Miksi olet hylännyt ystäväsi/kaverisi?
Itse hylkäsin juorujen takia ja siittä on kohta vuosi. Olen myös hylännyt kaikki ex työkaverit. Ikävä toisinaan kavereita ja ex ystäviä, muta täytyy porskuttaa eteenpäin kohti UUsia pettymyksiä.
Kommentit (87)
Yksi ystävä muuttui niin kateelliseksi ja ilkeäksi, että poistin sellaisen energiasyöpön läheltäni.
Oikeastaan ystävästä ei kuulunut kymmeneen vuoteen. Näimme keskimäärin kerran vuodessa. Ystävän arvot muuttuivat ja sen myötä käyttäytyminen. Kaikki entiset mukavat yhteiset harratuksemme jäivät. Nyt ystävä kaiketi haluasi olla enemmän tekemisissä, mutta itse olen niin masentunut, että en jaksa omalta puoleltani pitäää yhteyttä.
En ole hylännyt mutta minut on hylätty sen takia että ystäväni oli ihastunut mieheeni.
Pahasti koukussa suonijauhoihin.
Minä olen yhteydessä ihmisiin, en keskustele addiktin kanssa.
-m35
Alkoholistin hylkäsin parin varoituksen jälkeen. Dokatessaan vyörytti niskaani kaikenlaista.
Vierailija kirjoitti:
Minut hylkäsi kerran ystävä niin ettei yksinkertaisesti enää vain vastannut puheluihin tai muihin yhteydenottoihin. En koskaan saanut tietää syytä ja teko oli henkisesti pahimpia mitä minulle on tehty, olin alkuun huolesta sairas. Mutta onneksi sain vuosia tapahtuman jälkeen kuulla että hän oli katkaissut välit moniin muihinkin vanhoihin ystäviin, eli kyseessä oli hänen irtiottonsa eikä vika ollut minussa kuten olin nuo vuodet ajatellut.
Itse olen jättänyt taakseni yhden ystävän, johon en voinut luottaa. Hänellä on mielenterveysongelmia ja personallisuushäiriö, mutta en vain enää kestänyt sitä valehtelun määrää. Välitän hänestä kyllä edelleen ja toivon että hänellä olisi edes jotain ihmiskontakteja, en vain itse tahdo olla yksi heistä.
Täällä kans kokemusta siitä kun parhaat ystävät on hylänneet porukasta ja lopettaneet yhteydenpidon ja pitävät keskenään hauskaa mutta välttelevät mua. Itse olen kuulumisia kysellyt yms mutta jos homma on yksin köyden vetoa ei ne ole enää mitään kavereita. En vain ymmärrä miksi mut on hylätty useamman kerran varmaan siksi että olen kiltti ja autan asioissa niin käytetään hyväksi ja hylätään. En puhu muista pahaa enkä hauku muita seläntakana päinvastoin he itse tekevät paljon sitä joten onkohan se yksi syy miksi minun seura ei kiinnosta... -mies 30
Eri ihmiset ovat läheisiä eri elämäntilanteissa. Mukavat ihmiset ovat yleensä kivoja kaikille, mutta en tiedä voiko sitä sanoa ystävyydeksi. yllättävän moni on kateellinen selkäänpuukottaja. Ei sellaisia viitsi tavata kuin minimimäärän.