ja saan tietopaketin kuullakseni. Kiitos, et jossain sentäs saa vielä palvelua!

Vierailija
6/114 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ei tartte tihrata paketinkylkiä ja niiden esittelytekstejä. Kysyn työntekijältä ja vertautan tuotteet heillä. Itse teen päätöksen tuotteen hankinnasta.

Vierailija
7/114 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mä sanon aina, vaikka ihan buranaa olen ollut ostamassa lapsille. Sitten sellainen hölmistynyt ilme, vaikka kohteliaana sanoo et en tarvitse apua tai korkeintaan voi näyttää missä jokin on. Sitten jäädään siihen kuikuilemaan ja yritetään selittää jpistain tuotteista, johon mä vaan et mä tässä kattelen kiitos. Ei ne ehdi mitään sanoa onneks mut vähän pettyneitä kun en kysele. Voi, meni koulutus hukkaan vähän.

Vierailija
8/114 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on ihmisiä, jotka ovat istuneet yliopistossa opiskelemassa lääkkeiden ominaisuuksia ja he ovat siellä auttaakseen. Kannattaa kysyä ja antaa heidän auttaa. 

Vierailija
9/114 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa valittaa palvelusta! Osta netistä, saat olla itseksesi.

Vierailija
10/114 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mä sanon aina, vaikka ihan buranaa olen ollut ostamassa lapsille. Sitten sellainen hölmistynyt ilme, vaikka kohteliaana sanoo et en tarvitse apua tai korkeintaan voi näyttää missä jokin on. Sitten jäädään siihen kuikuilemaan ja yritetään selittää jpistain tuotteista, johon mä vaan et mä tässä kattelen kiitos. Ei ne ehdi mitään sanoa onneks mut vähän pettyneitä kun en kysele. Voi, meni koulutus hukkaan vähän.

Asiakkaat ovat niin tietämättömiä, etteivät osaa käyttää oikein edes tavallisimpia kipulääkkeitä, joten ei ihme, että siellä halutaan estää virheet, joita lähes kaikki tekevät, kun kuvittelevat itse osaavansa. 

Vierailija
11/114 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekin henkilökunnasta  voisi puolet siirtää rautakauppaan. Siellä kun ei saa vahingossakaan palvelua, ainakaan jos asiakas on nainen.

Vierailija
12/114 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap kerrotko voiko olla hiivatulehdusta vaikka ei ole kutinaa (eikä vuotoja tai hajuja sen kummemmin) missään reiässä. Mä ihmettelen kun jotkut kyselleet viimeks gyne, onko ollut hiivaa, siihen mä et ei ainakaan kutinaa joten jos nyt oireeton hiiva ni sitten. No ehkä se vaan muuten kysy. En mennyt muutenkaan oireiden takia tuolloin tai oli kyllä selvää mistä tiettyjen "tasojen" romahdus johtui ainakin itselleni.

Vierailija
13/114 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettet ehdi tunkea povariin tavaraa. Taskualennusta taidat kytätä.

Vierailija
14/114 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen mikseivät voi häiriköidä jotain puolisokeita mummeleita, jotka eivät ole syntyneet internetin aikakaudella eli eivät tiedä asioista niin paljon ja muutenkin tarvitsevat apua. Minä kolmekymppinen osaan kyllä lukea etikettejä ja vertailla tuotteita ihan itsekseni. Ja osaan avata suuni ja kysyä apua tarvittaessa.

Vierailija
15/114 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on meille apteekin työntekijöillekin epämiellyttävää, mutta apteekkari pakottaa, joten siksi tiedustellaan kaikilta avun tarvetta.

Vierailija
16/114 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ainakaan minulle liian vaikeaa sanoa, etten tarvitse apua ja katselen vaan. Jättävät kyllä kerrasta rauhaan.

Vierailija
17/114 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen mikseivät voi häiriköidä jotain puolisokeita mummeleita, jotka eivät ole syntyneet internetin aikakaudella eli eivät tiedä asioista niin paljon ja muutenkin tarvitsevat apua. Minä kolmekymppinen osaan kyllä lukea etikettejä ja vertailla tuotteita ihan itsekseni. Ja osaan avata suuni ja kysyä apua tarvittaessa.

Taas yksi google-lääkiksestä valmistunut. Lääkkeissä on paljon sellaisia puolia, joita ei etiketeistä lukemalla tajua edes kysyä. 

Vierailija
18/114 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella rasittavaa tyrkytystä ja kyyläystä. Sitten, jos niiltä "farmaseuteilta" jotain kysyy, ryntäävät heti katsomaan tietokoneelta - eivät tiedä juuri mistään mitään.

Vierailija
19/114 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiakkaat ovat niin tietämättömiä, etteivät osaa käyttää oikein edes tavallisimpia kipulääkkeitä, joten ei ihme, että siellä halutaan estää virheet, joita lähes kaikki tekevät, kun kuvittelevat itse osaavansa. 

Valitettavasti sieltä apteekista ei saa ilman reseptiä muuta kun buranaa ja panadolia ja ketorinia joista ei nyt pahoja virheitä voi tulla. Buranaa ja panadolia vapaasti sekaisin voi vetääkin.

Vierailija
20/114 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miten ne apteekkarit on sit kaikki samanlaisia pakottajia ympäri Suomen...? Kyllä ennenkin sai apteekissa apua, jos halusi mutta jo vuosia se on ollut sitä, että sillä sekunnilla, kun pääsen apteekin ovesta sisään, alkaa joku suunnata luokseni kuin ohjus. Haluaisin edes minuutin omaa aikaa katsella tuotteita. Kyllähän se henkilökunnan hakeminen katseella sit kertoisi, että tämä haluaa apua.