Lyhyt mies täällä! vituttaa
Olen 27-vuotias ja vaan 161cm pitkä. Isäni on 171-172cm pitkä ja äiti 165cm. Miksi jäin pieneksi. Ärsyttäää
Kommentit (66)
Minä ottaisin sinut innosta hihkuen N173
Mua taas vituttaa, kun esim. Lionel Messiä sanotaan kirpuksi. Mitä vittua, jätkä on 170cm. Ei se nyt niin tappi ole. Itse oon 174 eikä naiset ole ikinä kiinnittäny mitään huomiota. Olis varmaan pitänyt syntyä huippufutariksi niin saisi lyhyyden anteeksi. Floyd Mayweatherillakin naisia on riittänyt, ei tarvitse muuta kuin 100 miljoonan taalan vuositulot että naisia kiinnosta lyhyt mies. Reilu meininki.
Mua nolottaa lyhyiden miesten puolesta kun he tulevat iskemään (olen 176 cm ja käytän korkokenkiä).... Olen aina ystävällinen kaikille, mutta luulisi, että pienet miehet ymmärtäisivät etten ole kiinnostunut heistä. Pidän miehekkäistä miehistä. Koulutus tai varallisuus ei riitä kompensoimaan, koska olen itsekin korkeasti koulutettu ja tienaan hyvin.
Ei mulla ainakaan oo ongelmaa lyhyiden miesten kanssa? Olen suunnilleen saman pituinen. Voitais sitten elää ihanaa yhteistä minielämää mininojatuoleis, miniautois, ja kaapin ylähyllyt aina tyhjinä
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 23:36"]
Ei mulla ainakaan oo ongelmaa lyhyiden miesten kanssa? Olen suunnilleen saman pituinen. Voitais sitten elää ihanaa yhteistä minielämää mininojatuoleis, miniautois, ja kaapin ylähyllyt aina tyhjinä
[/quote]
Tämä olisikin hienoa, että te pienet löytäisitte toisenne. Inhottaa pienten miesten lähentelyt.
-46
Mulle kelpaa sinunkin pituinen mies. Ei tarvitse olla pitkä. :)
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 22:31"]
Tosimiehet ovat 187 cm pitkiä. Terveisin. Tosimies.
[/quote]
Joo, olet tosimies... :D
mmm, mulla on pienoinen fetissi lyhyistä miehistä. He herättää mussa hoivaavia tunteita.
Moi ap!
Useimmalla meistä on varmasti ne kohdat ulkonäössämme, joihin emme ole tyytyväisiä. Toisia sattuu hiertämään enemmän ja toisia vähemmän. Mutta tuskinpa kukaan sinuun ihastuva nainen sinua hylkää pituutesi vuoksi. Luota persoonaasi ja myös ulkonäköösi!
Itse olen 163 cm, 20 v. nainen, ja kyllä vain, olen ihastunut n. 160cm mittaisiin miehiin. Ja ihan heidän ulkonäkönsäkin perusteella. Pää pystyyn ap!
Vituttaa olla 166cm kun kukaan nainen ei kiinnostu tai kelpuuta. Ei edes ne lyhyemmät.
Lyhyet miehet on naurettavia,onko kääpiön alarajamitta 175cm buhahaaa.
Mun isä on 163cm ja naisia riittänyt aina, myös avioliitossa ollessaan. On ollut 3 * krt naimisissa, 10*krt kihloissa ja säätöjä varmaan parisen sataa. Joten elä sure, kyllä sullekin vientiä löytyy! Itse en enää ole isäni kanssa missään tekemisissä, jostain syystä.
Vierailija kirjoitti:
Mua taas vituttaa, kun esim. Lionel Messiä sanotaan kirpuksi. Mitä vittua, jätkä on 170cm. Ei se nyt niin tappi ole. Itse oon 174 eikä naiset ole ikinä kiinnittäny mitään huomiota. Olis varmaan pitänyt syntyä huippufutariksi niin saisi lyhyyden anteeksi. Floyd Mayweatherillakin naisia on riittänyt, ei tarvitse muuta kuin 100 miljoonan taalan vuositulot että naisia kiinnosta lyhyt mies. Reilu meininki.
Minun poikaystäväni on 174cm! Ihana söpöliini on hän. Kyllä sinäkin vielä jonkun löydät. Itse olen 165cm.
Myönnettäköön, että minua huolettaa, että jos saamme lapsia, saamme pojan, joka jää lyhyeksi. Yhteiskunta on haasteellinen paikka lyhyelle miehelle, naiselle lyhyys/pituus voi olla jopa etu. Sitten taas lihavuus on miehille paljon sallitumpaa kuin naisille, mutta siihen voi sentään itse vaikuttaa.
Minä olen suunnilleen tuon 187 cm pitkä. Jos pituuteni olisi ainoa saavutukseni, en kyllä silläkään viitsisi leuhkia varsinkaan kun pituus ei edes ole omaa ansiotani, ja monessa paikassa siitä on kyllä ollut myös haittaa.
Kaikilla tuntemillani lyhyillä miehillä on kyllä naisia riittänyt yksi niistä mun ex. Ethän sä ole edes niin lyhyt kun ne.
Todelliset haasteet tulevat työelämässä.
Lyhyellä miehellä ei ole "piiloauktoriteettia" (eli titteleistä ja meriiteistä riippumatonta).
Kaikki tuntemani hyvin pärjänneet miehet, itseni mukaanlukien, ovat pitkähköjä.
Toisaalta sitten kun mennään oikeasti korkealle niin se on lyhyiden miesten maailma (Saudin voi jättää pois, koska se on perinyt asemansa, ei noussut siihen omin avuin):
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2014/11/13/1415847958640_wps_59_Height_t…
Vierailija kirjoitti:
Ei pituus ole mikään miehen mitta. Ajattele vaikka historian ja tän päivän suurmiehiä (Napoleon, Putin, Sarkozy jne.) Vaikka esim Putin on äärimmäisen ristiriitainen persoona niin siitä huolimatta äijä on maailman vaikutusvaltaisin ihminen. Tuskin on menettänyt yöuniaan lyhyytensä takia.
En olisi niin varma.
Mun mies on 163cm ja minä 157cm, eli kun laitan korkkarit, olen muutaman sentin pitempikin. Mutta mitäs sitten? Ihana ja komea mies hän on silti, kuten varmasti sinäkin! Pituus on vain numero.
Apua 161 cm on kyllä aika lyhyt :D olen itse 177cm nainen ja jotenkin aina vaivaannun lyhyempien miesten seurassa ... Siis tulee vaan jotenkin ajateltua että häpeääkö ne sitä että ovat lyhyitä ja näin :D kerran yhdeltä kysyin mutta sen mielestä oli hauskaa jos naiset oli sitä pidempiä?;D