Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lyhyt mies täällä! vituttaa

Vierailija
07.06.2015 |

Olen 27-vuotias ja vaan 161cm pitkä. Isäni on 171-172cm pitkä ja äiti 165cm. Miksi jäin pieneksi. Ärsyttäää

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä valita, kun olet muuten niin järjettömän hyvännäköinen ja ihana kuitenkin. Pituudella ei ole mitään väliä.

Opettele tanssimaan, sillä pienet miehet ovat oikeita parkettien partaveitsiä. Pitkä ei osaa hallita vartalon liikkeitä samalla tavalla.

Oma mies on 168 ja itse olen saman kokoinen ja hänellä olisi kyllä ottajia ollut. Älä sääli itseäsi.

Vierailija
62/66 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 22:31"]

Tosimiehet ovat 187 cm pitkiä. Terveisin. Tosimies.

Joo, olet tosimies... :D

Joo, tosimies kirjoittelee mammapalstalla:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala bodaamaan. Niinhän muutkin manletit tekee. Sellainen taistelukääpiö joka on yhtä leveä kuin pitkä on todella seksikäs ja moderni.

Vierailija
65/66 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks sulla iso penis?

Ei oo

Vierailija
66/66 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä valita, kun olet muuten niin järjettömän hyvännäköinen ja ihana kuitenkin. Pituudella ei ole mitään väliä.

Opettele tanssimaan, sillä pienet miehet ovat oikeita parkettien partaveitsiä. Pitkä ei osaa hallita vartalon liikkeitä samalla tavalla.

Oma mies on 168 ja itse olen saman kokoinen ja hänellä olisi kyllä ottajia ollut. Älä sääli itseäsi.

Joo no tanssitaitoa ja musiikillisuutta kyllä löytyy mutta homma jääkin kiinni pituudesta (166cm) tai sitten pärstästä. Ehkä nykyään nuoremmat naiset ovat sitten pinnallisempia kuin ennen olivat. En oikein löydä muuta syytä epäkiinnostavuuteeni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi