The Affair - katsooko kukaan muu?
Paljon mainostettu Avan uutuussarja. Katsooko joku, mitä mieltä?
Kommentit (166)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin luulin että isä on Scotty sen nauhan perusteella. Ai Cole? Päätyyköhän ne vielä takaisin yhteen?
Niin minäkin. Mitenkähän tuo kohtaus oli oikein suomennettu?
Scott sanoi nauhalla, että it's our baby, tarkoittaen että lapsi on Lockhart.
Hän ei siis sanonut, että lapsi olisi hänen (my baby).
Minua olisi kiinnostanut juuri Helenin tarina enemmänkin. Vaikka kuina Noah oli ääliö, olisin toivonut heidän palaavan yhteen. En välttämättä näe kuitenkaan Alisonin ja Noahin "kuuluvan yhteen".
Minulle jäi epäselväksi että tiesiko Noah Alisonin osuudesta Scottyn kuolemaan?
Amerikkalaiseksi ihan laatusarja mutta ei kyllä niin hyvä mitä kriitikoiden puheiden perusteella etukäteen luulin, mutta ehkä on vähän myös makuasia. Minusta tuo että kaikki asiat katsotaan kahdesta eri näkökulmasta on vähän raskasta kuitenkin, siis jos tuo sama juttu toistuu koko ajan.
Tiesiko Noah Alisonin osuudesta Scottyn kuolemaan, minulle jäi tämä epäselväksi.
Olisin kyllä toivonut kaikesta huolimatta että Noah ja Helen palaisivat yhteen vaikka Noah ääliö olikin mutta silti.
Vierailija kirjoitti:
Minua olisi kiinnostanut juuri Helenin tarina enemmänkin. Vaikka kuina Noah oli ääliö, olisin toivonut heidän palaavan yhteen. En välttämättä näe kuitenkaan Alisonin ja Noahin "kuuluvan yhteen".
Minulle jäi epäselväksi että tiesiko Noah Alisonin osuudesta Scottyn kuolemaan?
Tiesi. Hehän palasivat kumpikin tapahtuman jälkeen hääpaikalle ja tanssiessaan Noah kertoi Alisonille sanoneensa autonkorjaajalle, että törmäsi peuraan.
Noh, katsoiko joku muu päätösjakson? Ylläri oli, että Scottyn kuolema oli ikäänkuin kolmen ihmisen syytä, mut se, et Noah tunnusti murhan, oli liian ennalta-arvattavissa. Mä olisin kyllä halunnut nähdä enemmän Helenin tarinaa, joka tuntui unohtuvan tässä sarjan edetessä ihan kokonaan, vaikka alkupään jaksoissa oli isossa roolissa.