The Affair - katsooko kukaan muu?
Paljon mainostettu Avan uutuussarja. Katsooko joku, mitä mieltä?
Kommentit (166)
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 23:40"]
Huomasiko kukaan muu hauskaa juttua nimien suhteen.. Maura Tierney (näyttelee Nohin vaimoa) on aikaisemmin näytellyt kauan teho-osastossa, jossa hänen roolihamonsa nimi oli Abby Lockhart. No, nyt kun perhe meni käymään siellä hevostilalla, niin sen tilan nimikyltissä oli isolla tilan nimi.. joka oli yllätys yllätys Lockhart :) Tuskin yhteensattumaa, kirjoittaan pitänyt keksiä nimi ja sieltä se sitten napattiin?
[/quote]
Toinen hauska juttu, Noah kysyy Alisonilta onko tämän mielikirja "Anna Karenina". Alisonin näyttelijä (Ruth Wilson) esitti palkitun pääroolin Anna Kareninan uusimmassa elokuvaversiossa pari vuotta ennen tämän sarjan kuvauksia :D
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 23:41"]
Sarja on kuin sellainen hyvä kirja, jonka ensimmäiset 50 sivua pitää taistella haukotellen läpi ennen kuin alkaa tapahtua. Sen jälkeen kun pääsee vauhtiin, niin sarja on oikeasti tosi koukuttava ja syvällinen. Mutta jos rakastaa pelkkää kevyttä hömppää, niin silloin tämä ei avaudu missään vaiheessa.
[/quote]
No mä just kaipasin sitä syvyyttä. Where is it!? Alku on kyllä pilattu täysin jos se sit syvenee, mä yleensä joko kiinnostun heti tai sit jos en niin en katso. Onko se jatkossakin K16, vai pitikö sillä houkutella katsojiksi jenkeissä myös idarit?
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 23:40"]
Huomasiko kukaan muu hauskaa juttua nimien suhteen.. Maura Tierney (näyttelee Nohin vaimoa) on aikaisemmin näytellyt kauan teho-osastossa, jossa hänen roolihamonsa nimi oli Abby Lockhart. No, nyt kun perhe meni käymään siellä hevostilalla, niin sen tilan nimikyltissä oli isolla tilan nimi.. joka oli yllätys yllätys Lockhart :) Tuskin yhteensattumaa, kirjoittaan pitänyt keksiä nimi ja sieltä se sitten napattiin?
[/quote]
Aaaah, mä mietinkin koko ajan, miks nainen oli niin tuttu ja joku todella kiva ja symppis!! Mut en muistanut :D
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 23:35"]
Minusta taas on kiinnostava katsoa, miten eri tavoin kaksi henkilö tulkitsee tapahtumia ja tilanteita omasta näkökulmastaan, jossa yhdistyy toiveet, fantasiat, pelot jne.
[/quote]
Mua taas vähän häiritsee, sillä kyllähän jotkut asiat vain on faktoja ja sen mukaan monien ihmisten mieli siis valehtelee aika paljon. Mun mieli ei tuollalailla valehtele, että en esim. muistais, olinko suihkussa alasti jonkun miehen edessä tai toisaalta oliko joku vastakkaisen sukupuolen edustaja suihkussa alasti minun edessäni jne.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 23:36"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 23:31"]aivan perseestä ja sekava tuo että kerrotaan kahdella eri tavalla sama tapahtuma. Kumman näkökulma siinä nyt kerrottiin ensin ja miksi ne poikkeavat toisistaan? Sarja olisi paljon skarpimpi ilman tuota ideaa. Näyttelijät ovat hyviä ja Wilson tuoreella, persoonallisella tavalla kaunis, ei mikään barbimainen otus. [/quote] Mielestäni kertoo sen kuinka eri tavalla ihmiset voi saman tilanteen kokea. Kuka tekee aloitteen jne.
[/quote] Niinpä, sehän on koko tän tv-sarjan juju. Miten erilailla tilanteet voidaan tulkita riippuen siitä, kuka on kertojana. Vähän samaa kuin Wiressa.
Ja taas yksi jenkkituotanto, jossa pääosat on menneet brittinäyttelijöille. Ja hyvä niin, ei ole näyttelemisessä moitittavaa.
tuohan on pervompi kuin serranon perhe
Ainakin näin kahden jakson perusteella vaikuttaa todella hyvältä! Aluksi tosin meni vähän aikaa tajuta sarjan idea, että sama tapahtuma kerrotaan kummankin näkökulmasta ja mikä on kummankin käsitys siitä, mitä tapahtui. Ja herää paljon kysymyksiä: kumpi puhuu totta, kuka jäi auton alle, mihin sen yhden pariskunnan lapsi kuoli? Mielenkiinnolla jään odottamaan seuraavaa jaksoa.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 23:53"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 23:35"]
Minusta taas on kiinnostava katsoa, miten eri tavoin kaksi henkilö tulkitsee tapahtumia ja tilanteita omasta näkökulmastaan, jossa yhdistyy toiveet, fantasiat, pelot jne.
[/quote]
Mua taas vähän häiritsee, sillä kyllähän jotkut asiat vain on faktoja ja sen mukaan monien ihmisten mieli siis valehtelee aika paljon. Mun mieli ei tuollalailla valehtele, että en esim. muistais, olinko suihkussa alasti jonkun miehen edessä tai toisaalta oliko joku vastakkaisen sukupuolen edustaja suihkussa alasti minun edessäni jne.
[/quote]
Älä unohda, että sarjassa hahmot kertovat tapahtumista rikosetsivälle. Eli toinen voi hyvinkin valehdella.
Ei mitään kemiaa sillä naisella ja miehellä...
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 00:18"]
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 00:12"]
Perheen isä on KOMEA! Scotty on kuollut, sitä siinä tutkitaan.....
[/quote]
Oliko pakko kertoa?
[/quote]
No sitähän tällä kyseltiin? Voin kertoa lisääkin, mitä haluaisit tietää?
Koko ohjelmaan ei pysty keskittymään kun häiritsee vaan tuon akan huulet
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 23:53"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 23:35"]
[/quote]
[/quote]
se mies himoitsi sitä naista niin paljon, että kuvitteli ne tilanteet siinä hetkessä tuohon tapaan.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 00:56"]
Koko ohjelmaan ei pysty keskittymään kun häiritsee vaan tuon akan huulet
[/quote]
Olet juntti.
"Akan"? Ne huulet ovat moninkertaisesti kivemmat, kuin hyaluronihappotäytteiset pulleat trendihuulet, joita näkee nykyään aivan kaikilla Hollywood-tähdillä. Mun mielestä sarjan suuri viehätys on siinä olevat persoonallisen kauniit roolihenkilöt. Ne tuovat siihen samanlaista indien tuntua, mitä oli mainiossa Mullan alla -sarjassa.
Kyl se suhde paljastuu jo täl kaudel.
Mun mielestä oli vähän pitkitetty. Paikoin kuitenkin tosi hyvä, ja koukkuun jäi muutaman jakson aikana. Oli pakko katsoa loppuun asti. Mutta tosiaan olisi saanut vaikka viiteen jaksoon typistettyä. Ja nytkin jäi vielä seuraavalle kaudelle kesken. Hohhoijaa.
Alisonin nenästä näkee myös, että jotkut ilmeet kiristää naamaa omituisesti. Tuo kemian puuttuminen häiritsee. Cabe on tosiaan hyvä, vaikka vielä vähän näkynytkin.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 21:55"]Mielenkiintoiselta vaikuttaa. Oon vissiin vähän herkällä tuulella kun aloin itkeä Alin lukiessa kirjaa lapsensa haudalla.
[/quote] Täälläkin nyyhkytettiin samalle kohtaukselle.